Het is mij uiteindelijk wel gelukt maar nu zit ik weer vast in level 4 en heb ik het spel van mijn kaartje gewist. Wat een bizar moeilijk spelquote:Op maandag 20 april 2009 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben klaar met Henry Hatsworth. Level boss van Wereld 3 is echt niet te doen!
Spel wordt veels te snel veels te moeilijk. Jammer.
ik ga het denkik maar even met een invincible-cheat uitspelen, vind het namelijk wel erg leuk, maar het is echt niet meer te doen in die puzzle wereld inderdaadquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:23 schreef Lois het volgende:
[..]
Het is mij uiteindelijk wel gelukt maar nu zit ik weer vast in level 4 en heb ik het spel van mijn kaartje gewist. Wat een bizar moeilijk spel
Tot level 3 had ik zoiets van "die is het kopen waard!". Daarna had ik zoiets vanquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:23 schreef Lois het volgende:
[..]
Het is mij uiteindelijk wel gelukt maar nu zit ik weer vast in level 4 en heb ik het spel van mijn kaartje gewist. Wat een bizar moeilijk spel
Is die cheat er al dan? Want ik ben wel weer nieuwsgierig hoe het verder gaat.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:52 schreef kthxbye het volgende:
[..]
ik ga het denkik maar even met een invincible-cheat uitspelen, vind het namelijk wel erg leuk, maar het is echt niet meer te doen in die puzzle wereld inderdaad
Nee die doet het niet.quote:Op zondag 26 april 2009 17:14 schreef electrocrash het volgende:
doet de r4 kaartje op de DSi het?
want ik twijfel of ik een DS Lite of DSi moet kopen.
DS: Lomp, lelijk, batterijevretend en slecht verlichtquote:Op zondag 26 april 2009 18:20 schreef WurM het volgende:
Hoi
Het is hier misschien als eens eerder gevraagd, maar wat zijn de verschillen tussen de DS, DS Lite en DSi? En welk genre games wordt vooral gespeeld op de DS (welk achtervoegsel dan ook)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:
Ok. Dankjewel. Als m'n salaris binnen is ga ik een Dsi kopen met Chinatown warsquote:Op maandag 27 april 2009 13:38 schreef Marble het volgende:
Ja, alleen werken peripherals die gebruik maken van het GBA-slot (zoals de Guitar Hero controller en het rumble pak van Metroid Prime Pinball/Super Princess Peach/etc.) er niet op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op maandag 27 april 2009 13:58 schreef Bokita het volgende:
[..]
Ok. Dankjewel. Als m'n salaris binnen is ga ik een Dsi kopen met Chinatown wars
Volgens mij niet maar je kunt voor de Lite iig autoladers kopen, weet niet of de DSi dezelfde aansluiting heeft? En anders kun je vast wel een autolader voor de DSi vinden.quote:Op zondag 26 april 2009 21:59 schreef sk888er het volgende:
Ik ga naar Spanje in de vakantie en wil graag mijn dsi meenemen voor onderweg, maar de accu gaat niet heel erg lang mee, is er een manier om een extra accu te kopen?
Ik zit in een busquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:39 schreef Dzy het volgende:
[..]
Volgens mij niet maar je kunt voor de Lite iig autoladers kopen, weet niet of de DSi dezelfde aansluiting heeft? En anders kun je vast wel een autolader voor de DSi vinden.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
(zoals Henry Hatsworth, schijn je zo doorheen te spelen)
Word. Tertris Party op de Wii roeleert ook de pan uit.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:44 schreef Dzy het volgende:
Tetris marathon uitgespeeldWat een geniaal concept blijft dat.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
(zoals Henry Hatsworth, schijn je zo doorheen te spelen)
Kan gewoon van wifi gebruik makenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:21 schreef SoldMayor het volgende:
Okeee ik heb voor het eerst in mijn leven een console dat niet aan de tv vast zit![]()
jawel de nintendo Dsi![]()
dus ik weet er niet zo veel van
dus mijn vraag![]()
Kun je ook op het internet of moet je daar voor iets kopen ofzo ?
daar geeft ie toch antwoord op...quote:Op woensdag 29 april 2009 16:27 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja maar om gewoon op internet te gaan,
dus gewoon met mijn ds , fok.nl bekijken enzo ?
Jup, heb ik gespeeld. Weet niet meer alle details, maar roep maar waar je vast zit, wellicht kan ik helpen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:37 schreef Jetje86 het volgende:
Iemand hier het spel Last king of Africa ? Speel hem 10 min en zit nu al vast...
Moet je even de opera browser uit de DSi store halen, die is gratis.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:27 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja maar om gewoon op internet te gaan,
dus gewoon met mijn ds , fok.nl bekijken enzo ?
Wat?quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Beter koop je een DSlite met Chrono Trigger.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:28 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe lang duurt Chrono Trigger eigenlijk? Naar mijn idee ga ik er redelijk rap doorheen,15-25 uur, afhankelijk van of je hem al eerder gespeeld hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet een bad maken voor de prinses, maar waar vind ik die ? In het bijgesloten boekje staat de eerste paar minuten van het spel beschrijven, maar dan nog vind ik het niet..quote:Op woensdag 29 april 2009 17:02 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Jup, heb ik gespeeld. Weet niet meer alle details, maar roep maar waar je vast zit, wellicht kan ik helpen.
Is zo te zien van de bedenker en ontwikkelaar van Syberia, die moeten we dus echt in de gaten gaan houdenquote:Op donderdag 30 april 2009 08:59 schreef voetballeh het volgende:
Hou deze in de gaten jonges, een echte klassieke point 'n click adventure voor de DS
Het is gewoon een port van Paradise, en die kreeg ook geen hoge cijfers. Vol met bugs enzo. Ik ben er in de DS-versie geen tegengekomen, maar heb hem ook nog niet helemaal uitgespeeld.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:52 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Is zo te zien van de bedenker en ontwikkelaar van Syberia, die moeten we dus echt in de gaten gaan houden![]()
Ff uitzoeken wanneer de game zou moeten verschijnen.
Hij is al een tijdje uit en krijgt niet echt lovende cijfers![]()
Toch maar besteld (kostte maar 8 euro) en dan zien we wel.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:40 schreef Chrizs het volgende:
Iemand die Rhythm Paradise heeft?
Kom nie voorbij de eerste game :s terwijl ik ze er wel allemaal in krijg.
lol nevermind ben verder... tegen einde waar het zwart word moet je doorspelen, dacht dat het daar was afgelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |