quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Praat met het mannetje in The End of Time, en met je partymembers. Als het dan niet duidelijk wordt:ik kan echt niks vinden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aha!!!! ik zou dat dus echt nooit gevonden hebben! ben er in het begin hard doorheen geraced! thnx!![]()
Als het goed is is de DSi Shop regiogebonden. Al je importgames zullen nog wel werken maar je zult waarschijnlijk alleen maar gebruik kunnen maken van de US store.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:15 schreef koei het volgende:
Heeft er al iemand een import DSi? Werkt dat goed met DSi Ware? Mijn broer komt over een paar weken terug uit de Verenigde Staten en kan er eventueel een voor me meenemen aangezien die dingen daar veel goedkoper zijn.
Aangezien er nog geen DSi Enhanced of exclusive games zijn (en in de DSi Shop zijn volgens mij nog geen multiplayergames te vinden) is dit gewoon nog niet uitgetest. Normale DS games hadden meestal geen problemen met multiplayer tussen US en EU versies, maar voor de DSi durf ik dat niet te zeggen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:34 schreef koei het volgende:
Ach, het importeren van gewone games is alleen maar een pluspunt, die zijn daar veel goedkoper. Maar hoe zit het met een eventuele multiplayer met een europese DSi?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker hoe het spel eigenlijk geen side-quests heeft, maar je voortdurend voorstuwd in de hoofd verhaallijn
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
mischien moet je dan wel een dsi kopen, mijn dslite doet het helaas nog steeds en ik mag geen nieuwe dsi kopen van mezelf voordat mijn lite kaduuk isquote:Op maandag 18 mei 2009 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
Batterij van mijn DS Lite gaat trouwens wel steeds sneller leeg...
Ik zou het geen straf vinden als die van mij stuk zou gaan! Maar volgende maand eerst een iPhone.quote:Op maandag 18 mei 2009 08:16 schreef Klonk het volgende:
mischien moet je dan wel een dsi kopen, mijn dslite doet het helaas nog steeds en ik mag geen nieuwe dsi kopen van mezelf voordat mijn lite kaduuk is
Ik heb mariokart gespeeld tegen amerikanen, japanners etc, nu is dat natuurlijk een oude game, maar ik ga er vanuit dat het met nieuwere games ook geen probleem moet zijn!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:41 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Aangezien er nog geen DSi Enhanced of exclusive games zijn (en in de DSi Shop zijn volgens mij nog geen multiplayergames te vinden) is dit gewoon nog niet uitgetest. Normale DS games hadden meestal geen problemen met multiplayer tussen US en EU versies, maar voor de DSi durf ik dat niet te zeggen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vanaf morgen een hoop DS games voor 14 euro bij de Aldi, waaronder Dragon Quest IV. Fiets er dus ff langs als je uit school komt
Ik zit niet meer op school en ik heb geen fiets, maar ik ga wel meteen zoeken waar de dichtstbijzijnde Aldi zitquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vanaf morgen een hoop DS games voor 14 euro bij de Aldi, waaronder Dragon Quest IV. Fiets er dus ff langs als je uit school komt
Als ik Chrono Trigger uit heb ga ik hem ook kopen.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:38 schreef Wii-Style het volgende:
Chinatown Wars verkoopt niet zo slecht als eerst gedacht!
Chinatown Wars.![]()
!!
Bronnetje? kan het namelijk niet vinden op de aldi sitequote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fiets er nou maar gewoon vanuit school langs!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:04 schreef lizardtattoo het volgende:
Nou ja, er staat niet bij welke DQ dus het kan ook nog Rocket Slime of Joker zijn natuurlijk
Deel IV is al een paar maanden voor zo'n £11 bij Amazon te krijgen. Deel V is idd te nieuw.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
deel IV en V denk ik te nieuw om te dumpen
Veel plezier ermeequote:Op woensdag 20 mei 2009 10:54 schreef lizardtattoo het volgende:
Het is Chapters of the Chosenen die FF titel is Tactics A2
Yep. Heb ze ook gehaaldquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:54 schreef lizardtattoo het volgende:
Het is Chapters of the Chosenen die FF titel is Tactics A2
Je gaat genieten. Geloof me. Je gaat genieten.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:03 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, Chrono Trigger bijna uitgespeeld. Alvast GTA en Broken Sword besteld.
Nadat ie heeft genoten van Broken Swordquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:55 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Je gaat genieten. Geloof me. Je gaat genieten.
Van al mn consoles speel ik met afstand het meest op de DSquote:Op zondag 24 mei 2009 13:29 schreef linuxje het volgende:
Spelen jullie ook gewoon thuis met de DS? Onderweg en op vakantie is een DS echt ideal, maar pak je thuis niet liever de Wii of PC? De hele tijd naar zo'n klein schermpje turen wordt je toch gek van?
Ik heb 'm liggen, maar ben er nog niet aan toe gekomen. Op de een of andere manier gaat DQV maar door en die moet ik van mezelf eerst uitspelen voordat ik een andere game ga spelen.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:05 schreef Jesse_ het volgende:
Iemand hier die Suikoden Tierkreis speelt of gespeeld heeft?
Ik zit er nu 4 uur in en vind het fantastisch, maar wordt het spel ook nog iets moeilijker?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:03 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Nadat ie heeft genoten van Broken Sword
Must Havequote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:18 schreef Aether het volgende:
The Another World
Nieuwe trailer.
[ link | afbeelding ]
quote:Yeah, I follow it. They've mostly been posting recaps of old media coverage... but, yesterday, they posted that they're resuming magazine coverage starting next week... so there will be something in the June 1 issue of Jump. I'm looking forward to it!
Also, someone on 2ch gave some retail information, which I'm not positive is legitimate, but here it is anyway: 700k preorders as of last week, there's a new PV coming at the beginning of June, and the currently expected shipment of DQ9 is between 2.5 and 3 million.
OMFGquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:18 schreef Aether het volgende:
The Another World
Nieuwe trailer.
[ link | afbeelding ]
De officiële website noemt 2009 voor Japan; zal wel rond oktober worden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:17 schreef Chocobo het volgende:
Iets groterEcht prachtig,... ben benieuwd naar de gameplay en de release-datum!
Dragon Quest IV en V zijn de moeite waard, net als Final Fantasy III en IV.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:06 schreef Spaulding het volgende:
Wat zijn de beste RPG's van de DS? Ik hou zelf niet zo van RPG maar op de DS vind ik dat soort spellen vaak fantastisch.
Ik weet van Chrono Trigger en Pokemon natuurlijk maar welke zijn nog meer de moeite waard?
En wanneer komt die Mario & Luigi RPG uit? Is dat een beetje een aanrader?
Welke kleur heb je?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:24 schreef koei het volgende:
Mijn DSi is gekochtAlleen nog een weekje wachten totdat hij in Nederland aankomt!
Er kwam nog wel wat btw bij, maar uiteindelijk kost hij me 119 euroMoet ik alleen nog wel een Nederlandse stekker kopen.
quote:
Ik weet niet hoeveel jij van plan bent om in de zomervakantie te gaan gamen, maar met nog geen 10 uur kun je Broken Sword net zo goed meteen doorspelen en GTA bewaren voor de vakantie (en als Roy gelijk heeft kun je die dan afwisselen met de nieuwe Mario & Luigi)quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:07 schreef Strolie75 het volgende:
Gister lagen Broken Sword en GTA: Chinatown Wars in de brievenbus. Maar die bewaar ik een maandje tot de zomervakantie!
Ik heb altijd gelijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:34 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel jij van plan bent om in de zomervakantie te gaan gamen, maar met nog geen 10 uur kun je Broken Sword net zo goed meteen doorspelen en GTA bewaren voor de vakantie (en als Roy gelijk heeft kun je die dan afwisselen met de nieuwe Mario & Luigi)
Overal bij de retail zal je 'm vinden voor 169,99 euro. Maakt verder weinig uit.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:19 schreef kevin85 het volgende:
Waar kan je de DSI het beste kopen en wat kost ie?
Ik wil hen vanmiddag graag halen dus gaarne geen webshop want dat duurt erg lang helaas..
Bvd
duurt het ook drie jaar voor hij hier uitkomt?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deze week op 1 binnen gekomen in Japan:
http://www.gamersland.com(...)-story---debuut.html
Prof. Layton-achtige game schijnt.
Japans leren gaat snellerquote:Op zondag 31 mei 2009 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
duurt het ook drie jaar voor hij hier uitkomt?
quote:Op zondag 31 mei 2009 14:13 schreef BrokenBond het volgende:
[..]
Overal bij de retail zal je 'm vinden voor 169,99 euro. Maakt verder weinig uit.
Maar er komen er zat aan hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 12:37 schreef koei het volgende:
Ja, maar wie wil er nou nog een psp als zijn opvolger al is aangekondigd? (Plus dat er al tijden bijna geen nieuwe games meer voor de PSP verschijnen)
Partners in Time vond ik op de een of andere manier niet zo leuk, ik raakte er niet verslaafd aan zoals ik verslaafd raakte aan Superstar Saga op de GBAquote:Op maandag 1 juni 2009 14:37 schreef e-wok het volgende:
Ik ben gestopt met yoshi's island. Bij wereld 3 vond ik het niet leuk meer, omdat de camera vooruit scrollt en je dan steeds buiten beeld valt.
Ik heb partners in time nu bijna uitgespeeld, luigi heeft net aan meneer ster bewezen dat hij waardig is
Kerel, de Ace Attorneygames zijn de beste games die voor de DS te krijgen zijnquote:Op maandag 1 juni 2009 14:20 schreef Silver92 het volgende:
Heeft iemand zich hier al in de Ace Attorney serie verdiept? Ik heb een paar weken terug deeltje 4 uitgespeeld, en het zijn de beste games die ik op de DS gespeeld heb.
Verder zijn FF IV, TWEWY, Suikoden Tierkreis, Chrono Trigger en Yoshi's Island ook hééél tof.
Op één of andere manier kon ik die game bij ook niet motiveren om het uit te spelen. Ik weet niet waardoor het kwamquote:Op maandag 1 juni 2009 14:37 schreef e-wok het volgende:
Ik ben gestopt met yoshi's island. Bij wereld 3 vond ik het niet leuk meer, omdat de camera vooruit scrollt en je dan steeds buiten beeld valt.
Ik heb partners in time nu bijna uitgespeeld, luigi heeft net aan meneer ster bewezen dat hij waardig is
Hehe ik zat net naar Co-op te kijken en toen zag ik het spel voor het eerst.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:57 schreef Strolie75 het volgende:
Developer walkthrough van Scribblenauts.
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-scribblenauts/50734
quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:14 schreef Spougle het volgende:
Golden Sun, eindelijk na 6 jaar. Ik ben helemaal blij
Bedankt voor de link. Had het nog niet gezien. Goed om eindelijk wat meer van het spel te zien.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:57 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:57 schreef Strolie75 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |