Phoenix Wright/Apollo Justice gamesquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hotel Dusk, Trace Memory Another Code?
Als die prijs in yen is, dan is dat ding niet eens zo duur. Ongeveer 20 euro. Ik houd play-asia in ieder geval even in de gaten.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:59 schreef Aether het volgende:
Alle DS-games bijelkaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Newbie alert!quote:Op donderdag 9 april 2009 16:39 schreef yeahmen het volgende:
wtf betekent TVP.. het is echt irritant. Zeg dan gewoon niets
Terug Vind Post, zodat de users hier snel hun actieve fora terug kunnen vinden.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:39 schreef yeahmen het volgende:
wtf betekent TVP.. het is echt irritant. Zeg dan gewoon niets
Leuk, zo'n nieuwe TIJDPERK.quote:Strong sales of both the Wii and Nintendo's handheld DS player despite the global economic slowdown had led the company to expect a record 530 billion yen (5,3 miljard dollar) operating profit for the year that ended on March 31.
Ofquote:Op donderdag 9 april 2009 17:16 schreef Nebo het volgende:
[..]
Terug Vind Post, zodat de users hier snel hun actieve fora terug kunnen vinden.
bookmarks gebruiken.
Ja die van mij werkt ook nogquote:Op donderdag 9 april 2009 23:04 schreef miss-scofield het volgende:
TVP
Ik wacht nog steeds op Prof. Layton 2.... Ik speel zo nu en dan Trauma Center!! Eindelijkstomme level uitgespeeld na honderdduizend keer proberen!! Maar nu moet ik weer iets doen, maar weet niet wat... ooit eerder gedaan, maar dat is dus een eeuwigheid geleden!
PS. Ik wil ook een DSi... maar heb én geen geld en mijn DS doet het nog prima!!
Yup, bij VGP. Hij schijnt overigens wel weer verzet te zijn naar meiquote:Op donderdag 9 april 2009 22:24 schreef Aether het volgende:
Iemand nog Black Sigil besteld?
Lijkt nog het meest op een Chrono Trigger / Secret of Mana kruising.
[..]
+ Time hollowquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:37 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Phoenix Wright/Apollo Justice games
Waarom komen zulke dingen nou nooit van een mooie kopie ofzo, altijd een crappy GSM picquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:01 schreef Aether het volgende:
Professor Layton 2 op lijst Bart Smit? - release 1 juli?
[ afbeelding ]
Ik vind het geel op de zwarte DS het mooist,.... geen idee of dat de lite of i isquote:Op zaterdag 11 april 2009 07:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zijn wat klachten mbt 'geel' gekleurde schermen. Hier een voorbeeld:
[ afbeelding ]
Juist jaIk zie het wel omdat ze naast elkaar staan, maar als je er eentje hebt zie ik het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |