abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 april 2009 @ 14:37:24 #276
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68203051
Wat DK zegt. Natuurlijk lijkt het alsof hij het doet om jullie en ons even uit de tent te lokken, maar strikt genomen mag het zo. Gewoon negeren. Komt vanzelf een moment dat we van dat soort gedrag ook helemaal schijtziek worden en het hier een ontzettend tof EO forum wordt.
  maandag 20 april 2009 @ 14:43:33 #277
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_68203231
Hij doet het gewoon omdat er hier nu een discussie wordt gevoerd over DK die haakneuzen zegt.
Dus als ik kakkerlak post in het feyenoord topic mag dat gewoon? Of Havenslaaf naar jou idee
#FreeHat
pi_68203304
Als het maar niet persoonlijk wordt Duvel, of heb je dat nou nog steeds niet door?
pi_68203386
Waarom moet per se die grens opgezocht worden eigenlijk?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 20 april 2009 @ 14:49:00 #280
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68203393
als je het in zijn algemeenheid doet en niet alleen een post maakt met kakkerlakken, dan mag het.
Maar als je het nu zo gaat doen, dan zijn we er snel klaar mee, dat is wat ik bedoel met "Komt vanzelf een moment dat we van dat soort gedrag ook helemaal schijtziek worden"

Het is "normaler" dat in het Ajaxtopic algemeen over kakkerlakken gesproken wordt en in het Feyenoordtopic over joden.
Met een beetje logisch nadenken lijkt het me duidelijk dat wanneer dat andersom gaat gebeuren, dat het weer snel een gezellige boel wordt in het topic.

dus denk even na.
  maandag 20 april 2009 @ 14:49:20 #281
166976 DuvelDuvel
pi_68203406
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:46 schreef Rots het volgende:
Als het maar niet persoonlijk wordt Duvel, of heb je dat nou nog steeds niet door?
Ik begrijp dat niet nee. Waarom zeg je dat?
#FreeHat
  maandag 20 april 2009 @ 14:50:02 #282
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68203429
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:48 schreef Suijk het volgende:
Omdat velen blijkbaar willen dat we nog verder moeten gaan om VBL voor iedereen leuk te houden. Nog even en we moeten bans gaan uitdelen omdat een Ajacied het woord kakkerlak of boer gaat gebruiken in het Ajax topic.
daar wordt iedereen vast heel blij van.

opvallend genoeg zijn het steeds Feyenoorders en Ajacieden die dit gedrag vertonen en het moge bekend zijn dat we daar echt schijtziek van worden.
pi_68203507
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:48 schreef Suijk het volgende:
Het is schijnbaar enorm leuk, stoer, tof, cool, gaaf, gezellig om dat soort dingen te doen en maar proberen zoveel mogelijk mensen te irriteren, op de kast te jagen en af te zeiken.
  maandag 20 april 2009 @ 14:53:03 #284
166976 DuvelDuvel
pi_68203534
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:49 schreef Prosac het volgende:
als je het in zijn algemeenheid doet en niet alleen een post maakt met kakkerlakken, dan mag het.
Maar als je het nu zo gaat doen, dan zijn we er snel klaar mee, dat is wat ik bedoel met "Komt vanzelf een moment dat we van dat soort gedrag ook helemaal schijtziek worden"

Het is "normaler" dat in het Ajaxtopic algemeen over kakkerlakken gesproken wordt en in het Feyenoordtopic over joden.
Met een beetje logisch nadenken lijkt het me duidelijk dat wanneer dat andersom gaat gebeuren, dat het weer snel een gezellige boel wordt in het topic.

dus denk even na.
Ik doe het ook niet. Heb geen zin om de boel te verzieken in dat topic omdat ik weet hoe irritant het is. En het maakt me ook niet uit dat hij haakneuzen zegt. Alleen het slaat nergens op en had niks met zn verdere post te maken. Als hij nou had gezegt "die haakneuzen maken toch niks klaar in de CL" dan kan het wel imho.
Maar hij doet het gewoon omdat DK net geedit was.
#FreeHat
pi_68203565
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:50 schreef Prosac het volgende:

[..]

Omdat velen blijkbaar willen dat we nog verder moeten gaan om VBL voor iedereen leuk te houden. Nog even en we moeten bans gaan uitdelen omdat een Ajacied het woord kakkerlak of boer gaat gebruiken in het Ajax topic.
daar wordt iedereen vast heel blij van.
Misschien moeten jullie dat maar een tijdje gaan doen. Ook met joden e.d. Gewoon zonder gezeur en zonder aanziens des persoons. Blijkbaar kunnen mensen er niet mee omgaan en wordt de grens van het schelden steeds verder opgerekt omdat het beginsel van schelden is vrijgegeven.
  maandag 20 april 2009 @ 14:54:29 #286
176521 Grulez
rasgroninger
pi_68203582
[VBL-SC #47]

Centraal bedoel ik natuurlijk of hoe dat ook heet...
  maandag 20 april 2009 @ 14:54:54 #287
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68203603
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Misschien moeten jullie dat maar een tijdje gaan doen. Ook met joden e.d. Gewoon zonder gezeur en zonder aanziens des persoons. Blijkbaar kunnen mensen er niet mee omgaan en wordt de grens van het schelden steeds verder opgerekt omdat het beginsel van schelden is vrijgegeven.
Ja leuk, laten we echt een EO-forum van gaan maken.
  maandag 20 april 2009 @ 14:56:04 #288
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68203649
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:54 schreef Grulez het volgende:
[VBL-SC #47]

centraal bedoel ik natuurlijk of hoe dat ook heet...
check
pi_68203693
Of mensen moeten leren dat dit geen Ajax-only of Feyenoord-only forum is en dat zulke dingen gewoon geroepen worden.. Waarom wordt er van één negatieve geuzennaam meteen zo'n probleem gemaakt, ook al is het offtopic?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_68203746
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:54 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Ja, dat zegt Prosac dus al.

Joden mag wel, kakkerlakken ook. Haakneuzen mag alleen als het niet direct naar een user is, net als havenslaaf, maar alleen in een algemene bewoording. En wat doen we met 'Rotjood' of 'Klote kakkerlak'? Is net weer iets erger dan 'Jood' of 'Kakkerlak' maar staat dat in de ranglijst scheldwoorden toch nog net onder 'Haakneus' en 'Havenslaaf'?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_68203764
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:54 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Dat je een forum zonder scheldwoorden zo noemt, zegt veel over je. Ik pleit daar helemaal niet voor maar blijkbaar kunnen users niet omgaan met de vrijheid en moeten termen als 'haakneuzen' worden gebruikt. Dan moet het misschien maar eens op een rigorueze manier. Ik kan zelf best wel wat hebben en ben vaak het onderwerp van spot, daar gaat het helemaal niet om. Maar gewoon schelden om het schelden, om te provoceren en ook nog met een vleugje echte discriminatie etc. - dat moeten we niet willen.
  maandag 20 april 2009 @ 15:02:41 #292
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68203878
quote:
Op maandag 20 april 2009 14:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat je een forum zonder scheldwoorden zo noemt, zegt veel over je. Ik pleit daar helemaal niet voor maar blijkbaar kunnen users niet omgaan met de vrijheid en moeten termen als 'haakneuzen' worden gebruikt. Dan moet het misschien maar eens op een rigorueze manier. Ik kan zelf best wel wat hebben en ben vaak het onderwerp van spot, daar gaat het helemaal niet om. Maar gewoon schelden om het schelden, om te provoceren en ook nog met een vleugje echte discriminatie etc. - dat moeten we niet willen.
Ik denk dat je altijd moet kijken naar de context. Ik wil het ook nog wel eens hebben over die neuzen, en Ajacieden over de havenslaven of kakkerlakken. Zolang het niet persoonlijk is, of ontzettend kinderachtig zoals Rots net in het Ajax-topic kan dat best lijkt me. Het grotere probleem is dat iedereen zich maar aangevallen voelt en gelijk komt janken in dit topic. Ik noem een Ajacied die ik ken ook altijd neusje, en hij mij kakkerlak. Lachen toch?
  maandag 20 april 2009 @ 15:03:40 #293
166976 DuvelDuvel
pi_68203904
Als iemand boos is dan mag hij imho best veel zeggen. In de livetopics mag iedereen wat mij betreft ook gewoon best veel zeggen. Alleen als er totaal geen reden is om te schelden dan is het gewoon om te trollen en te provoceren.
#FreeHat
pi_68204009
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:02 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Ik denk dat je altijd moet kijken naar de context. Ik wil het ook nog wel eens hebben over die neuzen, en Ajacieden over de havenslaven of kakkerlakken. Zolang het niet persoonlijk is, of ontzettend kinderachtig zoals Rots net in het Ajax-topic kan dat best lijkt me. Het grotere probleem is dat iedereen zich maar aangevallen voelt en gelijk komt janken in dit topic. Ik noem een Ajacied die ik ken ook altijd neusje, en hij mij kakkerlak. Lachen toch?
Ben ik met je eens. Op persoonlijk vlak is dat vaak ook minder erg, dan ken je elkaar en kan er veel meer en heb je een vorm van gelijkwaardigheid. Dat is iets anders dan anoniem op een forum in het algemeen wat scheldwoorden roepen - die lang niet altijd zo erg zijn op zich maar als ze in een bepaalde sfeer en algemeenheid en frequentie worden geroepen, een vervelend forum tot gevolg hebben. Ik denk zelf dat je zonder al die scheldwoorden niet meteen een minder leuk of een EO-forum hebt. Misschien moeten we juist wat vaker bidden met elkander
  maandag 20 april 2009 @ 15:08:43 #295
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68204076
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:02 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Daar heb je de kern van de laatste maanden te pakken. Men kan helemaal niks van elkaar hebben en zoekt mekaar welbewust op, om vervolgens weer hier te komen zeuren dat ze aangevallen werden.
pi_68204113
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:08 schreef Prosac het volgende:

[..]

Daar heb je de kern van de laatste maanden te pakken. Men kan helemaal niks van elkaar hebben en zoekt mekaar welbewust op, om vervolgens weer hier te komen zeuren dat ze aangevallen werden.
Misschien moet je FB een poosje dicht doen. Echte FB kan dan wel via PM.
  maandag 20 april 2009 @ 15:10:18 #297
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68204125
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
Als iemand boos is dan mag hij imho best veel zeggen. In de livetopics mag iedereen wat mij betreft ook gewoon best veel zeggen. Alleen als er totaal geen reden is om te schelden dan is het gewoon om te trollen en te provoceren.
Wat betreft de livetopics houden we ook rekening met emoties, maar als je na 2x editten 10 minuten later gewoon weer gaat zitten schelden of kanker gebruiken..
eens houdt het op.
  maandag 20 april 2009 @ 15:33:26 #298
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_68204927
Wie is de beste coach?

Beetje jammer wat er gebeurd nadat ik het in de OP heb neergezet. Kan er iemand misschien naar kijken?
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_68205966
quote:
Op maandag 20 april 2009 15:08 schreef Prosac het volgende:

[..]

Wake up call: het gros hier zit gewoon te etteren, heeft helemaal niets met van elkaar hebben te maken.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_68206094
quote:
Op maandag 20 april 2009 16:04 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Wake up call: het gros hier zit gewoon te etteren, heeft helemaal niets met van elkaar hebben te maken.
Eens.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')