Wat wil je nu met dit gedrag bereiken?quote:Op zondag 19 april 2009 15:27 schreef Gitanov het volgende:
Dus, aanmerkingen op mods mogen ook al niet meer?
Kan ik ook aan jou vragen.quote:Op zondag 19 april 2009 15:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat wil je nu met dit gedrag bereiken?
Dat was als reactie naar die sneer van je.quote:Op zondag 19 april 2009 15:34 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Kan ik ook aan jou vragen.
Je laat je eigen boo fucking hoo wel staan maar mijn heb je een bord voor je kop niet.
Over consequent zijn gesproken
Mag elke mod daar zijn eigen manier voor hebben? Ik doe het ook niet altijd op die manier. Ligt er maar net aan hoe mijn kop op dat moment staat.quote:Op zondag 19 april 2009 15:49 schreef Gitanov het volgende:
Niks sneer. Ik geef gewoon een voorbeeld van hoe je wel duidelijk een slotje plaatst.
Was al weg. Toch bedankt.quote:
Tuurlijk, maar als ik het zo zie en dan zijn manier. Wil ik dat even aankaarten.quote:Op zondag 19 april 2009 17:20 schreef Prosac het volgende:
[..]
Mag elke mod daar zijn eigen manier voor hebben? Ik doe het ook niet altijd op die manier. Ligt er maar net aan hoe mijn kop op dat moment staat.
Welk topic?quote:
Was al op 300 posts maar zijn tussendoor denk ik berichten verwijderd.quote:Op zondag 19 april 2009 18:11 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Het PSV - Ajax topic was nog maar op pagina 6 en ging al dicht.
Ah kijk!quote:Op zondag 19 april 2009 18:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Was al op 300 posts maar zijn tussendoor denk ik berichten verwijderd.
Hij was zeg maar gewoon vol.
Was dit de vorige keer ook zo bij Ajax - PSV? Kan het me niet herinneren.quote:Op zondag 19 april 2009 18:13 schreef StarGazer het volgende:
Misschien dat na vandaag de live verslagen topics definitief gesloten kunnen worden. Dat zeg ik niet omdat mijn club keihard aan het verliezen is, maar dit gaat echt helemaal nergens meer over.
Als sommige mensen hun frustratie gewoon thuis zouden afreageren in plaats van op elkaar hier, zou het al schelen.quote:Op zondag 19 april 2009 18:13 schreef StarGazer het volgende:
Misschien dat na vandaag de live verslagen topics definitief gesloten kunnen worden. Dat zeg ik niet omdat mijn club keihard aan het verliezen is, maar dit gaat echt helemaal nergens meer over.
Eens gisteren had ik dat ook natuurlijk trek je dat je meer aan als je club aan het verliezen is maar echt 200 post van de 300 zijn troll en uitlok reacties. Het gaat echt nergens over soms.quote:Op zondag 19 april 2009 18:13 schreef StarGazer het volgende:
Verre van.quote:Op zondag 19 april 2009 18:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Was dit de vorige keer ook zo bij Ajax - PSV? Kan het me niet herinneren.
Normaal gesproken is het wel 'normaal'.
Als Ajax verliest is het altijd gezellig.quote:Op zondag 19 april 2009 18:13 schreef StarGazer het volgende:
En dan zeker alle posts ruimen uit de clubtopics? Nee, dat wordt 'm niet.quote:Op zondag 19 april 2009 18:13 schreef StarGazer het volgende:
Jawel daar zijn ook vast berichten verwijderd.quote:Op zondag 19 april 2009 18:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
PSV - Ajax VII Waar de vlaggen worden uitgehangen in Alkmaar
Bij deze toch niet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |