Zou leuk zijn als ze de kwart- of halve finales bereiktenquote:Op maandag 20 april 2009 12:44 schreef erkel het volgende:
Gefeliciteerd AZLeuke spelers en terechte kampioen. Ik ben benieuwd wat ze in de CL er vanaf gaan brengen volgend jaar.
hmm, naar mijn gevoel waren het er toen echt VEEL meer. Maargoed, kunnen we wel over doorblijven zeuren, maar dat is inmiddels al zo ver terugquote:Op maandag 20 april 2009 12:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
[..]
http://www.nu.nl/sport/32(...)-kampioen-video.html
Dat zou ik bijzonder knap vinden, regelrechte top prestatie.quote:Op maandag 20 april 2009 12:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ze de kwart- of halve finales bereikten
Daar is -samen met ernstige blessures toewensen- een tijdje terug discussie over geweest in FB, uiteindelijk hebben we toen besloten dat we dat ook gewoon niet meer doen.quote:Op maandag 20 april 2009 12:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mensen die zelf niet op Fok! posten mag je gewoon doodverwensen toch... Zo heb ik het altijd begrepen.
Gefeliciteerd denk ik danquote:
Als ze dat doen kan er nog wel een boete bovenop voor het met bier bekogelen van Büttner , en Hofs werd volgensmij geraakt.quote:Op maandag 20 april 2009 12:47 schreef Stofje het volgende:
Ik zag bij de 1-0 voor AZ tegen Vitesse vuurwerk in het publiek. Ik neem aan dat de KNVB hen nu ook beboet met 15.000 euro en een wedstrijd zonder publiek?
Een feyenoorder met een Ajacied en een PSV'er in zn avaterquote:Op maandag 20 april 2009 22:12 schreef jorienvdherik het volgende:
-troll-
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |