Je hebt 116 notes gekregen van onze moderators.quote:Op zondag 19 april 2009 19:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
37.![]()
![]()
En dan ga jij hem neerslaan of zo?quote:Op zondag 19 april 2009 20:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Oh en afellay zou ik best wel tegen willen komen...
Vast niet als Ibi daar staat met 30 van zijn Mocro-vriendjes. Denk dat HeinekenAFCA dan sneller dan Dennis Rommedahl is.quote:
Eventjes tussendoor, het is misschien een flauwe actie van Afellay, maar Ajacieden zijn er ook niet vies van, hoor.quote:Op zondag 19 april 2009 20:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Afellay
Verder een verdiende overwinning voor psv. Ze waren veel beter en wij waren kut. Jammer maar helaas.
Oh en afellay zou ik best wel tegen willen komen...
KJH deed het ook weleens en toen vonden ze het geweldig in 020. Niet zo jankzakken dus daar. Als je zo´n domme fout maakt als Vertongboy dan verdien je het ook om te worden vernederd.quote:Op zondag 19 april 2009 20:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Eventjes tussendoor, het is misschien een flauwe actie van Afellay, maar Ajacieden zijn er ook niet vies van, hoor.
Ik zou een goed gesprek met hem aan gaan.quote:
Hartje centrum van Rotterdam + 400 euro uitgevenquote:Op zondag 19 april 2009 20:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jorien, waar was jij vanmiddag dan?
Wat heb je gekocht? Een seizoenkaart of een speler?quote:Op zondag 19 april 2009 20:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hartje centrum van Rotterdam + 400 euro uitgeven
Dus een paar uur na de wedstrijd, met verschillende opmerkelijke goals en momenten, wil jij gaan discussieren over het feit dat er "Helemaal niets in Amsterdam" werd gezongen?quote:Op zondag 19 april 2009 20:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou een goed gesprek met hem aan gaan.
Helemaal niets in Amsterdam. Schaam jij je niet voor je medesupporters?
Later we die 6 mooie hele mooie psv goals eens bespreken.quote:Op zondag 19 april 2009 20:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus een paar uur na de wedstrijd, met verschillende opmerkelijke goals en momenten, wil jij gaan discussieren over het feit dat er "Helemaal niets in Amsterdam" werd gezongen?
Kleuter.
Waarom deed Afellay dat eigenlijk?quote:Op zondag 19 april 2009 20:20 schreef Jasza het volgende:
Verbaasd me nog dat Vertonghen hem niet doormidden heeft gezaagd, Oleguer probeerde het tenminste, respect.
Ahquote:Op zondag 19 april 2009 20:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hartje centrum van Rotterdam + 400 euro uitgeven
quote:Op zondag 19 april 2009 20:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht? Een seizoenkaart of een speler?
Man hou toch eens op met dat Vertongboy.. de 1e keer was het al niet grappig en de 500e keer ook nietquote:Op zondag 19 april 2009 20:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
KJH deed het ook weleens en toen vonden ze het geweldig in 020. Niet zo jankzakken dus daar. Als je zo´n domme fout maakt als Vertongboy dan verdien je het ook om te worden vernederd.
Vertonghen deed hetzelfde tijdens de afstraffing in de Arena, als ik de woorden van Afellay in het interview na afloop begrijp.quote:
Omdat Jan dat ook bij hem flikte bij de thuiswedstrijd.quote:
Het was echt zo mooi momentquote:Op zondag 19 april 2009 20:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Vertonghen deed hetzelfde tijdens de afstraffing in de Arena, als ik de woorden van Afellay in het interview na afloop begrijp.
Ik blijf het lollig vinden, dus ga ik er gewoon mee door.quote:Op zondag 19 april 2009 20:24 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Man hou toch eens op met dat Vertongboy.. de 1e keer was het al niet grappig en de 500e keer ook niet
Geniaal inderdaad. Men zoomt in op een balende Vertongboy en je ziet dan Afelay voorbij rennen die even gaat juichen in het gezicht van Vertongboy.quote:
Ja hahahaha. Dat zou ik ook zeggen als ik dat kut marokkaantje was. Maar verder weet niemand waar hij het over heeft en wil hij het ook voor zichzelf houden. Wat een kneusje.quote:Op zondag 19 april 2009 20:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Vertonghen deed hetzelfde tijdens de afstraffing in de Arena, als ik de woorden van Afellay in het interview na afloop begrijp.
Lekker belangrijk. Geniale actie van Afelay. Alleen al om het feit dat al die 020-lutsers zich enorm opwinden over zijn juichpartij!quote:Op zondag 19 april 2009 20:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja hahahaha. Dat zou ik ook zeggen als ik dat kut marokkaantje was. Maar verder weet niemand waar hij het over heeft en wil hij het ook voor zichzelf houden. Wat een kneusje. Hij hoeft van mij niet dood, maar ernstig ziek lijkt me wel wat
Goede speler hoor.quote:Op zondag 19 april 2009 20:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja hahahaha. Dat zou ik ook zeggen als ik dat kut marokkaantje was. Maar verder weet niemand waar hij het over heeft en wil hij het ook voor zichzelf houden. Wat een kneusje. Hij hoeft van mij niet dood, maar ernstig ziek lijkt me wel wat
Ga je de resterende pagina's nog zo lopen flamen, of kun je ook inhoudelijk reageren als je club verliest?quote:Op zondag 19 april 2009 20:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Mooi jubileumjaar was het dit seizoen voor jullie he?quote:
Kom eens met beelden dat Vertonghen het in de thuiswedstrijd ook bij afellay deed dan. Vertonghen zegt van niets te weten. Dus is het het woord van dat marokkaantje tegen het woord van Vertonghen. Dus ik ben benieuwd.quote:Op zondag 19 april 2009 20:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ga je de resterende pagina's nog zo lopen flamen, of kun je ook inhoudelijk reageren als je club verliest?
En al zou het wat dan nog?quote:Op zondag 19 april 2009 20:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kom eens met beelden dat Vertonghen het in de thuiswedstrijd ook bij afellay deed dan. Vertonghen zegt van niets te weten. Dus is het het woord van dat marokkaantje tegen het woord van Vertonghen. Dus ik ben benieuwd.
Dit is dezelfde reactie als je vorige, alleen dan zonder dat je hem ziek wenst. Dus je kunt het wel.quote:Op zondag 19 april 2009 20:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kom eens met beelden dat Vertonghen het in de thuiswedstrijd ook bij afellay deed dan. Vertonghen zegt van niets te weten. Dus is het het woord van dat marokkaantje tegen het woord van Vertonghen. Dus ik ben benieuwd.
Verder heb ik al lang gezegt dat psv verdiend gewonnen heeft.
Wel als je er zelf 7 maakt.quote:Op zondag 19 april 2009 20:48 schreef Halcon het volgende:
Als je 6 goals tegenkrijgt verdien je het niet om te winnen.
quote:
Afellay Marokkaantje blijven noemenquote:Op zondag 19 april 2009 20:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Waarom ben je daar zo boos oveR?quote:Op zondag 19 april 2009 20:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ajax bij vlagen weggespeeldquote:Op zondag 19 april 2009 20:57 schreef valek het volgende:
Wat een heerlijke wedstrijd en een heerlijke sfeer in het stadion. Terechte uitslag.
Jij herkende dat gevoel natuurlijk. Vandaar dat je zo blij bent vandaag.quote:
De keeper van de club uit Noord-Holland was de beste speler vandaagquote:Op zondag 19 april 2009 19:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
De keeper van die club uit Noord-Holland was niet in beste doen vandaag? Wat jij Sjimz ( gezien de samenvatting)
He zo makkelijk kom je er niet vanafquote:
quote:Op zondag 19 april 2009 20:38 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Mooi jubileumjaar was het dit seizoen voor jullie he?![]()
Volgend jaar weer een dozijn bejaarden erbij? Komt er nog een helikopter of moeten jullie daar Wijnaldum voor verkopen?
Ik wilde het nét zeggen. Zijn we dat nu ineens allemaal vergeten ofzoquote:Op zondag 19 april 2009 20:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
KJH deed het ook weleens en toen vonden ze het geweldig in 020. Niet zo jankzakken dus daar.
Klopt, net zoals de niet Ajacieden dat toen een walgelijke reactie vonden.quote:Op zondag 19 april 2009 21:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik wilde het nét zeggen. Zijn we dat nu ineens allemaal vergeten ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |