Om te beginnen:quote:
Nee hoor, ik kijk neer op jullie en zie simpele zieltjes, die denken dat ze kampioenen zijn. Gister ook na de wedstrijden, menigeen die zei; pakken we morgen PSV ff in, volgende week AZ, bah bah bah, simpele zieltjes.quote:Op zondag 19 april 2009 20:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hoor je ze in Alkmaar over eindhoven, rotterdam of enschede zingen? Ik niet. Het gaat wéér over Amsterdam. Iedereen kijkt tegen ons op. Leer er mee leven jochie.
Koop je geen fuck voor.quote:Op zondag 19 april 2009 20:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja hoor, toch knap Fiorentina uitschakelen
PSV is de laatste 10 jaar dan ook gewoon de beste club van Nederland.quote:Op zondag 19 april 2009 20:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
"Eindhoven, voetbalhoofdstad van Nederland" ruikt ook naar arrogantie, hoor. Maar goed.
Lolquote:Op zondag 19 april 2009 20:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De arrogantie in die steden is ook niet zo groot.
En wij over alle jaren. Maar dan mag niet gezegd worden?quote:Op zondag 19 april 2009 20:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
PSV is de laatste 10 jaar dan ook gewoon de beste club van Nederland.
Is dat humor?quote:Op zondag 19 april 2009 20:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bullshit, eigenlijk zijn we helemaal niet arogant alleen jullie snappen onze humor niet
De enige die simpel is ben jij met je kansloze trolls.quote:Op zondag 19 april 2009 20:21 schreef need2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kijk neer op jullie en zie simpele zieltjes, die denken dat ze kampioenen zijn. Gister ook na de wedstrijden, menigeen die zei; pakken we morgen PSV ff in, volgende week AZ, bah bah bah, simpele zieltjes.
Iets met spijker en kopquote:Op zondag 19 april 2009 20:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
En wij over alle jaren. Maar dan mag niet gezegd worden?.
Het probleem is?quote:
Heb jij nou nooit het gevoel dat je nutteloos bezig bent?quote:Op zondag 19 april 2009 20:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Precies helemaal, zonder arrogantie of wat dan ook. En vandaag hebben ze dat ook nog ff DUIDELIJK gemaakt.quote:Op zondag 19 april 2009 20:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ie-de-reen heeft het altijd maar over Ajax. Over feyenoord heeft nooit iemand het. Steekt dat nou zo erg?quote:Op zondag 19 april 2009 20:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En dat, is helaas de werkelijkheid, niemand kijkt meer op tegen Ajax, dat gezang in Alkmaar is niet meer dan gejen omdat v Gaal een Ajax verleden heeft en dit seizoen eigenlijk kampioen moest worden, omdat PSV het niet werd.quote:Op zondag 19 april 2009 20:21 schreef need2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kijk neer op jullie en zie simpele zieltjes, die denken dat ze kampioenen zijn. Gister ook na de wedstrijden, menigeen die zei; pakken we morgen PSV ff in, volgende week AZ, bah bah bah, simpele zieltjes.
En wij hebben de meeste prijzen, dus zijn wij de voetbalhoofdstad. Of is Vitesse het nu? Omdat zij van AZ wonnen. Zij zijn dus de succesvolste van de laaste weekquote:Op zondag 19 april 2009 20:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Geweldig .. net of Seedorf hier bij Ajax wil spelen. En Rijkaard .. zo ver was ik ook. voor de rest niets nieuws onder zon. Geen namen. Welke spelers voor welke posities??quote:Op zondag 19 april 2009 20:21 schreef Barca het volgende:
[..]
Om te beginnen:
1. Een trainer met trainings-ervaring en gezag en autoriteit aanstellen.
2. Ervaren leidinggevende speler zoeken die de lijnen kan uitzetten.
3. In het midden van het seizoen je topscorer niet verkopen.
4. Vasthouden aan 1 speelstijl en niet van week tot week de speelstijl wijzigen.
5. Spelers die niet door het vuur willen gaan voor de club niet meer opstellen.
1. Rijkaard, Adriaanse. Een buitenlandse trainer mag ook. Verbeek mag het ook proberen hoor.
2. Van Basten wil Seedorf niet!
3. Huntelaar was er vorig seizoen wel het gehele jaar. Waren we toen landskampioen? Dank u!
4. Niet het hoe is belangrijk, maar met wie.
5. Coaches die niet willen nadenken niet meer laten coachen lijkt me ook een goed idee!
Mag hij in mijn sigquote:Op zondag 19 april 2009 20:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ie-de-reen heeft het altijd maar over Ajax. Over feyenoord heeft nooit iemand het. Steekt dat nou zo erg?
Wij zijn de mooiste en de grootste club. Juist al die haat bij de andere clubjes bevestigt dat iedere keer. Wij verliezen en het stikt hier weer van de kneusjes van weet ik wat voor clubs allemaal.
Ja, waar trek je dan de grens droeftoeter? Het afgelopen jaar is az de beste. Maar overall zijn WIJ de beste. Daar is niets arrogants aan, dat zijn gewoon de feiten.quote:Op zondag 19 april 2009 20:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
"Sevillano" in z'n sig heeftiequote:
En dan WEER met een nieuwe trainer beginnenquote:Op zondag 19 april 2009 20:26 schreef SCH het volgende:
De vraag is of ze Van Basten weg durven te sturen. Zeker als je daar Rijkaard voor in de plaats wil wat me de beste kandidaat voor Ajax lijkt.
HEAR HEARquote:Op zondag 19 april 2009 20:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat, is helaas de werkelijkheid, niemand kijkt meer op tegen Ajax, dat gezang in Alkmaar is niet meer dan gejen omdat v Gaal een Ajax verleden heeft en dit seizoen eigenlijk kampioen moest worden, omdat PSV het niet werd.
iedereen die nu nog denkt dat ze nog opkijken tegen Ajax moet eens nokken met de drugs en de echte wereld eens binnenlaten in zijn leven.
Niemand rept een woord over van Basten ontslaan en jij begint erover te blerenquote:Op zondag 19 april 2009 20:26 schreef SCH het volgende:
De vraag is of ze Van Basten weg durven te sturen. Zeker als je daar Rijkaard voor in de plaats wil wat me de beste kandidaat voor Ajax lijkt.
Rijkaard kan naar chelsea.. bakken met geld.. en spelers onder zijn hoede en een club waar hij mee kan doen om europese pijzen. Waarom zou hij uberhaupt voor Ajax kiezen?quote:Op zondag 19 april 2009 20:26 schreef SCH het volgende:
Als jij graag je eigen waarheid wilt geloven moet je dat vooral doenquote:Op zondag 19 april 2009 20:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ie-de-reen heeft het altijd maar over Ajax. Over feyenoord heeft nooit iemand het. Steekt dat nou zo erg?
Wij zijn de mooiste en de grootste club. Juist al die haat bij de andere clubjes bevestigt dat iedere keer. Wij verliezen en het stikt hier weer van de kneusjes van weet ik wat voor clubs allemaal.
Er zullen denk ik veel mensen gewoon moeten werken, die kunnen dan niet?quote:Op zondag 19 april 2009 20:28 schreef denthemen het volgende:
Ben ik morgen overigens de enige die naar de training gaat?
Wil hij niet. En terecht!quote:Op zondag 19 april 2009 20:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Geweldig .. net of Seedorf hier bij Ajax wil spelen. En Rijkaard .. zo ver was ik ook. voor de rest niets nieuws onder zon. Geen namen. Welke spelers voor welke posities??
Je zal hem maar als coach hebben!quote:Op zondag 19 april 2009 20:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niemand rept een woord over van Basten ontslaan en jij begint erover te bleren
Je gaat controleren of ze überhaupt trainen?quote:Op zondag 19 april 2009 20:28 schreef denthemen het volgende:
Sja, dat vertaal ik door naar spelers van heerenveen en groningen, die zullen meer en meer NIET voor Ajax kiezen, was voorheen in NL alleen PSV de concurrent, nu komt AZ er ook bij.quote:Op zondag 19 april 2009 20:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
Rijkaard kan naar chelsea.. bakken met geld.. en spelers onder zijn hoede en een club waar hij mee kan doen om europese pijzen. Waarom zou hij uberhaupt voor Ajax kiezen?
Er is een deel dat meer kan dan MBO, die leren dus door.quote:Op zondag 19 april 2009 20:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Er zullen denk ik veel mensen gewoon moeten werken, die kunnen dan niet?
Die 1-0 was ook de schuld van Oleguer, hij ging niet voor de bal staan, sterker nog hij liep weg van de baan van het schot.quote:Op zondag 19 april 2009 20:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Wielaert is inderdaad geen Ajax materiaal. Ervaren maar zo traag als stront door een trechter.
Wat mij betreft start Toby volgende week tegen AZ in de basis (Wielaert is immers geschorst) en vanaf volgend seizoen voor goed.
En zo is het.quote:Op zondag 19 april 2009 20:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Heb totaal geen zin om erheen te gaan eigenlijkquote:Op zondag 19 april 2009 20:28 schreef denthemen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |