Jij bent hier nu toch ook?quote:Op zondag 19 april 2009 20:32 schreef need2009 het volgende:
[..]
Haha, mooi dit, blijven geloven he, positief blijven.
Wat doen mensen met een afgeronde HBO opleiding dan? Gaan die nooit werken?quote:Op zondag 19 april 2009 20:30 schreef denthemen het volgende:
[..]
Er is een deel dat meer kan dan MBO, die leren dus door.
Ja maar het wordt ieder jaar een beetje treuriger dat jonkies die niets of nauwelijks iets of heel weinig van die die successen hebben meegemaakt daarmee aan blijven komen.quote:Op zondag 19 april 2009 20:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
En wij over alle jaren. Maar dan mag niet gezegd worden?.
Ik ga morgen naar ridderkerk.quote:Op zondag 19 april 2009 20:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Er zullen denk ik veel mensen gewoon moeten werken, die kunnen dan niet?
Het is wel duidelijk dat je het spel niet snapt. Oleguer is voor de aanvallers, en niet voor Mendezquote:Op zondag 19 april 2009 20:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Die 1-0 was ook de schuld van Oleguer, hij ging niet voor de bal staan, sterker nog hij liep weg van de baan van het schot.
Wat vind jij? Volgend jaar nog bij ajax?
Moeten zij weten.quote:Op zondag 19 april 2009 20:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja maar het wordt ieder jaar een beetje treuriger dat jonkies die niets of nauwelijks iets of heel weinig van die die successen hebben meegemaakt daarmee aan blijven komen.
Wat hij zegt.quote:Op zondag 19 april 2009 20:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat ik de selectie vooral enorm kwalijk neem is de ontiegelijke laffe bedoening na de 2-0, met als dieptepunt de bal van Vertonghen. Heel erg zwak, totaal geen overtuiging, totaal geen motivatie, totaal geen uitstraling. Na zo'n actie van Afellay bij de 3-0 moet er gewoon een PSV'er drie meter door de lucht vliegen en laten dat we nog altijd fuckin Ajax zijn en geen FC Bal op 't Dak.
Oleguer is er voor iedereen tegen te houden die in zijn buurt komtquote:Op zondag 19 april 2009 20:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat je het spel niet snapt. Oleguer is voor de aanvallers, en niet voor Mendez
Nee, die blijven thuis.quote:Op zondag 19 april 2009 20:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat doen mensen met een afgeronde HBO opleiding dan? Gaan die nooit werken?
Volgens mij hadden Heatwave en golfer het daar wel degelijk over.quote:Op zondag 19 april 2009 20:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niemand rept een woord over van Basten ontslaan en jij begint erover te bleren
Als we CL halen dan gaat Bassie zich nog beter voelen dan hij nu al doet! (Dus dan zitten we zeker nog met hem opgescheept.)quote:Op zondag 19 april 2009 20:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat vertaal ik door naar spelers van heerenveen en groningen, die zullen meer en meer NIET voor Ajax kiezen, was voorheen in NL alleen PSV de concurrent, nu komt AZ er ook bij.
Ajax snijdt zichzelf heel erg in de vingers elk jaar, ze moeten echt koste wat kost nu CL halen anders kelderen we volgend jaar nog verder naar beneden....
Geen idee of ze met zone of mandekking spelen.quote:Op zondag 19 april 2009 20:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oleguer is er voor iedereen tegen te houden die in zijn buurt komt. "Oh, die is niet van mij, die hoef ik dan ook niet te dekken"
.
Nog een jaartje afzien en toekijken hoe AZ (waarschijnlijk als enige Nederlandse club) in de championsleague balt en dan komt Louis wel terug naar de AFC als jullie het heel lief vragen en een rode loper uitleggen denk ik, kunnen jullie ook weer eens kampioen worden.quote:Op zondag 19 april 2009 20:22 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Koop je geen fuck voor.
Ik wil KAMPIOEN worden. Dat de schaal weer naar Amsterdam komt. Dat ik weer eens glimmend van trots op het Leidsche kan staan. Dat ik niet meer hoef te verkondigen dat het laatste kampioenschap nog onder plofkop Koeman werd behaald.
Maar stond Mendez vlakbij de goal? Wat had je dan willen zien? Dat hij op Mendez ging en de spits vrij liet? Dan had die hem wel gekregen. Het was Anita die niets deed, en niet Oleguer zijn foutquote:Op zondag 19 april 2009 20:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oleguer is er voor iedereen tegen te houden die in zijn buurt komt. "Oh, die is niet van mij, die hoef ik dan ook niet te dekken"
.
Onzin! Als Oleguer uitstapt dan stat Toivonen vrij. Waar waren Aissati en Anita? Oleguer vond ik nog heel aardig spelen vandaag.quote:Op zondag 19 april 2009 20:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
Moet jij weten. Ik ben niet zo'n supporter.quote:
Je kan Oleguer daar weinig kwalijk nemenquote:Op zondag 19 april 2009 20:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
Hij blijft toch wel, dus dan maar met Cl en hopen dat hij dan idd de ploeg aan de praat krijgt. We hebben geen keuze helaas, maar dat ik geen keuze heb wil niet zeggen dat ik dan maar kritiekloos zal zijn.....quote:Op zondag 19 april 2009 20:35 schreef Barca het volgende:
[..]
Als we CL halen dan gaat Bassie zich nog beter voelen dan hij nu al doet! (Dus dan zitten we zeker nog met hem opgescheept.)
Wat zou je er mee opschieten. Wat is de garantie dat bijvoorbeeld Rijkaard het beter gaat doen dan Van Basten. Met het matriaal dat Rijkaard had bij Barcelona kon iedere trainer wel kampioen worden en een CL winnen.quote:Op zondag 19 april 2009 20:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij hadden Heatwave en golfer het daar wel degelijk over.
Ook als die nog op het middenveld loopt waar gewoon 3 middenvelders spelen?quote:Op zondag 19 april 2009 20:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geen idee of ze met zone of mandekking spelen.
Maar sowieso moet hij wel de man met de bal aanpakken in deze situatie.
Wees niet bang, met van Basten win je geen enkele prijs.quote:Op zondag 19 april 2009 20:35 schreef Barca het volgende:
[..]
Als we CL halen dan gaat Bassie zich nog beter voelen dan hij nu al doet! (Dus dan zitten we zeker nog met hem opgescheept.)
Oleguer vond ik overigens verder niet goed, Wielaert was nog de minst slechte achterinquote:Op zondag 19 april 2009 20:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Onzin! Als Oleguer uitstapt dan stat Toivonen vrij. Waar waren Aissati en Anita? Oleguer vond ik nog heel aardig spelen vandaag.
Volgende week is de schaal in Amsterdam volgens mijquote:Op zondag 19 april 2009 20:22 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Koop je geen fuck voor.
Ik wil KAMPIOEN worden. Dat de schaal weer naar Amsterdam komt. Dat ik weer eens glimmend van trots op het Leidsche kan staan. Dat ik niet meer hoef te verkondigen dat het laatste kampioenschap nog onder plofkop Koeman werd behaald.
Ik zeg niet dat Olgeuer de slechste was, ik zeg alleen dat je natuurliijk nooit kan zeggen "die staat er niet voor die en die" je moet verdedigen, klaarquote:Op zondag 19 april 2009 20:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Je kan Oleguer daar weinig kwalijk nemen
Is dat al jaren niet zo dat we de beste selectie hebben?quote:Op zondag 19 april 2009 20:30 schreef thewishmaster het volgende:
Die van Basten weet het met het beste materiaal van Nederland voor elkaar te krijgen om met moeite mee te strijden om de tweede plaats en in menige uitwedstrijd afgemaakt te worden (Heerenveen 5-2, Vitesse 4-1 en PSV 6-2). Wat mij betreft via de voordeur naar buiten.
Als die hem niet aanpakken wel ja.quote:Op zondag 19 april 2009 20:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ook als die nog op het middenveld loopt waar gewoon 3 middenvelders spelen?
Juist wel. Heatwave durft wel kritisch te zijn en heeft er volgens mij iets meer kijk op dan veel blije typjes hier die niet verder komen dan 'ajax blijft de grootste'.quote:Op zondag 19 april 2009 20:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Verder hoef je Heatwave totaal niet serieus te nemen natuurlijk.
Hoezo niet?quote:Op zondag 19 april 2009 20:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Verder hoef je Heatwave totaal niet serieus te nemen natuurlijk.
Hij maakte het niet af.quote:Op zondag 19 april 2009 20:40 schreef Longmen het volgende:
Dat "helemaal niets in.." gezang overal. Beetje treurig. Na al die jaren nog jaloers op de succesen van Ajax.
Zelfs van Gaal zong mee
De man die met jullie 12 jaar geleden die successen heeft behaaldquote:Op zondag 19 april 2009 20:40 schreef Longmen het volgende:
Dat "helemaal niets in.." gezang overal. Beetje treurig. Na al die jaren nog jaloers op de succesen van Ajax.
Zelfs van Gaal zong mee
Jaquote:Op zondag 19 april 2009 20:41 schreef Jasza het volgende:
Is het nou zeker dat ze de schaal rond Ajax-AZ krijgen?
Nee hoor SCH, ik snap er helemaal neits van, dat ik pas 5 jaar loop te zeiken is allemaal toeval, Ajax is nog steeds de beste club van nederland, het is elk jaar stiekem toch Ajax dat kampioen is, dat vertellen we de rest van Nederland gewoon niet meer, omdat het verschil zo groot is, het is te genant voor woorden hoe goed we zijn, we faken de successen van PSV en AZ, net als de maanlanding, die is ook nep.quote:Op zondag 19 april 2009 20:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Juist wel. Heatwave durft wel kritisch te zijn en heeft er volgens mij iets meer kijk op dan veel blije typjes hier die niet verder komen dan 'ajax blijft de grootste'.
Schaal wordt in de ArenA uitgereikt.quote:Op zondag 19 april 2009 20:41 schreef Jasza het volgende:
Is het nou zeker dat ze de schaal rond Ajax-AZ krijgen?
Maar voor de verstokte Ajax-fan is plaatsing voor de CL nu al een hoofdprijs!quote:Op zondag 19 april 2009 20:37 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Wees niet bang, met van Basten win je geen enkele prijs.
Al halen ze voorronde, dan worden ze met deze coach weer uitgeschakeld door Apoel Nicosia of Aalborg. Echt ongelooflijk hoe Ajax aan het afglijden is.quote:Op zondag 19 april 2009 20:43 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar voor de verstokte Ajax-fan is plaatsing voor de CL nu al een hoofdprijs!
Ik gun het Bassie niet als Ajax zich plaatst voor de CL. Twente heeft er in mijn ogen meer recht op. Spelen beter en leuker voetbal. Maar ... of ze aan het einde van dit seizoen ook kunnen zeggen beter voetbal te hebben gespeeld dit seizoen ...
Ik denk, maar dat is iets persoonlijks, dat het er mee te maken heeft dat je alleen je gram komt halen als het slecht gaat. En ja ik weet het, je hebt daar al een antwoord op gegeven.quote:Op zondag 19 april 2009 20:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor SCH, ik snap er helemaal neits van, dat ik pas 5 jaar loop te zeiken is allemaal toeval, Ajax is nog steeds de beste club van nederland, het is elk jaar stiekem toch Ajax dat kampioen is, dat vertellen we de rest van Nederland gewoon niet meer, omdat het verschil zo groot is, het is te genant voor woorden hoe goed we zijn, we faken de successen van PSV en AZ, net als de maanlanding, die is ook nep.
Zo, weer kampioen, ik ga het maar weer eens vieren. AJAX AJAX AJAX AJAX!!!!!!
Sja, dat snap ik weer niet, ik wil gewoon 2de worden, net als ik gewoon kampioen wou worden, dat die pannenkoek het nou niet kan ok, maar ik wil nog steeds CL spelen....quote:Op zondag 19 april 2009 20:43 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar voor de verstokte Ajax-fan is plaatsing voor de CL nu al een hoofdprijs!
Ik gun het Bassie niet als Ajax zich plaatst voor de CL. Twente heeft er in mijn ogen meer recht op. Spelen beter en leuker voetbal. Maar ... of ze aan het einde van dit seizoen ook kunnen zeggen beter voetbal te hebben gespeeld dit seizoen ...
Ja vandaag lag echt aan Marco gaap.quote:Op zondag 19 april 2009 20:44 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Al halen ze voorronde, dan worden ze met deze coach weer uitgeschakeld door Apoel Nicosia of Aalborg. Echt ongelooflijk hoe Ajax aan het afglijden is.
De Kuip heeft ook een gracht hoorquote:Op zondag 19 april 2009 20:44 schreef Jasza het volgende:
Ben benieuwd volgende week dan
Ze hebben mazzel dat de ArenA grachten heeft want als wij hem bijv in de Kuip zouden krijgen dan zou de helft op het veld staan van de fans.
Kappenquote:Op zondag 19 april 2009 20:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Volgende week is de schaal in Amsterdam volgens mij![]()
Misschien niet, maar het feit dat we deze moesten winnen welquote:
Oh daar kan je wel overheen jumpen als je gek genoeg bent, die in de ArenA bij Zuid haal je neverquote:
Het stoort gewoon mensen dat je nooit eens wat positiefs komt melden. En ja na een poosje komt dit over als zeiken als er wat te zeiken valt.quote:Op zondag 19 april 2009 20:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor SCH, ik snap er helemaal neits van, dat ik pas 5 jaar loop te zeiken is allemaal toeval, Ajax is nog steeds de beste club van nederland, het is elk jaar stiekem toch Ajax dat kampioen is, dat vertellen we de rest van Nederland gewoon niet meer, omdat het verschil zo groot is, het is te genant voor woorden hoe goed we zijn, we faken de successen van PSV en AZ, net als de maanlanding, die is ook nep.
Zo, weer kampioen, ik ga het maar weer eens vieren. AJAX AJAX AJAX AJAX!!!!!!
Als je met dit materiaal dit soort prestaties behaalt heeft dat ook met de coach te maken. Als jij Marco als Messias wil blijven zien, ga je gang en dream on.quote:
Ja als je doorgesnoven genoeg bent wel jaquote:Op zondag 19 april 2009 20:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Oh daar kan je wel overheen jumpen als je gek genoeg bent, die in de ArenA bij Zuid haal je never
Hoe lager we eindigen, des te groter de kans dat 'ie eruit getrapt wordt!quote:Op zondag 19 april 2009 20:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat snap ik weer niet, ik wil gewoon 2de worden, net als ik gewoon kampioen wou worden, dat die pannenkoek het nou niet kan ok, maar ik wil nog steeds CL spelen....
Dan maar met MvB....
Er is amper iets positiefs te melden over Ajax. Het is gewoon drama.quote:Op zondag 19 april 2009 20:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het stoort gewoon mensen dat je nooit eens wat positiefs komt melden. En ja na een poosje komt dit over als zeiken als er wat te zeiken valt.
Messias?quote:Op zondag 19 april 2009 20:46 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Als je met dit materiaal dit soort prestaties behaalt heeft dat ook met de coach te maken. Als jij Marco als Messias wil blijven zien, ga je gang en dream on.
tegen fucking WillemII dat stelt toch geen reet voor?quote:Op zondag 19 april 2009 20:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En na elke nederlaag zeikt men weer op Marco. Doodmoe wordt je er van. Vorige week was alles goed en mooi en nu moet Marco weer oprotten? Tja...
Dan moet het jou wel lukken lijkt me. Of wil je zeggen dat je alles op fok hier altijd nuchter typt?quote:Op zondag 19 april 2009 20:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja als je doorgesnoven genoeg bent wel ja
Daar sta ik ook van te kijken. Leuk nieuwe trainer.. en dan? Elke seizoen een nieuwe trainer zeker?quote:Op zondag 19 april 2009 20:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En na elke nederlaag zeikt men weer op Marco. Doodmoe wordt je er van. Vorige week was alles goed en mooi en nu moet Marco weer oprotten? Tja...
Inderdaad gewoon Marco de tijd geven. Alhoewel ik niet per sé vind dat hij de juiste trainer is op dit moment. Nu weer iemand weg sturen is totale waanzin. Ik zie liever iemand met ervaring een paar jaar zitten bijvoordeeld Adriaanse maarja die zit er nu eenmaal niet.quote:Op zondag 19 april 2009 20:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nou en? Er komen hier ook mensen die jou persoonlijk de randkanker toewensen, en die zijn er ook na een tijd weer...quote:Op zondag 19 april 2009 20:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het stoort gewoon mensen dat je nooit eens wat positiefs komt melden. En ja na een poosje komt dit over als zeiken als er wat te zeiken valt.
Ja ik denk dat DK echt niet beter kan.quote:Op zondag 19 april 2009 20:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dan moet het jou wel lukken lijkt me. Of wil je zeggen dat je alles op fok hier altijd nuchter typt?
né3 nahurlk niatquote:Op zondag 19 april 2009 20:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dan moet het jou wel lukken lijkt me. Of wil je zeggen dat je alles op fok hier altijd nuchter typt?
Ik heb echt een waanzinnig goed idee, ok het is wel een beetje tegen de filosofie van Ajax in maar ok :quote:Op zondag 19 april 2009 20:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
Daar sta ik ook van te kijken. Leuk nieuwe trainer.. en dan? Elke seizoen een nieuwe trainer zeker?
Ik wel, ik wil die teringschaal niet in ons stadionquote:Op zondag 19 april 2009 20:48 schreef denthemen het volgende:
Gister leek niemand er nog mee te zitten als ze hem in A'dam zouden krijgen
Wie moet er dan trainer worden?quote:Op zondag 19 april 2009 20:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb echt een waanzinnig goed idee, ok het is wel een beetje tegen de filosofie van Ajax in maar ok :
We nemen EEN keer een hele goeie trainer, en dan wisselen we die een keer niet na 1 jaar!
Ok, het is wild, het is gewaagd, maar na 5 jaar keihard voor lul staan in Nederland mag het ook best 1 keer een beetje een gok zijn hoor!.
Hoe haal je het in je hoofd!? Da's de grootste kolder die je kunt bedenken! Er is geen betere coach denkbaar dan Marco van Basten!quote:Op zondag 19 april 2009 20:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb echt een waanzinnig goed idee, ok het is wel een beetje tegen de filosofie van Ajax in maar ok :
We nemen EEN keer een hele goeie trainer, en dan wisselen we die een keer niet na 1 jaar!
Ok, het is wild, het is gewaagd, maar na 5 jaar keihard voor lul staan in Nederland mag het ook best 1 keer een beetje een gok zijn hoor!.
Joh zo gaat het al jaren hier en op i-net, de fans die wel vaak gaan die hebben het vertrouwen nog wel in Marco en daar gaat het om.quote:Op zondag 19 april 2009 20:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Een goeie trainerquote:
Dat was geen gok. Bij een gok heb je nog kans op winst. Met Van Basten ben je verzekerd van niet presteren!quote:Op zondag 19 april 2009 20:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een goeie trainer.
komop je kan toch niet ontkennen dat het aanstellen van MvB, een onervaren man, een gok was? Die wederom niet goed uitpakt.... MvB zal best ooit nog eens een goeie trainer kunnen worden, maar op dit moment geeft hij verdomme zelf toe "het nog te moeten leren" dat kan toch niet?
Daarom geven we hem toch ook de tijd. Natuurlijk wilden we dit jaar kampioen worden maar je kan niet verwachten dat dit over één jaar gaat.quote:Op zondag 19 april 2009 20:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een goeie trainer.
komop je kan toch niet ontkennen dat het aanstellen van MvB, een onervaren man, een gok was? Die wederom niet goed uitpakt.... MvB zal best ooit nog eens een goeie trainer kunnen worden, maar op dit moment geeft hij verdomme zelf toe "het nog te moeten leren" dat kan toch niet?
Met Ten Cate had je ervaring in huis EN een selectie die beter was. Dus het zegt allemaal niets.quote:Op zondag 19 april 2009 20:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een goeie trainer.
Ik vind sowieso dat ie de laatste weken wat af aan t geven was op zijn oude werkgevers... Onnodig wat mij betreft en bovenal erg jammer voor zo'n goede trainer. Ik gun hem deze titel wel, maar die rare uitspraken geven dan toch een nasmaak.quote:
omdat?quote:Op zondag 19 april 2009 20:58 schreef Barca het volgende:
De tijd geven? Godverdomme ... die kutclown zal het nooit leren, nooit!
Gaaaaaaaap.quote:Op zondag 19 april 2009 20:58 schreef Barca het volgende:
De tijd geven? Godverdomme ... die kutclown zal het nooit leren, nooit!
Ten Cate? Wel ervaring, maar geen toptrainer/-coach!
Oleguer haalt zoveel ballen weg dat hij best meer krediet verdient. Wat betreft Wielaert begin ik toch te twijfelen aan zijn toegevoegde waarde.quote:Op zondag 19 april 2009 21:00 schreef Dvm86 het volgende:
Oleguer heeft veel wedstrijden gewoon goed gespeelt, vandaag was hij minder, maar geen uitzondering, want het hele team was zwak. Die jongen moeten we zeker behouden, maar liever met Vertonghen of Alderweireld.
Hij te dom en arrogant is. Ben je daar na 4 jaar oranje en 1 jaar Ajax nog niet achter?!quote:
Die zit op de tribune zondag.quote:Op zondag 19 april 2009 21:03 schreef peaceman het volgende:
Wat betreft Wielaert begin ik toch te twijfelen aan zijn toegevoegde waarde.
Precies. Wielaert was een paniekaankoop. Achteraf had Van Basten het beter met Alderweireld, Vertonghen, Vermaelen en Schilder kunnen oplossen, maar daar is niets aan te doen. Aissati gaf pas ook nog aan dat Oleguer de enige is die in de kleedkamer echt wat toevoegt (door zijn ervaring en leeftijd). Zo'n speler hebben we ook op het middenveld nodig van een jaartje of 26-28.quote:Op zondag 19 april 2009 21:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oleguer haalt zoveel ballen weg dat hij best meer krediet verdient. Wat betreft Wielaert begin ik toch te twijfelen aan zijn toegevoegde waarde.
Eigenlijk zou Gabri die persoon toch moeten zijn?quote:Op zondag 19 april 2009 21:06 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Precies. Wielaert was een paniekaankoop. Achteraf had Van Basten het beter met Alderweireld, Vertonghen, Vermaelen en Schilder kunnen oplossen, maar daar is niets aan te doen. Aissati gaf pas ook nog aan dat Oleguer de enige is die in de kleedkamer echt wat toevoegt (door zijn ervaring en leeftijd). Zo'n speler hebben we ook op het middenveld nodig van een jaartje of 26-28.
Dom en arrogant? Van Basten heeft vaak genoeg bekend dat hij dingen verkeerd doet/heeft gedaan en dat hij nog moet leren. De keuze is destijds gevallen op een redelijk onervaren trainer, die het naar mijn mening in veel (niet alle) opzichten het gewoon goed doet en zeer zeker groeit. Ik had liever andere assistenten gezien, misschien De Boer bijvoorbeeld, maar aan die situatie verander je niets. En wat betreft dom, Van Basten is tactisch gewoon sterk, misschien sociaal niet zo sterk als Hiddink of Beenhakker, maar zoals de laatste pas in Studio Voetbal aangaf: ook dat moet je leren.quote:Op zondag 19 april 2009 21:04 schreef Barca het volgende:
[..]
Hij te dom en arrogant is. Ben je daar na 4 jaar oranje en 1 jaar Ajax nog niet achter?!
Ja, maar eentje is te weinig. Daarna moet je er een hebben die meer leiderschapskwaliteiten heeft, die de boel kan aansturen (Gabri spreekt geen eens fucking Nederlands) en ook eens flink boos kan worden op de jonkies.quote:Op zondag 19 april 2009 21:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Gabri die persoon toch moeten zijn?
Dan sta je pas echt voor lul.quote:Op zondag 19 april 2009 21:09 schreef Dvm86 het volgende:
Het domste zou zijn om Van Basten de laan uit te sturen. Overigens is dat nergens voor nodig, hij verdient gewoon nog een seizoen to show what he's got.
Je mening is duidelijk. Je kan stoppen.quote:Op zondag 19 april 2009 21:11 schreef Barca het volgende:
Al zit Van Basten er 100 jaar, dan nog wordt Ajax geen kampioen! Is dat nu zo moeilijk om te begrijpen?! En dan roepen dat iemand met een andere mening er geen verstand van heeft. hahaha!!
Ja, dom en arrogant!quote:Op zondag 19 april 2009 21:09 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dom en arrogant? Van Basten heeft vaak genoeg bekend dat hij dingen verkeerd doet/heeft gedaan en dat hij nog moet leren. De keuze is destijds gevallen op een redelijk onervaren trainer, die het naar mijn mening in veel (niet alle) opzichten het gewoon goed doet en zeer zeker groeit. Ik had liever andere assistenten gezien, misschien De Boer bijvoorbeeld, maar aan die situatie verander je niets. En wat betreft dom, Van Basten is tactisch gewoon sterk, misschien sociaal niet zo sterk als Hiddink of Beenhakker, maar zoals de laatste pas in Studio Voetbal aangaf: ook dat moet je leren.
Het domste zou zijn om Van Basten de laan uit te sturen. Overigens is dat nergens voor nodig, hij verdient gewoon nog een seizoen to show what he's got.
Blijkbaar niet! Dat kan, ja. Dat kan.quote:Op zondag 19 april 2009 21:15 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je mening is duidelijk. Je kan stoppen.
Je maakt jezelf belachelijkquote:Op zondag 19 april 2009 21:16 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, dom en arrogant!
Zoals hij met mensen en kritiek omgaat. Hoezo hij doet het goed? ZIjn we kampioen? Hoe kan je nu verdomme zeggen dat hij het goed doet?! Hij groeit? Ja, zijn lul en ego groeien bij weer een overwinning!
Tactisch sterk? Hahaha ... een stoeptegel heeft 1000x meer verstand van voetbal dan die clown!
What he 's got? In ieder geval geen verstand van voetbal. Die opstellingen en wissels ... maar ach, blijkbaar moet je je bek houden zo lang we geen 6e klasse spelen.
Hoezo blijkbaar niet? Ik denk niet dat er iemand is die jouw mening over Marco nog niet doorheeft. Dus waar slaat dit op wat je nu zegt?quote:
En daar heb jij last van?quote:
Hoezo niet? Omdat bijna iedereen er nog heilig van overtuigd is dat die zogenaamde San Marco de ideale trainer/coach is voor Ajax.quote:Op zondag 19 april 2009 21:18 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hoezo blijkbaar niet? Ik denk niet dat er iemand is die jouw mening over Marco nog niet doorheeft. Dus waar slaat dit op wat je nu zegt?
Ik heb er geen last van omdat ik onderhand wel weet hoe je bent.quote:Op zondag 19 april 2009 21:21 schreef Barca het volgende:
[..]
En daar heb jij last van?
Meneer heeft niets gepresteerd met oranje en Ajax. Schoffeert zijn spelers. Wordt boos als een journalist terecht een kritische vraag stelt. Doet alsof het logisch en perfect is wat hij doet. Ben je het er niet mee eens dan ben je volgens hem achterlijk.
Maar natuurlijk mag je hem dan niet dom en arrogant noemen.
De mensen zeggen niet dat hij de ideale man is maar dat er op dit moment een trainerswissel weinig goeds zal doen voor Ajax.quote:Op zondag 19 april 2009 21:23 schreef Barca het volgende:
[..]
Hoezo niet? Omdat bijna iedereen er nog heilig van overtuigd is dat die zogenaamde San Marco de ideale trainer/coach is voor Ajax.
Als je zegt dat Marco een slechte trainer/coach is, word je hier afgemaakt.
Heeft hij dan enig inzicht getoond? Dat heb ik in ieder geval niet gezien. Nou ben ik absoluut geen deskundige maar dat Bassie er niks van kan, dat ziet zelfs Ray Charles!quote:Op zondag 19 april 2009 21:24 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van omdat ik onderhand wel weet hoe je bent.
Wat ik wil aangeven is dat je hier nou net doet of van Basten geen enkel inzicht heeft in het spel. Als Cruijff zegt dat hij het kan dan zal die op zijn minst goed analistisch vermogen hebben en het spel snappen.
Ik lees hier toch duidelijk berichten dat Marco het goed doet.quote:Op zondag 19 april 2009 21:24 schreef Chadi het volgende:
[..]
De mensen zeggen niet dat hij de ideale man is maar dat er op dit moment een trainerswissel weinig goeds zal doen voor Ajax.
ook benieuwd naarquote:Op zondag 19 april 2009 21:29 schreef KarnSuk het volgende:
Wat zei Urby eigenlijk?
quote:Op zondag 19 april 2009 21:40 schreef TC03 het volgende:
Geen dank hoor, die overwinning op Twente kwam ons óók goed uit.
http://www.eredivisielive.nl/quote:Op zondag 19 april 2009 21:47 schreef TC03 het volgende:
Waar kan ik een samenvatting zien van PSV - Ajax? Heb al, keek scheef.
Laat marco maar lekker zitten. Na volgend jaar kunnen we kijken of we beter zijn geworden. Wel schadalig dat Ajax 3x zo hard de boot ingaat uit.quote:Op zondag 19 april 2009 21:48 schreef Rots het volgende:
Boehoe, Ajax je blijft nog steeds de mooiste hoor.![]()
Wat een afgang, zeker zuur na die overtuigende overwinning op Willem2. Anita is er nog niet klaar voor werd weer is pijnlijk duidelijk. Verder Vertonghen op het middenveld is echt drama, laat hem gewoon op de plek van Oleguer/Wielaert man.
Van Basten ontslaan, ik zeg doen.
Alleen geen geldzorgen, al los je met geld niet alles op, je hebt er wel meer mogelijkheden door.quote:Op zondag 19 april 2009 21:52 schreef Rots het volgende:
Achja, Ajax heeft een beetje het zelfde probleem als Feyenoord. Totaal niet constant kwa prestatie en inzet.
Voor welke club ben jij nou eigenlijk? Het wel en wee van Ajax gaat je wel aan het hart, zoveel is duidelijk.quote:Op zondag 19 april 2009 21:48 schreef Rots het volgende:
Wat een afgang, zeker zuur na die overtuigende overwinning op Willem2. Anita is er nog niet klaar voor werd weer is pijnlijk duidelijk. Verder Vertonghen op het middenveld is echt drama, laat hem gewoon op de plek van Oleguer/Wielaert man.
Vooral het wee gaat me aan het hart ja.quote:Op zondag 19 april 2009 21:56 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Voor welke club ben jij nou eigenlijk? Het wel en wee van Ajax gaat je wel aan het hart, zoveel is duidelijk.
Oke, dat ook weer niet. Maar ik moet hier wel een beetje Ajax ondersteunen, anders wordt alles meteen als troll gezien en kan sjimz me weer lekker noten.quote:
Gewoon meediscussiëren kan altijd hoor, zolang je niet trollt.quote:Op zondag 19 april 2009 22:01 schreef Rots het volgende:
[..]
Oke, dat ook weer niet. Maar ik moet hier wel een beetje Ajax ondersteunen, anders wordt alles meteen als troll gezien en kan sjimz me weer lekker noten.
Dat is over wat mij betreft. Laat die man lekker bij Bayern gaan trainen. Bij Ajax hoef ik hem niet meer te zien!quote:Haal gewoon van Gaal man.
Wat moet je nou joh, pannenkoek.quote:Op zondag 19 april 2009 21:48 schreef Rots het volgende:
Je komt gewoon een beetje zwakbegaafd over als je dingen als "we blijven de beste" en "je blijft de mooiste" gaat roepen na de zoveelste afgang in 5 jaar.quote:Op zondag 19 april 2009 22:07 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat moet je nou joh, pannenkoek.
Iedere dag is het weer hetzelfde verhaaltje, je komt met je posts op het niveau van een verstandelijk beperkte en dan vertelt iedereen je dat je een mongool bent. Daarna komt er weer zo'n verongelijkte reactie van: maar ik mag hier toch posten??//?/?//
"Je blijft de mooiste" is toch geen afgang? Zou een beetje raar zijn als je als supporter je eigen club niet meer het mooiste vindt.quote:Op zondag 19 april 2009 22:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je komt gewoon een beetje zwakbegaafd over als je dingen als "we blijven de beste" en "je blijft de mooiste" gaat roepen na de zoveelste afgang in 5 jaar.
-normaal doen-quote:Op zondag 19 april 2009 22:07 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat moet je nou joh, pannenkoek.
Iedere dag is het weer hetzelfde verhaaltje, je komt met je posts op het niveau van een verstandelijk beperkte en dan vertelt iedereen je dat je een mongool bent. Daarna komt er weer zo'n verongelijkte reactie van: maar ik mag hier toch posten??//?/?//
Gelukkig is het niet zwakbegaafd om een andere club af te kraken, terwijl je eigen club het een stuk slechter doet.quote:Op zondag 19 april 2009 22:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je komt gewoon een beetje zwakbegaafd over als je dingen als "we blijven de beste" en "je blijft de mooiste" gaat roepen na de zoveelste afgang in 5 jaar.
al degraderen we, Ajax blijft de mooiste!quote:Op zondag 19 april 2009 22:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat was er gebeurd dan?quote:Op zondag 19 april 2009 21:49 schreef kurk_droog het volgende:
Ik heb genoten hoor
Als ik jan was en die Marokkaan komt zo tof doen voor je neus dan zou je hem tussen mijn noppen kunnen los peuteren.
Dat soort zoetsappige proza past gewoon niet bij een 6-2 afgang.quote:Op zondag 19 april 2009 22:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
"Je blijft de mooiste" is toch geen afgang? Zou een beetje raar zijn als je als supporter je eigen club niet meer het mooiste vindt.
Zelfs na een 6-2 afstraffing blijft Ajax voor mij de mooiste hoor.quote:Op zondag 19 april 2009 22:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat soort zoetsappige proza past gewoon niet bij een 6-2 afgang.
Jij moet TD worden bij een BVO, je hebt er kijk op vriendquote:Op zondag 19 april 2009 22:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik vraag me af of Ajax een eventueel vertrek van Suarez op kan vangen. Zonder hem is Ajax namelijk een stuk zwakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |