Hoezo niet? Omdat bijna iedereen er nog heilig van overtuigd is dat die zogenaamde San Marco de ideale trainer/coach is voor Ajax.quote:Op zondag 19 april 2009 21:18 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hoezo blijkbaar niet? Ik denk niet dat er iemand is die jouw mening over Marco nog niet doorheeft. Dus waar slaat dit op wat je nu zegt?
Ik heb er geen last van omdat ik onderhand wel weet hoe je bent.quote:Op zondag 19 april 2009 21:21 schreef Barca het volgende:
[..]
En daar heb jij last van?
Meneer heeft niets gepresteerd met oranje en Ajax. Schoffeert zijn spelers. Wordt boos als een journalist terecht een kritische vraag stelt. Doet alsof het logisch en perfect is wat hij doet. Ben je het er niet mee eens dan ben je volgens hem achterlijk.
Maar natuurlijk mag je hem dan niet dom en arrogant noemen.
De mensen zeggen niet dat hij de ideale man is maar dat er op dit moment een trainerswissel weinig goeds zal doen voor Ajax.quote:Op zondag 19 april 2009 21:23 schreef Barca het volgende:
[..]
Hoezo niet? Omdat bijna iedereen er nog heilig van overtuigd is dat die zogenaamde San Marco de ideale trainer/coach is voor Ajax.
Als je zegt dat Marco een slechte trainer/coach is, word je hier afgemaakt.
Heeft hij dan enig inzicht getoond? Dat heb ik in ieder geval niet gezien. Nou ben ik absoluut geen deskundige maar dat Bassie er niks van kan, dat ziet zelfs Ray Charles!quote:Op zondag 19 april 2009 21:24 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van omdat ik onderhand wel weet hoe je bent.
Wat ik wil aangeven is dat je hier nou net doet of van Basten geen enkel inzicht heeft in het spel. Als Cruijff zegt dat hij het kan dan zal die op zijn minst goed analistisch vermogen hebben en het spel snappen.
Ik lees hier toch duidelijk berichten dat Marco het goed doet.quote:Op zondag 19 april 2009 21:24 schreef Chadi het volgende:
[..]
De mensen zeggen niet dat hij de ideale man is maar dat er op dit moment een trainerswissel weinig goeds zal doen voor Ajax.
ook benieuwd naarquote:Op zondag 19 april 2009 21:29 schreef KarnSuk het volgende:
Wat zei Urby eigenlijk?
quote:Op zondag 19 april 2009 21:40 schreef TC03 het volgende:
Geen dank hoor, die overwinning op Twente kwam ons óók goed uit.
http://www.eredivisielive.nl/quote:Op zondag 19 april 2009 21:47 schreef TC03 het volgende:
Waar kan ik een samenvatting zien van PSV - Ajax? Heb al, keek scheef.
Laat marco maar lekker zitten. Na volgend jaar kunnen we kijken of we beter zijn geworden. Wel schadalig dat Ajax 3x zo hard de boot ingaat uit.quote:Op zondag 19 april 2009 21:48 schreef Rots het volgende:
Boehoe, Ajax je blijft nog steeds de mooiste hoor.![]()
Wat een afgang, zeker zuur na die overtuigende overwinning op Willem2. Anita is er nog niet klaar voor werd weer is pijnlijk duidelijk. Verder Vertonghen op het middenveld is echt drama, laat hem gewoon op de plek van Oleguer/Wielaert man.
Van Basten ontslaan, ik zeg doen.
Alleen geen geldzorgen, al los je met geld niet alles op, je hebt er wel meer mogelijkheden door.quote:Op zondag 19 april 2009 21:52 schreef Rots het volgende:
Achja, Ajax heeft een beetje het zelfde probleem als Feyenoord. Totaal niet constant kwa prestatie en inzet.
Voor welke club ben jij nou eigenlijk? Het wel en wee van Ajax gaat je wel aan het hart, zoveel is duidelijk.quote:Op zondag 19 april 2009 21:48 schreef Rots het volgende:
Wat een afgang, zeker zuur na die overtuigende overwinning op Willem2. Anita is er nog niet klaar voor werd weer is pijnlijk duidelijk. Verder Vertonghen op het middenveld is echt drama, laat hem gewoon op de plek van Oleguer/Wielaert man.
Vooral het wee gaat me aan het hart ja.quote:Op zondag 19 april 2009 21:56 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Voor welke club ben jij nou eigenlijk? Het wel en wee van Ajax gaat je wel aan het hart, zoveel is duidelijk.
Oke, dat ook weer niet. Maar ik moet hier wel een beetje Ajax ondersteunen, anders wordt alles meteen als troll gezien en kan sjimz me weer lekker noten.quote:
Gewoon meediscussiëren kan altijd hoor, zolang je niet trollt.quote:Op zondag 19 april 2009 22:01 schreef Rots het volgende:
[..]
Oke, dat ook weer niet. Maar ik moet hier wel een beetje Ajax ondersteunen, anders wordt alles meteen als troll gezien en kan sjimz me weer lekker noten.
Dat is over wat mij betreft. Laat die man lekker bij Bayern gaan trainen. Bij Ajax hoef ik hem niet meer te zien!quote:Haal gewoon van Gaal man.
Wat moet je nou joh, pannenkoek.quote:Op zondag 19 april 2009 21:48 schreef Rots het volgende:
Je komt gewoon een beetje zwakbegaafd over als je dingen als "we blijven de beste" en "je blijft de mooiste" gaat roepen na de zoveelste afgang in 5 jaar.quote:Op zondag 19 april 2009 22:07 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat moet je nou joh, pannenkoek.
Iedere dag is het weer hetzelfde verhaaltje, je komt met je posts op het niveau van een verstandelijk beperkte en dan vertelt iedereen je dat je een mongool bent. Daarna komt er weer zo'n verongelijkte reactie van: maar ik mag hier toch posten??//?/?//
"Je blijft de mooiste" is toch geen afgang? Zou een beetje raar zijn als je als supporter je eigen club niet meer het mooiste vindt.quote:Op zondag 19 april 2009 22:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je komt gewoon een beetje zwakbegaafd over als je dingen als "we blijven de beste" en "je blijft de mooiste" gaat roepen na de zoveelste afgang in 5 jaar.
-normaal doen-quote:Op zondag 19 april 2009 22:07 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat moet je nou joh, pannenkoek.
Iedere dag is het weer hetzelfde verhaaltje, je komt met je posts op het niveau van een verstandelijk beperkte en dan vertelt iedereen je dat je een mongool bent. Daarna komt er weer zo'n verongelijkte reactie van: maar ik mag hier toch posten??//?/?//
Gelukkig is het niet zwakbegaafd om een andere club af te kraken, terwijl je eigen club het een stuk slechter doet.quote:Op zondag 19 april 2009 22:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je komt gewoon een beetje zwakbegaafd over als je dingen als "we blijven de beste" en "je blijft de mooiste" gaat roepen na de zoveelste afgang in 5 jaar.
al degraderen we, Ajax blijft de mooiste!quote:Op zondag 19 april 2009 22:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat was er gebeurd dan?quote:Op zondag 19 april 2009 21:49 schreef kurk_droog het volgende:
Ik heb genoten hoor
Als ik jan was en die Marokkaan komt zo tof doen voor je neus dan zou je hem tussen mijn noppen kunnen los peuteren.
Dat soort zoetsappige proza past gewoon niet bij een 6-2 afgang.quote:Op zondag 19 april 2009 22:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
"Je blijft de mooiste" is toch geen afgang? Zou een beetje raar zijn als je als supporter je eigen club niet meer het mooiste vindt.
Zelfs na een 6-2 afstraffing blijft Ajax voor mij de mooiste hoor.quote:Op zondag 19 april 2009 22:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat soort zoetsappige proza past gewoon niet bij een 6-2 afgang.
Jij moet TD worden bij een BVO, je hebt er kijk op vriendquote:Op zondag 19 april 2009 22:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik vraag me af of Ajax een eventueel vertrek van Suarez op kan vangen. Zonder hem is Ajax namelijk een stuk zwakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |