Van wanneer zijn die dan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:19 schreef Zeroku het volgende:
Laatste:
*knip
Deze cijfers zijn op werkdagen na 9:00 en in het weekeinde de gehele dag geldig.
13 April.quote:
''Kijk mij mijzelf triest vinden maar doch aandacht willen omdat ik zoveel post heb gehaald'' kutpostquote:
Nee hoor, ik ben oprecht verbaasdquote:Op donderdag 16 april 2009 02:01 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
''Kijk mij mijzelf triest vinden maar doch aandacht willen omdat ik zoveel post heb gehaald'' kutpost![]()
![]()
quote:
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:46 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van vrijdag 17 april 2009
Aan dit document kunnen geen rechten worden ontleend.
quote:
AUTISTquote:
Vandaag weer een nieuw woordje geleerd?quote:
En ik ben nog wel zoveel weggeweest.quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:46 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van vrijdag 17 april 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
18. 137 Krentenbol.
Aan dit document kunnen geen rechten worden ontleend.
voorlopig bedoel je? of nooit meerquote:Op zaterdag 18 april 2009 09:51 schreef Igen het volgende:
Belangrijk!
Morgen ga ik verhuizen, en daar heb ik nog geen internet. Dus komende nacht laatste keer dagcijfers van mij / Stomme Eend!
Misschien kan iemand het overnemen, dat zal ik nog even proberen uit te zoeken.
Kan jan en alleman dat dan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:51 schreef Igen het volgende:
Belangrijk!
Morgen ga ik verhuizen, en daar heb ik nog geen internet. Dus komende nacht laatste keer dagcijfers van mij / Stomme Eend!
Misschien kan iemand het overnemen, dat zal ik nog even proberen uit te zoeken.
In principe nooit meer, want bij mijn nieuwe kamer heb ik geen fatsoenlijke plek meer om een server neer te zetten zodat die 's nachts niet stoort. Helaas.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
voorlopig bedoel je? of nooit meer?
Geen idee of ik wat stoms zeg, kreeg ook niet echt antwoord.. Maar heb ook een server staan.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:08 schreef Igen het volgende:
[..]
In principe nooit meer, want bij mijn nieuwe kamer heb ik geen fatsoenlijke plek meer om een server neer te zetten zodat die 's nachts niet stoort. Helaas.
JortK heeft al eens eerder aangeboden om het over te nemen, dus ik heb hem een PM gestuurd. Helaas nog geen antwoord.
Het is een PHP-script (en een klein shell-script) wat elke nacht in ongeveer anderhalf uur tijd alles ophaalt en de dagcijfers post.quote:Op zondag 19 april 2009 00:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Geen idee of ik wat stoms zeg, kreeg ook niet echt antwoord.. Maar heb ook een server staan.
Weet niet wat het inhoudt, maar als je iets nodig hebt ofzo?
Zou jammer zijn als het stopt, vind het wel leuk om te zien
quote:Op zondag 19 april 2009 09:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik sta er niet inik heb een leven
Ok, schijfruimte is geen probleemquote:Op zondag 19 april 2009 08:38 schreef Igen het volgende:
[..]
Het is een PHP-script (en een klein shell-script) wat elke nacht in ongeveer anderhalf uur tijd alles ophaalt en de dagcijfers post.
De bijbehorende MySQL database is op dit moment, dus met alle posts terug tot 1999, ongeveer 4 GB groot, maar alleen voor de dagcijfers is dat natuurlijk niet nodig.
Overigens: Heb nog geen antwoord van JortK, dus die zal het vandaag wel niet overnemen.
quote:Op zondag 19 april 2009 22:16 schreef Sjoegerd het volgende:
In ieder geval bedankt Igen voor de dagcijfers![]()
quote:Op zondag 19 april 2009 22:16 schreef Sjoegerd het volgende:
Graag - zie PM.quote:Op zondag 19 april 2009 11:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ok, schijfruimte is geen probleemAnyway... Als ik iets kan betekenen hoor ik het wel
Dank je wel, en graag gedaan!quote:Op zondag 19 april 2009 22:16 schreef Sjoegerd het volgende:
Er worden morgen kamervragen gesteldquote:Op maandag 20 april 2009 20:54 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Had je een ban? Schandalig! DAT DIT KAN IN NEDERLAND!
Coolquote:
Gedaan en beantwoordquote:
Doe nog eens slecht Nederlands postenquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 06:51 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik sta er niet in
Ooh wacht, er is ook geen lijst.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:08 schreef Igen het volgende:
[..]
In principe nooit meer, want bij mijn nieuwe kamer heb ik geen fatsoenlijke plek meer om een server neer te zetten zodat die 's nachts niet stoort. Helaas.
JortK heeft al eens eerder aangeboden om het over te nemen, dus ik heb hem een PM gestuurd. Helaas nog geen antwoord.
Ik dacht van niet, en dat je net als een hoop andere mensen het topic niet door had gelezen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al gelezen ja.. wat wil je ermee zeggen?
kanovinnie kom er maar inquote:Op woensdag 22 april 2009 17:03 schreef sezten het volgende:
Waar blijven de cijfers?
Dat was de grap..quote:Op woensdag 22 april 2009 18:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
kanovinnie kom er maar in
Lees het topic even door sezten
oMG wat HILARISCH!!1!EInZ!1!!quote:
Yes ze ligt in een deuk.quote:
Daar zijn we mee bezig. Alles wordt verhuist, dus het moet technisch even opnieuw ingeregeld worden en dat moet op momenten gebeuren dat er tijd en ruimte is. Dus niet binnen 24 uur weer up en running...quote:
Alsof ik nooit lachquote:
Al lang geweldig dat het wel weer terug komt (wat ik begrijp uit deze reactie) !quote:Op woensdag 22 april 2009 18:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daar zijn we mee bezig. Alles wordt verhuist, dus het moet technisch even opnieuw ingeregeld worden en dat moet op momenten gebeuren dat er tijd en ruimte is. Dus niet binnen 24 uur weer up en running...
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daar zijn we mee bezig. Alles wordt verhuist, dus het moet technisch even opnieuw ingeregeld worden en dat moet op momenten gebeuren dat er tijd en ruimte is. Dus niet binnen 24 uur weer up en running...
ja hahahquote:Op woensdag 22 april 2009 18:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
kanovinnie kom er maar in
Lees het topic even door sezten
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
hulde ende succesquote:Op woensdag 22 april 2009 18:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
De programmacode etc. heb ik verstuurd naar Adolecens.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoever zijn de heren en welke hobbels dienen er nog genomen te worden.
Mooi dat ze weer terugkomen, is altijd wel grappig om te zien~!quote:Op woensdag 22 april 2009 18:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
he bahquote:Op dinsdag 28 april 2009 07:26 schreef BrandX het volgende:
Geduld, beste mensen. Zoals jullie kunnen lezen (als je even de moeite neemt om terug te lezen iig) zijn Igen en consorten druk bezig om de boel weer up and running te krijgen.
Dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
he bahnet nu ik een paar dagen een goede kans maak in de top 5 te staan zijn ze offline
dat dusquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:03 schreef D. het volgende:
Ik dacht, nu met TBO ben ik benieuwd naar de dagcijfers, eens kijken of dat topic nog bestaat.
Momenteel kennelijk niet
dat dus , teveel al gepost daar hahaquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:03 schreef D. het volgende:
Ik dacht, nu met TBO ben ik benieuwd naar de dagcijfers, eens kijken of dat topic nog bestaat.
Momenteel kennelijk niet
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:57 schreef tong80 het volgende:
Ik ook. Ik ben niet zo'n veelposter. Maar net nu ik de laatste dagen wel veel post komen er geen cijfers.
blijkbaar dus populair genoegquote:Op woensdag 29 april 2009 00:23 schreef Paaskonijn het volgende:
Dat TBO is zo idioot. Honderdtriljoenmiljardduizend topics enzo.
quote:Op woensdag 29 april 2009 00:23 schreef Paaskonijn het volgende:
quote:Op woensdag 29 april 2009 00:23 schreef Paaskonijn het volgende:
Kan ik alleen van dromen.quote:
Lees eens terug, er zijn geen cijfers meer.quote:Op donderdag 30 april 2009 02:47 schreef mike_hunt het volgende:
tis 2.45 uur bitches ik wil cijfers zien
Geef mij eens een cijfer schaal op 10quote:Op donderdag 30 april 2009 03:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Lees eens terug, er zijn geen cijfers meer.
wel een goed uitzicht.quote:Op donderdag 30 april 2009 04:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Saai lijkt me het leven zo aan de top.
quote:Op donderdag 30 april 2009 03:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Lees eens terug, er zijn geen cijfers meer.
jezus, nog steeds? hoe lang moet dat duren?quote:
Geen idee.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jezus, nog steeds? hoe lang moet dat duren?
Regel dan maar een "Ja"quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:42 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ga eens kijken of ik dedicated wat kan regelen
Vrijdag had ik er denk ik zo'n 300quote:
Goed bezigquote:Op maandag 18 mei 2009 18:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
De cijfers van de afgelopen dagen komen ook nog, daarvoor moet ik nog even indexeren
ik klikte op 'ik met mijn vriendinnen naakt' linkquote:
Daar zou ik ook wel eens dagcijfers van willen zien.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik klikte op 'ik met mijn vriendinnen naakt' link
Ik vond het er anders smakelijk uit zienquote:Op maandag 18 mei 2009 20:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Daar zou ik ook wel eens dagcijfers van willen zien.
Vandaag is nog niet afgelopenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:13 schreef kanovinnie het volgende:
En die van vandaag dan?
quote:
Voor het genereren van de stats gebruik ik hetzelfde script dat Igen gebruikte, heb het alleen een beetje aangepast naar mijn wensen. Het indexeerscript heb ik wel zelf geschreven, gezien die van Igen de FOK!silver layout gebruikte, en die gaat eruit. Mijn indexeerscript gebruikt de text-only layout om de data te verkrijgen. Het zou dus goed moeten werkenquote:
De cijfers zijn geldig?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:35 schreef Monitor het volgende:
Deze cijfers zijn op werkdagen na 9:00 en in het weekeinde de gehele dag geldig.
quote:
quote:
Jazeker, die zinnetjes eronder waren een grapje van mij, elke dag van de week een andere. Zo te zien heeft The_Terminator dat deel van het script nog niet aangepast.quote:
Ow, okquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:57 schreef Igen het volgende:
[..]
Jazeker, die zinnetjes eronder waren een grapje van mij, elke dag van de week een andere. Zo te zien heeft The_Terminator dat deel van het script nog niet aangepast.
Ik heb het script alleen PHP4 proof gemaakt door ipv de PHP5 functies die worden gebruikt voor het posten cURL te gebruiken. De rest heb ik niets mee gedaan, en ik ben eigenlijk ook niet van plan dat aan te gaan passenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:57 schreef Igen het volgende:
[..]
Jazeker, die zinnetjes eronder waren een grapje van mij, elke dag van de week een andere. Zo te zien heeft The_Terminator dat deel van het script nog niet aangepast.
Weekcijfers zijn geen optie?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:02 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb het script alleen PHP4 proof gemaakt door ipv de PHP5 functies die worden gebruikt voor het posten cURL te gebruiken. De rest heb ik niets mee gedaan, en ik ben eigenlijk ook niet van plan dat aan te gaan passen
dan wel naast de dagcijfers natuurlijkquote:
Is wel een optie, als ik tijd heb ga ik dat wel even inbouwen. En de data van vorige maand gaat moeilijk worden, dat heb ik nog niet geindexeerd namelijk. Het ophalen van een maand aan data uit alle subfora is een zware taak... Als ik een volledige maand aan data in de DB heb dan is het wel een optie.quote:
En totaalcijfers per subforum?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Is wel een optie, als ik tijd heb ga ik dat wel even inbouwen. En de data van vorige maand gaat moeilijk worden, dat heb ik nog niet geindexeerd namelijk. Het ophalen van een maand aan data uit alle subfora is een zware taak... Als ik een volledige maand aan data in de DB heb dan is het wel een optie.
Alhoewel dat eerste ook niet bij iedereen vanzelfsprekend isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:31 schreef mafkees01 het volgende:
Echt, wtf. Hoezo geen leven hé. Tering: zitten die lui de hele dag op FOK ofzo?
Hoe kun je nou feesten, je chick tevreden houden, werken, studie EN nog de hele dag op FOK zitten?
Duurt een dag bij jullie 48 uur ofzo
Ook dat is mogelijk, gezien alle benodigde info in de DB aanwezig is. Echter zou ik daarvoor het script wel aan moeten passen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
En totaalcijfers per subforum?
De Stats #01
Bruce geeft nl. niet meer thuis
En is dat moeilijk/tijdrovend?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ook dat is mogelijk, gezien alle benodigde info in de DB aanwezig is. Echter zou ik daarvoor het script wel aan moeten passen.
Kan je het databaseuiterlijk pmmen? Zodat ik kan kijken wat voor interessante queries er geschreven kunnen worden?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ook dat is mogelijk, gezien alle benodigde info in de DB aanwezig is. Echter zou ik daarvoor het script wel aan moeten passen.
Doe ikquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kan je het databaseuiterlijk pmmen? Zodat ik kan kijken wat voor interessante queries er geschreven kunnen worden?
002. 213 nijnjaquote:
mods mogen niet zoveel postenquote:
Kijk maar even wat je ermee kunt. Ik heb al een query geschreven voor het genereren van stats per subforum. Maar je zou bijv. ook uit kunnen rekenen hoevaak iemand in een bepaalde reeks post gezien de titels van topics ook in de DB staan.quote:
stats per reeks is wel interessantquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kijk maar even wat je ermee kunt. Ik heb al een query geschreven voor het genereren van stats per subforum. Maar je zou bijv. ook uit kunnen rekenen hoevaak iemand in een bepaalde reeks post gezien de titels van topics ook in de DB staan.
Wanneer is een dag voorbij? Juist, als het 24:00 is. 00:00 mag uiteraard ook.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:03 schreef FunkyHomosapien het volgende:
034. 093 FunkyHomosapien
ik dacht dat het tot 8u sochtends was?
Ik ben benieuwdquote:
Enquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
Het is vandaag trouwens de eerste keer dat het script geheel zelfstandig zijn werk zou moeten doen, hiervoor deed ik het nog met de hand. So lets hope this works![]()
Dan ben ik er nog welquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja. Het indexeren duurt ongeveer een uur.
Ik heb er vandaag ook al aardig wat opzittenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:26 schreef FunkyHomosapien het volgende:
volgens mij ga ik eerste staan, ik heb 2 topics volgebaggerd
elitismequote:
het bestaatquote:
We zijn van een hogere klasse.quote:
topic voor je: elitisme van oude fok!ersquote:
Je AT : 90% pub, de kliko van fokquote:
11. 206 UnderTheWingsOfLovequote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:56 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
11. 206 UnderTheWingsOfLove
12. 205 FunkyHomosapien
![]()