Blijkbaar wel.quote:Op zondag 19 april 2009 19:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
AFC Ajax Topic #1261: 6-2 Op naar volgend seizoen!
Wil hij er weer een Ajax - Feyenoord discussie van maken? Heb ik geen trek in. Jullie denk ik ook niet.
De discussie was vrij normaal. _Mike_ moet blijkbaar weer de vergelijking trekken met Feyenoord terwijl de discussie daar niet over gaat.quote:Op zondag 19 april 2009 19:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Blijkbaar wel.
Kunnen jullie niet gewoon eens ophouden emt op elkaar te reageren
Kom op zeg. Ik reageer 1. Niet op hem, hou mij er dus buiten. Ik reageer al weken niet meer op die knul, waarom moet je mij hier er dan bijhalen? Hij moet zo nodig op mij reageren.. En 2. Ik geef gewoon een post aan waarin staat "helemaal niets in Amsterdam" . Eerder in het topic lees ik dat je zulk soort dingen wilt weghalen, maar blijkbaar dus niet?quote:Op zondag 19 april 2009 19:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen jij en denthemen hier stoppen met zeuren.
Ja en?quote:Op zondag 19 april 2009 19:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De discussie was vrij normaal. _Mike_ moet blijkbaar weer de vergelijking trekken met Feyenoord terwijl de discussie daar niet over gaat.
Ja, je hebt gelijk, maar ik word er een beetje simpel van dat ook weer dit feedbacktopic niet op een normale manier kan worden gepraat. Iedereen moet zich er weer mee bemoeien, het helpt geen ene moer.quote:Op zondag 19 april 2009 19:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
Kom op zeg. Ik reageer 1. Niet op hem, hou mij er dus buiten. Ik reageer al weken niet meer op die knul, waarom moet je mij hier er dan bijhalen? Hij moet zo nodig op mij reageren.. En 2. Ik geef gewoon een post aan waarin staat "helemaal niets in Amsterdam" . Eerder in het topic lees ik dat je zulk soort dingen wilt weghalen, maar blijkbaar dus niet?
Het was toch niet offtopic?quote:Op zondag 19 april 2009 19:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik er ook gewoon op in. Blijkbaar mag je weer flink off-topic gaan.
Het is wel een vraag van hem om offtopic te gaan.quote:Op zondag 19 april 2009 19:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het was toch niet offtopic?
Jij geeft de vergelijking met Leeds, hij met Feyenoord.
En je gaat je gewoon normaal gedragen
Ben het er mee eens. Misschien gewoon een regel invoeren dat je alleen een link mag posten, en dat wanneer je een discussie aan wilt gaan dat dat per pm moet. Zo hou je het topic gezeik vrij en gaan mensen er ook niet op reagerenquote:Op zondag 19 april 2009 19:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, maar ik word er een beetje simpel van dat ook weer dit feedbacktopic niet op een normale manier kan worden gepraat. Iedereen moet zich er weer mee bemoeien, het helpt geen ene moer.
Nee en nu kappen we met deze nutteloze discussie.quote:Op zondag 19 april 2009 19:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het is wel een vraag van hem om offtopic te gaan.
En dan krijg ik weer het gezeik waarom ik het in PM doe.quote:Op zondag 19 april 2009 19:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ben het er mee eens. Misschien gewoon een regel invoeren dat je alleen een link mag posten, en dat wanneer je een discussie aan wilt gaan dat dat per pm moet. Zo hou je het topic gezeik vrij en gaan mensen er ook niet op reageren
Ohja joh, ohja. De wedstrijd was even gestaakt he?quote:Op zondag 19 april 2009 19:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ze zingen ook over joden aan het gas
Wat is eigenlijk de meerwaarde van FB ten opzichte van een TR?quote:Op zondag 19 april 2009 19:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ben het er mee eens. Misschien gewoon een regel invoeren dat je alleen een link mag posten, en dat wanneer je een discussie aan wilt gaan dat dat per pm moet. Zo hou je het topic gezeik vrij en gaan mensen er ook niet op reageren
Ja die zijn er.quote:Op zondag 19 april 2009 20:01 schreef SCH het volgende:
Zijn er nou al meer mensen geband voor VBL dit weekend? Zou het een beetje zuur vinden als tong80 de enige blijkt. Kom op mods, doe eens een beetje aandringen
Nee, feedback is juist de plek om zulke dingen te bespreken met mods en users samen. Alleen dit jaar is het gewoon extreem; iedereen heeft ineens een mening en lijkt het beter te weten. Vroeger was dat wel anders. Nu zoeken bepaalde users (lees: Ajacieden zoeken Feyenoorders en andersom) elkaar op om elkaar een ban aan te naaien. Heb daar een beetje genoeg van.quote:Op zondag 19 april 2009 19:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja, erg jammer. Vooral op zulk soort dagen.. Hoorde dat het in het livescore topic ook al niet gezellig was. Zonde hoorquote:Op zondag 19 april 2009 20:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, feedback is juist de plek om zulke dingen te bespreken met mods en users samen. Alleen dit jaar is het gewoon extreem; iedereen heeft ineens een mening en lijkt het beter te weten. Vroeger was dat wel anders. Nu zoeken bepaalde users (lees: Ajacieden zoeken Feyenoorders en andersom) elkaar op om elkaar een ban aan te naaien. Heb daar een beetje genoeg van.
KLB is niet ons ding.quote:
Gezien.quote:Op zondag 19 april 2009 20:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een beleid hier weer boven.
Het grote PSV topic #377 waar we afscheid nemen van de titel
Weer lekker met respect behandeld
AFC Ajax Topic #1263 - Je Blijft de Mooistequote:Op zondag 19 april 2009 20:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gezien.
En nee we gaan er niets mee doen, voordat je dat komt vragen.
Ik denk het.quote:Op zondag 19 april 2009 20:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
AFC Ajax Topic #1263 - Je Blijft de Mooiste
Is dit nu een doodverwensing naar mensen die ''trollen'' ?
Weg.quote:Op zondag 19 april 2009 20:32 schreef jorienvdherik het volgende:
PSV - Ajax deel 8
Bizar, iemand een ernstige ziekte toewensen
Het staat in de notes. Daar blijft het bij.quote:Op zondag 19 april 2009 20:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
In het kader van feedback , wat gebeurd er dan nog met zo bericht?
Zeer vreemd, al verbaas ik mij nergens meer over hierquote:Op zondag 19 april 2009 20:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het staat in de notes. Daar blijft het bij.
Jij wilt dat we bij elke note een ban gaan aanvragen?quote:Op zondag 19 april 2009 20:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zeer vreemd, al verbaas ik mij nergens meer over hier
Iemand een ziekte wensen en een doodverwensingquote:Op zondag 19 april 2009 20:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
Jij wilt dat we bij elke note een ban gaan aanvragen?![]()
Dan was er na vandaag bijna niemand meer over man.
forum@fok.nl als je het er niet mee eens bent.quote:Op zondag 19 april 2009 21:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Iemand een ziekte wensen en een doodverwensing
en er valt 2x geen ban
Vreemd he ?
En 2x een ajax user
Die boven mijquote:Op zondag 19 april 2009 21:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je geeft een eigen post van je als troll aan?
als iemand dat 1x doet bannen de FA's gewoonweg niet, maar we noten wel, als het dan een keer wel te gortig wordt, dan bannen ze wel. Maar misschien kun je het eens aan de FA's voorleggen via Forum@fok.nl.quote:Op zondag 19 april 2009 21:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Iemand een ziekte wensen en een doodverwensing
en er valt 2x geen ban
Vreemd he ?
En 2x een ajax user
Doodverwensing is toch wel een banquote:Op zondag 19 april 2009 21:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
als iemand dat 1x doet bannen de FA's gewoonweg niet, maar we noten wel, als het dan een keer wel te gortig wordt, dan bannen ze wel. Maar misschien kun je het eens aan de FA's voorleggen via Forum@fok.nl.
En hoe vaak hebben we je dit al uit moeten leggen en hoe vaak heb je daar al over gemaild met de FA's?
owh, en Ajax users bannen we natuurlijk nooooooooooooit, dat is ook te zien aan het mededelingenforum.![]()
![]()
Ligt eraan hoe vaak je het doet.quote:Op zondag 19 april 2009 21:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Doodverwensing is toch wel een ban
Is volgens mij ooit wel geweest.quote:Op zondag 19 april 2009 21:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ok![]()
Dacht dat er op een doodverwensing standaard een ban stond.
Op een forum-user over het algemeen direct wel ja, maar ook hier kijken de FA's vaak naar post-historie. Voor andere doodsverwensingen richting groep, speler of anders ook, maar moet er vaak net wat meer tegenover staan, ook qua historie. Moeilijk om dat zo aan te geven, maar het betekent nog altijd echt niet dat we het tolereren.quote:Op zondag 19 april 2009 21:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Doodverwensing is toch wel een ban
Die Mike die kijkt de hele fucking wedstrijd niet en komt een beetje uitdagend dat zeggen.quote:
Wat een onzinreactie van je zegquote:Op zondag 19 april 2009 21:13 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Die Mike die kijkt de hele fucking wedstrijd niet en komt een beetje uitdagend dat zeggen.
Hij hoeft niets te zeggen.
Maar laten we deze maar afdoen in het kader van "Samen staan we sterk in moeilijke tijden"
Want Ajacieden moeten elkaar natuurlijk wel bijstaan he
Ik begrijp het 2e deel echt totaal niet in combinatie met het eerste deel.quote:Op zondag 19 april 2009 21:13 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Die Mike die kijkt de hele fucking wedstrijd niet en komt een beetje uitdagend dat zeggen.
Hij hoeft niets te zeggen.
Maar laten we deze maar afdoen in het kader van "Samen staan we sterk in moeilijke tijden"
Want Ajacieden moeten elkaar natuurlijk wel bijstaan he
Dat sjimz alles van ajacieden onder stoelen en banken schuift.quote:Op zondag 19 april 2009 21:17 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik begrijp het 2e deel echt totaal niet in combinatie met het eerste deel.
Welkom in VBLquote:Op zondag 19 april 2009 21:18 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Dat sjimz alles van ajacieden onder stoelen en banken schuift.
Het is zo doorzichtig
Ach kom op zeg, ga jij nou ook al zo calimero lopen doen? Dat is heul geen troll van Mike. Er zijn dit weekend weer vooral Ajacieden geband, dus hou aub op met dat verongelijkte gedoe de hele tijd.quote:Op zondag 19 april 2009 21:18 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Het is zo doorzichtig
Klopt, daarom is er ook geen enkele Ajacied gebannedquote:Op zondag 19 april 2009 21:18 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Het is zo doorzichtig
Zie je nou wel.quote:Op zondag 19 april 2009 21:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt, daarom is er ook geen enkele Ajacied gebanned![]()
En heb ik geen enkele note aan Ajacieden uitgedeeld.
Nu val ik door de mand.quote:Op zondag 19 april 2009 21:42 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Zie je nou wel.![]()
Het grote Ibrahim Afellay topic #2
Beetje belachelijk, vooral die laatste 2 zinnen.
Irritante troll, ieder moment van de dag in het Ajax-topic te vinden.quote:Op zondag 19 april 2009 22:07 schreef Rots het volgende:
Suarez heeft toch zeker aangegeven dat hij nog een jaar bij Ajax wil blijven. Maargoed, dat zegt elke voetballer tegenwoordig en die is gewoon weg bij een goed bod.
Ik denk dat ze Beerens als vervanger halen?
Ik vind het geen troll, misschien denkt een andere mod er anders over.quote:Op zondag 19 april 2009 22:09 schreef Emimich het volgende:
[..]
Irritante troll, ieder moment van de dag in het Ajax-topic te vinden.
Ik zie dat ook niet als een troll.quote:Op zondag 19 april 2009 22:09 schreef Emimich het volgende:
[..]
Irritante troll, ieder moment van de dag in het Ajax-topic te vinden.
Het ging dan ook meer om zijn posts in het algemeen. Altijd met zo'n misselijke ondertoon om reacties uit te lokken, keer op keer.quote:
Dan nog is dit geen troll en doet hij niet iets "unieks"quote:Op zondag 19 april 2009 22:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het ging dan ook meer om zijn posts in het algemeen. Altijd met zo'n misselijke ondertoon om reacties uit te lokken, keer op keer.
Richt samen een clubje op.quote:Op zondag 19 april 2009 22:22 schreef jorienvdherik het volgende:
@ Gitanov bedankt
Steeds meer mensen zien het licht
Leg jij dan uit waarom het een troll is, misschien dat ze dan wel notenquote:Op zondag 19 april 2009 22:22 schreef jorienvdherik het volgende:
@ Gitanov bedankt
Steeds meer mensen zien het licht
Dude, jij vond het geen terechte nederlaag?quote:
Waarom loopt het altijd uit de hand als Ajax verliest?quote:Op zondag 19 april 2009 18:43 schreef RayMania het volgende:
Dit is de eerste keer dit seizoen dat het uit de hand loopt hoor. Dat ligt niet aan ons, dat ligt aan het soort wedstrijd wat er op dat moment gespeeld en aan het wedstrijdverloop. Enige wat wij kunnen doen is zo snel mogelijk berichten aanpassen en noten, meer niet. Er zijn natuurlijk banaanvragen gedaan, maar waarschijnlijk zitten de FA's op het terras. Geduld dus.
Zij hebben de meeste internethoolis.quote:Op maandag 20 april 2009 00:44 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waar loopt het altijd uit de hand als Ajax verliest?
Veel Ajacieden op dit forum en veel mensen tegen Ajax. Ik ga niemand hier de schuld in de schoenen schuiven, want het verschilt per keer. De ene keer is het een te zware tegenreactie van een lichtontvlambare Ajacied op een niet-Ajacied die een trollrekening vereffend. De andere keer gaan beide partijen te ver, soms een niet-Ajacied die niet grappig meer loopt te trollen en vaak pure wedstrijdfrustraties die geuit worden, terwijl men beter even tot 10 kan tellen of gewoon even de pc uitzetten.quote:Op maandag 20 april 2009 00:44 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waar? Even denken. De tachtig livescoretopics, het Ajax-topic, het AZ-topic, het Afellay-topic en hier en daar nog een topicje. Hoe meer, hoe beter.quote:Op maandag 20 april 2009 00:44 schreef dndiek het volgende:
[..]
Deze post is een grapje neem ik aan?quote:Op maandag 20 april 2009 00:48 schreef Prosac het volgende:
Veel Ajacieden op dit forum en veel mensen tegen Ajax. Ik ga niemand hier de schuld in de schoenen schuiven, want het verschilt per keer. De ene keer is het een te zware tegenreactie van een lichtontvlambare Ajacied op een niet-Ajacied die een trollrekening vereffend. De andere keer gaan beide partijen te ver, soms een niet-Ajacied die niet grappig meer loopt te trollen en vaak pure wedstrijdfrustraties die geuit worden, terwijl men beter even tot 10 kan tellen of gewoon even de pc uitzetten.
want?quote:Op maandag 20 april 2009 09:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Deze post is een grapje neem ik aan?
Om vervolgens hier weer genegeerd te worden.quote:
Ik zeg dat je alle nadelige beslissingen van Sevilla onterecht vindt en jij gaat het ineens over Ajax hebben?quote:Op maandag 20 april 2009 09:39 schreef sezten het volgende:
[..]
Om vervolgens hier weer genegeerd te worden.
Hoi![]()
Prosac waar sloeg die opmerking op dat ik sjimz aanval? Of had je jouzelf al verbeterd?
quote:De ene keer is het een te zware tegenreactie van een lichtontvlambare Ajacied op een niet-Ajacied die een trollrekening vereffend.
Waar hebben we het in godsnaam overquote:terwijl men beter even tot 10 kan tellen of gewoon even de pc uitzetten.
Normaal wat over wedstrijden?quote:Op maandag 20 april 2009 09:42 schreef Prosac het volgende:
Ik krijg bij jou het gevoel dat je constant Sjimz op de huid zit. Hij zegt normaal wat over de wedstrijden en vervolgens hopla, direct de aanval inzetten.
Erg inhoudelijke post is het niet?quote:Op maandag 20 april 2009 09:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
In jouw ogen zijn alle beslissingen tegen Sevilla onterecht.
Ik geloof niet dat jij de situaties gezien hebt dus jij hebt sowieso geen recht van spreken.quote:Op maandag 20 april 2009 09:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zeg dat je alle nadelige beslissingen van Sevilla onterecht vindt en jij gaat het ineens over Ajax hebben?
In het Primera Division topic?
Jezus, mag ik ook een foutje maken door in het verkeerde topic te posten?quote:Op maandag 20 april 2009 09:56 schreef sjimz het volgende:
natrappen?
En ik zeg op een gegeven moment dat het genoeg is met het offtopic en dan ga je vervolgens een youtubevideo van de goal van Ari tegen Ajax in het Primera Division topic plaatsen
quote:Op maandag 20 april 2009 09:57 schreef sezten het volgende:
[..]
Jezus, mag ik ook een foutje maken door in het verkeerde topic te posten?
Mijn nederig excuus![]()
En nu?quote:Op maandag 20 april 2009 09:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Behoorlijk belachelijkVooral zinnen als:
[..]
[..]
Waar hebben we het in godsnaam over
Je moet je gewoon niet zo aanstellen. Het is maar een forum. Met je lichtonvlambare ajacieden die een trollrekening te vereffenen hebbenquote:
oké.quote:Op maandag 20 april 2009 10:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je moet je gewoon niet zo aanstellen. Het is maar een forum. Met je lichtonvlambare ajacieden die een trollrekening te vereffenen hebbenComediant.
Nee, jij bent de geloofwaardigheid zelvequote:Op maandag 20 april 2009 09:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je maakt jezelf nu wel heel erg ongeloofwaardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |