Om te beginnen:quote:
Nee hoor, ik kijk neer op jullie en zie simpele zieltjes, die denken dat ze kampioenen zijn. Gister ook na de wedstrijden, menigeen die zei; pakken we morgen PSV ff in, volgende week AZ, bah bah bah, simpele zieltjes.quote:Op zondag 19 april 2009 20:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hoor je ze in Alkmaar over eindhoven, rotterdam of enschede zingen? Ik niet. Het gaat wéér over Amsterdam. Iedereen kijkt tegen ons op. Leer er mee leven jochie.
Koop je geen fuck voor.quote:Op zondag 19 april 2009 20:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja hoor, toch knap Fiorentina uitschakelen
PSV is de laatste 10 jaar dan ook gewoon de beste club van Nederland.quote:Op zondag 19 april 2009 20:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
"Eindhoven, voetbalhoofdstad van Nederland" ruikt ook naar arrogantie, hoor. Maar goed.
Lolquote:Op zondag 19 april 2009 20:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De arrogantie in die steden is ook niet zo groot.
En wij over alle jaren. Maar dan mag niet gezegd worden?quote:Op zondag 19 april 2009 20:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
PSV is de laatste 10 jaar dan ook gewoon de beste club van Nederland.
Is dat humor?quote:Op zondag 19 april 2009 20:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bullshit, eigenlijk zijn we helemaal niet arogant alleen jullie snappen onze humor niet
De enige die simpel is ben jij met je kansloze trolls.quote:Op zondag 19 april 2009 20:21 schreef need2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kijk neer op jullie en zie simpele zieltjes, die denken dat ze kampioenen zijn. Gister ook na de wedstrijden, menigeen die zei; pakken we morgen PSV ff in, volgende week AZ, bah bah bah, simpele zieltjes.
Iets met spijker en kopquote:Op zondag 19 april 2009 20:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
En wij over alle jaren. Maar dan mag niet gezegd worden?.
Het probleem is?quote:
Heb jij nou nooit het gevoel dat je nutteloos bezig bent?quote:Op zondag 19 april 2009 20:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Precies helemaal, zonder arrogantie of wat dan ook. En vandaag hebben ze dat ook nog ff DUIDELIJK gemaakt.quote:Op zondag 19 april 2009 20:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ie-de-reen heeft het altijd maar over Ajax. Over feyenoord heeft nooit iemand het. Steekt dat nou zo erg?quote:Op zondag 19 april 2009 20:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En dat, is helaas de werkelijkheid, niemand kijkt meer op tegen Ajax, dat gezang in Alkmaar is niet meer dan gejen omdat v Gaal een Ajax verleden heeft en dit seizoen eigenlijk kampioen moest worden, omdat PSV het niet werd.quote:Op zondag 19 april 2009 20:21 schreef need2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kijk neer op jullie en zie simpele zieltjes, die denken dat ze kampioenen zijn. Gister ook na de wedstrijden, menigeen die zei; pakken we morgen PSV ff in, volgende week AZ, bah bah bah, simpele zieltjes.
En wij hebben de meeste prijzen, dus zijn wij de voetbalhoofdstad. Of is Vitesse het nu? Omdat zij van AZ wonnen. Zij zijn dus de succesvolste van de laaste weekquote:Op zondag 19 april 2009 20:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Geweldig .. net of Seedorf hier bij Ajax wil spelen. En Rijkaard .. zo ver was ik ook. voor de rest niets nieuws onder zon. Geen namen. Welke spelers voor welke posities??quote:Op zondag 19 april 2009 20:21 schreef Barca het volgende:
[..]
Om te beginnen:
1. Een trainer met trainings-ervaring en gezag en autoriteit aanstellen.
2. Ervaren leidinggevende speler zoeken die de lijnen kan uitzetten.
3. In het midden van het seizoen je topscorer niet verkopen.
4. Vasthouden aan 1 speelstijl en niet van week tot week de speelstijl wijzigen.
5. Spelers die niet door het vuur willen gaan voor de club niet meer opstellen.
1. Rijkaard, Adriaanse. Een buitenlandse trainer mag ook. Verbeek mag het ook proberen hoor.
2. Van Basten wil Seedorf niet!
3. Huntelaar was er vorig seizoen wel het gehele jaar. Waren we toen landskampioen? Dank u!
4. Niet het hoe is belangrijk, maar met wie.
5. Coaches die niet willen nadenken niet meer laten coachen lijkt me ook een goed idee!
Mag hij in mijn sigquote:Op zondag 19 april 2009 20:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ie-de-reen heeft het altijd maar over Ajax. Over feyenoord heeft nooit iemand het. Steekt dat nou zo erg?
Wij zijn de mooiste en de grootste club. Juist al die haat bij de andere clubjes bevestigt dat iedere keer. Wij verliezen en het stikt hier weer van de kneusjes van weet ik wat voor clubs allemaal.
Ja, waar trek je dan de grens droeftoeter? Het afgelopen jaar is az de beste. Maar overall zijn WIJ de beste. Daar is niets arrogants aan, dat zijn gewoon de feiten.quote:Op zondag 19 april 2009 20:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
"Sevillano" in z'n sig heeftiequote:
En dan WEER met een nieuwe trainer beginnenquote:Op zondag 19 april 2009 20:26 schreef SCH het volgende:
De vraag is of ze Van Basten weg durven te sturen. Zeker als je daar Rijkaard voor in de plaats wil wat me de beste kandidaat voor Ajax lijkt.
HEAR HEARquote:Op zondag 19 april 2009 20:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat, is helaas de werkelijkheid, niemand kijkt meer op tegen Ajax, dat gezang in Alkmaar is niet meer dan gejen omdat v Gaal een Ajax verleden heeft en dit seizoen eigenlijk kampioen moest worden, omdat PSV het niet werd.
iedereen die nu nog denkt dat ze nog opkijken tegen Ajax moet eens nokken met de drugs en de echte wereld eens binnenlaten in zijn leven.
Niemand rept een woord over van Basten ontslaan en jij begint erover te blerenquote:Op zondag 19 april 2009 20:26 schreef SCH het volgende:
De vraag is of ze Van Basten weg durven te sturen. Zeker als je daar Rijkaard voor in de plaats wil wat me de beste kandidaat voor Ajax lijkt.
Rijkaard kan naar chelsea.. bakken met geld.. en spelers onder zijn hoede en een club waar hij mee kan doen om europese pijzen. Waarom zou hij uberhaupt voor Ajax kiezen?quote:Op zondag 19 april 2009 20:26 schreef SCH het volgende:
Als jij graag je eigen waarheid wilt geloven moet je dat vooral doenquote:Op zondag 19 april 2009 20:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ie-de-reen heeft het altijd maar over Ajax. Over feyenoord heeft nooit iemand het. Steekt dat nou zo erg?
Wij zijn de mooiste en de grootste club. Juist al die haat bij de andere clubjes bevestigt dat iedere keer. Wij verliezen en het stikt hier weer van de kneusjes van weet ik wat voor clubs allemaal.
Er zullen denk ik veel mensen gewoon moeten werken, die kunnen dan niet?quote:Op zondag 19 april 2009 20:28 schreef denthemen het volgende:
Ben ik morgen overigens de enige die naar de training gaat?
Wil hij niet. En terecht!quote:Op zondag 19 april 2009 20:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Geweldig .. net of Seedorf hier bij Ajax wil spelen. En Rijkaard .. zo ver was ik ook. voor de rest niets nieuws onder zon. Geen namen. Welke spelers voor welke posities??
Je zal hem maar als coach hebben!quote:Op zondag 19 april 2009 20:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niemand rept een woord over van Basten ontslaan en jij begint erover te bleren
Je gaat controleren of ze überhaupt trainen?quote:Op zondag 19 april 2009 20:28 schreef denthemen het volgende:
Sja, dat vertaal ik door naar spelers van heerenveen en groningen, die zullen meer en meer NIET voor Ajax kiezen, was voorheen in NL alleen PSV de concurrent, nu komt AZ er ook bij.quote:Op zondag 19 april 2009 20:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
Rijkaard kan naar chelsea.. bakken met geld.. en spelers onder zijn hoede en een club waar hij mee kan doen om europese pijzen. Waarom zou hij uberhaupt voor Ajax kiezen?
Er is een deel dat meer kan dan MBO, die leren dus door.quote:Op zondag 19 april 2009 20:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Er zullen denk ik veel mensen gewoon moeten werken, die kunnen dan niet?
Die 1-0 was ook de schuld van Oleguer, hij ging niet voor de bal staan, sterker nog hij liep weg van de baan van het schot.quote:Op zondag 19 april 2009 20:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Wielaert is inderdaad geen Ajax materiaal. Ervaren maar zo traag als stront door een trechter.
Wat mij betreft start Toby volgende week tegen AZ in de basis (Wielaert is immers geschorst) en vanaf volgend seizoen voor goed.
En zo is het.quote:Op zondag 19 april 2009 20:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Heb totaal geen zin om erheen te gaan eigenlijkquote:Op zondag 19 april 2009 20:28 schreef denthemen het volgende:
Jij bent hier nu toch ook?quote:Op zondag 19 april 2009 20:32 schreef need2009 het volgende:
[..]
Haha, mooi dit, blijven geloven he, positief blijven.
Wat doen mensen met een afgeronde HBO opleiding dan? Gaan die nooit werken?quote:Op zondag 19 april 2009 20:30 schreef denthemen het volgende:
[..]
Er is een deel dat meer kan dan MBO, die leren dus door.
Ja maar het wordt ieder jaar een beetje treuriger dat jonkies die niets of nauwelijks iets of heel weinig van die die successen hebben meegemaakt daarmee aan blijven komen.quote:Op zondag 19 april 2009 20:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
En wij over alle jaren. Maar dan mag niet gezegd worden?.
Ik ga morgen naar ridderkerk.quote:Op zondag 19 april 2009 20:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Er zullen denk ik veel mensen gewoon moeten werken, die kunnen dan niet?
Het is wel duidelijk dat je het spel niet snapt. Oleguer is voor de aanvallers, en niet voor Mendezquote:Op zondag 19 april 2009 20:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Die 1-0 was ook de schuld van Oleguer, hij ging niet voor de bal staan, sterker nog hij liep weg van de baan van het schot.
Wat vind jij? Volgend jaar nog bij ajax?
Moeten zij weten.quote:Op zondag 19 april 2009 20:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja maar het wordt ieder jaar een beetje treuriger dat jonkies die niets of nauwelijks iets of heel weinig van die die successen hebben meegemaakt daarmee aan blijven komen.
Wat hij zegt.quote:Op zondag 19 april 2009 20:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat ik de selectie vooral enorm kwalijk neem is de ontiegelijke laffe bedoening na de 2-0, met als dieptepunt de bal van Vertonghen. Heel erg zwak, totaal geen overtuiging, totaal geen motivatie, totaal geen uitstraling. Na zo'n actie van Afellay bij de 3-0 moet er gewoon een PSV'er drie meter door de lucht vliegen en laten dat we nog altijd fuckin Ajax zijn en geen FC Bal op 't Dak.
Oleguer is er voor iedereen tegen te houden die in zijn buurt komtquote:Op zondag 19 april 2009 20:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat je het spel niet snapt. Oleguer is voor de aanvallers, en niet voor Mendez
Nee, die blijven thuis.quote:Op zondag 19 april 2009 20:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat doen mensen met een afgeronde HBO opleiding dan? Gaan die nooit werken?
Volgens mij hadden Heatwave en golfer het daar wel degelijk over.quote:Op zondag 19 april 2009 20:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niemand rept een woord over van Basten ontslaan en jij begint erover te bleren
Als we CL halen dan gaat Bassie zich nog beter voelen dan hij nu al doet! (Dus dan zitten we zeker nog met hem opgescheept.)quote:Op zondag 19 april 2009 20:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat vertaal ik door naar spelers van heerenveen en groningen, die zullen meer en meer NIET voor Ajax kiezen, was voorheen in NL alleen PSV de concurrent, nu komt AZ er ook bij.
Ajax snijdt zichzelf heel erg in de vingers elk jaar, ze moeten echt koste wat kost nu CL halen anders kelderen we volgend jaar nog verder naar beneden....
Geen idee of ze met zone of mandekking spelen.quote:Op zondag 19 april 2009 20:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oleguer is er voor iedereen tegen te houden die in zijn buurt komt. "Oh, die is niet van mij, die hoef ik dan ook niet te dekken"
.
Nog een jaartje afzien en toekijken hoe AZ (waarschijnlijk als enige Nederlandse club) in de championsleague balt en dan komt Louis wel terug naar de AFC als jullie het heel lief vragen en een rode loper uitleggen denk ik, kunnen jullie ook weer eens kampioen worden.quote:Op zondag 19 april 2009 20:22 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Koop je geen fuck voor.
Ik wil KAMPIOEN worden. Dat de schaal weer naar Amsterdam komt. Dat ik weer eens glimmend van trots op het Leidsche kan staan. Dat ik niet meer hoef te verkondigen dat het laatste kampioenschap nog onder plofkop Koeman werd behaald.
Maar stond Mendez vlakbij de goal? Wat had je dan willen zien? Dat hij op Mendez ging en de spits vrij liet? Dan had die hem wel gekregen. Het was Anita die niets deed, en niet Oleguer zijn foutquote:Op zondag 19 april 2009 20:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oleguer is er voor iedereen tegen te houden die in zijn buurt komt. "Oh, die is niet van mij, die hoef ik dan ook niet te dekken"
.
Onzin! Als Oleguer uitstapt dan stat Toivonen vrij. Waar waren Aissati en Anita? Oleguer vond ik nog heel aardig spelen vandaag.quote:Op zondag 19 april 2009 20:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
Moet jij weten. Ik ben niet zo'n supporter.quote:
Je kan Oleguer daar weinig kwalijk nemenquote:Op zondag 19 april 2009 20:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
Hij blijft toch wel, dus dan maar met Cl en hopen dat hij dan idd de ploeg aan de praat krijgt. We hebben geen keuze helaas, maar dat ik geen keuze heb wil niet zeggen dat ik dan maar kritiekloos zal zijn.....quote:Op zondag 19 april 2009 20:35 schreef Barca het volgende:
[..]
Als we CL halen dan gaat Bassie zich nog beter voelen dan hij nu al doet! (Dus dan zitten we zeker nog met hem opgescheept.)
Wat zou je er mee opschieten. Wat is de garantie dat bijvoorbeeld Rijkaard het beter gaat doen dan Van Basten. Met het matriaal dat Rijkaard had bij Barcelona kon iedere trainer wel kampioen worden en een CL winnen.quote:Op zondag 19 april 2009 20:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij hadden Heatwave en golfer het daar wel degelijk over.
Ook als die nog op het middenveld loopt waar gewoon 3 middenvelders spelen?quote:Op zondag 19 april 2009 20:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geen idee of ze met zone of mandekking spelen.
Maar sowieso moet hij wel de man met de bal aanpakken in deze situatie.
Wees niet bang, met van Basten win je geen enkele prijs.quote:Op zondag 19 april 2009 20:35 schreef Barca het volgende:
[..]
Als we CL halen dan gaat Bassie zich nog beter voelen dan hij nu al doet! (Dus dan zitten we zeker nog met hem opgescheept.)
Oleguer vond ik overigens verder niet goed, Wielaert was nog de minst slechte achterinquote:Op zondag 19 april 2009 20:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Onzin! Als Oleguer uitstapt dan stat Toivonen vrij. Waar waren Aissati en Anita? Oleguer vond ik nog heel aardig spelen vandaag.
Volgende week is de schaal in Amsterdam volgens mijquote:Op zondag 19 april 2009 20:22 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Koop je geen fuck voor.
Ik wil KAMPIOEN worden. Dat de schaal weer naar Amsterdam komt. Dat ik weer eens glimmend van trots op het Leidsche kan staan. Dat ik niet meer hoef te verkondigen dat het laatste kampioenschap nog onder plofkop Koeman werd behaald.
Ik zeg niet dat Olgeuer de slechste was, ik zeg alleen dat je natuurliijk nooit kan zeggen "die staat er niet voor die en die" je moet verdedigen, klaarquote:Op zondag 19 april 2009 20:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Je kan Oleguer daar weinig kwalijk nemen
Is dat al jaren niet zo dat we de beste selectie hebben?quote:Op zondag 19 april 2009 20:30 schreef thewishmaster het volgende:
Die van Basten weet het met het beste materiaal van Nederland voor elkaar te krijgen om met moeite mee te strijden om de tweede plaats en in menige uitwedstrijd afgemaakt te worden (Heerenveen 5-2, Vitesse 4-1 en PSV 6-2). Wat mij betreft via de voordeur naar buiten.
Als die hem niet aanpakken wel ja.quote:Op zondag 19 april 2009 20:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ook als die nog op het middenveld loopt waar gewoon 3 middenvelders spelen?
Juist wel. Heatwave durft wel kritisch te zijn en heeft er volgens mij iets meer kijk op dan veel blije typjes hier die niet verder komen dan 'ajax blijft de grootste'.quote:Op zondag 19 april 2009 20:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Verder hoef je Heatwave totaal niet serieus te nemen natuurlijk.
Hoezo niet?quote:Op zondag 19 april 2009 20:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Verder hoef je Heatwave totaal niet serieus te nemen natuurlijk.
Hij maakte het niet af.quote:Op zondag 19 april 2009 20:40 schreef Longmen het volgende:
Dat "helemaal niets in.." gezang overal. Beetje treurig. Na al die jaren nog jaloers op de succesen van Ajax.
Zelfs van Gaal zong mee
De man die met jullie 12 jaar geleden die successen heeft behaaldquote:Op zondag 19 april 2009 20:40 schreef Longmen het volgende:
Dat "helemaal niets in.." gezang overal. Beetje treurig. Na al die jaren nog jaloers op de succesen van Ajax.
Zelfs van Gaal zong mee
Jaquote:Op zondag 19 april 2009 20:41 schreef Jasza het volgende:
Is het nou zeker dat ze de schaal rond Ajax-AZ krijgen?
Nee hoor SCH, ik snap er helemaal neits van, dat ik pas 5 jaar loop te zeiken is allemaal toeval, Ajax is nog steeds de beste club van nederland, het is elk jaar stiekem toch Ajax dat kampioen is, dat vertellen we de rest van Nederland gewoon niet meer, omdat het verschil zo groot is, het is te genant voor woorden hoe goed we zijn, we faken de successen van PSV en AZ, net als de maanlanding, die is ook nep.quote:Op zondag 19 april 2009 20:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Juist wel. Heatwave durft wel kritisch te zijn en heeft er volgens mij iets meer kijk op dan veel blije typjes hier die niet verder komen dan 'ajax blijft de grootste'.
Schaal wordt in de ArenA uitgereikt.quote:Op zondag 19 april 2009 20:41 schreef Jasza het volgende:
Is het nou zeker dat ze de schaal rond Ajax-AZ krijgen?
Maar voor de verstokte Ajax-fan is plaatsing voor de CL nu al een hoofdprijs!quote:Op zondag 19 april 2009 20:37 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Wees niet bang, met van Basten win je geen enkele prijs.
Al halen ze voorronde, dan worden ze met deze coach weer uitgeschakeld door Apoel Nicosia of Aalborg. Echt ongelooflijk hoe Ajax aan het afglijden is.quote:Op zondag 19 april 2009 20:43 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar voor de verstokte Ajax-fan is plaatsing voor de CL nu al een hoofdprijs!
Ik gun het Bassie niet als Ajax zich plaatst voor de CL. Twente heeft er in mijn ogen meer recht op. Spelen beter en leuker voetbal. Maar ... of ze aan het einde van dit seizoen ook kunnen zeggen beter voetbal te hebben gespeeld dit seizoen ...
Ik denk, maar dat is iets persoonlijks, dat het er mee te maken heeft dat je alleen je gram komt halen als het slecht gaat. En ja ik weet het, je hebt daar al een antwoord op gegeven.quote:Op zondag 19 april 2009 20:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor SCH, ik snap er helemaal neits van, dat ik pas 5 jaar loop te zeiken is allemaal toeval, Ajax is nog steeds de beste club van nederland, het is elk jaar stiekem toch Ajax dat kampioen is, dat vertellen we de rest van Nederland gewoon niet meer, omdat het verschil zo groot is, het is te genant voor woorden hoe goed we zijn, we faken de successen van PSV en AZ, net als de maanlanding, die is ook nep.
Zo, weer kampioen, ik ga het maar weer eens vieren. AJAX AJAX AJAX AJAX!!!!!!
Sja, dat snap ik weer niet, ik wil gewoon 2de worden, net als ik gewoon kampioen wou worden, dat die pannenkoek het nou niet kan ok, maar ik wil nog steeds CL spelen....quote:Op zondag 19 april 2009 20:43 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar voor de verstokte Ajax-fan is plaatsing voor de CL nu al een hoofdprijs!
Ik gun het Bassie niet als Ajax zich plaatst voor de CL. Twente heeft er in mijn ogen meer recht op. Spelen beter en leuker voetbal. Maar ... of ze aan het einde van dit seizoen ook kunnen zeggen beter voetbal te hebben gespeeld dit seizoen ...
Ja vandaag lag echt aan Marco gaap.quote:Op zondag 19 april 2009 20:44 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Al halen ze voorronde, dan worden ze met deze coach weer uitgeschakeld door Apoel Nicosia of Aalborg. Echt ongelooflijk hoe Ajax aan het afglijden is.
De Kuip heeft ook een gracht hoorquote:Op zondag 19 april 2009 20:44 schreef Jasza het volgende:
Ben benieuwd volgende week dan
Ze hebben mazzel dat de ArenA grachten heeft want als wij hem bijv in de Kuip zouden krijgen dan zou de helft op het veld staan van de fans.
Kappenquote:Op zondag 19 april 2009 20:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Volgende week is de schaal in Amsterdam volgens mij![]()
Misschien niet, maar het feit dat we deze moesten winnen welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |