quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Praat met het mannetje in The End of Time, en met je partymembers. Als het dan niet duidelijk wordt:ik kan echt niks vinden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aha!!!! ik zou dat dus echt nooit gevonden hebben! ben er in het begin hard doorheen geraced! thnx!![]()
Als het goed is is de DSi Shop regiogebonden. Al je importgames zullen nog wel werken maar je zult waarschijnlijk alleen maar gebruik kunnen maken van de US store.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:15 schreef koei het volgende:
Heeft er al iemand een import DSi? Werkt dat goed met DSi Ware? Mijn broer komt over een paar weken terug uit de Verenigde Staten en kan er eventueel een voor me meenemen aangezien die dingen daar veel goedkoper zijn.
Aangezien er nog geen DSi Enhanced of exclusive games zijn (en in de DSi Shop zijn volgens mij nog geen multiplayergames te vinden) is dit gewoon nog niet uitgetest. Normale DS games hadden meestal geen problemen met multiplayer tussen US en EU versies, maar voor de DSi durf ik dat niet te zeggen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:34 schreef koei het volgende:
Ach, het importeren van gewone games is alleen maar een pluspunt, die zijn daar veel goedkoper. Maar hoe zit het met een eventuele multiplayer met een europese DSi?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker hoe het spel eigenlijk geen side-quests heeft, maar je voortdurend voorstuwd in de hoofd verhaallijn
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
mischien moet je dan wel een dsi kopen, mijn dslite doet het helaas nog steeds en ik mag geen nieuwe dsi kopen van mezelf voordat mijn lite kaduuk isquote:Op maandag 18 mei 2009 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
Batterij van mijn DS Lite gaat trouwens wel steeds sneller leeg...
Ik zou het geen straf vinden als die van mij stuk zou gaan! Maar volgende maand eerst een iPhone.quote:Op maandag 18 mei 2009 08:16 schreef Klonk het volgende:
mischien moet je dan wel een dsi kopen, mijn dslite doet het helaas nog steeds en ik mag geen nieuwe dsi kopen van mezelf voordat mijn lite kaduuk is
Ik heb mariokart gespeeld tegen amerikanen, japanners etc, nu is dat natuurlijk een oude game, maar ik ga er vanuit dat het met nieuwere games ook geen probleem moet zijn!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:41 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Aangezien er nog geen DSi Enhanced of exclusive games zijn (en in de DSi Shop zijn volgens mij nog geen multiplayergames te vinden) is dit gewoon nog niet uitgetest. Normale DS games hadden meestal geen problemen met multiplayer tussen US en EU versies, maar voor de DSi durf ik dat niet te zeggen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vanaf morgen een hoop DS games voor 14 euro bij de Aldi, waaronder Dragon Quest IV. Fiets er dus ff langs als je uit school komt
Ik zit niet meer op school en ik heb geen fiets, maar ik ga wel meteen zoeken waar de dichtstbijzijnde Aldi zitquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vanaf morgen een hoop DS games voor 14 euro bij de Aldi, waaronder Dragon Quest IV. Fiets er dus ff langs als je uit school komt
Als ik Chrono Trigger uit heb ga ik hem ook kopen.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:38 schreef Wii-Style het volgende:
Chinatown Wars verkoopt niet zo slecht als eerst gedacht!
Chinatown Wars.![]()
!!
Bronnetje? kan het namelijk niet vinden op de aldi sitequote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fiets er nou maar gewoon vanuit school langs!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:04 schreef lizardtattoo het volgende:
Nou ja, er staat niet bij welke DQ dus het kan ook nog Rocket Slime of Joker zijn natuurlijk
Deel IV is al een paar maanden voor zo'n £11 bij Amazon te krijgen. Deel V is idd te nieuw.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
deel IV en V denk ik te nieuw om te dumpen
Veel plezier ermeequote:Op woensdag 20 mei 2009 10:54 schreef lizardtattoo het volgende:
Het is Chapters of the Chosenen die FF titel is Tactics A2
Yep. Heb ze ook gehaaldquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:54 schreef lizardtattoo het volgende:
Het is Chapters of the Chosenen die FF titel is Tactics A2
Je gaat genieten. Geloof me. Je gaat genieten.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:03 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, Chrono Trigger bijna uitgespeeld. Alvast GTA en Broken Sword besteld.
Nadat ie heeft genoten van Broken Swordquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:55 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Je gaat genieten. Geloof me. Je gaat genieten.
Van al mn consoles speel ik met afstand het meest op de DSquote:Op zondag 24 mei 2009 13:29 schreef linuxje het volgende:
Spelen jullie ook gewoon thuis met de DS? Onderweg en op vakantie is een DS echt ideal, maar pak je thuis niet liever de Wii of PC? De hele tijd naar zo'n klein schermpje turen wordt je toch gek van?
Ik heb 'm liggen, maar ben er nog niet aan toe gekomen. Op de een of andere manier gaat DQV maar door en die moet ik van mezelf eerst uitspelen voordat ik een andere game ga spelen.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:05 schreef Jesse_ het volgende:
Iemand hier die Suikoden Tierkreis speelt of gespeeld heeft?
Ik zit er nu 4 uur in en vind het fantastisch, maar wordt het spel ook nog iets moeilijker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |