Jij bent hier nu toch ook?quote:Op zondag 19 april 2009 20:32 schreef need2009 het volgende:
[..]
Haha, mooi dit, blijven geloven he, positief blijven.
Wat doen mensen met een afgeronde HBO opleiding dan? Gaan die nooit werken?quote:Op zondag 19 april 2009 20:30 schreef denthemen het volgende:
[..]
Er is een deel dat meer kan dan MBO, die leren dus door.
Ja maar het wordt ieder jaar een beetje treuriger dat jonkies die niets of nauwelijks iets of heel weinig van die die successen hebben meegemaakt daarmee aan blijven komen.quote:Op zondag 19 april 2009 20:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
En wij over alle jaren. Maar dan mag niet gezegd worden?.
Ik ga morgen naar ridderkerk.quote:Op zondag 19 april 2009 20:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Er zullen denk ik veel mensen gewoon moeten werken, die kunnen dan niet?
Het is wel duidelijk dat je het spel niet snapt. Oleguer is voor de aanvallers, en niet voor Mendezquote:Op zondag 19 april 2009 20:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Die 1-0 was ook de schuld van Oleguer, hij ging niet voor de bal staan, sterker nog hij liep weg van de baan van het schot.
Wat vind jij? Volgend jaar nog bij ajax?
Moeten zij weten.quote:Op zondag 19 april 2009 20:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja maar het wordt ieder jaar een beetje treuriger dat jonkies die niets of nauwelijks iets of heel weinig van die die successen hebben meegemaakt daarmee aan blijven komen.
Wat hij zegt.quote:Op zondag 19 april 2009 20:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat ik de selectie vooral enorm kwalijk neem is de ontiegelijke laffe bedoening na de 2-0, met als dieptepunt de bal van Vertonghen. Heel erg zwak, totaal geen overtuiging, totaal geen motivatie, totaal geen uitstraling. Na zo'n actie van Afellay bij de 3-0 moet er gewoon een PSV'er drie meter door de lucht vliegen en laten dat we nog altijd fuckin Ajax zijn en geen FC Bal op 't Dak.
Oleguer is er voor iedereen tegen te houden die in zijn buurt komtquote:Op zondag 19 april 2009 20:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat je het spel niet snapt. Oleguer is voor de aanvallers, en niet voor Mendez
Nee, die blijven thuis.quote:Op zondag 19 april 2009 20:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat doen mensen met een afgeronde HBO opleiding dan? Gaan die nooit werken?
Volgens mij hadden Heatwave en golfer het daar wel degelijk over.quote:Op zondag 19 april 2009 20:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niemand rept een woord over van Basten ontslaan en jij begint erover te bleren
Als we CL halen dan gaat Bassie zich nog beter voelen dan hij nu al doet! (Dus dan zitten we zeker nog met hem opgescheept.)quote:Op zondag 19 april 2009 20:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat vertaal ik door naar spelers van heerenveen en groningen, die zullen meer en meer NIET voor Ajax kiezen, was voorheen in NL alleen PSV de concurrent, nu komt AZ er ook bij.
Ajax snijdt zichzelf heel erg in de vingers elk jaar, ze moeten echt koste wat kost nu CL halen anders kelderen we volgend jaar nog verder naar beneden....
Geen idee of ze met zone of mandekking spelen.quote:Op zondag 19 april 2009 20:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oleguer is er voor iedereen tegen te houden die in zijn buurt komt. "Oh, die is niet van mij, die hoef ik dan ook niet te dekken"
.
Nog een jaartje afzien en toekijken hoe AZ (waarschijnlijk als enige Nederlandse club) in de championsleague balt en dan komt Louis wel terug naar de AFC als jullie het heel lief vragen en een rode loper uitleggen denk ik, kunnen jullie ook weer eens kampioen worden.quote:Op zondag 19 april 2009 20:22 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Koop je geen fuck voor.
Ik wil KAMPIOEN worden. Dat de schaal weer naar Amsterdam komt. Dat ik weer eens glimmend van trots op het Leidsche kan staan. Dat ik niet meer hoef te verkondigen dat het laatste kampioenschap nog onder plofkop Koeman werd behaald.
Maar stond Mendez vlakbij de goal? Wat had je dan willen zien? Dat hij op Mendez ging en de spits vrij liet? Dan had die hem wel gekregen. Het was Anita die niets deed, en niet Oleguer zijn foutquote:Op zondag 19 april 2009 20:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oleguer is er voor iedereen tegen te houden die in zijn buurt komt. "Oh, die is niet van mij, die hoef ik dan ook niet te dekken"
.
Onzin! Als Oleguer uitstapt dan stat Toivonen vrij. Waar waren Aissati en Anita? Oleguer vond ik nog heel aardig spelen vandaag.quote:Op zondag 19 april 2009 20:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
Moet jij weten. Ik ben niet zo'n supporter.quote:
Je kan Oleguer daar weinig kwalijk nemenquote:Op zondag 19 april 2009 20:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
Hij blijft toch wel, dus dan maar met Cl en hopen dat hij dan idd de ploeg aan de praat krijgt. We hebben geen keuze helaas, maar dat ik geen keuze heb wil niet zeggen dat ik dan maar kritiekloos zal zijn.....quote:Op zondag 19 april 2009 20:35 schreef Barca het volgende:
[..]
Als we CL halen dan gaat Bassie zich nog beter voelen dan hij nu al doet! (Dus dan zitten we zeker nog met hem opgescheept.)
Wat zou je er mee opschieten. Wat is de garantie dat bijvoorbeeld Rijkaard het beter gaat doen dan Van Basten. Met het matriaal dat Rijkaard had bij Barcelona kon iedere trainer wel kampioen worden en een CL winnen.quote:Op zondag 19 april 2009 20:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij hadden Heatwave en golfer het daar wel degelijk over.
Ook als die nog op het middenveld loopt waar gewoon 3 middenvelders spelen?quote:Op zondag 19 april 2009 20:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geen idee of ze met zone of mandekking spelen.
Maar sowieso moet hij wel de man met de bal aanpakken in deze situatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |