quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vanaf morgen een hoop DS games voor 14 euro bij de Aldi, waaronder Dragon Quest IV. Fiets er dus ff langs als je uit school komt
Ik zit niet meer op school en ik heb geen fiets, maar ik ga wel meteen zoeken waar de dichtstbijzijnde Aldi zitquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vanaf morgen een hoop DS games voor 14 euro bij de Aldi, waaronder Dragon Quest IV. Fiets er dus ff langs als je uit school komt
Als ik Chrono Trigger uit heb ga ik hem ook kopen.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:38 schreef Wii-Style het volgende:
Chinatown Wars verkoopt niet zo slecht als eerst gedacht!
Chinatown Wars.![]()
!!
Bronnetje? kan het namelijk niet vinden op de aldi sitequote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fiets er nou maar gewoon vanuit school langs!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:04 schreef lizardtattoo het volgende:
Nou ja, er staat niet bij welke DQ dus het kan ook nog Rocket Slime of Joker zijn natuurlijk
Deel IV is al een paar maanden voor zo'n £11 bij Amazon te krijgen. Deel V is idd te nieuw.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
deel IV en V denk ik te nieuw om te dumpen
Veel plezier ermeequote:Op woensdag 20 mei 2009 10:54 schreef lizardtattoo het volgende:
Het is Chapters of the Chosenen die FF titel is Tactics A2
Yep. Heb ze ook gehaaldquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:54 schreef lizardtattoo het volgende:
Het is Chapters of the Chosenen die FF titel is Tactics A2
Je gaat genieten. Geloof me. Je gaat genieten.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:03 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, Chrono Trigger bijna uitgespeeld. Alvast GTA en Broken Sword besteld.
Nadat ie heeft genoten van Broken Swordquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:55 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Je gaat genieten. Geloof me. Je gaat genieten.
Van al mn consoles speel ik met afstand het meest op de DSquote:Op zondag 24 mei 2009 13:29 schreef linuxje het volgende:
Spelen jullie ook gewoon thuis met de DS? Onderweg en op vakantie is een DS echt ideal, maar pak je thuis niet liever de Wii of PC? De hele tijd naar zo'n klein schermpje turen wordt je toch gek van?
Ik heb 'm liggen, maar ben er nog niet aan toe gekomen. Op de een of andere manier gaat DQV maar door en die moet ik van mezelf eerst uitspelen voordat ik een andere game ga spelen.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:05 schreef Jesse_ het volgende:
Iemand hier die Suikoden Tierkreis speelt of gespeeld heeft?
Ik zit er nu 4 uur in en vind het fantastisch, maar wordt het spel ook nog iets moeilijker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |