Wat een onzinreactie van je zegquote:Op zondag 19 april 2009 21:13 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Die Mike die kijkt de hele fucking wedstrijd niet en komt een beetje uitdagend dat zeggen.
Hij hoeft niets te zeggen.
Maar laten we deze maar afdoen in het kader van "Samen staan we sterk in moeilijke tijden"
Want Ajacieden moeten elkaar natuurlijk wel bijstaan he
Ik begrijp het 2e deel echt totaal niet in combinatie met het eerste deel.quote:Op zondag 19 april 2009 21:13 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Die Mike die kijkt de hele fucking wedstrijd niet en komt een beetje uitdagend dat zeggen.
Hij hoeft niets te zeggen.
Maar laten we deze maar afdoen in het kader van "Samen staan we sterk in moeilijke tijden"
Want Ajacieden moeten elkaar natuurlijk wel bijstaan he
Dat sjimz alles van ajacieden onder stoelen en banken schuift.quote:Op zondag 19 april 2009 21:17 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik begrijp het 2e deel echt totaal niet in combinatie met het eerste deel.
Welkom in VBLquote:Op zondag 19 april 2009 21:18 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Dat sjimz alles van ajacieden onder stoelen en banken schuift.
Het is zo doorzichtig
Ach kom op zeg, ga jij nou ook al zo calimero lopen doen? Dat is heul geen troll van Mike. Er zijn dit weekend weer vooral Ajacieden geband, dus hou aub op met dat verongelijkte gedoe de hele tijd.quote:Op zondag 19 april 2009 21:18 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Het is zo doorzichtig
Klopt, daarom is er ook geen enkele Ajacied gebannedquote:Op zondag 19 april 2009 21:18 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Het is zo doorzichtig
Zie je nou wel.quote:Op zondag 19 april 2009 21:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt, daarom is er ook geen enkele Ajacied gebanned![]()
En heb ik geen enkele note aan Ajacieden uitgedeeld.
Nu val ik door de mand.quote:Op zondag 19 april 2009 21:42 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Zie je nou wel.![]()
Het grote Ibrahim Afellay topic #2
Beetje belachelijk, vooral die laatste 2 zinnen.
Irritante troll, ieder moment van de dag in het Ajax-topic te vinden.quote:Op zondag 19 april 2009 22:07 schreef Rots het volgende:
Suarez heeft toch zeker aangegeven dat hij nog een jaar bij Ajax wil blijven. Maargoed, dat zegt elke voetballer tegenwoordig en die is gewoon weg bij een goed bod.
Ik denk dat ze Beerens als vervanger halen?
Ik vind het geen troll, misschien denkt een andere mod er anders over.quote:Op zondag 19 april 2009 22:09 schreef Emimich het volgende:
[..]
Irritante troll, ieder moment van de dag in het Ajax-topic te vinden.
Ik zie dat ook niet als een troll.quote:Op zondag 19 april 2009 22:09 schreef Emimich het volgende:
[..]
Irritante troll, ieder moment van de dag in het Ajax-topic te vinden.
Het ging dan ook meer om zijn posts in het algemeen. Altijd met zo'n misselijke ondertoon om reacties uit te lokken, keer op keer.quote:
Dan nog is dit geen troll en doet hij niet iets "unieks"quote:Op zondag 19 april 2009 22:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het ging dan ook meer om zijn posts in het algemeen. Altijd met zo'n misselijke ondertoon om reacties uit te lokken, keer op keer.
Richt samen een clubje op.quote:Op zondag 19 april 2009 22:22 schreef jorienvdherik het volgende:
@ Gitanov bedankt
Steeds meer mensen zien het licht
Leg jij dan uit waarom het een troll is, misschien dat ze dan wel notenquote:Op zondag 19 april 2009 22:22 schreef jorienvdherik het volgende:
@ Gitanov bedankt
Steeds meer mensen zien het licht
Dude, jij vond het geen terechte nederlaag?quote:
Waarom loopt het altijd uit de hand als Ajax verliest?quote:Op zondag 19 april 2009 18:43 schreef RayMania het volgende:
Dit is de eerste keer dit seizoen dat het uit de hand loopt hoor. Dat ligt niet aan ons, dat ligt aan het soort wedstrijd wat er op dat moment gespeeld en aan het wedstrijdverloop. Enige wat wij kunnen doen is zo snel mogelijk berichten aanpassen en noten, meer niet. Er zijn natuurlijk banaanvragen gedaan, maar waarschijnlijk zitten de FA's op het terras. Geduld dus.
Zij hebben de meeste internethoolis.quote:Op maandag 20 april 2009 00:44 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waar loopt het altijd uit de hand als Ajax verliest?
Veel Ajacieden op dit forum en veel mensen tegen Ajax. Ik ga niemand hier de schuld in de schoenen schuiven, want het verschilt per keer. De ene keer is het een te zware tegenreactie van een lichtontvlambare Ajacied op een niet-Ajacied die een trollrekening vereffend. De andere keer gaan beide partijen te ver, soms een niet-Ajacied die niet grappig meer loopt te trollen en vaak pure wedstrijdfrustraties die geuit worden, terwijl men beter even tot 10 kan tellen of gewoon even de pc uitzetten.quote:Op maandag 20 april 2009 00:44 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waar? Even denken. De tachtig livescoretopics, het Ajax-topic, het AZ-topic, het Afellay-topic en hier en daar nog een topicje. Hoe meer, hoe beter.quote:Op maandag 20 april 2009 00:44 schreef dndiek het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |