en nu ga ik weg.quote:gister avond opeens commotie rondom ons huis...wat bleek; onze buren hadden een slang gevangen en die waren ze aan het klaarmaken om op te eten... whaaaaaaaaaaaaaaa gatsieeee en ze gingen ook de kip die die slang had willen opeten en dus gebeten ook nog opeten...lijkt me niet echt gezond om een giftige kip te gaan etem naar oke...
Ranzigquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
Een vriendin die een tijdje in Kameroen zit post net dit
[..]
Jaiks.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
Een vriendin die een tijdje in Kameroen zit post net dit
[..]
en nu ga ik weg.
Ik zat in het Mayflower Hotelquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:25 schreef LadyBlack het volgende:
Hee Nem, als je straks dit weer leest, in welk hostel zat jij dan eigenlijk in San Francisco?
Jojo, jij wist het niet meer toch? Tips zijn nog steeds welkom
quote:Er zijn geen combitickets en dagtickets voor zaterdag meer beschikbaar.
Registreer je hier op de wachtlijst voor combitickets
Registreer je hier op de wachtlijst voor dagtickets zaterdag 3 juli 2009
Dagtickets vrijdag zijn uitverkocht.
De dagtickets voor vrijdag 3 juli 2009 zijn uitverkocht.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:35 schreef Soempie het volgende:
Ik ben me aan het voorbereiden op de uitdaging van Yuri. Natekenen.![]()
quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:47 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Echt zo lang terug dat ik iets serieus heb nagetekend. Moet ik echt vaker gaan doen. Word er helemaal rustig van.
Ik wou dat ik dat konquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:49 schreef Soempie het volgende:
Nee, natekenen vanaf m'n computerbeeldscherm.
Jawel, want het is leukquote:
Ja, dan moet je dat gaan oefenenquote:Ik wilde dat ik zulke dingen uit m'n hoofd kon tekenen, dan kun je er geld mee verdienen.
Koppotersquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:54 schreef Soempie het volgende:
Dan kom ik niet verder dan harkpoppetjes.
Dat heb ik al geprobeerd, maar zonder voorbeelden uit de boeken lukt het dus niet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Koppoters
Je moet ook beginnen met zoiets:
[ afbeelding ]
Er zijn zat boeken over te vinden. Wij hadden ze vroeger thuis maar helaas niet meer, anders had je ze zo kunnen hebben.
Voor deze ene keer dan:quote:
quote:
Meer dan een vloer dweilen?quote:
ZOMG!!quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:47 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Echt zo lang terug dat ik iets serieus heb nagetekend. Moet ik echt vaker gaan doen. Word er helemaal rustig van.
Het wordt 19C maar 70% op neerslag, windkracht 5.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:22 schreef Soempie het volgende:
Vrijdag, als het redelijk/ mooi weer/ droog is, gaan Wiebel en ik lekker naar het strand. Wandelen.
Ah, even gekeken en ik kan niet vinden wat de prijs is (ziet er wel duurder uit dan het hostelquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zat in het Mayflower Hotel
Maar Hi Hostels zijn vrijwel ALTIJD goed, dus zoek die op.
-edit-
http://www.sfmayflowerhotel.com
Weet niet meer wat er betaald is maar is waarschijnlijk duurder dan een hostel.
Ja een hostel is altijd goedkoper. En als je op een slaapzaaltje ligt nog gezelliger ookquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, even gekeken en ik kan niet vinden wat de prijs is (ziet er wel duurder uit dan het hostel) maar er is 1 ding wat het hostel sowieso hier op voor heeft: in het hostel kun je zelf koken. Hier is ook wel een magnetron, maar verder geen kookmogelijkheid. En daarmee willen we nu juist het wat goedkoper maken
Thanks though
Wat heb ik nog maar weer belooft als het je zou lukkenquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:35 schreef Soempie het volgende:
Ik ben me aan het voorbereiden op de uitdaging van Yuri. Natekenen.![]()
eh.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat heb ik nog maar weer belooft als het je zou lukken
Ja dat vroeg ik me ook al af... google chrome doet het ook niet altijd, of pas eeuwen na het laden van de paginaquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Waarom gaat firefox niet automatisch terug naar de laatste oude post op de pagina als ik op f5 ram?
En nu klik ik op het refreshknopje en dan doet ie het wel, morgen is het weer andersom, vaag programma.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook al af... google chrome doet het ook niet altijd, of pas eeuwen na het laden van de pagina
Wat ook irritant is: chrome kan geen plaatjes normaal opslaanik krijg dan een of ander onleesbaar bestand, terwijl als ik het in IE doe, is er niks aan de hand
Denk het eigenlijk wel jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Meer dan een vloer dweilen?![]()
Nee wacht...domme vraag
Met zo'n naam bij de VVD horen? Hoe is het toch mogelijk?!?quote:Henri Louis Felix Marie baron van Hövell van Wezeveld en Westerflier (Culemborg, 3 november 1913 - Esch 13 juni 2004) was een Nederlandse burgemeester van VVD-huize.
Zal ik doenquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Veel plezier dan maar en doe hem de groeten
quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik had de volgende link in mijn mailbox, maar misschien werkt het voor anderen ook. Luister een promopraatje af met een filmpje er bij en je krijgt een voucher voor gratis verzendkosten, e-book van Kluun, een of andere cursus en vijf liedjes van Sellaband.
http://warmwelkom.bol.com/index.php
Ik heb een after sleeping dipquote:
Lijn 2?quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:33 schreef MaJo het volgende:
Ik zit in de tofste bus van utrechteen kleine bus die als enige door de echte binnenstad rijdt
Uitermate mooi Soemp. Je hebt talentquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:47 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Bus- / autovrije binnenstedenquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:33 schreef MaJo het volgende:
Ik zit in de tofste bus van utrechteen kleine bus die als enige door de echte binnenstad rijdt
Veel plezier alvast! Brugge schijnt leuk te zijnquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik herinner me nu gelukkig ook dat ik me nog een beetje moet voorbereiden voor dit weekend, want dan heb ik een paar mensen beloofd om in de musea van Brugge te gidsen
Eind deze maand vertrek ik. Eerst een paar daagjes Tallinn, daarna paar daagjes st-P.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik herinner me nu gelukkig ook dat ik me nog een beetje moet voorbereiden voor dit weekend, want dan heb ik een paar mensen beloofd om in de musea van Brugge te gidsen
Dat is echt tof Belgisch spul. Ik moet nog een keer met lijn 2 reizen, maar die dubbelgelede bussen zijn echt een visitekaartje voor Utrecht.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:33 schreef MaJo het volgende:
Is ook helemaal niet praktisch nee, zeker niet met markt. Als je er door heen moet fietsen is het net een hindernisbaan. En als je vanuit de Gedempt Zuiderdiep komt, de Oosterstraat (?) ingaat en dan een bus achter je aankrijgt, kan die je niet inhalenquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Bus- / autovrije binnensteden![]()
Ik vind het achterlijk dat de Grote Markt van Groningen dé busverzamelplaats isen dat door vrijwel de hele binnenstad fietsers mogen komen. Handig als ik erlangs moet, dat wel, maar het verpest wel je winkelplezier
Vorig jaar brak daar bij een gelede bus de laatste as af. En dat is nou juist waar je niet op hoopt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Bus- / autovrije binnensteden![]()
Ik vind het achterlijk dat de Grote Markt van Groningen dé busverzamelplaats isen dat door vrijwel de hele binnenstad fietsers mogen komen. Handig als ik erlangs moet, dat wel, maar het verpest wel je winkelplezier
Geloof het of niet, maar het was een pizzaquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb een after sleeping dip
wat heb je gegeten? Asmo's matties kennende wordt het voor mij vanavond pizza
Dit is eng.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:51 schreef Whiteguy het volgende:
Zucht. Schrale dag op t werk.
Gelukkig bij thuiskomst wel deze op de mat. Alvast wat om in te lezen voor over een paar weekjes.
Schitterende stad overigensquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit is eng.
Ik klik op je foto en zie "St Petersburg" staan, terwijl op tv "Rail Away" bezig is en die kerel zegt "St Petersburg"
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:00 schreef Soempie het volgende:
Etcieik vroeg me al af waar je was.
![]()
http://relatie.blog.nl/al(...)wordt-five-year-itch
Daar komen jullie dus mooi doorheen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |