Ik zeur niet, ik constateerquote:Op donderdag 9 april 2009 22:27 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Pfff, jij bent vroeg thuis. Niet zeuren.
Ik mag lekker ook morgen en tweede paasdag werken.
Getsie! Beterschapquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:09 schreef zeemonster het volgende:
boehoe ik ben dan wel vrij maar ik krepeer (schrijf ik dat goed?) van de buikpijn! Gaan jullie nog wat leuks doen het weekend?
Werk ze morgen voor de mensen die moeten werken!
Heb je ook_gek op gegetenquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:43 schreef zeemonster het volgende:
Dank u. Ik heb een beetje een luie darm en die doet soms zijn best om mij dwars te zitten.
De afgelopen dagen heb ik ook als een gek gegeten, ik leek pacman wel! Hebben jullie dat weleens van die vreetdagen?
Ik heb een heel aantrekkelijk dagprogramma! Half dagje thuis werken en dan vanmiddag en vanavond twee datesquote:Op vrijdag 10 april 2009 07:54 schreef XL het volgende:
Je ziet gewoon aan het aanbreken van de ochtend dat het vandaag een heerlijk dagje gaat worden in Den Haag!
Er staat ook bijzonder weinig op het programma vandaag.
-stukje hardlopen
-beetje door de stad lopen/terrasje
-lekker eten!
Ik zit van 13 tot 14 daar ergens bij Auto totaal glas te wachten tot mijn auto een nieuwe voorruit heeft. Volgens mij is dat ergens daar in de buurtquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:15 schreef zeemonster het volgende:
ik wil naar het strand maar daar is het helaas nog niet warm genoeg voor! Ik denk dat ik ook vanmiddag met uk een terrasje ga pakken op kijkduin.
Uit de wind is het prima te doen hoor. Ik was verleden week aan het hardlopen op het strand en toen lagen er al flink veel zonaanbidders in badkleding.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:15 schreef zeemonster het volgende:
ik wil naar het strand maar daar is het helaas nog niet warm genoeg voor! Ik denk dat ik ook vanmiddag met uk een terrasje ga pakken op kijkduin.
Dus als date 1 goed gaat moet je tijdens de date de tweede date nog even af sms-en?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:15 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb een heel aantrekkelijk dagprogramma! Half dagje thuis werken en dan vanmiddag en vanavond twee dates.
4 dates op één dag? Respect!quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:15 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb een heel aantrekkelijk dagprogramma! Half dagje thuis werken en dan vanmiddag en vanavond twee dates.
Jajajaja, zo kan je het ook lezen jaquote:
Nee, want tussendoor ga ik nog even bij een andere vriendin etenquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:29 schreef XL het volgende:
[..]
Dus als date 1 goed gaat moet je tijdens de date de tweede date nog even af sms-en?
Ik krijg het vermoeden van niet!quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:43 schreef becky27 het volgende:
maarre......je bent niet meer aan de lover dan?
Heb je toch drie dates, scheelt er maar één met vier hèquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:36 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Jajajaja, zo kan je het ook lezen ja. Gelukkig snapt XL me wel
.
Tis sinds zondag uit, helaas. Als je niet echt verliefd bent, kan je wel doorgaan met een relatie maar dan leidt het uiteindelijk toch alleen maar tot spijt. Dus hebben we er een punt achter gezetquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:43 schreef becky27 het volgende:
maarre......je bent niet meer aan de lover dan?
Jeehquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:07 schreef zeemonster het volgende:
ik zal naar je zwaaien ! En succes met de dates .
Hoe noem je mequote:Op vrijdag 10 april 2009 11:09 schreef CaLeX het volgende:
Pfff Mart, lellebel dat je er bent! Succes
Was gister weer in Xieje en heb er nu nog last vanNeem denkik ook lekker de middag vrij
he gats!quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:50 schreef Jill-RMC het volgende:
Gatsie krijg net te horen dat het kind vs vrachtwagen is en dat het er absoluut niet goed uit ziet voor het kind. Tis wat met die vrachtwagens de afgelopen twee weken hier in de regio
Wel in de buurt, maar denk dat ik nu al te laat ben..quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:47 schreef Jill-RMC het volgende:
Iemand in de buurt vd Goudenregenstraat/Segbroeklaan? Schijnt weer iemand behoorlijk auw te hebben gehad na aanrijding met een vrachtwagen. Traumaheli en alles.
Bleek uiteindelijk toch een volwassen vrouw te zijn (wil niet weten hoe die eruit heeft gezien als ze dat onderscheid niet meer konden maken). Collega woont om de hoek en die heeft ff foto's gemaakt, het was een flinke vrachtwagen. Ze was er ook ernstig ondergekomen, vrachtwagen stond al geheel om de hoek zeg maar.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:00 schreef ursel het volgende:
[..]
Wel in de buurt, maar denk dat ik nu al te laat ben..
Maar klinkt wel ernstig.
Ze hebben het hier over een tractor en een vrouw trouwens.
Was dit een gevalletje voorrang nemen dan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:50 schreef Atreidez het volgende:
In de context trekker en oplegger, is het woord trekker niet synoniem voor een tractor.. Sneu weer, maar voorrang nemen ten opzichte van zo'n gevaarte win je normaal nooit. Het lijkt me ook doodeng chauffeur op zo'n ding te zijn en dan door de stad te moeten.
Een zeker collega'tje komt bij mij langs om mij op mún klotuh te geven met tennis en bowlen schijntquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:09 schreef zeemonster het volgende:
boehoe ik ben dan wel vrij maar ik krepeer (schrijf ik dat goed?) van de buikpijn! Gaan jullie nog wat leuks doen het weekend?
Werk ze morgen voor de mensen die moeten werken!
Aahw, gelukkig heb je nog je netbookquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:54 schreef zeemonster het volgende:
hop nieuwe tuinstoelen halen jij! Ik zit aan mijn eigen tuin gekluisterd omdat mijn kind met de buurtkinderen aan het spelen is en niet met mij mee wil ...
LELLEBEL!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:11 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Hoe noem je me.
Tis idd veel te mooi weer om de hele middag binnen te zitten! Wast druk bij Xieje? Ik speel de komende twee weken voorstellingen en die zijn in het penthouse op het Tmobile gebouw, dus ben ook nog wel bij Xieje denk ik zo.
Ohja, jij doet het ook via je telefoon hè? Da's wel handig. Kan ik ook maar is te duurquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:19 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Inderdaad en anders het mobieltje waar ik amper mee bel maar des te meer mee internet!
Doelde meer op het feit dat je mn naam deels postequote:Op vrijdag 10 april 2009 14:29 schreef CaLeX het volgende:
[..]
LELLEBEL!
en nee, was vrij rustig. Maar des te chiller :p
Zo lekker met het dinnetje in leids chillen
Ik maar rond kijken en zwaaien ... maar steeds naar de verkeerdequote:Op vrijdag 10 april 2009 13:54 schreef zeemonster het volgende:
hop nieuwe tuinstoelen halen jij! Ik zit aan mijn eigen tuin gekluisterd omdat mijn kind met de buurtkinderen aan het spelen is en niet met mij mee wil ...
Zielig ben ik he! Gewoon vastgekluisterd aan mijn straat en tuin .quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:45 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik maar rond kijken en zwaaien ... maar steeds naar de verkeerde'.
Ja! Al is lekker in de tuin zitten momenteel niet heel erg toch?quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:50 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Zielig ben ik he! Gewoon vastgekluisterd aan mijn straat en tuin .
Het was iig geen gevalletje voorrang krijgen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:54 schreef nectarientje het volgende:
Was dit een gevalletje voorrang nemen dan?
nee, maar het zou ook kunnen zijn dat de bestuurder van het gevaarte de vrouw over het hoofd gezien heeft.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:16 schreef Atreidez het volgende:
Het was iig geen gevalletje voorrang krijgen.
Beetje flauw misschien, maar ik weet wel zeker dat de bestuurder de vrouw over het hoofd heeft gezien. Je moet er niet aan denken dat ie t express heeft gedaanquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:36 schreef nectarientje het volgende:
nee, maar het zou ook kunnen zijn dat de bestuurder van het gevaarte de vrouw over het hoofd gezien heeft.
Ik heb er afgezien van wat hier staat niets over gehoord of van gezien dus ik was nieuwsgierig en het leek alsof jij er meer van wist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |