abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68955678
ivm. een verjaardag van m'n moeder ben ik van plan een DS voor haar te kopen en daarbij een spel of wat, nu zit ik me echter af te vragen wat nou precies goede spellen zijn voor die doelgroep, dus hierbij hoor ik graag wat van jullie.

Het moeten dan simpele spellen zijn zonder teveel actie/RPG/Racing etc.
Denk aan een simpele pacman, Prof layton/Animal Crossing en de aankomende Scribblenauts.

Alvast bedankt!
Miniature Replica Soldier,
Sure to be one.... Deadly Encounter!
Minitature Replica Soldier,
No Fortress can hold him back!
pi_68978348
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 21:44 schreef Aeterna het volgende:
ivm. een verjaardag van m'n moeder ben ik van plan een DS voor haar te kopen en daarbij een spel of wat, nu zit ik me echter af te vragen wat nou precies goede spellen zijn voor die doelgroep, dus hierbij hoor ik graag wat van jullie.

Het moeten dan simpele spellen zijn zonder teveel actie/RPG/Racing etc.
Denk aan een simpele pacman, Prof layton/Animal Crossing en de aankomende Scribblenauts.

Alvast bedankt!
Nou ja, doelgroep...Blijft lastig. Ik ben 43 en zal waarschijnlijk in de leeftijdscategorie van je moeder vallen? Ik geloof niet dat ik blij zou zijn als m'n zoon me Animal Crossing cadeau zou doen. Alhoewel...Een gegeven paard etc...

Ik ben vorige week jarig geweest, heb een DS gekregen voor m'n verjaardag en er zat GTA bij. Ben er erg verguld mee Veder heb ik er Lock's Quest zelf nog bij gekocht. Die ligt nu voor een tientje in de aanbiedingenbak van E-Plaza (Bart Smit) en is ook erg de moeite waard.
pi_68979185
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 21:16 schreef Spaulding het volgende:
Ik heb net de zwarte DSLite gekocht voor 142,-. Nu nog spelletjes .
R4DS kaartje
pi_68984068
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 14:37 schreef Rejected het volgende:

[..]

R4DS kaartje
Same here

Ik gun Nintendo mijn geld niet meer, stelletje melkboeren.
pi_68984212
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 16:59 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Inderdaad De mensen die games maken mogen van mij apart ook gewoon droog brood vreten. Waarom maken ze uberhaupt games
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  woensdag 13 mei 2009 @ 17:06:34 #181
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_68984296
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 16:59 schreef mini-lellan het volgende:

Maar je koopt wel een DS.

*zucht

Wat ben jij dom zeg.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_68984702
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 17:06 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Maar je koopt wel een DS.

*zucht

Wat ben jij dom zeg.
Ja maar dan ben ik ook meteen klaar. Hoef ik niet 45¤ te dokken voor en spel die je binnen 2 dagen heb uitgespeeld.
pi_68984746
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 17:18 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik ook meteen klaar. Hoef ik niet 45¤ te dokken voor en spel die je binnen 2 dagen heb uitgespeeld.
koop dan ook gewoon de spellen waarvan jij het vind dat ze het waard zijn

Wie koopt er nou weer spellen van 45 euro waar je dan na twee dagen mee klaar bent
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  woensdag 13 mei 2009 @ 17:21:17 #184
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_68984797
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 17:18 schreef mini-lellan het volgende:

[..]

Ik heb NOG NOOIT 45 euro voor een DS spel betaald

*zucht

Wat ben jij dom zeg
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_68984842
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 17:21 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik heb NOG NOOIT 45 euro voor een DS spel betaald

*zucht

Wat ben jij dom zeg
Nou ik wel

*zucht

verzin eens wat nieuws
pi_68984939
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 17:22 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Nou ik wel
Waarom heb je dat uberhaupt gedaan Het maakt je niet uit wat het kost je koopt gewoon blind in dure winkels
www.indiegamer.nl
pi_68985106
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 17:27 schreef disjfa het volgende:

[..]

Waarom heb je dat uberhaupt gedaan Het maakt je niet uit wat het kost je koopt gewoon blind in dure winkels
Ja ik weet niet meer welk spel het was maar dat was toen de DS net uit was, waarschijnlijk Metroid Prime: Hunters ofzo . DS spellen download ik nu gewoon maar 360 spellen online.

winkels
pi_68985153
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 17:32 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
maar 360 spellen online.
Ik neem aan dat je een woordje koop vergeten bent.

Maar je vind de console van microsoft zo goed dat je hun dus wel in stand wilt houden, maar nintendo mag de grond in van je Ik zou het andersom kiezen imo. Maar dat moet jij weten
www.indiegamer.nl
pi_68985665
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 17:33 schreef disjfa het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je een woordje koop vergeten bent.

Maar je vind de console van microsoft zo goed dat je hun dus wel in stand wilt houden, maar nintendo mag de grond in van je Ik zou het andersom kiezen imo. Maar dat moet jij weten
Ja 360 spellen koop ik online.

Maar nintendo mag verder dan de grond in. Nes, Snes, N64 en de gamecube waren koning maar de Wii....kom op dat mag je mischien op een ander doelgroep gaan richten maar ze gaan wel echt ver. Ik sterf langzaam van binnen als me buurjongetje tegen z'n moeder zegt: ''mam waar is de nintendo?'' (hij bedoelt dus een DS)
Als ik aan een nintendo denk is het iets wat ik aan me tv heb hangen. Ze hadden verder moeten gaan met de GameBoy dat waren nog eens tijden
pi_68988078
Vind het wel tof wat Nintendo doet met die nieuwe consoles.

Alleen dat steeds maar weer heruitbrengen van bepaalde spellen is een beetje een geldklop, maar ach de mensen kopen het toch wel. Pokemon, Mario Kart, Super Mario Bros, Mario Party etc.
pi_68997790
Ja buurjongetjes die DS spellen spelen zijn zo not done en daarom koop jij een DS lite en een R4, ik snap je niet helemaal maar je zal wel een soort van statement proberen te maken, hetgeen waarin je nu behoorlijk in faalt.
Koop nou snel maar weer een Gameboy en probeer hier niet een beetje de trollboy uit te hangen.
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 17:47 schreef mini-lellan het volgende:

[..]

Maar nintendo mag verder dan de grond in. Nes, Snes, N64 en de gamecube waren koning maar de Wii....kom op dat mag je mischien op een ander doelgroep gaan richten maar ze gaan wel echt ver. Ik sterf langzaam van binnen als me buurjongetje tegen z'n moeder zegt: ''mam waar is de nintendo?'' (hij bedoelt dus een DS)
Als ik aan een nintendo denk is het iets wat ik aan me tv heb hangen. Ze hadden verder moeten gaan met de GameBoy dat waren nog eens tijden
  woensdag 13 mei 2009 @ 23:04:22 #192
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_68998298
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 17:47 schreef mini-lellan het volgende:

[..]

Alsof de N64 en de NGC zo'n succes waren. True er waren goede first party games op te vinden maar hoe zat het met de 3rd party support? Daarbij slaat het argument ik vind games de prijs niet waard dus ik koop maar een kaartje waar ik alles op kan zetten nergens op want als een product zn prijs niet waard is schaf je het gewoon niet aan en is er ook geen noodzaak om het te gebruiken.

[ Bericht 0% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 13-05-2009 23:10:59 ]
pi_69034180
tvp!

zit vast met CT! ik kan mijn ei maar nergens kwijt...
  donderdag 14 mei 2009 @ 22:03:26 #194
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_69034218
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:02 schreef blessed19 het volgende:
tvp!

zit vast met CT! ik kan mijn ei maar nergens kwijt...
Waar zit je vast?
pi_69034892
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:03 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Waar zit je vast?
heb een ei/zaadje gekregen in de oneindige tijd. ik zou echt niet weten wat ik ermee moet doen!
  donderdag 14 mei 2009 @ 22:16:42 #196
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_69035146
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:13 schreef blessed19 het volgende:

[..]

heb een ei/zaadje gekregen in de oneindige tijd. ik zou echt niet weten wat ik ermee moet doen!
Praat met het mannetje in The End of Time, en met je partymembers. Als het dan niet duidelijk wordt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_69035827
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:16 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Praat met het mannetje in The End of Time, en met je partymembers. Als het dan niet duidelijk wordt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  donderdag 14 mei 2009 @ 22:27:26 #198
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_69036079
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:24 schreef blessed19 het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_69036313
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 22:27 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  donderdag 14 mei 2009 @ 22:34:32 #200
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_69036503
Dat zeg ik net
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')