quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:03 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Nadat ie heeft genoten van Broken Sword
Must Havequote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:18 schreef Aether het volgende:
The Another World
Nieuwe trailer.
[ link | afbeelding ]
quote:Yeah, I follow it. They've mostly been posting recaps of old media coverage... but, yesterday, they posted that they're resuming magazine coverage starting next week... so there will be something in the June 1 issue of Jump. I'm looking forward to it!
Also, someone on 2ch gave some retail information, which I'm not positive is legitimate, but here it is anyway: 700k preorders as of last week, there's a new PV coming at the beginning of June, and the currently expected shipment of DQ9 is between 2.5 and 3 million.
OMFGquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:18 schreef Aether het volgende:
The Another World
Nieuwe trailer.
[ link | afbeelding ]
De officiële website noemt 2009 voor Japan; zal wel rond oktober worden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:17 schreef Chocobo het volgende:
Iets groterEcht prachtig,... ben benieuwd naar de gameplay en de release-datum!
Dragon Quest IV en V zijn de moeite waard, net als Final Fantasy III en IV.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:06 schreef Spaulding het volgende:
Wat zijn de beste RPG's van de DS? Ik hou zelf niet zo van RPG maar op de DS vind ik dat soort spellen vaak fantastisch.
Ik weet van Chrono Trigger en Pokemon natuurlijk maar welke zijn nog meer de moeite waard?
En wanneer komt die Mario & Luigi RPG uit? Is dat een beetje een aanrader?
Welke kleur heb je?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:24 schreef koei het volgende:
Mijn DSi is gekochtAlleen nog een weekje wachten totdat hij in Nederland aankomt!
Er kwam nog wel wat btw bij, maar uiteindelijk kost hij me 119 euroMoet ik alleen nog wel een Nederlandse stekker kopen.
quote:
Ik weet niet hoeveel jij van plan bent om in de zomervakantie te gaan gamen, maar met nog geen 10 uur kun je Broken Sword net zo goed meteen doorspelen en GTA bewaren voor de vakantie (en als Roy gelijk heeft kun je die dan afwisselen met de nieuwe Mario & Luigi)quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:07 schreef Strolie75 het volgende:
Gister lagen Broken Sword en GTA: Chinatown Wars in de brievenbus. Maar die bewaar ik een maandje tot de zomervakantie!
Ik heb altijd gelijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:34 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel jij van plan bent om in de zomervakantie te gaan gamen, maar met nog geen 10 uur kun je Broken Sword net zo goed meteen doorspelen en GTA bewaren voor de vakantie (en als Roy gelijk heeft kun je die dan afwisselen met de nieuwe Mario & Luigi)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |