Je hebt 116 notes gekregen van onze moderators.quote:Op zondag 19 april 2009 19:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
37.![]()
![]()
En dan ga jij hem neerslaan of zo?quote:Op zondag 19 april 2009 20:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Oh en afellay zou ik best wel tegen willen komen...
Vast niet als Ibi daar staat met 30 van zijn Mocro-vriendjes. Denk dat HeinekenAFCA dan sneller dan Dennis Rommedahl is.quote:
Eventjes tussendoor, het is misschien een flauwe actie van Afellay, maar Ajacieden zijn er ook niet vies van, hoor.quote:Op zondag 19 april 2009 20:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Afellay
Verder een verdiende overwinning voor psv. Ze waren veel beter en wij waren kut. Jammer maar helaas.
Oh en afellay zou ik best wel tegen willen komen...
KJH deed het ook weleens en toen vonden ze het geweldig in 020. Niet zo jankzakken dus daar. Als je zo´n domme fout maakt als Vertongboy dan verdien je het ook om te worden vernederd.quote:Op zondag 19 april 2009 20:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Eventjes tussendoor, het is misschien een flauwe actie van Afellay, maar Ajacieden zijn er ook niet vies van, hoor.
Ik zou een goed gesprek met hem aan gaan.quote:
Hartje centrum van Rotterdam + 400 euro uitgevenquote:Op zondag 19 april 2009 20:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jorien, waar was jij vanmiddag dan?
Wat heb je gekocht? Een seizoenkaart of een speler?quote:Op zondag 19 april 2009 20:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hartje centrum van Rotterdam + 400 euro uitgeven
Dus een paar uur na de wedstrijd, met verschillende opmerkelijke goals en momenten, wil jij gaan discussieren over het feit dat er "Helemaal niets in Amsterdam" werd gezongen?quote:Op zondag 19 april 2009 20:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou een goed gesprek met hem aan gaan.
Helemaal niets in Amsterdam. Schaam jij je niet voor je medesupporters?
Later we die 6 mooie hele mooie psv goals eens bespreken.quote:Op zondag 19 april 2009 20:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus een paar uur na de wedstrijd, met verschillende opmerkelijke goals en momenten, wil jij gaan discussieren over het feit dat er "Helemaal niets in Amsterdam" werd gezongen?
Kleuter.
Waarom deed Afellay dat eigenlijk?quote:Op zondag 19 april 2009 20:20 schreef Jasza het volgende:
Verbaasd me nog dat Vertonghen hem niet doormidden heeft gezaagd, Oleguer probeerde het tenminste, respect.
Ahquote:Op zondag 19 april 2009 20:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hartje centrum van Rotterdam + 400 euro uitgeven
quote:Op zondag 19 april 2009 20:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht? Een seizoenkaart of een speler?
Man hou toch eens op met dat Vertongboy.. de 1e keer was het al niet grappig en de 500e keer ook nietquote:Op zondag 19 april 2009 20:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
KJH deed het ook weleens en toen vonden ze het geweldig in 020. Niet zo jankzakken dus daar. Als je zo´n domme fout maakt als Vertongboy dan verdien je het ook om te worden vernederd.
Vertonghen deed hetzelfde tijdens de afstraffing in de Arena, als ik de woorden van Afellay in het interview na afloop begrijp.quote:
Omdat Jan dat ook bij hem flikte bij de thuiswedstrijd.quote:
Het was echt zo mooi momentquote:Op zondag 19 april 2009 20:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Vertonghen deed hetzelfde tijdens de afstraffing in de Arena, als ik de woorden van Afellay in het interview na afloop begrijp.
Ik blijf het lollig vinden, dus ga ik er gewoon mee door.quote:Op zondag 19 april 2009 20:24 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Man hou toch eens op met dat Vertongboy.. de 1e keer was het al niet grappig en de 500e keer ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |