Vrijdag ook mee begonnen, idd een topgamequote:Op zondag 15 maart 2009 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
GTA ga ik ook wel spelen denk ik, ben wel benieuwd wat ze er van gemaakt hebben. Maar eerst, vaste lezers weten het al, Dragon Quest V.
Die game is goooeeeedSterk verhaal, monsters recruiten, veel humor en snelle battles. Ik weet nu al dat deze in mijn top 5 voor 2009 staat
Zit nog steeds vast bij de eind baas. Op een gegeven moment had ik het helemaal gehad en heb het spel twee maanden niet aangeraakt ofzo.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:28 schreef Laniboekje het volgende:
Even een TVP'tje plaatjes.
Op de to-do-lijst:
- Uitspelen van Chrono Trigger
Oh, ik ben nog niet bij de eindbaas. Het het ook alweer een weekje niet gespeeld maar ik geloof dat ik bij het stuk ben dat Lavos 'neergestort' is ofzo?quote:Op zondag 15 maart 2009 11:52 schreef magnifor het volgende:
[..]
Zit nog steeds vast bij de eind baas. Op een gegeven moment had ik het helemaal gehad en heb het spel twee maanden niet aangeraakt ofzo.
Ik nog niet, ben eventjes mijn monsters aan het levelen. Ik denk overigens wel dat ik mijn tijger zo terug krijg want toen ik 's nachts in het dorpje kwam zag ik 'm volgens mijquote:Op zondag 15 maart 2009 11:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vrijdag ook mee begonnen, idd een topgame, ben nu in dat tweede gedeelte en heb net mn tijger teruggevonden.
dat monsters levellen gaat trouwens makkelijk in die cave in je thuisdorp, daar lopen nogal wat metal slimes rond , zo kreeg ik mn rotten apple en slime knight binnen no-time op l20quote:Op zondag 15 maart 2009 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik nog niet, ben eventjes mijn monsters aan het levelen. Ik denk overigens wel dat ik mijn tijger zo terug krijg want toen ik 's nachts in het dorpje kwam zag ik 'm volgens mij
Oh ja! Goeie tipquote:Op zondag 15 maart 2009 13:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dat monsters levellen gaat trouwens makkelijk in die cave in je thuisdorp, daar lopen nogal wat metal slimes rond , zo kreeg ik mn rotten apple en slime knight binnen no-time op l20
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/grand+theft+auto:+chinatown+wars+(gta)_DS.htmlquote:Op zondag 15 maart 2009 14:09 schreef SilverGun het volgende:
Slechts ¤23,49 bij play.com, incl. bezorgen. Weet iemand nog een Nederlandse webwinkel waar ie ook ongeveer zo goedkoop is? Heb geen CC namelijk.
Goed spel idd!quote:Op zondag 15 maart 2009 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
GTA ga ik ook wel spelen denk ik, ben wel benieuwd wat ze er van gemaakt hebben. Maar eerst, vaste lezers weten het al, Dragon Quest V.
Die game is goooeeeedSterk verhaal, monsters recruiten, veel humor en snelle battles. Ik weet nu al dat deze in mijn top 5 voor 2009 staat
dat is niet perse oldschool, dat is dragon quest(al je meerdere delen gespeeld hebt weet je dat je tenminste tot l5 moet 'grinden' om het eerste stuk door te komen).quote:Op zondag 15 maart 2009 21:30 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Goed spel idd!
Het is wel een tijd geleden dat ik zo'n old scool RPG heb gespeeld, wie is er namelijk ook 2 keer dood gegaan in de eerste cave
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |