Maar dat zegt meer over de vorm van de concurrenten dan over de sterkte van de competitie.. Ik zie dit AZ in een CL geen 2de ronde halen, en als ze dat wel doen, kunnen ze tijdens de volgende winterstop voor de helft een nieuw team samen gaan stellen.quote:Op zondag 19 april 2009 19:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik was niet serieus, ik vind de kwaliteit van de Nederlandse competitie in de breedte helemaal niet verrot. Als je zoveel wedstrijden op rij ongeslagen blijft tegen PSV, Ajax, Twente, Heerenveen en voor de winterstop Groningen dan doe je het gewoon goed.
quote:Op zondag 19 april 2009 19:44 schreef Juweel het volgende:
Terechte kampioen dit jaar. Gefeliciteerd AZ!
Ik ben meer een meelezer , maar volg allesquote:
Dat dus, ook namens mij gefeliciteerdquote:Op zondag 19 april 2009 21:13 schreef Moody het volgende:
Kampioen van de klappertjes![]()
Gefeliciteerd namens de gehele 2e plek
3000+quote:Op zondag 19 april 2009 21:31 schreef N.i.c.k het volgende:
maar bij dat 'bordes' stonden toch niet meer dan 2k manmagere opkomst.
Niet helemaal te vergelijken natuurlijkquote:Op zondag 19 april 2009 21:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
3000+
Op een inwoneraantal van nog niet eens 100.000 mensen. Normale cijfers dus. Opmerkelijk veel zelfs, bij de huldiging van Ajax na het winnen van de beker in 2006 waren 6000 man afgekomen, dit afgezet tegen een inwoneraantal van 800.000 mensen, opmerkelijk weinig vergeleken met AZ nu.
Ik heb toegevoegd dat er op het landskampioenschap van Ajax in 2004 ongeveer 15000 man afkwamen, procentueel is dat ook weinig vergeleken met AZ, dus dan hoop ik dat het sneue gezeur over de aantallen daarmee nu afgelopen is.quote:Op zondag 19 april 2009 21:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet helemaal te vergelijken natuurlijk
quote:Op zondag 19 april 2009 21:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
3000+
Op een inwoneraantal van nog niet eens 100.000 mensen. Normale cijfers dus. Opmerkelijk veel zelfs, bij de huldiging van Ajax na het winnen van de beker in 2006 waren 6000 man afgekomen, dit afgezet tegen een inwoneraantal van 800.000 mensen, opmerkelijk weinig vergeleken met AZ nu.
In 2004 waren dit 15.000 mensen bij het kampioenschap, ook nog procentueel weinig in vergelijking met AZ.![]()
17.000 om 51.000quote:Op zondag 19 april 2009 21:51 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]waarom zet je het af tegen het inwoneraantal. Je moet het afzetten tegen het gemiddelde aantal bezoekers van een wedstrijd / seizoenkaarthouders.
KLAPVEEquote:Op zondag 19 april 2009 19:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als niemand 'm post...
[ afbeelding ]
Heuj!
Sowieso zinloze discussie, er was geen officiële huldiging vandaag en de binnenstad zag er ook aardig gevuld uit. Als je er al iets zinnigs over kunt zeggen moet je dat volgende week doen als de schal echt gepresenteerd wordt..quote:Op zondag 19 april 2009 21:41 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb toegevoegd dat er op het landskampioenschap van Ajax in 2004 ongeveer 15000 man afkwamen, procentueel is dat ook weinig vergeleken met AZ, dus dan hoop ik dat het sneue gezeur over de aantallen daarmee nu afgelopen is.
WTF? niet nodig? wat ik eronder zette is gewoon keiharde waarheid die overlopers kunnen van mij de boom in die 10 jaar geleden in een Ajaxshirt liepen/ sliepen.quote:Op zondag 19 april 2009 21:15 schreef Red_85 het volgende:
Aan ieder AZ fan die zijn levenlang al az fan is. Een welgemeend van harte! Gun jullie die titel wel![]()
Veel plezier volgende week!!
-niet nodig-
je wenste ze dood.quote:Op maandag 20 april 2009 12:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
WTF? niet nodig? wat ik eronder zette is gewoon keiharde waarheid die overlopers kunnen van mij de boom in die 10 jaar geleden in een Ajaxshirt liepen/ sliepen.
Dat was in 2002 op het grote parkeerterrein, uit protest bleven er toen echt vet veel weg. In 2004 was het gewoon op het Leidse en kwamen er wel even wat meer dan 15.000. Minimaal 3/4 van de Arena was er toen + nog alle supporters die geen kaartje hadden voor de wedstrijd.quote:Op zondag 19 april 2009 21:41 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb toegevoegd dat er op het landskampioenschap van Ajax in 2004 ongeveer 15000 man afkwamen, procentueel is dat ook weinig vergeleken met AZ, dus dan hoop ik dat het sneue gezeur over de aantallen daarmee nu afgelopen is.
Die overlopers uit Heerhugowaard, Schagen en de dorpen uit West-Friesland wel ja. Je verraad je club niet.quote:Op maandag 20 april 2009 12:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
je wenste ze dood.
gewoon normaal doen.
quote:Op maandag 20 april 2009 12:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat was in 2002 op het grote parkeerterrein, uit protest bleven er toen echt vet veel weg. In 2004 was het gewoon op het Leidse en kwamen er wel even wat meer dan 15.000. Minimaal 3/4 van de Arena was er toen + nog alle supporters die geen kaartje hadden voor de wedstrijd.
http://www.nu.nl/sport/32(...)-kampioen-video.htmlquote:Ongeveer 15.000 mensen hebben zondag op het Leidseplein in Amsterdam het landskampioenschap van Ajax gevierd. De spelers werden aan het begin van de avond met gejuich ontvangen. Ze verschenen op het balkon van de Stadsschouwburg en namen om beurten de kampioensschaal in handen. Trainer Ronald Koeman bedankte het publiek voor de steun
Dat mag je vinden, maar uit je niet op die wijze, in geen enkel topic.quote:Op maandag 20 april 2009 12:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die overlopers uit Heerhugowaard, Schagen en de dorpen uit West-Friesland wel ja. Je verraad je club niet.
Mensen die zelf niet op Fok! posten mag je gewoon doodverwensen toch... Zo heb ik het altijd begrepen.quote:Op maandag 20 april 2009 12:33 schreef Prosac het volgende:
Dat mag je vinden, maar uit je niet op die wijze, in geen enkel topic.
Als 'ie hetzelfde eindigtquote:Op zondag 19 april 2009 23:50 schreef Kriegel het volgende:
Volgend jaar maar weer zo'n slotdag als twee jaar geleden doen?
Je moeder?quote:Op maandag 20 april 2009 12:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mensen die zelf niet op Fok! posten mag je gewoon doodverwensen toch... Zo heb ik het altijd begrepen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |