Hoe lang een JRPG ook duurt, kan ik zijn punt wel begrijpen. Nu ik CT terug gespeeld heb merk ik ook dat de verhaallijnen zo memorabel zijn als bijvoorbeeld een FF VI of DQV. Dat gebeuren van het tijdreizen is tof en de verandering daarvan ook, maar die 13 verschillende eindes zijn alleen een mogenlijkheid na het spelen van het hele verhaal, aangezien je lavos sowieso niet makkelijk kan verslaan zonder te grinden(nou kan dat in DQV ook niet, maar maak je maar een keuze in het spel die de rest van de gameplay amper beinvloedt en hangt het er in FFVI vanaf of je zin heb om in de end-game 2 optionele characters vrij te spelen waarvan er een gewoon niet binnen de setting thuishoort). True de muziek is tof en er zitten goede momenten in het verhaal die het een echte game maken, maar ik zou het afgezien van SNES danwel sqaure-enix fanboys niet aanraden aan gamers die weinig RPGs spelen, daarvoor zijn andere meer actiegerichte danwel verhaalgerichte RPGs beschikbaar.quote:Op maandag 6 april 2009 22:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je voorheen al wel eens een Japanse RPG gespeeld? Het lijkt er namelijk niet op als je dit zo zegtGeef de game een kans, het is het serieus allemaal waard. Als je straks weer terug komt in je eigen tijd begint de game te bloeien. De eerste keer dat je naar 600 AD gaat is nog maar een introductie heh, daarvoor kom je geen vijanden tegen. Op Gato na natuurlijk
Hangt er een beetje vanaf of je turnbased of actie rpg wilt, en of je vind dat het verhaal belangrijker is dan de engine of andersom.quote:Op maandag 6 april 2009 23:17 schreef seventhseagulll het volgende:
Hier spreekt een gamer die weinig RPG's speelt.
Welke RPG zou je mij aanraden? (voor de DS uiteraard)
quote:Op maandag 6 april 2009 23:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Party On
[..]
Hoe lang een JRPG ook duurt, kan ik zijn punt wel begrijpen. Nu ik CT terug gespeeld heb merk ik ook dat de verhaallijnen zo memorabel zijn als bijvoorbeeld een FF VI of DQV. Dat gebeuren van het tijdreizen is tof en de verandering daarvan ook, maar die 13 verschillende eindes zijn alleen een mogenlijkheid na het spelen van het hele verhaal, aangezien je lavos sowieso niet makkelijk kan verslaan zonder te grinden(nou kan dat in DQV ook niet, maar maak je maar een keuze in het spel die de rest van de gameplay amper beinvloedt en hangt het er in FFVI vanaf of je zin heb om in de end-game 2 optionele characters vrij te spelen waarvan er een gewoon niet binnen de setting thuishoort). True de muziek is tof en er zitten goede momenten in het verhaal die het een echte game maken, maar ik zou het afgezien van SNES danwel sqaure-enix fanboys niet aanraden aan gamers die weinig RPGs spelen, daarvoor zijn andere meer actiegerichte danwel verhaalgerichte RPGs beschikbaar.
Vorig topic
Qua verhaal zie ik weinig character ontwikkeling in CT hoor, afgezien het stukje met magus in -12000 dan, voor de rest hebben de meeste characters een behoorlijke voorspelbare character ontwikkeling, terwijl de game dat door het reizen in de tijd probeert te verbloemen, in dat opzicht is een CT net zo chronologisch als bijvoorbeeld een FFVI, waar FFVI wel een diepere character ontwikkeling kent(DQV vanwege de group chat ook trouwens).quote:
Moet een game altijd 'sterke' karakterontwikkeling hebben dan? De kracht van CT ligt hem wat mij betreft in de details en de invloed die je hebt op de verschillende tijdslijnen (voor die tijd vrij uniek volgens mij)quote:Op maandag 6 april 2009 23:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Qua verhaal zie ik weinig character ontwikkeling in CT hoor, afgezien het stukje met magus in -12000 dan, voor de rest hebben de meeste characters een behoorlijke lineare character ontwikkeling, terwijl de game dat door het reizen in de tijd probeert te verbloemen, in dat opzicht is een CT net zo chronologisch als bijvoorbeeld een FFVI, waar FFVI wel een diepere character ontwikkeling kent(DQV vanwege de group chat ook trouwens).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op maandag 6 april 2009 23:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Moet een game altijd 'sterke' karakterontwikkeling hebben dan? De kracht van CT ligt hem wat mij betreft in de details en de invloed die je hebt op de verschillende tijdslijnen (voor die tijd vrij uniek volgens mij)
Spoiler! NIET lezen als je de game nog niet uitgespeeld hebtDat klopt wel, maar waarom zou je hem meerdere malen willen uitspelen als je na de eerste keer al het beste einde gezien hebt(true dat weet je heus niet vooraf, maar met characters die puur overleveled zijn voelt alles wat geen lavos/dream machine is behoorlijk zwak aan)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een actie RPG en verhaal of engine maakt me niet zoveel uit. Normaal gesproken zoek ik dit soort dingen zelf uit, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.quote:Op maandag 6 april 2009 23:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf of je turnbased of actie rpg wilt, en of je vind dat het verhaal belangrijker is dan de engine of andersom.
welke bomen(titels) neem je dan in overweging op dit moment?quote:Op maandag 6 april 2009 23:47 schreef seventhseagulll het volgende:
[..]
Een actie RPG en verhaal of engine maakt me niet zoveel uit. Normaal gesproken zoek ik dit soort dingen zelf uit, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Herinneringen ophalen? Alles op 100% halen (techs, sidequests, Black Omen) en nu met de DS versie natuurlijk de extra levels en eindbaas. Chrono Trigger is de ENIGE RPG die ik meerdere malen heb uitgespeeld en ik ben iemand die games maar één keer speelt.quote:Op maandag 6 april 2009 23:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar waarom zou je hem meerdere malen willen uitspelen als je na de eerste keer al het beste einde gezien hebt(true dat weet je heus niet vooraf, maar met characters die puur overleveled zijn voelt alles wat geen lavos/dream machine is behoorlijk zwak aan)?
Dat had ik dus met FFV(heb je exdeath btw nog eens geprobeerd?), die geen meerdere eindes kent(edit:eilk wel, afhankelijk van wie er in je team in het eindgevecht doodgaat), maar genoeg collectables had om het verslavend te houden, en omdat ik persona 3 en DQ VIII ook meerdere malen gespeeld heb, kan ik niet zeggen dat ik iemand ben die games maar een keer speel.quote:Op maandag 6 april 2009 23:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Herinneringen ophalen? Alles op 100% halen (techs, sidequests, Black Omen) en nu met de DS versie natuurlijk de extra levels en eindbaas. Chrono Trigger is de ENIGE RPG die ik meerdere malen heb uitgespeeld en ik ben iemand die games maar één keer speelt.
Haha. Zo spelen we allemaal anders onze gamesquote:Op dinsdag 7 april 2009 00:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat had ik dus met FFV(heb je exdeath btw nog eens geprobeerd?), die geen meerdere eindes kent(edit:eilk wel, afhankelijk van wie er in je team in het eindgevecht doodgaat), maar genoeg collectables had om het verslavend te houden, en omdat ik persona 3 en DQ VIII ook meerdere malen gespeeld heb, kan ik niet zeggen dat ik iemand ben die games maar een keer speel.
Chrono Trigger, The World Ends With You, Mario & Luigi en Lunar Knights.Ik kreeg het idee dat de FF en DQ delen erg veel grinden waren en daar ben ik niet zo van.quote:Op maandag 6 april 2009 23:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
welke bomen(titels) neem je dan in overweging op dit moment?
TWEWY is erg hectisch, ik ben afgehaakt na wat gameplay filmpjes. Mario & Luigi en Chrono Trigger zijn altijd de moeite, Lunar Knights ken ik niet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:30 schreef seventhseagulll het volgende:
[..]
Chrono Trigger, The World Ends With You, Mario & Luigi en Lunar Knights.Ik kreeg het idee dat de FF en DQ delen erg veel grinden waren en daar ben ik niet zo van.
TWEWY is echt fantastisch! Gave stijl, toffe gameplay, goed verhaal, humor. Gameplay is soms wat hectisch in battles maar dat stoort nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
TWEWY is erg hectisch, ik ben afgehaakt na wat gameplay filmpjes.
TWEWY wordt misschien mijn volgende game.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:49 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
TWEWY is echt fantastisch! Gave stijl, toffe gameplay, goed verhaal, humor. Gameplay is soms wat hectisch in battles maar dat stoort niet
Hotel Dusk, Trace Memory?quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:23 schreef Jetje86 het volgende:
Weet iemand of er nog leuke games te verkijgen zijn zoals CSI / Broken Sword / Runaway??
Phoenix Wright/Apollo Justice gamesquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hotel Dusk, Trace Memory Another Code?
Als die prijs in yen is, dan is dat ding niet eens zo duur. Ongeveer 20 euro. Ik houd play-asia in ieder geval even in de gaten.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:59 schreef Aether het volgende:
Alle DS-games bijelkaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Newbie alert!quote:Op donderdag 9 april 2009 16:39 schreef yeahmen het volgende:
wtf betekent TVP.. het is echt irritant. Zeg dan gewoon niets
Terug Vind Post, zodat de users hier snel hun actieve fora terug kunnen vinden.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:39 schreef yeahmen het volgende:
wtf betekent TVP.. het is echt irritant. Zeg dan gewoon niets
Leuk, zo'n nieuwe TIJDPERK.quote:Strong sales of both the Wii and Nintendo's handheld DS player despite the global economic slowdown had led the company to expect a record 530 billion yen (5,3 miljard dollar) operating profit for the year that ended on March 31.
Ofquote:Op donderdag 9 april 2009 17:16 schreef Nebo het volgende:
[..]
Terug Vind Post, zodat de users hier snel hun actieve fora terug kunnen vinden.
Ja die van mij werkt ook nogquote:Op donderdag 9 april 2009 23:04 schreef miss-scofield het volgende:
TVP
Ik wacht nog steeds op Prof. Layton 2.... Ik speel zo nu en dan Trauma Center!! Eindelijkstomme level uitgespeeld na honderdduizend keer proberen!! Maar nu moet ik weer iets doen, maar weet niet wat... ooit eerder gedaan, maar dat is dus een eeuwigheid geleden!
PS. Ik wil ook een DSi... maar heb én geen geld en mijn DS doet het nog prima!!
Yup, bij VGP. Hij schijnt overigens wel weer verzet te zijn naar meiquote:Op donderdag 9 april 2009 22:24 schreef Aether het volgende:
Iemand nog Black Sigil besteld?
Lijkt nog het meest op een Chrono Trigger / Secret of Mana kruising.
[..]
+ Time hollowquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:37 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Phoenix Wright/Apollo Justice games
Waarom komen zulke dingen nou nooit van een mooie kopie ofzo, altijd een crappy GSM picquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:01 schreef Aether het volgende:
Professor Layton 2 op lijst Bart Smit? - release 1 juli?
[ afbeelding ]
Ik vind het geel op de zwarte DS het mooist,.... geen idee of dat de lite of i isquote:Op zaterdag 11 april 2009 07:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zijn wat klachten mbt 'geel' gekleurde schermen. Hier een voorbeeld:
[ afbeelding ]
Juist jaIk zie het wel omdat ze naast elkaar staan, maar als je er eentje hebt zie ik het niet
De i.quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vind het geel op de zwarte DS het mooist,.... geen idee of dat de lite of i is
Goede keusquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:03 schreef sk888er het volgende:
DSi met chinatown wars en professor layton gekocht
Echt geweldig, al die Easter Eggs in de DSiquote:
Yeah, I'm a big nerdquote:
Ik heb geen normale DS gehad, tis weliswaar een nieuwe browser, en de DSi is ietsje krachtiger dus ik ga er wel van uit dattie wat sneller is. Maarja ik loop toch liever ff naar mn PC toe ipv dat ik traag browse via de DSi.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:56 schreef Majora het volgende:
@marvdeparv, is het wel sneller dan op de normale DS?
En is DS Korg aan te raden voor iedereen? Ik heb gehoord dat het best goed is.
Het zijn losstaande games(Kings heeft een historische setting waar Mythologies meer een meer religieuze setting(gebaseerd op mythen en sagen) heeft, op de PC tenminste) maar ik heb beiden niet gespeeld dus ik zou niet weten of er eentje daadwerkelijk goed is, aangezien dat soort games( RTS (danwel TBS) gebaseerd op gedateerde PC RTS titels) mij tot nu toe niet bevallen op de DS, al is het alleen maar omdat er betere en nieuwe titels bestaan.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:29 schreef sk888er het volgende:
Ik zie dat er nu twee verschillende age of empires zijn.
Age of kings en mythologies, zijn dit 2 losstaande games of moet is het een vervolg? En welke is beter?
Zowel de PS2 versie als op de NDS, toffe game.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:48 schreef BlueMage het volgende:
Iemand hier Disgaea al gespeeld? Hoor er goede verhalen over, ga 't denk ik binnenkort maar 'ns uitchecken.En nee heb nog geen DSi, ik ga eerst m'n DS lite helemaal stuk spelen.
Zet er dan ook even bij wat er uitgekomen isquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:50 schreef Minhie het volgende:
DSi ware voor deze vrijdag is binnen..
Het resultaat is wat teleurstellend.
Mixed Messages.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zet er dan ook even bij wat er uitgekomen is
mjah mn huisgenoot heeft em ook net gehaald, erg lame voor 500 punten, zulke apps moeten ze gratis aanbiedenquote:
Zulke zut moet nintendo never en nooit toelaten op dsware, en zeker niet in week 2quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:24 schreef marvdeparv het volgende:
[..]
mjah mn huisgenoot heeft em ook net gehaald, erg lame voor 500 punten, zulke apps moeten ze gratis aanbieden
Ach als ze het gratis doen... Maar tis wel vreselijke shit. Ik zie al een blije Nintendo reclame voor me waar een groepje hippe eind20ers (incl neger met afro) daar veel te veel lol mee hebbenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:25 schreef disjfa het volgende:
[..]
Zulke zut moet nintendo never en nooit toelaten op dsware, en zeker niet in week 2
Wat zit je nou te zeuren over character ontwikkelingen?quote:Op maandag 6 april 2009 23:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Qua verhaal zie ik weinig character ontwikkeling in CT hoor, afgezien het stukje met magus in -12000 dan, voor de rest hebben de meeste characters een behoorlijke voorspelbare character ontwikkeling, terwijl de game dat door het reizen in de tijd probeert te verbloemen, in dat opzicht is een CT net zo chronologisch als bijvoorbeeld een FFVI, waar FFVI wel een diepere character ontwikkeling kent(DQV vanwege de group chat ook trouwens).
De limited edition is ook geyl:quote:Op zaterdag 18 april 2009 08:06 schreef Strolie75 het volgende:
Trailers voor Gyakuten Kenji
http://www.gametrailers.com/player/48203.html?type=mov
http://www.gametrailers.com/player/48202.html?type=mov
Apollo Justice had dat alleen niet, dus persoonlijk reken ik er niet opquote:Op maandag 20 april 2009 09:29 schreef seventhseagulll het volgende:
Hopelijk heeft de Japanse versie ook een Engelse taaloptie net als bij de Phoenix Wright delen.
quote:Op maandag 20 april 2009 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben klaar met Henry Hatsworth. Level boss van Wereld 3 is echt niet te doen!
Spel wordt veels te snel veels te moeilijk. Jammer.
Ja die krijg ik ook niet kapotquote:Op maandag 20 april 2009 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
quote:DEFCON Slated for DS
Introversion title currently without publisher.
UK, April 20, 2009 - Independent developer Introversion is bringing its acclaimed RTS DEFCON to the DS; although the project is currently without a publisher.
The game was to be published by Pinnacle, who have recently gone out of business. Despite the lack of a publisher, Introversion still hope to have found a willing partner to put the game on the shelves by this Autumn.
"With the DSi flying off the shelves recently, we believe that there will be particular interest in a finished DS product with such a great track record," said Introversion's Mark Morris, "especially as the RTS/Strategy sector is so poorly served on the platform,"
DEFCON first launched on the PC back in 2006, its chilling War Games-inspired take on global conflict taking it to an impressive 8.8 upon review.
http://ds.ign.com/articles/974/974263p1.html
Ironisch. Jij vindt games als Zelda toch moeilijk?quote:
Dat is wel leuk, maar helaas kan ik helemaal niks met strategie spellen. Ik bak er echt helemaal niets van.quote:
Daar ben ik nu en ik zie er nu al tegenopquote:Op maandag 20 april 2009 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
Moeilijk? Nee, ik vind Zelda saai en herhalend! Snelle actiegames als Ninja Gaiden en Devil May Cry, dát vind ik moeilijk.quote:Op maandag 20 april 2009 17:36 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ironisch. Jij vindt games als Zelda toch moeilijk?
Ga jij hem dan eens spelen, mr. de Mario-platformexpert.quote:
Ja, het "Owww shiny!" effect is er bij mij ook wel weer vanaf.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Overigens is bij mij de DSi hype voorbij. Uiteindelijk koop ik er vast wel een keer een, maar voorlopig nog niet
Mjah en als ze crappy DSi ware uit blijven brengen, komt dat oww yeah gevoel niet terug.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, het "Owww shiny!" effect is er bij mij ook wel weer vanaf.
ah nice, via mn DS kinderen playen!quote:Op donderdag 23 april 2009 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
OH NOES!
http://www.truveo.com/War(...)-DS-to/id/3606734529
Snel verbieden die DS!
Goed excuus om de DSi te kopenquote:Op donderdag 23 april 2009 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
OH NOES!
http://www.truveo.com/War(...)-DS-to/id/3606734529
Snel verbieden die DS!
Het is mij uiteindelijk wel gelukt maar nu zit ik weer vast in level 4 en heb ik het spel van mijn kaartje gewist. Wat een bizar moeilijk spelquote:Op maandag 20 april 2009 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
ik ga het denkik maar even met een invincible-cheat uitspelen, vind het namelijk wel erg leuk, maar het is echt niet meer te doen in die puzzle wereld inderdaadquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:23 schreef Lois het volgende:
[..]
Het is mij uiteindelijk wel gelukt maar nu zit ik weer vast in level 4 en heb ik het spel van mijn kaartje gewist. Wat een bizar moeilijk spel
Tot level 3 had ik zoiets van "die is het kopen waard!". Daarna had ik zoiets vanquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:23 schreef Lois het volgende:
[..]
Het is mij uiteindelijk wel gelukt maar nu zit ik weer vast in level 4 en heb ik het spel van mijn kaartje gewist. Wat een bizar moeilijk spel
Is die cheat er al dan? Want ik ben wel weer nieuwsgierig hoe het verder gaat.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:52 schreef kthxbye het volgende:
[..]
ik ga het denkik maar even met een invincible-cheat uitspelen, vind het namelijk wel erg leuk, maar het is echt niet meer te doen in die puzzle wereld inderdaad
Nee die doet het niet.quote:Op zondag 26 april 2009 17:14 schreef electrocrash het volgende:
doet de r4 kaartje op de DSi het?
want ik twijfel of ik een DS Lite of DSi moet kopen.
DS: Lomp, lelijk, batterijevretend en slecht verlichtquote:Op zondag 26 april 2009 18:20 schreef WurM het volgende:
Hoi
Het is hier misschien als eens eerder gevraagd, maar wat zijn de verschillen tussen de DS, DS Lite en DSi? En welk genre games wordt vooral gespeeld op de DS (welk achtervoegsel dan ook)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:
Ok. Dankjewel. Als m'n salaris binnen is ga ik een Dsi kopen met Chinatown warsquote:Op maandag 27 april 2009 13:38 schreef Marble het volgende:
Ja, alleen werken peripherals die gebruik maken van het GBA-slot (zoals de Guitar Hero controller en het rumble pak van Metroid Prime Pinball/Super Princess Peach/etc.) er niet op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op maandag 27 april 2009 13:58 schreef Bokita het volgende:
[..]
Ok. Dankjewel. Als m'n salaris binnen is ga ik een Dsi kopen met Chinatown wars
Volgens mij niet maar je kunt voor de Lite iig autoladers kopen, weet niet of de DSi dezelfde aansluiting heeft? En anders kun je vast wel een autolader voor de DSi vinden.quote:Op zondag 26 april 2009 21:59 schreef sk888er het volgende:
Ik ga naar Spanje in de vakantie en wil graag mijn dsi meenemen voor onderweg, maar de accu gaat niet heel erg lang mee, is er een manier om een extra accu te kopen?
Ik zit in een busquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:39 schreef Dzy het volgende:
[..]
Volgens mij niet maar je kunt voor de Lite iig autoladers kopen, weet niet of de DSi dezelfde aansluiting heeft? En anders kun je vast wel een autolader voor de DSi vinden.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
(zoals Henry Hatsworth, schijn je zo doorheen te spelen)
Word. Tertris Party op de Wii roeleert ook de pan uit.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:44 schreef Dzy het volgende:
Tetris marathon uitgespeeldWat een geniaal concept blijft dat.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
(zoals Henry Hatsworth, schijn je zo doorheen te spelen)
Kan gewoon van wifi gebruik makenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:21 schreef SoldMayor het volgende:
Okeee ik heb voor het eerst in mijn leven een console dat niet aan de tv vast zit![]()
jawel de nintendo Dsi![]()
dus ik weet er niet zo veel van
dus mijn vraag![]()
Kun je ook op het internet of moet je daar voor iets kopen ofzo ?
daar geeft ie toch antwoord op...quote:Op woensdag 29 april 2009 16:27 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja maar om gewoon op internet te gaan,
dus gewoon met mijn ds , fok.nl bekijken enzo ?
Jup, heb ik gespeeld. Weet niet meer alle details, maar roep maar waar je vast zit, wellicht kan ik helpen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:37 schreef Jetje86 het volgende:
Iemand hier het spel Last king of Africa ? Speel hem 10 min en zit nu al vast...
Moet je even de opera browser uit de DSi store halen, die is gratis.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:27 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja maar om gewoon op internet te gaan,
dus gewoon met mijn ds , fok.nl bekijken enzo ?
Wat?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Beter koop je een DSlite met Chrono Trigger.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:28 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe lang duurt Chrono Trigger eigenlijk? Naar mijn idee ga ik er redelijk rap doorheen,15-25 uur, afhankelijk van of je hem al eerder gespeeld hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet een bad maken voor de prinses, maar waar vind ik die ? In het bijgesloten boekje staat de eerste paar minuten van het spel beschrijven, maar dan nog vind ik het niet..quote:Op woensdag 29 april 2009 17:02 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Jup, heb ik gespeeld. Weet niet meer alle details, maar roep maar waar je vast zit, wellicht kan ik helpen.
Is zo te zien van de bedenker en ontwikkelaar van Syberia, die moeten we dus echt in de gaten gaan houdenquote:Op donderdag 30 april 2009 08:59 schreef voetballeh het volgende:
Hou deze in de gaten jonges, een echte klassieke point 'n click adventure voor de DS
Het is gewoon een port van Paradise, en die kreeg ook geen hoge cijfers. Vol met bugs enzo. Ik ben er in de DS-versie geen tegengekomen, maar heb hem ook nog niet helemaal uitgespeeld.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:52 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Is zo te zien van de bedenker en ontwikkelaar van Syberia, die moeten we dus echt in de gaten gaan houden![]()
Ff uitzoeken wanneer de game zou moeten verschijnen.
Hij is al een tijdje uit en krijgt niet echt lovende cijfers![]()
Toch maar besteld (kostte maar 8 euro) en dan zien we wel.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:40 schreef Chrizs het volgende:
Iemand die Rhythm Paradise heeft?
Kom nie voorbij de eerste game :s terwijl ik ze er wel allemaal in krijg.
lol nevermind ben verder... tegen einde waar het zwart word moet je doorspelen, dacht dat het daar was afgelopen
11:15 uur hier.quote:
Wrong. Op de Xbox zijn er drie VP's, Viva Pinata, Viva Pinata 2: Trouble in Paradise en Viva Pinata: Party Animals (dat is degene met de minigames).quote:Op zondag 10 mei 2009 20:51 schreef seventhseagulll het volgende:
Op de DS is er maar een Viva Pinata, maar in de tweede xbox Viva Pinata plant je ook geen tuin, maar dat zijn allemaal minigames.
Jammer..quote:Op zondag 10 mei 2009 22:28 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wrong. Op de Xbox zijn er drie VP's, Viva Pinata, Viva Pinata 2: Trouble in Paradise en Viva Pinata: Party Animals (dat is degene met de minigames).
Op de DS is er maar 1 Viva Pinata game.
Moet je ook eens Eledees proberen, ook erg gaafquote:Op woensdag 6 mei 2009 07:06 schreef Klonk het volgende:
zal ik eens een bekentenis doen, laatst pokemon platinum uit de ds van een minderjarig famiellid gejat en ik vind het geweldig
Je kunt de hele Mario Advance-reeks van de GBA spelen op een DS Lite, die zijn de moeite waard. Op de DS is er verder New Super Mario Bros. Eén van de tofste DS-games aller tijden! Platformen zoals het moet zijn, met snelle strakke besturing!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:25 schreef Spaulding het volgende:
Net een Nintendo DS Lite gekocht. Alleen nog geen spelletjes erbij, binnenkort maar ff Chinatown Wars, Mario Kart en Pokemon Platinum kopen.
Iemand tips voor leuke Mario platformers?
New Mario Bros. natuurlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:25 schreef Spaulding het volgende:
Net een Nintendo DS Lite gekocht. Alleen nog geen spelletjes erbij, binnenkort maar ff Chinatown Wars, Mario Kart en Pokemon Platinum kopen.
Iemand tips voor leuke Mario platformers?
Die is leuk totdat je er achter komt dat je Toads moet verzamelen om 'm uit te spelenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Super Princess Peach is ook tof, wel wat makkelijker.
je zou eens op dealextreme kunnen kijken die verkopen refurbished ds-en voor onder de 100 euro, ik ken meerdere mensen met zo´n refurbished ding en geen enkele heeft er ooit problemen mee gehadquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:57 schreef mini-lellan het volgende:
Hoeveel verschillende kleuren heb je van de DS Lite? Heb net me 'oude phat' DS verkocht en ben toe aan een nieuwe. Waar is die trouwens goedkoop te krijgen? Tot nu is Wehkamp met 138¤ het goedkoopst volgens mij.
Nou ja, doelgroep...Blijft lastig. Ik ben 43 en zal waarschijnlijk in de leeftijdscategorie van je moeder vallen? Ik geloof niet dat ik blij zou zijn als m'n zoon me Animal Crossing cadeau zou doen. Alhoewel...Een gegeven paard etc...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:44 schreef Aeterna het volgende:
ivm. een verjaardag van m'n moeder ben ik van plan een DS voor haar te kopen en daarbij een spel of wat, nu zit ik me echter af te vragen wat nou precies goede spellen zijn voor die doelgroep, dus hierbij hoor ik graag wat van jullie.
Het moeten dan simpele spellen zijn zonder teveel actie/RPG/Racing etc.
Denk aan een simpele pacman, Prof layton/Animal Crossing en de aankomende Scribblenauts.
Alvast bedankt!
R4DS kaartjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:16 schreef Spaulding het volgende:
Ik heb net de zwarte DSLite gekocht voor 142,-. Nu nog spelletjes.
Inderdaadquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:59 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Ik gun Nintendo mijn geld niet meer, stelletje melkboeren.
Maar je koopt wel een DS.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:59 schreef mini-lellan het volgende:
Ik gun Nintendo mijn geld niet meer, stelletje melkboeren.
Ja maar dan ben ik ook meteen klaar. Hoef ik niet 45¤ te dokken voor en spel die je binnen 2 dagen heb uitgespeeld.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar je koopt wel een DS.
*zucht
Wat ben jij dom zeg.
koop dan ook gewoon de spellen waarvan jij het vind dat ze het waard zijnquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:18 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik ook meteen klaar. Hoef ik niet 45¤ te dokken voor en spel die je binnen 2 dagen heb uitgespeeld.
Ik heb NOG NOOIT 45 euro voor een DS spel betaaldquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:18 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik ook meteen klaar. Hoef ik niet 45¤ te dokken voor en spel die je binnen 2 dagen heb uitgespeeld.
Nou ik welquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb NOG NOOIT 45 euro voor een DS spel betaald
*zucht
Wat ben jij dom zeg
Waarom heb je dat uberhaupt gedaanquote:
Ja ik weet niet meer welk spel het was maar dat was toen de DS net uit was, waarschijnlijk Metroid Prime: Hunters ofzo . DS spellen download ik nu gewoon maar 360 spellen online.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:27 schreef disjfa het volgende:
[..]
Waarom heb je dat uberhaupt gedaanHet maakt je niet uit wat het kost je koopt gewoon blind in dure winkels
Ik neem aan dat je een woordje koop vergeten bent.quote:
Ja 360 spellen koop ik online.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:33 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een woordje koop vergeten bent.
Maar je vind de console van microsoft zo goed dat je hun dus wel in stand wilt houden, maar nintendo mag de grond in van jeIk zou het andersom kiezen imo. Maar dat moet jij weten
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:47 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Ja 360 spellen koop ik online.
Maar nintendo mag verder dan de grond in. Nes, Snes, N64 en de gamecube waren koning maar de Wii....kom op dat mag je mischien op een ander doelgroep gaan richten maar ze gaan wel echt ver.Ik sterf langzaam van binnen als me buurjongetje tegen z'n moeder zegt: ''mam waar is de nintendo?'' (hij bedoelt dus een DS)
Als ik aan een nintendo denk is het iets wat ik aan me tv heb hangen. Ze hadden verder moeten gaan met de GameBoy dat waren nog eens tijden
Alsof de N64 en de NGC zo'n succes waren. True er waren goede first party games op te vinden maar hoe zat het met de 3rd party support? Daarbij slaat het argument ik vind games de prijs niet waard dus ik koop maar een kaartje waar ik alles op kan zetten nergens op want als een product zn prijs niet waard is schaf je het gewoon niet aan en is er ook geen noodzaak om het te gebruiken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:47 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Ja 360 spellen koop ik online.
Maar nintendo mag verder dan de grond in. Nes, Snes, N64 en de gamecube waren koning maar de Wii....kom op dat mag je mischien op een ander doelgroep gaan richten maar ze gaan wel echt ver.Ik sterf langzaam van binnen als me buurjongetje tegen z'n moeder zegt: ''mam waar is de nintendo?'' (hij bedoelt dus een DS)
Als ik aan een nintendo denk is het iets wat ik aan me tv heb hangen. Ze hadden verder moeten gaan met de GameBoy dat waren nog eens tijden
Waar zit je vast?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:02 schreef blessed19 het volgende:
tvp!
zit vast met CT! ik kan mijn ei maar nergens kwijt...
heb een ei/zaadje gekregen in de oneindige tijd. ik zou echt niet weten wat ik ermee moet doen!quote:
Praat met het mannetje in The End of Time, en met je partymembers. Als het dan niet duidelijk wordt:quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:13 schreef blessed19 het volgende:
[..]
heb een ei/zaadje gekregen in de oneindige tijd. ik zou echt niet weten wat ik ermee moet doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Praat met het mannetje in The End of Time, en met je partymembers. Als het dan niet duidelijk wordt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:24 schreef blessed19 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Praat met het mannetje in The End of Time, en met je partymembers. Als het dan niet duidelijk wordt:ik kan echt niks vinden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aha!!!! ik zou dat dus echt nooit gevonden hebben! ben er in het begin hard doorheen geraced! thnx!![]()
Als het goed is is de DSi Shop regiogebonden. Al je importgames zullen nog wel werken maar je zult waarschijnlijk alleen maar gebruik kunnen maken van de US store.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:15 schreef koei het volgende:
Heeft er al iemand een import DSi? Werkt dat goed met DSi Ware? Mijn broer komt over een paar weken terug uit de Verenigde Staten en kan er eventueel een voor me meenemen aangezien die dingen daar veel goedkoper zijn.
Aangezien er nog geen DSi Enhanced of exclusive games zijn (en in de DSi Shop zijn volgens mij nog geen multiplayergames te vinden) is dit gewoon nog niet uitgetest. Normale DS games hadden meestal geen problemen met multiplayer tussen US en EU versies, maar voor de DSi durf ik dat niet te zeggen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:34 schreef koei het volgende:
Ach, het importeren van gewone games is alleen maar een pluspunt, die zijn daar veel goedkoper. Maar hoe zit het met een eventuele multiplayer met een europese DSi?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker hoe het spel eigenlijk geen side-quests heeft, maar je voortdurend voorstuwd in de hoofd verhaallijn
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
mischien moet je dan wel een dsi kopen, mijn dslite doet het helaas nog steeds en ik mag geen nieuwe dsi kopen van mezelf voordat mijn lite kaduuk isquote:Op maandag 18 mei 2009 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
Batterij van mijn DS Lite gaat trouwens wel steeds sneller leeg...
Ik zou het geen straf vinden als die van mij stuk zou gaan! Maar volgende maand eerst een iPhone.quote:Op maandag 18 mei 2009 08:16 schreef Klonk het volgende:
mischien moet je dan wel een dsi kopen, mijn dslite doet het helaas nog steeds en ik mag geen nieuwe dsi kopen van mezelf voordat mijn lite kaduuk is
Ik heb mariokart gespeeld tegen amerikanen, japanners etc, nu is dat natuurlijk een oude game, maar ik ga er vanuit dat het met nieuwere games ook geen probleem moet zijn!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:41 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Aangezien er nog geen DSi Enhanced of exclusive games zijn (en in de DSi Shop zijn volgens mij nog geen multiplayergames te vinden) is dit gewoon nog niet uitgetest. Normale DS games hadden meestal geen problemen met multiplayer tussen US en EU versies, maar voor de DSi durf ik dat niet te zeggen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vanaf morgen een hoop DS games voor 14 euro bij de Aldi, waaronder Dragon Quest IV. Fiets er dus ff langs als je uit school komt
Ik zit niet meer op school en ik heb geen fiets, maar ik ga wel meteen zoeken waar de dichtstbijzijnde Aldi zitquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vanaf morgen een hoop DS games voor 14 euro bij de Aldi, waaronder Dragon Quest IV. Fiets er dus ff langs als je uit school komt
Als ik Chrono Trigger uit heb ga ik hem ook kopen.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:38 schreef Wii-Style het volgende:
Chinatown Wars verkoopt niet zo slecht als eerst gedacht!
Chinatown Wars.![]()
!!
Bronnetje? kan het namelijk niet vinden op de aldi sitequote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fiets er nou maar gewoon vanuit school langs!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:04 schreef lizardtattoo het volgende:
Nou ja, er staat niet bij welke DQ dus het kan ook nog Rocket Slime of Joker zijn natuurlijk
Deel IV is al een paar maanden voor zo'n £11 bij Amazon te krijgen. Deel V is idd te nieuw.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
deel IV en V denk ik te nieuw om te dumpen
Veel plezier ermeequote:Op woensdag 20 mei 2009 10:54 schreef lizardtattoo het volgende:
Het is Chapters of the Chosenen die FF titel is Tactics A2
Yep. Heb ze ook gehaaldquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:54 schreef lizardtattoo het volgende:
Het is Chapters of the Chosenen die FF titel is Tactics A2
Je gaat genieten. Geloof me. Je gaat genieten.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:03 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, Chrono Trigger bijna uitgespeeld. Alvast GTA en Broken Sword besteld.
Nadat ie heeft genoten van Broken Swordquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:55 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Je gaat genieten. Geloof me. Je gaat genieten.
Van al mn consoles speel ik met afstand het meest op de DSquote:Op zondag 24 mei 2009 13:29 schreef linuxje het volgende:
Spelen jullie ook gewoon thuis met de DS? Onderweg en op vakantie is een DS echt ideal, maar pak je thuis niet liever de Wii of PC? De hele tijd naar zo'n klein schermpje turen wordt je toch gek van?
Ik heb 'm liggen, maar ben er nog niet aan toe gekomen. Op de een of andere manier gaat DQV maar door en die moet ik van mezelf eerst uitspelen voordat ik een andere game ga spelen.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:05 schreef Jesse_ het volgende:
Iemand hier die Suikoden Tierkreis speelt of gespeeld heeft?
Ik zit er nu 4 uur in en vind het fantastisch, maar wordt het spel ook nog iets moeilijker?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:03 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Nadat ie heeft genoten van Broken Sword
Must Havequote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:18 schreef Aether het volgende:
The Another World
Nieuwe trailer.
[ link | afbeelding ]
quote:Yeah, I follow it. They've mostly been posting recaps of old media coverage... but, yesterday, they posted that they're resuming magazine coverage starting next week... so there will be something in the June 1 issue of Jump. I'm looking forward to it!
Also, someone on 2ch gave some retail information, which I'm not positive is legitimate, but here it is anyway: 700k preorders as of last week, there's a new PV coming at the beginning of June, and the currently expected shipment of DQ9 is between 2.5 and 3 million.
OMFGquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:18 schreef Aether het volgende:
The Another World
Nieuwe trailer.
[ link | afbeelding ]
De officiële website noemt 2009 voor Japan; zal wel rond oktober worden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:17 schreef Chocobo het volgende:
Iets groterEcht prachtig,... ben benieuwd naar de gameplay en de release-datum!
Dragon Quest IV en V zijn de moeite waard, net als Final Fantasy III en IV.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:06 schreef Spaulding het volgende:
Wat zijn de beste RPG's van de DS? Ik hou zelf niet zo van RPG maar op de DS vind ik dat soort spellen vaak fantastisch.
Ik weet van Chrono Trigger en Pokemon natuurlijk maar welke zijn nog meer de moeite waard?
En wanneer komt die Mario & Luigi RPG uit? Is dat een beetje een aanrader?
Welke kleur heb je?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:24 schreef koei het volgende:
Mijn DSi is gekochtAlleen nog een weekje wachten totdat hij in Nederland aankomt!
Er kwam nog wel wat btw bij, maar uiteindelijk kost hij me 119 euroMoet ik alleen nog wel een Nederlandse stekker kopen.
quote:
Ik weet niet hoeveel jij van plan bent om in de zomervakantie te gaan gamen, maar met nog geen 10 uur kun je Broken Sword net zo goed meteen doorspelen en GTA bewaren voor de vakantie (en als Roy gelijk heeft kun je die dan afwisselen met de nieuwe Mario & Luigi)quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:07 schreef Strolie75 het volgende:
Gister lagen Broken Sword en GTA: Chinatown Wars in de brievenbus. Maar die bewaar ik een maandje tot de zomervakantie!
Ik heb altijd gelijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:34 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel jij van plan bent om in de zomervakantie te gaan gamen, maar met nog geen 10 uur kun je Broken Sword net zo goed meteen doorspelen en GTA bewaren voor de vakantie (en als Roy gelijk heeft kun je die dan afwisselen met de nieuwe Mario & Luigi)
Overal bij de retail zal je 'm vinden voor 169,99 euro. Maakt verder weinig uit.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:19 schreef kevin85 het volgende:
Waar kan je de DSI het beste kopen en wat kost ie?
Ik wil hen vanmiddag graag halen dus gaarne geen webshop want dat duurt erg lang helaas..
Bvd
duurt het ook drie jaar voor hij hier uitkomt?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deze week op 1 binnen gekomen in Japan:
http://www.gamersland.com(...)-story---debuut.html
Prof. Layton-achtige game schijnt.
Japans leren gaat snellerquote:Op zondag 31 mei 2009 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
duurt het ook drie jaar voor hij hier uitkomt?
quote:Op zondag 31 mei 2009 14:13 schreef BrokenBond het volgende:
[..]
Overal bij de retail zal je 'm vinden voor 169,99 euro. Maakt verder weinig uit.
Maar er komen er zat aan hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 12:37 schreef koei het volgende:
Ja, maar wie wil er nou nog een psp als zijn opvolger al is aangekondigd? (Plus dat er al tijden bijna geen nieuwe games meer voor de PSP verschijnen)
Partners in Time vond ik op de een of andere manier niet zo leuk, ik raakte er niet verslaafd aan zoals ik verslaafd raakte aan Superstar Saga op de GBAquote:Op maandag 1 juni 2009 14:37 schreef e-wok het volgende:
Ik ben gestopt met yoshi's island. Bij wereld 3 vond ik het niet leuk meer, omdat de camera vooruit scrollt en je dan steeds buiten beeld valt.
Ik heb partners in time nu bijna uitgespeeld, luigi heeft net aan meneer ster bewezen dat hij waardig is
Kerel, de Ace Attorneygames zijn de beste games die voor de DS te krijgen zijnquote:Op maandag 1 juni 2009 14:20 schreef Silver92 het volgende:
Heeft iemand zich hier al in de Ace Attorney serie verdiept? Ik heb een paar weken terug deeltje 4 uitgespeeld, en het zijn de beste games die ik op de DS gespeeld heb.
Verder zijn FF IV, TWEWY, Suikoden Tierkreis, Chrono Trigger en Yoshi's Island ook hééél tof.
Op één of andere manier kon ik die game bij ook niet motiveren om het uit te spelen. Ik weet niet waardoor het kwamquote:Op maandag 1 juni 2009 14:37 schreef e-wok het volgende:
Ik ben gestopt met yoshi's island. Bij wereld 3 vond ik het niet leuk meer, omdat de camera vooruit scrollt en je dan steeds buiten beeld valt.
Ik heb partners in time nu bijna uitgespeeld, luigi heeft net aan meneer ster bewezen dat hij waardig is
Hehe ik zat net naar Co-op te kijken en toen zag ik het spel voor het eerst.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:57 schreef Strolie75 het volgende:
Developer walkthrough van Scribblenauts.
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-scribblenauts/50734
quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:14 schreef Spougle het volgende:
Golden Sun, eindelijk na 6 jaar. Ik ben helemaal blij
Bedankt voor de link. Had het nog niet gezien. Goed om eindelijk wat meer van het spel te zien.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:57 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:57 schreef Strolie75 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |