quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Praat met het mannetje in The End of Time, en met je partymembers. Als het dan niet duidelijk wordt:ik kan echt niks vinden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aha!!!! ik zou dat dus echt nooit gevonden hebben! ben er in het begin hard doorheen geraced! thnx!![]()
Als het goed is is de DSi Shop regiogebonden. Al je importgames zullen nog wel werken maar je zult waarschijnlijk alleen maar gebruik kunnen maken van de US store.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:15 schreef koei het volgende:
Heeft er al iemand een import DSi? Werkt dat goed met DSi Ware? Mijn broer komt over een paar weken terug uit de Verenigde Staten en kan er eventueel een voor me meenemen aangezien die dingen daar veel goedkoper zijn.
Aangezien er nog geen DSi Enhanced of exclusive games zijn (en in de DSi Shop zijn volgens mij nog geen multiplayergames te vinden) is dit gewoon nog niet uitgetest. Normale DS games hadden meestal geen problemen met multiplayer tussen US en EU versies, maar voor de DSi durf ik dat niet te zeggen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:34 schreef koei het volgende:
Ach, het importeren van gewone games is alleen maar een pluspunt, die zijn daar veel goedkoper. Maar hoe zit het met een eventuele multiplayer met een europese DSi?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker hoe het spel eigenlijk geen side-quests heeft, maar je voortdurend voorstuwd in de hoofd verhaallijn
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
mischien moet je dan wel een dsi kopen, mijn dslite doet het helaas nog steeds en ik mag geen nieuwe dsi kopen van mezelf voordat mijn lite kaduuk isquote:Op maandag 18 mei 2009 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
Batterij van mijn DS Lite gaat trouwens wel steeds sneller leeg...
Ik zou het geen straf vinden als die van mij stuk zou gaan! Maar volgende maand eerst een iPhone.quote:Op maandag 18 mei 2009 08:16 schreef Klonk het volgende:
mischien moet je dan wel een dsi kopen, mijn dslite doet het helaas nog steeds en ik mag geen nieuwe dsi kopen van mezelf voordat mijn lite kaduuk is
Ik heb mariokart gespeeld tegen amerikanen, japanners etc, nu is dat natuurlijk een oude game, maar ik ga er vanuit dat het met nieuwere games ook geen probleem moet zijn!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:41 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Aangezien er nog geen DSi Enhanced of exclusive games zijn (en in de DSi Shop zijn volgens mij nog geen multiplayergames te vinden) is dit gewoon nog niet uitgetest. Normale DS games hadden meestal geen problemen met multiplayer tussen US en EU versies, maar voor de DSi durf ik dat niet te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |