quote:Admiraal_Anaal, 27 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 28 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 19 , vrouw, woonachtig in een dorpje bij Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX 25 jaar oud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, Ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:Peter mannetje van 22 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 27-jarige man(netje), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
quote:Charismacreabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
quote:HaagseHarrie 26 jaar, Geboren en getogen in Den Haag. Samenwonend met vriendin en twee kittensin de vruchtenbuurt. Werkzaam in IT en in het bezit van hobbies
quote:nectarientje na wat omzwervingen in Den Haag verdwaald en blijven hangen! Trotse eigenaresse van een waar paleis, twee katten en een stratenboekje
quote:El_Matador Hagenees van 29, geboren op het Kijkduinse strand en weer wonend in de Hofstad. Houdt zich bezig met het zoeken naar en vinden van olie. PM gerust voor comments. Chao.
quote:Koploperkopper Full-time luiaard, favoriete bezigheid; KLB bezoekjes brengen! Woont z'n hele leven al in Scheveningen.
quote:Sp00k13 29 ambtenaar niets doen is het hoogste
quote:melanie_the_miss 19 jarige import-Hagenees, woont sinds kort samen
quote:denb 22 jarige import-Hagenees, nog thuis woonend, maar gaat dit jaar uit huis! Studeerd Particulier Digitaal Onderzoeker
quote:Ronnie_bravo 31, getogen en werkzaam in Den Haag. Vrijgezel en prettig gestoord
quote:Chiquitina 6 januari
Conekiller 8 januari
Becky27 16 januari
Airwin 10 februari
CaleX 27 februari
Admiraal_Anaal 13 maart
Charisma 1april
Atreidez 4 april
Peter 27 april
m@x 12 mei
Addict89 21 mei
Yoni 25 juni
XL 22 juli
jna 2 Augustus
Jill-RMC 6 augustus
2Mini 08 september
melanie_the_miss04 oktober
RATMEN 3 november
nectarientje 29 december
Elegy 31 december
Dus je had hem al eens eerder gezien? :pquote:Op woensdag 8 april 2009 17:00 schreef AirwiN het volgende:
Ik ben niet alleen de zon kwijt. Dit topic was ik ook kwijt!
quote:
quote:De onzekerheid van het paasweekeinde
8.04.09 11:33
Het komende weekend is het Pasen en voor veel mensen betekent dit een vrij weekend. Een goede reden dus om erop uit te trekken met het hele gezin of om samen paaseieren te gaan zoeken. De ingrediënten voor al dit moois zijn natuurlijk zonneschijn en zachte temperaturen, maar komen die er wel? De zon lijkt in ieder geval flink zijn best te gaan doen!
De dagen voor Pasen zien er momenteel erg mooi uit en dat is goed nieuws voor de mensen die op goede vrijdag en aanstaande zaterdag vrij zijn. Vooral vrijdag gaan de temperaturen flink oplopen. Vanuit het zuidoosten wordt dan namelijk zachte lucht aangevoerd, en dat zullen we merken ook. Landinwaarts worden middagtemperaturen van 20 tot 23 graden verwacht.
Kijk dat is praat! Als men nog eieren wil zoeken kan dat bij mij, ik verstop ze tussen het tuinafval hetgeen direct naar de groene bak kan worden gebracht......quote:
Jep!quote:Op woensdag 8 april 2009 18:37 schreef knnth het volgende:
http://www.xs4all.nl/~bereboot/missmsx/duty_calls.png
Deez?
quote:Op woensdag 8 april 2009 18:11 schreef XL het volgende:
Waar is MissMSX? Ik heb die cartoon uit haar sig nodig!
quote:
quote:
Moet je werken met de Paasdagen?quote:
Wat ik me wel afvraag...volgens mij zag ik in het voorbijrijden dat er haaientanden voor het fietspad staan. Waar die dan voor zijn? Ow wacht mss dat rechtsaf vrij afslaan is, maar dat ze dan wel de fietsers die daar rijden voorrang moeten verlenen ofzo. Mss moet de gemeente er een gebruiksaanwijzing bij uitbrengenquote:Op woensdag 8 april 2009 16:10 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Zag het ook.. Niet helemaal handig als je t mij vraagt. Het is nu net of je daar niet rechtsaf magMaargoed, de fietsers hebben iig weer een baan tot aan t stoplicht. Als ze gewoon die hele zooi platgooien en er een mooie rotonde maken zonder rare oplossingen, zijn ze ook van t gezeik af..
Ik denk nog met weemoed terug aan die goeie ouwe tijd, dat ik 6 uur per dag kon irc'nquote:Op woensdag 8 april 2009 19:21 schreef AirwiN het volgende:
Moet je werken met de Paasdagen?
De goede oude tijd. Toen wij nog tijd voor elkaar hadden enzo...quote:Op woensdag 8 april 2009 19:34 schreef Atreidez het volgende:
Ik denk nog met weemoed terug aan die goeie ouwe tijd, dat ik 6 uur per dag kon irc'nHet is omgekeerde wereld tegenwoordig, en deze rust heb ik echt verdiend. Loop al 3 weken rond met een spastisch oog...
Ben werktechnisch alleen maandag vrij, echter dan sta ik in het theater voor de generale repetitie voor mijn nieuwste voorstelling die woensdag in premiere gaatquote:
Ik heb er dit jaar al 17 opgenomen welke ik allemaal van vorig jaar nog over had..quote:Op donderdag 9 april 2009 09:28 schreef becky27 het volgende:
ik moet er nog 51 opmaken dit jaar(kan er 7 en een beetje meenemen)
dat kan toch ook in de regenquote:Op donderdag 9 april 2009 09:43 schreef Charisma het volgende:
hier zijn jullie !!!
hallloooooo...
ook nog lekker vrij, hoop dat het vandaag iig droog blijft zodat ik met de hogedrukspuit kan beginnen...
xDquote:Op donderdag 9 april 2009 09:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik heb er dit jaar al 17 opgenomen welke ik allemaal van vorig jaar nog over had..
Jij hebt dan weer zeemonster als collega. Dat is ook wat waard!quote:Op donderdag 9 april 2009 15:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb morgen ook vrij! Lekker mijn heg snoeien en even 'netwerken', de mededeling dat de salarissen niet omhoog (of zeer minimaal) gaan doet mij toch even een deurtje verder kijken.
Ja maar die wil best wel mee hoor, dat weet ik bijna zekerquote:Op donderdag 9 april 2009 16:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt dan weer zeemonster als collega. Dat is ook wat waard!
Ja ik volg je overal , op school al en nu op het werkquote:Op donderdag 9 april 2009 16:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja maar die wil best wel mee hoor, dat weet ik bijna zeker
Makkelijk he die verplichte vakanties... volgens mij valt de bouwvak in de zomer voor jullie in het hoogseizoen dit jaar (juli?? )quote:Op donderdag 9 april 2009 17:32 schreef Qrious het volgende:
Heb er 24 per jaar, waarbij 2 weken verplicht in de winter en 3 in de zomer (bouwvak) zijn. Dat kost me al 23 dagen(2 feestdagen)En mn wintersport valt er nog buiten
Pfff, jij bent vroeg thuis. Niet zeuren.quote:
Je lijkt mij wel, hoewel ik maandag dan wel weer vrij benquote:Op donderdag 9 april 2009 22:28 schreef admiraal_anaal het volgende:slaap lekker
ik ga maffen, om 0500 gaat me wekker weer
en hier ook 2e paasdag werken
Ik zeur niet, ik constateerquote:Op donderdag 9 april 2009 22:27 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Pfff, jij bent vroeg thuis. Niet zeuren.
Ik mag lekker ook morgen en tweede paasdag werken.
Getsie! Beterschapquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:09 schreef zeemonster het volgende:
boehoe ik ben dan wel vrij maar ik krepeer (schrijf ik dat goed?) van de buikpijn! Gaan jullie nog wat leuks doen het weekend?
Werk ze morgen voor de mensen die moeten werken!
Heb je ook_gek op gegetenquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:43 schreef zeemonster het volgende:
Dank u. Ik heb een beetje een luie darm en die doet soms zijn best om mij dwars te zitten.
De afgelopen dagen heb ik ook als een gek gegeten, ik leek pacman wel! Hebben jullie dat weleens van die vreetdagen?
Ik heb een heel aantrekkelijk dagprogramma! Half dagje thuis werken en dan vanmiddag en vanavond twee datesquote:Op vrijdag 10 april 2009 07:54 schreef XL het volgende:
Je ziet gewoon aan het aanbreken van de ochtend dat het vandaag een heerlijk dagje gaat worden in Den Haag!
Er staat ook bijzonder weinig op het programma vandaag.
-stukje hardlopen
-beetje door de stad lopen/terrasje
-lekker eten!
Ik zit van 13 tot 14 daar ergens bij Auto totaal glas te wachten tot mijn auto een nieuwe voorruit heeft. Volgens mij is dat ergens daar in de buurtquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:15 schreef zeemonster het volgende:
ik wil naar het strand maar daar is het helaas nog niet warm genoeg voor! Ik denk dat ik ook vanmiddag met uk een terrasje ga pakken op kijkduin.
Uit de wind is het prima te doen hoor. Ik was verleden week aan het hardlopen op het strand en toen lagen er al flink veel zonaanbidders in badkleding.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:15 schreef zeemonster het volgende:
ik wil naar het strand maar daar is het helaas nog niet warm genoeg voor! Ik denk dat ik ook vanmiddag met uk een terrasje ga pakken op kijkduin.
Dus als date 1 goed gaat moet je tijdens de date de tweede date nog even af sms-en?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:15 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb een heel aantrekkelijk dagprogramma! Half dagje thuis werken en dan vanmiddag en vanavond twee dates.
4 dates op één dag? Respect!quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:15 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb een heel aantrekkelijk dagprogramma! Half dagje thuis werken en dan vanmiddag en vanavond twee dates.
Jajajaja, zo kan je het ook lezen jaquote:
Nee, want tussendoor ga ik nog even bij een andere vriendin etenquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:29 schreef XL het volgende:
[..]
Dus als date 1 goed gaat moet je tijdens de date de tweede date nog even af sms-en?
Ik krijg het vermoeden van niet!quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:43 schreef becky27 het volgende:
maarre......je bent niet meer aan de lover dan?
Heb je toch drie dates, scheelt er maar één met vier hèquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:36 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Jajajaja, zo kan je het ook lezen ja. Gelukkig snapt XL me wel
.
Tis sinds zondag uit, helaas. Als je niet echt verliefd bent, kan je wel doorgaan met een relatie maar dan leidt het uiteindelijk toch alleen maar tot spijt. Dus hebben we er een punt achter gezetquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:43 schreef becky27 het volgende:
maarre......je bent niet meer aan de lover dan?
Jeehquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:07 schreef zeemonster het volgende:
ik zal naar je zwaaien ! En succes met de dates .
Hoe noem je mequote:Op vrijdag 10 april 2009 11:09 schreef CaLeX het volgende:
Pfff Mart, lellebel dat je er bent! Succes
Was gister weer in Xieje en heb er nu nog last vanNeem denkik ook lekker de middag vrij
he gats!quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:50 schreef Jill-RMC het volgende:
Gatsie krijg net te horen dat het kind vs vrachtwagen is en dat het er absoluut niet goed uit ziet voor het kind. Tis wat met die vrachtwagens de afgelopen twee weken hier in de regio
Wel in de buurt, maar denk dat ik nu al te laat ben..quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:47 schreef Jill-RMC het volgende:
Iemand in de buurt vd Goudenregenstraat/Segbroeklaan? Schijnt weer iemand behoorlijk auw te hebben gehad na aanrijding met een vrachtwagen. Traumaheli en alles.
Bleek uiteindelijk toch een volwassen vrouw te zijn (wil niet weten hoe die eruit heeft gezien als ze dat onderscheid niet meer konden maken). Collega woont om de hoek en die heeft ff foto's gemaakt, het was een flinke vrachtwagen. Ze was er ook ernstig ondergekomen, vrachtwagen stond al geheel om de hoek zeg maar.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:00 schreef ursel het volgende:
[..]
Wel in de buurt, maar denk dat ik nu al te laat ben..
Maar klinkt wel ernstig.
Ze hebben het hier over een tractor en een vrouw trouwens.
Was dit een gevalletje voorrang nemen dan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:50 schreef Atreidez het volgende:
In de context trekker en oplegger, is het woord trekker niet synoniem voor een tractor.. Sneu weer, maar voorrang nemen ten opzichte van zo'n gevaarte win je normaal nooit. Het lijkt me ook doodeng chauffeur op zo'n ding te zijn en dan door de stad te moeten.
Een zeker collega'tje komt bij mij langs om mij op mún klotuh te geven met tennis en bowlen schijntquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:09 schreef zeemonster het volgende:
boehoe ik ben dan wel vrij maar ik krepeer (schrijf ik dat goed?) van de buikpijn! Gaan jullie nog wat leuks doen het weekend?
Werk ze morgen voor de mensen die moeten werken!
Aahw, gelukkig heb je nog je netbookquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:54 schreef zeemonster het volgende:
hop nieuwe tuinstoelen halen jij! Ik zit aan mijn eigen tuin gekluisterd omdat mijn kind met de buurtkinderen aan het spelen is en niet met mij mee wil ...
LELLEBEL!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:11 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Hoe noem je me.
Tis idd veel te mooi weer om de hele middag binnen te zitten! Wast druk bij Xieje? Ik speel de komende twee weken voorstellingen en die zijn in het penthouse op het Tmobile gebouw, dus ben ook nog wel bij Xieje denk ik zo.
Ohja, jij doet het ook via je telefoon hè? Da's wel handig. Kan ik ook maar is te duurquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:19 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Inderdaad en anders het mobieltje waar ik amper mee bel maar des te meer mee internet!
Doelde meer op het feit dat je mn naam deels postequote:Op vrijdag 10 april 2009 14:29 schreef CaLeX het volgende:
[..]
LELLEBEL!
en nee, was vrij rustig. Maar des te chiller :p
Zo lekker met het dinnetje in leids chillen
Ik maar rond kijken en zwaaien ... maar steeds naar de verkeerdequote:Op vrijdag 10 april 2009 13:54 schreef zeemonster het volgende:
hop nieuwe tuinstoelen halen jij! Ik zit aan mijn eigen tuin gekluisterd omdat mijn kind met de buurtkinderen aan het spelen is en niet met mij mee wil ...
Zielig ben ik he! Gewoon vastgekluisterd aan mijn straat en tuin .quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:45 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik maar rond kijken en zwaaien ... maar steeds naar de verkeerde'.
Ja! Al is lekker in de tuin zitten momenteel niet heel erg toch?quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:50 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Zielig ben ik he! Gewoon vastgekluisterd aan mijn straat en tuin .
Het was iig geen gevalletje voorrang krijgen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:54 schreef nectarientje het volgende:
Was dit een gevalletje voorrang nemen dan?
nee, maar het zou ook kunnen zijn dat de bestuurder van het gevaarte de vrouw over het hoofd gezien heeft.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:16 schreef Atreidez het volgende:
Het was iig geen gevalletje voorrang krijgen.
Beetje flauw misschien, maar ik weet wel zeker dat de bestuurder de vrouw over het hoofd heeft gezien. Je moet er niet aan denken dat ie t express heeft gedaanquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:36 schreef nectarientje het volgende:
nee, maar het zou ook kunnen zijn dat de bestuurder van het gevaarte de vrouw over het hoofd gezien heeft.
Ik heb er afgezien van wat hier staat niets over gehoord of van gezien dus ik was nieuwsgierig en het leek alsof jij er meer van wist.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:48 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Beetje flauw misschien, maar ik weet wel zeker dat de bestuurder de vrouw over het hoofd heeft gezien. Je moet er niet aan denken dat ie t express heeft gedaanMaar weet er verder ook niets over, behalve dat de vrouw rechtdoor ging en de vrachtwagen rechtsaf.
Jij hebt ook een shoptic hequote:Op vrijdag 10 april 2009 16:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nou de stoelen zijn er hoor, alleen hadden ze geen ligdingen dus heb ik maar zitstoelen genomen met voetenbankjes.
Dat valt wel mee hoor, alleen kleding en dingen die ik echt nodig heb, alleen doe ik er dan niet over praten maar koop ik het ook meteenquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:56 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Jij hebt ook een shoptic he. Verder was de tuin ook prima te doen vandaag ja.
Ik zit in T-shirt, maar dat is vooral omdat ik verwacht dat het zo nogal warm gaat zijn in de Westergasfabriek!quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:37 schreef Atreidez het volgende:
Eh, de warmte is weer even voorbij hoor.. Mijn thermometer buiten geeft 17 aan, en binnen is t dan lekker 19,5Maar ik heb toch mooi een trui aan hoor.
Ik woon op de bovenste etage met een plat dak, ben dus altijd de klos als de zon gaat schijnenquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:37 schreef Atreidez het volgende:
Eh, de warmte is weer even voorbij hoor.. Mijn thermometer buiten geeft 17 aan, en binnen is t dan lekker 19,5Maar ik heb toch mooi een trui aan hoor.
Veel plezierquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit in T-shirt, maar dat is vooral omdat ik verwacht dat het zo nogal warm gaat zijn in de Westergasfabriek!
Hoe waren je dates?quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:20 schreef RATMEN het volgende:
Gisteren was een top dag!
En vandaag wordt een pijnlijke! Zometeen naar de kapper waar mn haar eraf gaat (niet helemaal) voor mijn nieuwe voorstelling.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hoe waren je dates?
Sterkte bij de kapper *zoekt aai over de bol smiley*
Oe! Lekker in dit weertje! Ik heb net de keuken uitgesopt. Niet mijn hobby maar het was wel nodigquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:54 schreef zeemonster het volgende:
Ik zit nu lekker op kijkduin terwijl mijn dochter met een vriendinnetje op de speelboot speelt.
Oh en ik heb mijzelf verbrand aan het strijkijzer , dat is wat minder fijn ..
Wij waren na die hoosbui in Amsterdam. Er lagen her en der echt nog enorme plassenquote:Op zaterdag 11 april 2009 13:13 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik was gisteren in A'dam voor een concert en daarna toch even een flinke hoosbui over me heengekregen. Echt niet normaal meer, onwijze onweer ook. Kwam hier in Scheveningen en het was kurkdroog.
Het was tof!quote:
Dates waren topquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hoe waren je dates?
Sterkte bij de kapper *zoekt aai over de bol smiley*
Ik reed op dat moment A9 / A4 naar Den Haag, mijn auto spinde bijna bij het opdraaien van de A4 ... ik had ook niet zo hard moeten rijden, maar ik dreef bijna op het water. Auto's langs de kant van de weg omdat de ruitenwissers het niet meer aan konden en bij Shiphol vlogen een hoop vliegtuigen in rondjes!quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:13 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik was gisteren in A'dam voor een concert en daarna toch even een flinke hoosbui over me heengekregen. Echt niet normaal meer, onwijze onweer ook. Kwam hier in Scheveningen en het was kurkdroog.
Ah! De smoesjes komen nu al,...zeker je rechterhand??quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:54 schreef zeemonster het volgende:
Oh en ik heb mijzelf verbrand aan het strijkijzer , dat is wat minder fijn ..
quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ah! De smoesjes komen nu al,...zeker je rechterhand??
Dat wordt leuk met tennisquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:17 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Nee mijn buik! Precies waar je broekriem zit zeg maar! Het doet geen zeer meer, als ik er niet aanzit althans...
Ouch! Das een stuk moeilijker koelen onder de kraan dan een brandwond op je vinger!quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:17 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Nee mijn buik! Precies waar je broekriem zit zeg maar! Het doet geen zeer meer, als ik er niet aanzit althans...
Laat de ehbo'er vanavond maar even kijkenquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:31 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ouch! Das een stuk moeilijker koelen onder de kraan dan een brandwond op je vinger!
Monstertje!!!quote:
NIemand niet ... luie donder die TS!quote:
Zuiderpark misschien. Daar heb je op zich wel brede geasfalteerde wegen, maar ook daar zal het druk zijn.quote:Op zondag 12 april 2009 11:03 schreef Elegy het volgende:
Waar kan je trouwens een beetje lekker skeeleren? Boulevard op Scheveningen is wel aardig maar veel te kort en best druk lijkt me.
Daar is het nu in ieder geval wel te druk met overstekende kinderen etc maar 's ochtends vroeg en 's avonds wat later prima te doen!quote:Op zondag 12 april 2009 11:04 schreef AirwiN het volgende:
Zuiderpark misschien. Daar heb je op zich wel brede geasfalteerde wegen, maar ook daar zal het druk zijn.
We zullen het zo weten als AirwiN terug isquote:Op zondag 12 april 2009 12:11 schreef Charisma het volgende:
hallo![]()
in het zuiderpark is het prima te doen met skeeleren maar op drukke dagen kom je niet gemakkelijk doorheen ...
vandaag wat frisjes he? gisteren was lekkerder ..zal wel hard waaien aan zee..
Hier spreekt u lokale weerman. Ik ben niet aan zee geweest, maar heb in de Bosjes van Pex gelopen. De wind was een welkome verfrissing in dit warme, ietwat benauwde weer.quote:Op zondag 12 april 2009 12:31 schreef MissMSX het volgende:
We zullen het zo weten als AirwiN terug is
Ik kom zojuist pas mijn nest uit, lekker luiquote:Op zondag 12 april 2009 13:14 schreef zeemonster het volgende:
ik zit nu op een terrasje in drievliet, lekker de kinderachtbaan in straks!
Ahjoh, da's toch lekker? En leuk ook nogquote:Op zondag 12 april 2009 16:37 schreef denB het volgende:
Zo lekker steengrillen met de oudjes. Dat wilde ze perse
Nee toch hè?quote:Op zondag 12 april 2009 17:35 schreef zeemonster het volgende:
Volgens mij zijn alle sproeten uit mijn gezicht weggetrokken..
Nog spierpijn van het bowlen ?quote:Op zondag 12 april 2009 17:35 schreef zeemonster het volgende:
het weer was juist wel fijn vandaag , vooral na de piratenboot en de achtbaan is de koude wind in je gezicht wel lekker...
Volgens mij zijn alle sproeten uit mijn gezicht weggetrokken..
Sproetjesquote:Op zondag 12 april 2009 18:36 schreef zeemonster het volgende:
Sproeten keren langzamerhand weer terug nu ik lekker thuis op de bank zit..
Ik heb gehoord dat de vogelhuisjes voor huismussen worden gesponsord door de gemeentequote:Op maandag 13 april 2009 09:56 schreef Elegy het volgende:
[..]
Sproetjes
Goedemorgen Den HaagWat staat er vandaag op het programma? Ik ga zo maar even naar de Gamma, potgrond en plantjes halen voor de twee plantenbakken die ik van mijn ouders heb gekregen. En misschien ook wel een vogelhuisje, ik wil ook babykoolmeesjes op het balkon
Oh da's ook leuk, heb al in geen tijden een huismus gezien ook.quote:Op maandag 13 april 2009 10:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat de vogelhuisjes voor huismussen worden gesponsord door de gemeente
quote:Hagenaar maakt van huis gewapende vesting
Uitgegeven: 6 april 2009 12:11
Laatst gewijzigd: 6 april 2009 12:11
DEN HAAG - Een huis vol met kruisbogen, messen, blaaspijpen, zwaarden, boksbeugels en gebarriceerde ramen en deuren. Dat troffen Haagse politieagenten zondag toevallig aan toen zij bij een 47-jarige bewoner van de Mijtensstraat in Den Haag langsgingen.
De buurman van de man was met een medewerker van een energiebedrijf aan de deur geweest, omdat hij bij de gezamenlijke meterkast moest zijn. De 47-jarige Hagenaar liet hen wel binnen, maar bedreigde hen al snel met een hakbijl. De bezoekers gingen ervandoor en belden de politie.
Toen de agenten binnenkwamen, zagen zij dat het huis vol met wapens lag. De ramen en deuren waren gebarricadeerd met een ijzeren hekwerk. Ook werden nog verdovende middelen gevonden.
De man moet verantwoording afleggen over de wapens en drugs, die onmiddellijk in beslag werden genomen.
He gatsquote:Op maandag 13 april 2009 11:58 schreef Jill-RMC het volgende:
Oef ik leef weer....
Heerlijk ook om je lange vrije weekend met lekker weer in bed door te brengen, met knallende koppijn/nekpijn en misselijkheid. Fijn ook dat vandaag weer redelijk gaat, zodat ik precies op tijd weer beter ben om te werken morgen :S
Je zou bijna denken dat het heerst ofzo.quote:Op maandag 13 april 2009 12:41 schreef zeemonster het volgende:
Ik zit te wachten tot mijn hoofd en nekpijn over is![]()
Thanks ik voel me en zie er zo beroerd uit dat ik mijzelf moet opbeuren met foto's van de mafkezen op Partyflockquote:
Snel ff kijken of ik nog op de foto's van afgelopen weekend sta. Dan kan ik zeggen dat ik heb bijgedragen aan het opfleuren van een ziek zeemonster!quote:Op maandag 13 april 2009 16:48 schreef zeemonster het volgende:
Thanks ik voel me en zie er zo beroerd uit dat ik mijzelf moet opbeuren met foto's van de mafkezen op Partyflock. Het helpt wel
. Tevens helpt het tegen verveling
Oeh ik ga naar je speurenquote:Op maandag 13 april 2009 16:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snel ff kijken of ik nog op de foto's van afgelopen weekend sta. Dan kan ik zeggen dat ik heb bijgedragen aan het opfleuren van een ziek zeemonster!
Nou snap je meteen waarom ze van mij geen foto hebben genomen...quote:Op maandag 13 april 2009 17:32 schreef zeemonster het volgende:
Edit : Bij de foto's van Awakenings zie ik over het algemeen mooie mensen , daar wordt ik met mijn beroerde kop niet vrolijker van![]()
Ik zou niet eens weten waar ik op zou moeten letten . Ik denk dat jij krullend haar hebt , donkerblond en Ms MSX donker lang haar .. maar zelfs dan zou ik jullie niet terug vinden op Partyflock met zoveel foto;squote:Op maandag 13 april 2009 17:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou snap je meteen waarom ze van mij geen foto hebben genomen...
Dat is nog redelijk waar ook. Hoe kom je daar zo bij?quote:Op maandag 13 april 2009 18:00 schreef zeemonster het volgende:
Ik zou niet eens weten waar ik op zou moeten letten . Ik denk dat jij krullend haar hebt , donkerblond en Ms MSX donker lang haar .. maar zelfs dan zou ik jullie niet terug vinden op Partyflock met zoveel foto;s
Of heb je ooit in je onbewuste wel es de foto's gezien van ons die hier op FOK! rondslingeren?quote:Op maandag 13 april 2009 18:05 schreef zeemonster het volgende:
Ik weet niet dat denk ik gewoon , daar lijken jullie mij de types wel voor
Ik vind het leuk om bij de mensen een beeld te vormen.
quote:Op maandag 13 april 2009 18:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of heb je ooit in je onbewuste wel es de foto's gezien van ons die hier op FOK! rondslingeren?
*nadenkt* Ik weet je oude nick niet meer...quote:Op maandag 13 april 2009 18:35 schreef zeemonster het volgende:
Van mij slingert er ergens op een oud account ook een foto rond.
Je hebt mazzel. hij doet het niet meer...quote:
quote:
Dat laatste ken ik, dat maakt het juist des te leuker om foto's van anderen te bekijken.quote:Op maandag 13 april 2009 19:13 schreef zeemonster het volgende:
klopt hij doet het niet meer , een kruisje.
Ik ben niet zo fotogek , niet van mijzelf iig
Eens! Foto's van anderen is altijd leuk om te zienquote:Op maandag 13 april 2009 19:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat laatste ken ik, dat maakt het juist des te leuker om foto's van anderen te bekijken.
Jij moet die foto van mij uit je fotoboek halenquote:
ik had mijn sleutels in de vuilnisbak laten vallenquote:Op maandag 13 april 2009 21:52 schreef Atreidez het volgende:
Je loopt te grabbelen in een vuilnisbak, en jij maakt je zorgen over wat mensen van je rok vinden?
quote:Op maandag 13 april 2009 21:52 schreef Atreidez het volgende:
Je loopt te grabbelen in een vuilnisbak, en jij maakt je zorgen over wat mensen van je rok vinden?
quote:Op maandag 13 april 2009 22:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Begin je nu weer over dat verhaal van de sleutels..... iedereen weet onderhand wel dat het om een half afgevreten broodje kaas ging
doe eens bij mijquote:Op maandag 13 april 2009 18:05 schreef zeemonster het volgende:
Ik weet niet dat denk ik gewoon , daar lijken jullie mij de types wel voor
Ik vind het leuk om bij de mensen een beeld te vormen.
Bij jouw kan ik geen beeld meer vormen omdat ik steeds dan aan die jongen met dat witte petje in je avatar denk! Maar ik denk dat je lang bent en slank, kort steil haar . Van Jill denk ik weer dat ze klein is , misschien even groot als mij ongeveer 1.68 m en halflang haar.quote:
quote:Op maandag 13 april 2009 18:22 schreef Jill-RMC het volgende:
"Mmm Sushi is zo lekker, dat moet je echt eens proberen Jill....nee hoor smaakt absoluut niet naar vis. Tis echt super lekker!!"
Jill neemt één hap van sushi met komkommer erin en![]()
Godsklere wat is dat een partij goor zeg. Vooral dat zeewierlaagje dat deed t m.
Ouch! De mijne "gelukkig" om 6. Sterkte!quote:Op maandag 13 april 2009 23:23 schreef admiraal_anaal het volgende:slaap lekker, ik ga me bedje in. Om 0500 gaat me wekkertje weer
Hoi mede vroegopstaanderquote:Op maandag 13 april 2009 23:23 schreef admiraal_anaal het volgende:slaap lekker, ik ga me bedje in. Om 0500 gaat me wekkertje weer
Het wordt lekker weer vandaag dus wat weerhoud je ervan om haar een tijd en plaats terug te sms'en om eind van de middag / vanavond af te spreken?quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:26 schreef Elegy het volgende:
Ik heb twee telefoons, een nieuwe en een oude omdat ik met de nieuwe niet kan sms'en (moet ik nog even terugbrengen) en ik pakte vanochtend mijn oude omdat van de nieuwe de batterij leeg was. Kreeg ik een smsje van een meisje met de vraag of ik ook naar het strand kwam. Die had ze gisteren dus verstuurd maar had ik niet gekregen omdat ik mijn nieuwe in gebruik had.
Gloeiende gloeiende![]()
Heb ik dat weer
Ja, dat kan ook nog. Ze zit in Noordwijk op opdracht, da's in de buurt in elk geval. Alleen heb ik mijn tandenbortel niet bij mequote:Op dinsdag 14 april 2009 09:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het wordt lekker weer vandaag dus wat weerhoud je ervan om haar een tijd en plaats terug te sms'en om eind van de middag / vanavond af te spreken?
Waarom heb je op het strand je tandenborstel nodig?quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:49 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook nog. Ze zit in Noordwijk op opdracht, da's in de buurt in elk geval. Alleen heb ik mijn tandenbortel niet bij me
Eerst mijn tandjes poetsen, na een dag werken (+eten enzo) is dat wel nodig. Hoewel ik wel een doosje smint hier hebquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:51 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Waarom heb je op het strand je tandenborstel nodig?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:32 schreef Elegy het volgende:
Zo, vanavond date op het strand van Noordwijk
Voor dezelfde werkgever? Of verlaat je de Ambtenarij?quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:26 schreef becky27 het volgende:
elegy, goed zo!
maarre RB, ik heb niet zo veel te melden, begin morgen met nieuwe job (eigenlijk vandaag al maar dat ging niet door) maar das niet zo spannend toch?
Tja het kan natuurlijk niet altijd feest zijnquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:45 schreef becky27 het volgende:
bij mij ging het precies zo, van detachering naar vaste aanstelling. Het is bij ons niet zo dat wij verplicht dagen vrij moeten nemen (dit jaar alleen 2 januari, maar dat was niet erg), ik moest afgelopen vrijdag gewoon werken, waar bijna alle ambtenaren wel vrij waren.
Ik heb net ook een stuk gelopen. Ik wissel mijn trainingen nu af op snelheid en duur. Probeer 3x per week te lopen en zit nog 4 weken van mijn eerste halve marathon af!quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:29 schreef Qrious het volgende:
Wat is het toch heerlijk, hardlopen met dit weerNet 8 km gedaan, opbouwen moet toch wel een beetje lukken
nog effe snel, ik zie mezelf over een jaar of tien juist uit die ambtenarij, lekker een eigen zaak.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:58 schreef XL het volgende:
Ik zie mezelf ook wel in de ambtenarij hoor, over 15 jaar ofzo... als ik wel klaar ben met reizen, veel wisselen van klanten etc etc
Nice, hoever ben je nu met trainen dan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:48 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb net ook een stuk gelopen. Ik wissel mijn trainingen nu af op snelheid en duur. Probeer 3x per week te lopen en zit nog 4 weken van mijn eerste halve marathon af!
Ik zie het voordeel van voor mezelf gaan niet zo. Een restaurant ofzo zou ik nog wel zelf willen, maar van ze leven niet fulltime. Nee, 52 vakantiedagen om lekker aan een oude engelse sportwagen te klussen ofzo. Dat lijkt me wel wat als Ambtenaartje.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:01 schreef becky27 het volgende:
[..]
nog effe snel, ik zie mezelf over een jaar of tien juist uit die ambtenarij, lekker een eigen zaak.
Ik loop nog niet lang (3 weken ofzo), maar speelde altijd veel tennis.. dus wel sportief.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:01 schreef Qrious het volgende:
[..]
Nice, hoever ben je nu met trainen dan?
M'n doel was ook altijd de halve marathon, deed 16 km voordat ik longproblemen kreeg vorig jaarDus maar weer opnieuw beginnen he
Verder heb ik 24 vakantiedagen, waarbij er al 23 bepaald zijn door bouwvaks met kerst en in de zomer
Ik lees nu pas terug, omdat ik me ineens herinnerde dat ik hierom had gevraagd. Wel zo beleefd om dan te reageren. Die knakker met pet is Donald Young een tennishype die het waarschijnlijk nooit waar gaat maken. Ik lijk niet op hem, daarvoor mis ik een beetje kleur. Vergeleken bij jou ben ik inderdaad lang, maar bij concerten staan er wel altijd lange mensen voor mij (186cm) en mijn haar is niet stijl. Als ik het naar beneden trek tot het puntje van mijn neus.quote:Op maandag 13 april 2009 23:22 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Bij jouw kan ik geen beeld meer vormen omdat ik steeds dan aan die jongen met dat witte petje in je avatar denk! Maar ik denk dat je lang bent en slank, kort steil haar . Van Jill denk ik weer dat ze klein is , misschien even groot als mij ongeveer 1.68 m en halflang haar.
De rest heb ik al eens gezien op een foto of in het echt, en oh ja bij Koploperkopper denk ik alleen aan een man die treinen kopt... ook door zijn ava.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:53 schreef XL het volgende:
[..]
Ik lees nu pas terug, omdat ik me ineens herinnerde dat ik hierom had gevraagd. Wel zo beleefd om dan te reageren. Die knakker met pet is Donald Young een tennishype die het waarschijnlijk nooit waar gaat maken. Ik lijk niet op hem, daarvoor mis ik een beetje kleur. Vergeleken bij jou ben ik inderdaad lang, maar bij concerten staan er wel altijd lange mensen voor mij (186cm) en mijn haar is niet stijl. Als ik het naar beneden trek tot het puntje van mijn neus.
Oh dat zal zo schelen in hoofdpijnquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:27 schreef Jill-RMC het volgende:
Mmm ik zou toch zweren dat ik vanochtend had gecomment. Zeker nog niet wakker.
Iig zat je in de buurt zeemonster, iets groter zeg een cm of 5. En idd half lang haar.
En ik ben helemaal voor een anti-sushi clubEn voor sportontwijkend gedrag
![]()
Vandaag mn eerste dag op het werk + bril. In het kader mss help dat tegen mn koppijn. Heb bril al een aantal jaar maar ben van het type "wat nou min 1,75, ik zie toch nog goed!", maar vanaf nu dus braaf brillie op en kijken of het beter gaat.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:35 schreef Catullus het volgende:
Hallo mensen![]()
In verband met mijn werk kom ik binnenkort te wonen in het Statenkwartier. Zin in.![]()
Ik moet daar ook een auto kwijt. Weet iemand misschien of je voor deze buurt een parkeervergunning kan krijgen of een andere manier om mijn auto daar voor langere tijd te stallen?
Dikke groetjes,
Catullus
Nee das Laakkwartierquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:39 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Parkeren buiten het betaald parkerengebied en naar je huis lopen, in de zomer is dat best te doen. Grapje , bij het Stadsdeelkantoor van het betreffende gebied?
Waar ga je wonen in Statenkwartier , dat is toch bij de Gouverneurlaan enzo?
Btw welkom .
Dan blijven er alleen maar flarden van me over!quote:Op maandag 13 april 2009 23:22 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Bij jouw kan ik geen beeld meer vormen omdat ik steeds dan aan die jongen met dat witte petje in je avatar denk! Maar ik denk dat je lang bent en slank, kort steil haar . Van Jill denk ik weer dat ze klein is , misschien even groot als mij ongeveer 1.68 m en halflang haar.
De rest heb ik al eens gezien op een foto of in het echt, en oh ja bij Koploperkopper denk ik alleen aan een man die treinen kopt... ook door zijn ava.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee das LaakkwartierStatenkwartier is omgeving Frederik Hendriklaan, Willem de Zwijgerlaan enzo dacht ik
Volgens mij kun je direct een vergunning meekrijgen als je langs het kantoor op de ....euh...quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:35 schreef Catullus het volgende:
Hallo mensen![]()
In verband met mijn werk kom ik binnenkort te wonen in het Statenkwartier. Zin in.![]()
Ik moet daar ook een auto kwijt. Weet iemand misschien of je voor deze buurt een parkeervergunning kan krijgen of een andere manier om mijn auto daar voor langere tijd te stallen?
Dikke groetjes,
Catullus
Heb de bril al langer...deed m alleen bijna nooit op. Vond het zo'n gedoe altijd, bril tijdens de les op, na de les weer opbergen, vergat ik dat kreng weer ergens....en enkele jaren geleden scheelde het niet zo ontzettend veel qua hoofdpijn. Maarja nu vaste baan, meer en langer achter de computer en twee intense dagen per week dat ik zowat aan mn computer vastgeroest zit. Dus ik ben op dinsdagavond meestal gewoon helemaal kapot. Als ik dan teletekst oid wil lezen dan gaan de lettertjes dansen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:31 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Oh dat zal zo schelen in hoofdpijn. Ik heb sinds 3 jaar een bril en wissel die af met daglenzen ('s-morgens indoen , 's-avonds weggooien) .
Heb je voor het eerst een bril Jill? dan moet je hem niet meteen de hele dag ophouden , gewoon geleidelijk aan steeds langer. Zeg steeds met twee uur per dag langer ofzo.
Haha. Dan gaan we daar morgens eens kijken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:39 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Parkeren buiten het betaald parkerengebied en naar je huis lopen, in de zomer is dat best te doen. Grapje , bij het Stadsdeelkantoor van het betreffende gebied?
Aert van der Goesstraat, dat is bij de President Kennedylaan.quote:Waar ga je wonen in Statenkwartier , dat is toch bij de Gouverneurlaan enzo?
Btw welkom .
Hier heb ik zeker iets aan!! Gozer, ik ben je dankbaar.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:45 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Volgens mij kun je direct een vergunning meekrijgen als je langs het kantoor op de ....euh...Nog iets gaat. (zal het nog even opzoeken).
http://www.denhaag.nl/smartsite.html?id=21329
Als je meer dan 2 auto's hebt wel even oppassen, laatst hadden we onderling perongeluk de 2 nieuwe parkeerpassen verwisselt (er staat geen kenteken meero p), bijna een bon voor gekregen.(Auto's stonden al zeker 3 weken zo voor de deur.
)
Edit: Loosduinsekade! Daar zit de afdeling parkeervergunningen.
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&q=Loosduinseweg,+Den+Haag&ie=UTF8&split=0&gl=nl&ei=8OfkSYGmKczT-Qb55dmDCQ&ll=52.073949,4.293707&spn=0.00121,0.003487&t=h&z=19
Hier zo.
Halloquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:53 schreef Lov1 het volgende:
Hallo!!![]()
Hier ook een Den Haag-nieuweling. Mijn vriend gaat in de Randstad werken en heeft vorige week de sleutel ontvangen van een appartement in het Zeeheldenkwartier. Nu studeer ik nog (in Nijmegen), dus ik word parttime-Hagenees (gelukkig laat mijn rooster dat toe)Ik heb er zin in, ik heb Den Haag altijd al een superleuke stad gevonden! Ik ben overigens een nichtje van Nectarientje, dus ik heb al een goede insider voor alle leuke kroegjes, restauranten en winkeltjes
Top locatie.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:47 schreef Catullus het volgende:
Aert van der Goesstraat, dat is bij de President Kennedylaan.
Ook welkom ! Ik verveel mij de afgelopen paar dagen een beetje , dus ik woon zowat op fokquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:53 schreef Lov1 het volgende:
Hallo!!![]()
Hier ook een Den Haag-nieuweling. Mijn vriend gaat in de Randstad werken en heeft vorige week de sleutel ontvangen van een appartement in het Zeeheldenkwartier. Nu studeer ik nog (in Nijmegen), dus ik word parttime-Hagenees (gelukkig laat mijn rooster dat toe)Ik heb er zin in, ik heb Den Haag altijd al een superleuke stad gevonden! Ik ben overigens een nichtje van Nectarientje, dus ik heb al een goede insider voor alle leuke kroegjes, restauranten en winkeltjes
Bedankt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:00 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Top locatie.
Bij winkels in de buurt, snel de stad in en uit via het Hubertusviaduct (zolang er geen herhaling op de Afghanistantop komt), nette buurt, niet ver van het strand.
Alleen is het daar wel altijd druk met parkeren (ondanks dat het betaald parkeren is).
Dat merk ik ja dat je hier veel zitquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:01 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ook welkom ! Ik verveel mij de afgelopen paar dagen een beetje , dus ik woon zowat op fok.
Heejquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat merk ik ja dat je hier veel zit
Hmmm hoe zou zeemonster eruit zien
Ik kom al jaren bij de Lens optiek in Badhuisstraat, heb daar Acuvue weggooilenzen. Je kan in principe zo een proefsetje krijgen om te proberen... Het lijkt nl. eng, maar omdat deze lenzen zo dun en flexi zijn (weggooi) voel je ze amper. Ik kan het je van harte aanraden eens een praatje te maken om te proberen, want je weet pas hoe makkelijk het is als je ze zelf ook hebtquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:46 schreef Jill-RMC het volgende:
Zat ook te denken aan lenzen, maar vind dat gepor in mn oog een btje creepy. Kan daar heel slecht tegen. Dus voorlopig nog gewoon even brillie.
En de foto is wegquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat merk ik ja dat je hier veel zit
Hmmm hoe zou zeemonster eruit zien
Een welkome aanvulling in Den Haag en in dit topic!quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:53 schreef Lov1 het volgende:
Hallo!!![]()
Ik moest ook meteen aan nectarientje denken toen je 'Nijmegen' zeiquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:53 schreef Lov1 het volgende:
Hallo!!![]()
De wijzen uit het Oosten!quote:Op woensdag 15 april 2009 08:32 schreef MissMSX het volgende:
Ik moest ook meteen aan nectarientje denken toen je 'Nijmegen' zei
Zekerquote:Op woensdag 15 april 2009 08:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De wijzen uit het Oosten!Daarom komen ze ook naar Den Haag!
Everything she can do....quote:Op woensdag 15 april 2009 08:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moest ook meteen aan nectarientje denken toen je 'Nijmegen' zei
Dat is inderdaad niet te zuinig zeg.... ik wacht de rouwberichten wel afquote:Op woensdag 15 april 2009 10:12 schreef Jill-RMC het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ekoppen__.html?p=3,1
Ik wil niet weten hoe vol meneer van Noord zn mailbox zit na deze column
Ik vind 'm tofquote:Op woensdag 15 april 2009 10:12 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik ben ver van rechts, ik ben zelfs best links qua politieke richting, zeker als het om allochtonen gaat. Maar ik moet bekennen dat deze column mij best aan staat. Het is geen Wilders achtig gezeur, en dat voor de telegraaf ...quote:Op woensdag 15 april 2009 10:12 schreef Jill-RMC het volgende:
Fixedquote:Op woensdag 15 april 2009 10:47 schreef Koploperkopper het volgende:
Deze columnist draaitwindt er geen hoofddoekjes om in ieder geval.
quote:
Met steunbetuigingen of met bedreigingen?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:12 schreef Jill-RMC het volgende:
Waarschijnlijk van alle twee even veelquote:Op woensdag 15 april 2009 10:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met steunbetuigingen of met bedreigingen?
Las trouwens vandaag of gisteren ook ergens dat de politie Haaglanden deze zomer extra mankracht gaat inzetten op de boulevard om overlast tegen de te gaan.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:25 schreef Qrious het volgende:
Welkom Lov1Dus je komt lekker t strand opzoeken hier?
Ben het verder toch wel (deels) eens met die columnistKan me er ook kapot aan ergeren.. Zeker voordat de MBO school hier gesloopt werd
Vind t wel een beschaafde manier om het te verwoorden en aan de man te brengen moet ik zeggenZou alleen niet graag in zijn schoenen staan nu
Precies, hij durft het tenminste te zeggen. Ik ben zelf geen racist, sterker nog, ik val op vrouwen met een kleurtje. Maar dat marokaanse tuig mag van mij per direct terug op de boot naar Tanger. Kutvolk.quote:
Maakt niet uit waarheen, gewoon op de boot en ik ben al blij ...quote:Op woensdag 15 april 2009 15:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
mag van mij per direct terug op de boot naar Tanger
Ja, en wat doen ze dan.. Ouwe vrouwtjes manen tot afstappen als ze een stukje door het wandelgebied heen fietsen. Ik heb al regelmatig op de boulevard de politie met een grote boog om die groepjes heen zien lopen, ze willen namelijk zelf ook geen onderdeel van t nieuws worden. Die column van die vent is gewoon zoals het er voorstaat, al heb ik het idee dat dit voor de regering wel degelijk geslaagde integratie is.. Hoer is tenslotte een nederlands woordquote:Op woensdag 15 april 2009 15:17 schreef Jill-RMC het volgende:
Las trouwens vandaag of gisteren ook ergens dat de politie Haaglanden deze zomer extra mankracht gaat inzetten op de boulevard om overlast tegen de te gaan.
Hier dus: http://www.ad.nl/denhaag/(...)lige_kuststrook.html
En als je dan wordt aangehouden op je fiets, zeg dan niet wat je hierboven typt want dan krijg je nog een boete ook wegens het beledigen van een lul in functie. Want ja, ze kunnen er echt niet tegen als je ze wijst op het gegeven dat heel DH zich onveilig voelt maar dat zij slechts bonnen schrijven, dat mag niet in dit land....en wat voor een land...het wordt steeds gekker.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:39 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja, en wat doen ze dan.. Ouwe vrouwtjes manen tot afstappen als ze een stukje door het wandelgebied heen fietsen. Ik heb al regelmatig op de boulevard de politie met een grote boog om die groepjes heen zien lopen, ze willen namelijk zelf ook geen onderdeel van t nieuws worden. Die column van die vent is gewoon zoals het er voorstaat, al heb ik het idee dat dit voor de regering wel degelijk geslaagde integratie is.. Hoer is tenslotte een nederlands woord
We can do better!quote:Op woensdag 15 april 2009 10:02 schreef Lov1 het volgende:
Everything she can do....Gezellige familiereunie aan de andere kant van het land
Beetje jammerquote:Op woensdag 15 april 2009 18:38 schreef Koploperkopper het volgende:
Lekker op de Utrechtse baan, de stad uit tijdens de spits. Een mini-kettingbotsing met 3 auto's. SLUITEN ZE ALLE BANEN AF TERWIJL DIE AUTO'S OP DE VLUCHTSTROOK STAAN.
Volgens mij lag er troep op de weg, brandweer moest er ook heen om het wegdek te reinigen.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:38 schreef Koploperkopper het volgende:
Lekker op de Utrechtse baan, de stad uit tijdens de spits. Een mini-kettingbotsing met 3 auto's. SLUITEN ZE ALLE BANEN AF TERWIJL DIE AUTO'S OP DE VLUCHTSTROOK STAAN.
Zag wel iemand met een bezem in de weer. Maar dan denk ik van; ruim dan ff snel 1 strook op, en open 'em weer.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:47 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Volgens mij lag er troep op de weg, brandweer moest er ook heen om het wegdek te reinigen.
Vanaf mijn werk kijk ik uit op de A/N44 bij wassenaar. Stukje bij de Shell.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:17 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Vanmorgen, toen ik met een collega naar Groot Ammers ging , werden wij door een motoragent vriendelijk doch dringend verzocht van de linkerbaan op te tyfen,... Vervolgens kwam er een hele tijd niets en toen weer een motoragent waarna er zo'n 8 a 10 mercedessen (wtf?? hoe schrijf je dat hahahha) voorbij met het inmiddels beruchte "CD" kenteken. Was er weer een overleg oid?
Ah , voor mij eigenlijk de eerste keer dat ik het meemaak geloof ik (in real life dan zeg maar) en vond het maar overdreven. Als ze nou met 180 voorbij flitsen kan ik het nog wel begrijpen maar harder dan 120 gingen ze niet.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:39 schreef ursel het volgende:
[..]
Vanaf mijn werk kijk ik uit op de A/N44 bij wassenaar. Stukje bij de Shell.
Er komen daar bijna dagelijks wel van die escortes voorbij..
Ik snap dat dus ook niet. Trek je alleen maar meer aandacht mee als ze dat om veiligheidsredenen zouden doen. Zet ze in een touringcar ofzo en niemand kijkt er naar om.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ah , voor mij eigenlijk de eerste keer dat ik het meemaak geloof ik (in real life dan zeg maar) en vond het maar overdreven. Als ze nou met 180 voorbij flitsen kan ik het nog wel begrijpen maar harder dan 120 gingen ze niet.
Ik zei dus letterlijk hetzelfde ...schitterendquote:Op woensdag 15 april 2009 19:59 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik snap dat dus ook niet. Trek je alleen maar meer aandacht mee als ze dat om veiligheidsredenen zouden doen. Zet ze in een touringcar ofzo en niemand kijkt er naar om.
Het doet natuurlijk wel wat af aan je statusgevoel als je als zeer belangrijk persoon in een bus wordt gepropt als een bejaarde die een dagje naar de Avifauna gaat.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik snap dat dus ook niet. Trek je alleen maar meer aandacht mee als ze dat om veiligheidsredenen zouden doen. Zet ze in een touringcar ofzo en niemand kijkt er naar om.
Hoi liefie! Binnenkort maar eens een goeie borrel doen in de Boterwaagquote:Op woensdag 15 april 2009 18:04 schreef nectarientje het volgende:
[..]
We can do better!
Dag meissie! Ik vind het zo ontzettend stoer en tof en leuk en fijn dat jullie deze kant op komen
En de rest natuurlijk he, pimpampetten in de Zwarte Ruiter bijvoorbeeld!quote:Op woensdag 15 april 2009 20:49 schreef Lov1 het volgende:
Hoi liefie! Binnenkort maar eens een goeie borrel doen in de Boterwaag
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:08 schreef AirwiN het volgende:
Er is weer iets aan de hand bij het parkeerdek van het Savornin Lohmanplein. Vier politiewagens, waarvan eentje met honden. Jammer dat je op P2000 de meldingen niet kan lezen...
Er waren geen oude vrouwtjes om te berispen en die groep Marrokanen liepen ze met een grote boog omheen terwijl ze beleefd knikten. Oftewel, het heeft weinig opgeleverd.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:27 schreef zeemonster het volgende:
Wil je mijn hond uitlaten , dan kan je gaan kijkenen ons hier op de hoogte houden
Misschien nog een staartje van de Afghanistan topquote:Op woensdag 15 april 2009 19:17 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Vanmorgen, toen ik met een collega naar Groot Ammers ging , werden wij door een motoragent vriendelijk doch dringend verzocht van de linkerbaan op te tyfen,... Vervolgens kwam er een hele tijd niets en toen weer een motoragent waarna er zo'n 8 a 10 mercedessen (wtf?? hoe schrijf je dat hahahha) voorbij met het inmiddels beruchte "CD" kenteken. Was er weer een overleg oid?
Je zou als strandtentexploitant zowat een paar Hells Angels inhuren om tuig (om het even welk tuig, trouwens) van de boulevard te kegelenquote:Op woensdag 15 april 2009 15:39 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja, en wat doen ze dan.. Ouwe vrouwtjes manen tot afstappen als ze een stukje door het wandelgebied heen fietsen. Ik heb al regelmatig op de boulevard de politie met een grote boog om die groepjes heen zien lopen, ze willen namelijk zelf ook geen onderdeel van t nieuws worden. Die column van die vent is gewoon zoals het er voorstaat, al heb ik het idee dat dit voor de regering wel degelijk geslaagde integratie is.. Hoer is tenslotte een nederlands woord
quote:Op donderdag 16 april 2009 09:15 schreef Jill-RMC het volgende:
Hells Angels...ik denk dat je het stadsdeel Scheveningen niet eens uit hoeft voor vrijwilligers
Den Haag #81 Vroegâh was alles betâh!quote:Op donderdag 16 april 2009 09:24 schreef Atreidez het volgende:
Die goeie ouwe tijd, dat de maggeneet nog heerschde over Scheveningen
Ken uw geschiedenis. In Duindorp had je vroeger de Magneetstraat en die was flink berucht vanwege het tuig dat daar woonde.quote:
Was heulemaal niet in Duindorpquote:Op donderdag 16 april 2009 09:33 schreef AirwiN het volgende:
Ken uw geschiedenis. In Duindorp had je vroeger de Magneetstraat en die was flink berucht vanwege het tuig dat daar woonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |