Ik las net wat oude FB-topics terug. Wat een vrede toen met elkaar.quote:
Ook een manier om over feedback te denken.quote:
Oké, duidelijk antwoord.quote:Op zondag 19 april 2009 01:55 schreef RayMania het volgende:
Laten we eerst de wedstrijd van Ajax morgen afwachten. Daarna duurt het een week tot Ajax - AZ, dus dan zou ik niet tegen een apart topic zijn (zoals hier). Het is wat anders als er een paar uur voor de wedstrijd een nieuw topic komt voor één wedstrijd, dat schiet niet op.
quote:Op zondag 19 april 2009 01:58 schreef Prosac het volgende:
Veel inderdaad. Maar niet echt opvallend, krijgt gewoon een volwaardig profcontract, ipv jeugd.
Nu in het nieuws juist vanwege die 2 goals. Verder kan het gewoon in het Man Utd topic.
Er komt geen kampioenswedstrijd meer, want Ajax wint niet in Eindhovenquote:
Hier zaten we op te wachten goede reden voor dat slotjequote:Op zondag 19 april 2009 01:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Laten we eerst de wedstrijd van Ajax morgen afwachten. Daarna duurt het een week tot Ajax - AZ, dus dan zou ik niet tegen een apart topic zijn (zoals hier). Het is wat anders als er een paar uur voor de wedstrijd een nieuw topic komt voor één wedstrijd, dat schiet niet op.
Later op deze dag fix ik het.quote:Op zondag 19 april 2009 02:14 schreef rubbereend het volgende:
Ik denk dat ik de VBL mods Vaduz en Blawh eens een PM ga sturen want Prosac en Bliksem mogen we volgens de OP niet PMen
je mag wel toegeven dat je ze mistquote:
Binnenkort sta jij gewoon samen met Suijk in de OPquote:Op zondag 19 april 2009 02:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je mag wel toegeven dat je ze mist
boo fucking hoooquote:Op zondag 19 april 2009 02:03 schreef Gitanov het volgende:
[..]
![]()
Zo kan je ook een slotje zetten Sjimz.
Ik die van jou ook al jaren lieverd. Kheb al heel veel wijven voor je versierd ±Yquote:Op zondag 19 april 2009 10:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Heeft Ado jouw MSN gehackt joh Ray? Damn.
Je moet ff Ctrl + shift indrukken.quote:Op zondag 19 april 2009 10:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik die van jou ook al jaren lieverd. Kheb al heel veel wijven voor je versierd ±Y
Inderdaad WTF.quote:Op zondag 19 april 2009 10:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Heeft Ado jouw MSN gehackt joh Ray? Damn.
Je wordt gewoon met de nek aangekeken.quote:Op zondag 19 april 2009 12:33 schreef denthemen het volgende:
WTF Ray, nieuw beleid om zo een topic te sluiten? Gewoon een linkje was genoeg geweest joh
![]()
Ik weet wel dat jullie dit doen ivm mijn handicap
quote:Op zondag 19 april 2009 12:56 schreef denthemen het volgende:
[AZ #63] Amai, we zčn d'r nog nie!
Kan dicht
Je staat erbij!!111quote:Op zondag 19 april 2009 03:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel alsof je me niet als collega wil.
Wat wil je nu met dit gedrag bereiken?quote:Op zondag 19 april 2009 15:27 schreef Gitanov het volgende:
Dus, aanmerkingen op mods mogen ook al niet meer?
Kan ik ook aan jou vragen.quote:Op zondag 19 april 2009 15:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat wil je nu met dit gedrag bereiken?
Dat was als reactie naar die sneer van je.quote:Op zondag 19 april 2009 15:34 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Kan ik ook aan jou vragen.
Je laat je eigen boo fucking hoo wel staan maar mijn heb je een bord voor je kop niet.
Over consequent zijn gesproken
Mag elke mod daar zijn eigen manier voor hebben? Ik doe het ook niet altijd op die manier. Ligt er maar net aan hoe mijn kop op dat moment staat.quote:Op zondag 19 april 2009 15:49 schreef Gitanov het volgende:
Niks sneer. Ik geef gewoon een voorbeeld van hoe je wel duidelijk een slotje plaatst.
Was al weg. Toch bedankt.quote:
Tuurlijk, maar als ik het zo zie en dan zijn manier. Wil ik dat even aankaarten.quote:Op zondag 19 april 2009 17:20 schreef Prosac het volgende:
[..]
Mag elke mod daar zijn eigen manier voor hebben? Ik doe het ook niet altijd op die manier. Ligt er maar net aan hoe mijn kop op dat moment staat.
Welk topic?quote:
Was al op 300 posts maar zijn tussendoor denk ik berichten verwijderd.quote:Op zondag 19 april 2009 18:11 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Het PSV - Ajax topic was nog maar op pagina 6 en ging al dicht.
Ah kijk!quote:Op zondag 19 april 2009 18:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Was al op 300 posts maar zijn tussendoor denk ik berichten verwijderd.
Hij was zeg maar gewoon vol.
Was dit de vorige keer ook zo bij Ajax - PSV? Kan het me niet herinneren.quote:Op zondag 19 april 2009 18:13 schreef StarGazer het volgende:
Misschien dat na vandaag de live verslagen topics definitief gesloten kunnen worden. Dat zeg ik niet omdat mijn club keihard aan het verliezen is, maar dit gaat echt helemaal nergens meer over.
Als sommige mensen hun frustratie gewoon thuis zouden afreageren in plaats van op elkaar hier, zou het al schelen.quote:Op zondag 19 april 2009 18:13 schreef StarGazer het volgende:
Misschien dat na vandaag de live verslagen topics definitief gesloten kunnen worden. Dat zeg ik niet omdat mijn club keihard aan het verliezen is, maar dit gaat echt helemaal nergens meer over.
Eens gisteren had ik dat ook natuurlijk trek je dat je meer aan als je club aan het verliezen is maar echt 200 post van de 300 zijn troll en uitlok reacties. Het gaat echt nergens over soms.quote:Op zondag 19 april 2009 18:13 schreef StarGazer het volgende:
Verre van.quote:Op zondag 19 april 2009 18:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Was dit de vorige keer ook zo bij Ajax - PSV? Kan het me niet herinneren.
Normaal gesproken is het wel 'normaal'.
Als Ajax verliest is het altijd gezellig.quote:Op zondag 19 april 2009 18:13 schreef StarGazer het volgende:
En dan zeker alle posts ruimen uit de clubtopics? Nee, dat wordt 'm niet.quote:Op zondag 19 april 2009 18:13 schreef StarGazer het volgende:
Jawel daar zijn ook vast berichten verwijderd.quote:Op zondag 19 april 2009 18:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
PSV - Ajax VII Waar de vlaggen worden uitgehangen in Alkmaar
Bij deze toch niet ?
Meer macht ivm bannen zou al een hoop schelen inderdaad.quote:Op zondag 19 april 2009 18:18 schreef Jojoortje het volgende:
Modjes zouden meer macht moeten krijgen wat bannen betreft.
Dan kan een FA later wel bekijken of het terecht was, want idd... Het ging nergens meer over
Dat zou de context moeten zijn idd. Maar het loopt te vaak uit de hand.quote:Op zondag 19 april 2009 18:19 schreef Kopbal het volgende:
die liveverslagen-topics zijn er ook wel een beetje voor om slap te ouwehoeren toch? Al vind ik ook wel dat het vaak te ver gaat.
Ouwehoeren mag!quote:Op zondag 19 april 2009 18:19 schreef Kopbal het volgende:
die liveverslagen-topics zijn er ook wel een beetje voor om slap te ouwehoeren toch? Al vind ik ook wel dat het vaak te ver gaat.
Inderdaad de users zijn tijdend de wedstrijden van hun teams gewoon te opgefockt zodat ze niet normaal kunnen reageren.quote:Ouwehoeren mag!![]()
Maar constant trollen en constant zeiken op de zogenaamde 'trieste supporters' in het topic is gewoon irritant. Tuurlijk is daar wel eens sprake van, maar zoals vandaag was het echt zwaaaaar irritant. De helft van de posts waren gewoon posts die er eigenlijk niet huis horen.
Dan gaat die er weer op reageren en dan weer die en dan is het feestje compleet.
Laat ik hier maar niets over zeggenquote:Maar voor de rest toch puick werk geleverd modjes Jullie hadden er een zware taak aan vandaag.![]()
Goed voorstel s'ommige accounts zijn er alleen maar om te trollen. Nu blijf je bezig met editen/noten dan kun je na bijvoorbeeld 5 post een ban geven.quote:Jammer dat jullie geen bans mogen geven.
Waar ligt trouwens de grens? Ik vind het bijvoorbeeld ook wel leuk om een beetje te plagen in die topics, wordt dat ook genote?quote:Op zondag 19 april 2009 18:43 schreef RayMania het volgende:
Dit is de eerste keer dit seizoen dat het uit de hand loopt hoor. Dat ligt niet aan ons, dat ligt aan het soort wedstrijd wat er op dat moment gespeeld en aan het wedstrijdverloop. Enige wat wij kunnen doen is zo snel mogelijk berichten aanpassen en noten, meer niet. Er zijn natuurlijk banaanvragen gedaan, maar waarschijnlijk zitten de FA's op het terras. Geduld dus.
Beetje plagen is niet erg, dat hoort erbij, maar op sommige momenten gaat het gewoon te ver. Het enige wat onthouden moet worden is dat er niet sfeerverziekend gepost wordt en ieder weldenkend mens weet volgens mij dan precies wat wel en niet gepost kan worden. Schelden met kanker, doodwensingen, racisme, blessures toewensen, valse tussenstanden etc zijn gewoon not done in VBL.quote:Op zondag 19 april 2009 18:44 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Waar ligt trouwens de grens? Ik vind het bijvoorbeeld ook wel leuk om een beetje te plagen in die topics, wordt dat ook genote?
nog steeds geen reactie?quote:Op zondag 19 april 2009 18:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Beetje plagen is niet erg, dat hoort erbij, maar op sommige momenten gaat het gewoon te ver. Het enige wat onthouden moet worden is dat er niet sfeerverziekend gepost wordt en ieder weldenkend mens weet volgens mij dan precies wat wel en niet gepost kan worden. Schelden met kanker, doodwensingen, racisme, blessures toewensen, valse tussenstanden etc zijn gewoon not done in VBL.
Trollen wordt ook niet toegestaan. Als Feyenoorder (bijvoorbeeld) in het Ajax-topic iets posten als "Helemaal niets in Amsterdam![]()
![]()
! " oid wordt gewoon verwijderd.
Duidelijkquote:Op zondag 19 april 2009 18:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Beetje plagen is niet erg, dat hoort erbij, maar op sommige momenten gaat het gewoon te ver. Het enige wat onthouden moet worden is dat er niet sfeerverziekend gepost wordt en ieder weldenkend mens weet volgens mij dan precies wat wel en niet gepost kan worden. Schelden met kanker, doodwensingen, racisme, blessures toewensen, valse tussenstanden etc zijn gewoon not done in VBL.
Maar in het liveverslagen-topic mag het weer wel?quote:Trollen wordt ook niet toegestaan. Als Feyenoorder (bijvoorbeeld) in het Ajax-topic iets posten als "Helemaal niets in Amsterdam![]()
![]()
! " oid wordt gewoon verwijderd.
Nee, in heel VBL niet. Maar soms, vooral vanmiddag, wordt er wel eens iets gemist.quote:Op zondag 19 april 2009 18:50 schreef Kopbal het volgende:
Maar in het liveverslagen-topic mag het weer wel?
Liever ook niet maar ik vind het minder erg dan wat Ray allemaal aangeeft.quote:Op zondag 19 april 2009 18:50 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Duidelijk
[..]
Maar in het liveverslagen-topic mag het weer wel?
nachtbagger, dicht.quote:Trouwens, Voor welke Nederlandse club ben jij?
Ja, we wachten. Op deze momenten zijn banrechten wel weer handig.quote:Op zondag 19 april 2009 18:52 schreef Breach het volgende:
Topuser die azisthebest. Hoelang duurt het nou voordat ban-aanvragen worden gehonoreerd?
"Helemaal niets in Amsterdam" wordt ook in het stadion gezongen.quote:Op zondag 19 april 2009 18:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, in heel VBL niet. Maar soms, vooral vanmiddag, wordt er wel eens iets gemist.
Wat jij vindt is niet belangrijk.quote:Op zondag 19 april 2009 18:55 schreef Gitanov het volgende:
[..]
"Helemaal niets in Amsterdam" wordt ook in het stadion gezongen.
Dan vind ik persoonlijk dat je dat ook wel mag posten.
Neuh, want de enige reacties die je terugkrijgt in VBL zijn niet zo vriendelijk.quote:Op zondag 19 april 2009 18:55 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Om dan vervolgens weer een stortvloed aan reacties op zo'n post te moeten verwijderenquote:Op zondag 19 april 2009 18:55 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen.quote:
Ik word na vanmiddag zelfs vrolijk van zo'n "doodnormale" scheldpost.quote:Op zondag 19 april 2009 18:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vergeleken met vanmiddag is dit een kerkelijke zegening.
De eerste normale post van jou moet nog uitgevonden worden.quote:Op zondag 19 april 2009 19:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik vraag iets normaals in het psv topic en dat wordt verwijderd
Waarom verwijder je die post ?quote:Op zondag 19 april 2009 19:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
De eerste normale post van jou moet nog uitgevonden worden.
Ze zingen ook over joden aan het gasquote:Op zondag 19 april 2009 18:55 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Ik wacht wel op antwoord.quote:Op zondag 19 april 2009 19:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Geen troll, gewoon discussie
AFC Ajax Topic #1261: 6-2 Op naar volgend seizoen!
mail is de deur uit
Mooi, dan kunnen jij en denthemen hier stoppen met zeuren.quote:
post die mail maar niet hierquote:Op zondag 19 april 2009 19:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Geen troll, gewoon discussie
AFC Ajax Topic #1261: 6-2 Op naar volgend seizoen!
mail is de deur uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |