abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 maart 2009 @ 12:06:17 #1
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_67458588

Welkom in hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.
quote:
Voorgaande topics:
XLI - XL - XXXVII - XXXVI - XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I.

Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:
TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.

Tarieven voor normaal transport:
0 - 50kg > transport 29.- | etagekosten 10.-
50 - 100kg > transport 39.- | etagekosten 20.-
100 - 300kg > transport 59.- | etagekosten 30.-
300 - 500kg > transport 79.- | etagekosten 40.-
En elke volgende staffel van 200 kilo is +20.-

Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.

Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:
IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:
Zondags- en speciale openingstijden
Bij een zondagsopening is IKEA open van 10-17 uur.

Dit zijn de zondagsopeningen van de komende tijd:
15 feb | IKEA Amsterdam, Hengelo en Utrecht
22 feb | IKEA Amsterdam, Delft, Duiven en Haarlem
1 mrt | IKEA Amersfoort, Amsterdam, Breda, Eindhoven, Groningen, Heerlen en Utrecht
8 mrt | IKEA Amsterdam
15 mrt | IKEA Amsterdam
22 mrt | IKEA Amsterdam en Eindhoven
29 mrt | IKEA Amsterdam, Delft, Haarlem, Heerlen en Hengelo
5 apr | IKEA Amsterdam, Breda, Delft, Groningen, Utrecht
12 apr | Geen vestigingen open (1e paasdag)
19 apr | IKEA Amsterdam en Delft
26 apr | IKEA Amsterdam, Delft en Duiven

Dit zijn de bijzondere openingstijden voorjaar 2009:
- Goede vrijdag 10 april | open van 10-18 uur
- Tweede paasdag maandag 13 april | open van 10-17 uur
- Koninginnedag donderdag 30 april | open van 10-17 (IKEA Delft is deze dag gesloten)
quote:
Vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!
  • IKEA Amersfoort: jakkop
  • IKEA Amsterdam: JC-Rags
  • IKEA Barendrecht: kalinho
  • IKEA Breda:
  • IKEA Delft: Snarf
  • IKEA Duiven: WebForce
  • IKEA Eindhoven:
  • IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003
  • IKEA Heerlen: TimC
  • IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
  • IKEA Utrecht: Memento-Mori
    Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten
  • Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!
    :-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
      vrijdag 27 maart 2009 @ 12:07:20 #2
    37582 Snarf
    pi_67458617
    quote:
    Op donderdag 26 maart 2009 20:57 schreef Guppyfriend het volgende:
    hoi IKEA medewerkers,

weet iemand of de LOGGA serie eruit gaat? (kapstokken, schoenenrekken enz). eerst stond er een kapstok en een schoenenrek, maar het schoenenrek staat niet meer op de site
    Er gaan sommige artikelen uit de serie, maar er komt zo te zien ook weer een nieuwe kapstok bijvoorbeeld. De serie krijgt dus een update.
    :-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
    pi_67458661
    Jij was eerder
    Eins, zwei, hoeplakai.
      vrijdag 27 maart 2009 @ 12:10:41 #4
    137776 boem-dikkie
    Jedi Mind Baby!
    pi_67458718
    Ik heb ook weer de halve Ikea leeg gekocht vorige week.
    Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
      vrijdag 27 maart 2009 @ 12:16:35 #5
    37582 Snarf
    pi_67458873
    quote:
    Op vrijdag 27 maart 2009 12:10 schreef boem-dikkie het volgende:
    Ik heb ook weer de halve Ikea leeg gekocht vorige week.
    Ik ben trots op je
      vrijdag 27 maart 2009 @ 12:17:04 #6
    37582 Snarf
    pi_67458879
    quote:
    Op vrijdag 27 maart 2009 12:08 schreef jakkop het volgende:
    Jij was eerder
    Een of andere labiele pisnicht had de OP upgefucked, bastard.
      vrijdag 27 maart 2009 @ 12:18:05 #7
    137776 boem-dikkie
    Jedi Mind Baby!
    pi_67458910
    quote:
    Op vrijdag 27 maart 2009 12:16 schreef Snarf het volgende:

[..]

Ik ben trots op je
    Ik ook. De prijs van een zelfbouw kast viel me alleen zwáár tegen. Dus ik maak zelf wel een kast.
    Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
    pi_67459037
    quote:
    Op vrijdag 27 maart 2009 12:17 schreef Snarf het volgende:

[..]

Een of andere labiele pisnicht had de OP upgefucked, bastard.
    Jep, ik heb em weer teruggezet. Bij geschiedenis staan in wiki-sites namelijk alle oudere versies.
    Eins, zwei, hoeplakai.
    pi_67460500
    jaja ik meld me ook weer
    pi_67461390
    Weet iemand waar "dat eene mooie gordijn met verticale streepen in cremé en bruin achtige kleuren" gebleven is?

En iemand al eens het IKEA Speur Spel gespeeld?
      Moderator vrijdag 27 maart 2009 @ 16:02:34 #12
    155227 crew  Guppy
    dus
    pi_67465704
    quote:
    Op vrijdag 27 maart 2009 12:07 schreef Snarf het volgende:

[..]

Er gaan sommige artikelen uit de serie, maar er komt zo te zien ook weer een nieuwe kapstok bijvoorbeeld. De serie krijgt dus een update.
    oke! vandaag heb ik in ieder geval deze gescoord:

LOGGA kapstok

ik neem aan dat dat het 'oude' model is? in Duiven waren er iig nog maar twee. ik had de een na laatste.
    ik hoop dat er ook weer een schoenenrek komt, want die vond ik ook erg leuk, van de LOGGA serie. maar dat zal denk ik wel afwachten zijn?

wat ik nog meer heb gehaald:

MALM ladekast 6 lades

3x HALSTED deurmat

2x Daim

ik bedoel, wat zou een bezoek aan IKEA zijn zonder!
    [b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
    pi_67475381
    quote:
    Op vrijdag 27 maart 2009 13:44 schreef Goover het volgende:
    Weet iemand waar "dat eene mooie gordijn met verticale streepen in cremé en bruin achtige kleuren" gebleven is?

En iemand al eens het IKEA Speur Spel gespeeld?
    Het wat voor spel?
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      zaterdag 28 maart 2009 @ 08:43:43 #14
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_67487034
    Zo even wat Trofast-spul halen om het speelgoed-probleem aan te pakken
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
      zaterdag 28 maart 2009 @ 11:45:02 #15
    3011 E.T.
    pi_67489491
    Wat een gezeik trouwens in Delft dat je niet met je kar naar je auto kan Gelukkig stond ik heel dichtbij de uitgang en ben dus maar een paar keer heen en weer gelopen.. kind met spullen onder het afdak alleen latend.

Maar je moet dus altijd met z'n tweeen naar Ikea in Delft als je iets groters wilt halen.. of je moet je spullen op de gok laten staan terwijl je je auto haalt. Volgende keer weer naar Barendrecht
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_67489699
    is in Utrecht ook zo maar er is altijd iemand buiten aanwezig die op je spullen let als je de auto haalt, bij ons is de voornaamste reden dat er voorheen teveel schade aan auto's ontstond door los zwervende karren op t perkeerdek/in de parkeergarage, gezien daar geen afrastering voor is.. Maarja NA de verbouwing is dat opgelost
      zaterdag 28 maart 2009 @ 13:38:39 #17
    101840 Rijstebuiltje
    Du Hast.. Du Hast mich
    pi_67492200
    Zow..

Als het goed is wordt straks tussen 2 en 6 deze hier afgeleverd:

Gister ook nog in Barendrecht geweest..

Het volgende maar meegenomen:

Deze in het wit, bruin, rood en turkoois
    Wir müssen leben, bis wir sterben!
      zaterdag 28 maart 2009 @ 14:23:39 #18
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_67493157
    Leuk, is echt een ideale kast voor serviesgoed enzo
    Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
      zaterdag 28 maart 2009 @ 18:16:19 #19
    101840 Rijstebuiltje
    Du Hast.. Du Hast mich
    pi_67498965
    Hij is er al ruim 2 uur inmiddels.. maar man o man..

De gasten waren boven, en zo snel als kwamen waren we alweer naar de volgende!
    Trekt Rijstelief de doos open! Maar dat is bruin??

"Maak je niet druk, dat zal het onderstel wel zijn?" is zijn reactie..
    Ik zeg: "ehh, maar die hele kast is wit"

Ik kijk uit het raam, en zie ze de straat uitrijden precies een kant uit, waar de straat open ligt, en het dus doodlopend is.. Rijstelief is in de auto gestapt en achter de gasten aangereden..

Die kwamen netjes weer naar boven, het andere deel brengen!
    En namen dus de andere weer mee.. dat bleek dus onderdeel van een Lack combinatie te zijn..
    Wir müssen leben, bis wir sterben!
    pi_67522375
    Sow strak bureautje...

BESTA BURS in hoogglans zwart en hoogglans wit

[ Bericht 2% gewijzigd door Bartjebart op 29-03-2009 17:37:49 ]
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      zondag 29 maart 2009 @ 17:26:05 #21
    3011 E.T.
    pi_67522677
    quote:
    Op zondag 29 maart 2009 17:15 schreef Bartjebart het volgende:
    Sow strak bureautje...
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]

BESTA BURS in hoogglans zwart en hoogglans wit
    Mooi Maar 40cm diep is wel heel erg weinig voor een buro
    pi_67523097
    Hmm. dat was me nog niet eens opgevallen
    Dat is inderdaad wel weinig...
    pi_67523263
    quote:
    Op vrijdag 27 maart 2009 16:02 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

oke! vandaag heb ik in ieder geval deze gescoord:

LOGGA kapstok
    [ afbeelding ]

ik neem aan dat dat het 'oude' model is? in Duiven waren er iig nog maar twee. ik had de een na laatste.
    ik hoop dat er ook weer een schoenenrek komt, want die vond ik ook erg leuk, van de LOGGA serie. maar dat zal denk ik wel afwachten zijn?
    De kapstok had ik hier voor je gehad, die gaat er over 5 weken uit namelijk. Schoenenrek heb ik ook staan, maar mag nog niet weg. Moeten eerst kijken of het in het nieuwe huis past. Mocht je interesse hebben dan kan je altijd PM sturen, dan kijken we over een week of 5 nog eens samen
      Moderator zondag 29 maart 2009 @ 19:42:03 #24
    155227 crew  Guppy
    dus
    pi_67526180
    quote:
    Op zondag 29 maart 2009 17:44 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

De kapstok had ik hier voor je gehad, die gaat er over 5 weken uit namelijk. Schoenenrek heb ik ook staan, maar mag nog niet weg. Moeten eerst kijken of het in het nieuwe huis past. Mocht je interesse hebben dan kan je altijd PM sturen, dan kijken we over een week of 5 nog eens samen

kapstok heb ik nu ook, schoenenrekje wil ik graag hebben ik houd me dus sowieso aanbevolen (moet ik je nu ook nog even PM'en??)
    [b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
    pi_67526788
    PM me over 5 weken even als ik het vergeet Zit midden in verhuis stress enzo, dus kan gerust dat ik er totaal niet meer aan denk
      Moderator zondag 29 maart 2009 @ 20:11:05 #26
    155227 crew  Guppy
    dus
    pi_67527038
    quote:
    Op zondag 29 maart 2009 20:03 schreef Tha_Duck het volgende:
    PM me over 5 weken even als ik het vergeet Zit midden in verhuis stress enzo, dus kan gerust dat ik er totaal niet meer aan denk
    kan me voorstellen, ik heb het net achter de rug succes alvast!
      zondag 29 maart 2009 @ 23:28:28 #27
    124373 Ireth
    #sjongejongejonge
    pi_67533576
    Ik heb een vraagje over dit bed

(ANEBODA)

Is het mogelijk om met een decoupeerzaag de achterwand geheel in te korten tot gelijke hoogte met het voeteneind? Eingelijk zoek ik dus een bed zonder hoog hoofdeinde... en de Vinstra is dat wel qua model.. maar niet qua budget
    Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
    pi_67539717
    quote:
    Op vrijdag 27 maart 2009 20:49 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het wat voor spel?
    Het Ikea Speur Spel.

Het idee is dat je met 2 teams een speurtocht door Ikea doet. Je start met de naam van een product, en bij dat product in de winkel vind je de volgende aanwijzing, zo speur je heel de Ikea door! Erg leuk spel, vooral om dat de meeste mensen niet alle Ikea producten uit hun hoofd kennen (op Billy Expedit en andere bekende series na).

Wel opletten voor het personeel, ook zijn er nog een paar regels:
    - Niet rennen
    - Niet te opvallend zoeken
    - Geen personeel om hulp vragen
    pi_67540437
    quote:
    Op zondag 29 maart 2009 23:28 schreef Ireth het volgende:
    Ik heb een vraagje over dit bed
    [ afbeelding ]
    (ANEBODA)

Is het mogelijk om met een decoupeerzaag de achterwand geheel in te korten tot gelijke hoogte met het voeteneind? Eingelijk zoek ik dus een bed zonder hoog hoofdeinde... en de Vinstra is dat wel qua model.. maar niet qua budget
    Dat zou ik je echt afraden, dat bed ik zo krakkemikkig als wat ('k hem 'm zelf ook ). Ik denk dat als je het hoofeinde verkort, dat het bed dan onvoldoende steun heeft, dat het dan uit balans is.
    Ik prijs mezelf elke ochtend weer gelukkig dat het bed nog staat, want ik heb wel leuke verhalen over dat bed gehoord.
      maandag 30 maart 2009 @ 11:09:47 #30
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_67540754
    quote:
    Op zondag 29 maart 2009 17:26 schreef E.T. het volgende:

[..]

Mooi Maar 40cm diep is wel heel erg weinig voor een buro
    Er staan niet voor niets 2 laptops op . Denk zelf dat je het meer als dressoir met optie bureau moet zien, ofzo.

Laatst kussens gekocht voor de tuinmeubeltjes die ik vorig jaar in de koopjeshoek gescored heb en die nu op het balkon staan, en nog een enorme opbergbak, en wat fotolijstjes, en snoep natuurlijk .

Deze hebben we 2x, en in het zwart (waren ¤21,25 per stuk i.p.v. zo'n ¤60,-)

En een vierkante kruk/tafeltje voor ¤15,- en die zal toen ook zo'n ¤50,- gekost hebben.

Koopjeshoek .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_67540786
    Ik liep afgelopen zaterdag even door Ikea Haarlem,
    even kijken of er ook mooie badkamermeubels waren voor hetn ieuwe huis,
    en ja hoor, kastje en spiegel van de GOMORGEN serie, dubbele wasbak en kranen van een andere serie.

Komen we beneden bij de snuisterijen,
    ligt daar servies, (borden (1 maat), diepe borden en toetjesbakjes) voor 0,39 euro per stuk.
    12 borden, 6 soepborden en 6 bakjes voor euro 9,36 gehaald.

dat scheelt een hoop op ons servies budget, die stond op 200 euro.
    pi_67559145
    quote:
    Op maandag 30 maart 2009 10:28 schreef Goover het volgende:

[..]

Het Ikea Speur Spel.

Het idee is dat je met 2 teams een speurtocht door Ikea doet. Je start met de naam van een product, en bij dat product in de winkel vind je de volgende aanwijzing, zo speur je heel de Ikea door! Erg leuk spel, vooral om dat de meeste mensen niet alle Ikea producten uit hun hoofd kennen (op Billy Expedit en andere bekende series na).

Wel opletten voor het personeel, ook zijn er nog een paar regels:
    - Niet rennen
    - Niet te opvallend zoeken
    - Geen personeel om hulp vragen
    Zit je me nu in de maling te nemen?
    pi_67576649
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 13:30 schreef Kwameisje het volgende:
    Heeft iemand anders ook problemen met het plaatsen van de (Nexus bruinzwarte) plint (sokkel) stukken op plintladen (sokkelladen)? Wij hebben in Delft onlangs 2 plintladen + plint gekocht. De plint is 17mm dik, dus 1mm te dik om in het 16mm profiel van de lade te passen. We hebben nog een restje plint over van een paar jaar geleden, en die past wel. Telefonische klantenservice stuurde me door naar de balie in Delft; daar werd gezegd dat alle 16 plinten daar in het magazijn van dezelfde leverancier (code 16230) kwamen dus even dik zouden zijn. Van de 5 verpakkingen die al door iemand opengescheurd waren heb ik het nagemeten, en die waren inderdaad allemaal 17mm.
    Wie heeft dit ook gehad, en hoe is dat opgelost? Of heeft iemand anders nog tips?
    pi_67583623
    Ik vind de garantieregeling bij Ikea toch wel apart. Ik had anderhalf jaar geleden 6 stoelen gekocht, waarvan 4 in een aanbieding (4 voor de prijs van 3). De stoelen (Hendriksdal) waren erg gaan "doorzitten" waardoor je de houten balken nogal voelde.
    Gisteren even langsgegaan omdat ik nog garantie had. De enige oplossing die ze boden was mijn geld terug in de vorm van een tegoedbon (of kaart). Eigenlijk is hierbij de regeling dat je terugkrijgt wat je betaald hebt (eigenlijk logisch). Ik kon daar echter geen 6 nieuwe stoelen voor kopen. Na wat "morren" kreeg ik uiteindelijk wel de aankoopprijs van nu (in de vorm van de tegoedkaart).

Ik vind het vreemd dat ik nu weer 6 nieuwe stoelen heb waar ik weer twee jaar garantie op heb (niet dat ik het erg vind...). Ik vind het ergens ook raar dat ik eigenlijk meer geld heb teruggekregen als dat ik betaald heb. Je zou eigenlijk verwachten dat je gewoon 6 nieuwe stoelen mag pakken en deze omruilen voor de oude.

Dit is overigens geen klacht, maar de werkwijze verbaast me! Het zou zelf fraudegevoelig kunnen werken.
    Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
      Moderator dinsdag 31 maart 2009 @ 17:09:28 #35
    155227 crew  Guppy
    dus
    pi_67583997
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 16:59 schreef dahei het volgende:
    Ik vind de garantieregeling bij Ikea toch wel apart. Ik had anderhalf jaar geleden 6 stoelen gekocht, waarvan 4 in een aanbieding (4 voor de prijs van 3). De stoelen (Hendriksdal) waren erg gaan "doorzitten" waardoor je de houten balken nogal voelde.
    Gisteren even langsgegaan omdat ik nog garantie had. De enige oplossing die ze boden was mijn geld terug in de vorm van een tegoedbon (of kaart). Eigenlijk is hierbij de regeling dat je terugkrijgt wat je betaald hebt (eigenlijk logisch). Ik kon daar echter geen 6 nieuwe stoelen voor kopen. Na wat "morren" kreeg ik uiteindelijk wel de aankoopprijs van nu (in de vorm van de tegoedkaart).

Ik vind het vreemd dat ik nu weer 6 nieuwe stoelen heb waar ik weer twee jaar garantie op heb (niet dat ik het erg vind...). Ik vind het ergens ook raar dat ik eigenlijk meer geld heb teruggekregen als dat ik betaald heb. Je zou eigenlijk verwachten dat je gewoon 6 nieuwe stoelen mag pakken en deze omruilen voor de oude.

Dit is overigens geen klacht, maar de werkwijze verbaast me! Het zou zelf fraudegevoelig kunnen werken.
    het is ook typisch dat je meer geld hebt gekregen.. beetje onterecht zou ik zelfs zeggen, maar goed, ik werk dan ook niet bij IKEA. aan de andere kant is het wel de service waar je om vroeg, dus ik zou erg blij zijn als een winkel me die service zou geven
    pi_67584587
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 17:09 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

het is ook typisch dat je meer geld hebt gekregen.. beetje onterecht zou ik zelfs zeggen, maar goed, ik werk dan ook niet bij IKEA. aan de andere kant is het wel de service waar je om vroeg, dus ik zou erg blij zijn als een winkel me die service zou geven
    Zoals ik al zei "het is geen klacht"
    Ik vind de werkwijze alleen wat "ongewoon". Wel goed!
    Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
    pi_67586884
    in principe heb je gewoon recht op 6 nieuwe stoelen inderdaad en als de tijd het toe laat bellen we zelf even naar het magazijn of die die stoelen willen komen brengen, laat de tijd dat niet toe dan geven we idd een tegoedpas met de waarde van 6 stoelen. Maar even bellen en het laten komen is idd slimmer en minder fraudegevoelig
      woensdag 1 april 2009 @ 13:20:41 #38
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_67609967
    Ik ben aan het zoeken naar een niet al te grote, stevige en niet te dure boekenkast.
    Nu vond ik deze:

Zou dat wat zijn?
    AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
    forum.opeenshadikhet.nl
    pi_67610796
    quote:
    Op maandag 30 maart 2009 21:17 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Zit je me nu in de maling te nemen?
    Nee, ik heb dit spel serieus een keer gespeeld...
    pi_67630450
    Ik heb een vraag!

Ik heb 6 doosjes met de Expeditwieltjes nodig voor op mijn werk. Deze waren niet op voorraad in filiaal Heerlen en komen wrs pas over 2 weken binnen. Is het mogelijk dat Ikea ze apart legt en mij dan even belt? Of is er een of andere sms-service zodat ik weet wanneer ze weer binnen zijn?
    Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
    pi_67630607
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 13:44 schreef Goover het volgende:

[..]

Nee, ik heb dit spel serieus een keer gespeeld...
    Hmm oke...
    pi_67630827
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 22:56 schreef Cyan het volgende:
    Ik heb een vraag!

Ik heb 6 doosjes met de Expeditwieltjes nodig voor op mijn werk. Deze waren niet op voorraad in filiaal Heerlen en komen wrs pas over 2 weken binnen. Is het mogelijk dat Ikea ze apart legt en mij dan even belt? Of is er een of andere sms-service zodat ik weet wanneer ze weer binnen zijn?
    Euhm als je mij je mobiele nummer PM't dan kan ik morgen wel een sms-notificatie vast leggen.
    (maar volgens mij vervalt die na 4 weken. maar we kunnen het proberen)
    pi_67630941
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 23:05 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Euhm als je mij je mobiele nummer PM't dan kan ik morgen wel een sms-notificatie vast leggen.
    (maar volgens mij vervalt die na 4 weken. maar we kunnen het proberen)
    Check je pm. Thnx voor de moeite!
      donderdag 2 april 2009 @ 10:20:11 #44
    37582 Snarf
    pi_67637965
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 23:07 schreef Cyan het volgende:

[..]

Check je pm. Thnx voor de moeite!
    Of je kijkt gewoon op internet: tadaa.
      donderdag 2 april 2009 @ 10:25:44 #45
    37582 Snarf
    pi_67638122
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 13:20 schreef Spookje81 het volgende:
    Ik ben aan het zoeken naar een niet al te grote, stevige en niet te dure boekenkast.
    Nu vond ik deze: [ afbeelding ]

Zou dat wat zijn?
    ja, dat is zeker wat, hoewel die andere misschien ook wel wat voor je is

je moet uiteindelijk toch naar de winkel om hem te kopen, bekijk gewoon daar wat je er het steviste uit vindt zien voor het zachtste prijsje.
      donderdag 2 april 2009 @ 10:29:15 #46
    37582 Snarf
    pi_67638216
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 13:32 schreef Kwameisje het volgende:
    Heeft iemand anders ook problemen met het plaatsen van de (Nexus bruinzwarte) plint (sokkel) stukken op plintladen (sokkelladen)? Wij hebben in Delft onlangs 2 plintladen + plint gekocht. De plint is 17mm dik, dus 1mm te dik om in het 16mm profiel van de lade te passen. We hebben nog een restje plint over van een paar jaar geleden, en die past wel. Telefonische klantenservice stuurde me door naar de balie in Delft; daar werd gezegd dat alle 16 plinten daar in het magazijn van dezelfde leverancier (code 16230) kwamen dus even dik zouden zijn. Van de 5 verpakkingen die al door iemand opengescheurd waren heb ik het nagemeten, en die waren inderdaad allemaal 17mm.
    Wie heeft dit ook gehad, en hoe is dat opgelost? Of heeft iemand anders nog tips?
    Ik zal eens navragen of er in Delft al wat mee gedaan is. Kan wel nog even duren, want ik werk deze en volgende week nog in Helsingborg (Zweden) aan de planning van een nieuwe winkel. Wordt vervolgd.
    pi_67638381
    quote:
    Op donderdag 2 april 2009 10:20 schreef Snarf het volgende:

[..]

Of je kijkt gewoon op internet: tadaa.
    Maar ik kan op mijn werk niet op internet kijken of ze binnen zijn. Dus is dit een betere oplossing.
      donderdag 2 april 2009 @ 10:34:44 #48
    37582 Snarf
    pi_67638428
    quote:
    Op donderdag 2 april 2009 10:33 schreef Cyan het volgende:

[..]

Maar ik kan op mijn werk niet op internet kijken of ze binnen zijn. Dus is dit een betere oplossing.
    Ah, dat wist ik niet; dan is dit natuurlijk een betere oplossing ja.
    pi_67647702
    quote:
    Op donderdag 2 april 2009 10:29 schreef Snarf het volgende:

[..]

Ik zal eens navragen of er in Delft al wat mee gedaan is. Kan wel nog even duren, want ik werk deze en volgende week nog in Helsingborg (Zweden) aan de planning van een nieuwe winkel. Wordt vervolgd.
    Fijn! Tack så mycket!
    We overwegen een zijpaneel te kopen en te verzagen - die zijn maar 14mm.
    En duurder, maarja, zonder is ook niks.
    pi_67660223
    http://www.marklivesinikea.com/

Weet niet of het een hoax is, maar wel leuk om te zien!
    pi_67661101
    quote:
    Op donderdag 2 april 2009 22:29 schreef Cyan het volgende:

Er zijn echt aardig wat filmpjes van die gast!
    pi_67663043
    quote:
    Op donderdag 2 april 2009 22:29 schreef Cyan het volgende:

Volgens mij was dat echt...
    pi_67708513
    Wat een ontzettend irritante gast.
    Eins, zwei, hoeplakai.
      zaterdag 4 april 2009 @ 21:24:02 #54
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_67713194

Eindelijk weer de KRAMFORS in een lichte kleur leer
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_67714208
    quote:
    Op zaterdag 4 april 2009 21:24 schreef Adelante het volgende:
    [ afbeelding ]

En sowieso een betere soort leer
    pi_67720980
    Ik heb gisteren een Klavsta lampenkapje gekocht. Nou valt me ineens op dat deze lampenkappen niet meer op de website staan. Betekent dit dat ze uit het assortiment gaan?
    pi_67750923
    quote:
    Op vrijdag 27 maart 2009 13:44 schreef Goover het volgende:
    Niemand?
      maandag 6 april 2009 @ 09:58:00 #58
    37582 Snarf
    pi_67751350
    quote:
    Op maandag 6 april 2009 09:38 schreef Goover het volgende:

[..]

Niemand?
    Ik in ieder geval niet, sry.
    pi_67759384
    Ik ben nog op zoek naar 3 zwarte schaaltjes van de serie SYNTES.

Het gaat om deze schaaltjes

Weet iemand of deze serie eruit gaat?? In Hengelo en Duiven zijn deze niet op voorraad. Ik hoop dat iemand dit weet.
      maandag 6 april 2009 @ 16:06:12 #60
    37582 Snarf
    pi_67762872
    quote:
    Op maandag 6 april 2009 14:26 schreef maikiemuis het volgende:
    Ik ben nog op zoek naar 3 zwarte schaaltjes van de serie SYNTES.

Het gaat om deze schaaltjes

[ afbeelding ]

Weet iemand of deze serie eruit gaat?? In Hengelo en Duiven zijn deze niet op voorraad. Ik hoop dat iemand dit weet.
    Zo te zien is die dit uitgaand/uit de collectie. Sales-end zoals we dat noemen is april 2009.
    pi_67769475
    Ze gaan er uit inderdaad. Komt wel iets voor in de plaats, bijna zelfde ontwerp, maar andere kleuren. Denk wel dat zwart weer terug komt.
      maandag 6 april 2009 @ 21:07:19 #62
    14896 Gumtree
     Rubberboom?
    pi_67773380
    quote:
    Op zaterdag 4 april 2009 21:59 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

En sowieso een betere soort leer
    Onze kramfors in dat bruine leer ziet er niet meer uit... verder is het een heerlijke bank.
    pi_67812856
    Is de CB 652 koelkast ook in Nederland te krijgen. Ik zag in het boekje "inbouwapperatuur" deze combi voorbij komen. Ik vind het namelijk een beetje vreemd dat je in een hogekast van 233 cm voor een kleinere koel/vries combinatie moet kiezen dan in een hoge kast van 211 cm.

Wie weet er hier of er meer mogelijkheden zijn??????
    pi_67815478
    quote:
    Op dinsdag 7 april 2009 23:11 schreef JohDan het volgende:
    Is de CB 652 koelkast ook in Nederland te krijgen. Ik zag in het boekje "inbouwapperatuur" deze combi voorbij komen. Ik vind het namelijk een beetje vreemd dat je in een hogekast van 233 cm voor een kleinere koel/vries combinatie moet kiezen dan in een hoge kast van 211 cm.

Wie weet er hier of er meer mogelijkheden zijn??????
    de 652?!

Nee de Nederlandse nummering gaat van 601 tot 610 voor inbouwkoelkasten en 625 tot 627 voor onderbouwkoelkasten

Waar heb je die 652 vandaan?

edit: google is altijd handig.
    De 652 lijkt in eerste instantie op de 602 zoals die in Nederland verkrijgbaar is. Maar er zit een extra vrieslade in. Deze koelkast hebben wij niet in het assortiment. En het zit er ook niet aan te komen. Sorry

[ Bericht 13% gewijzigd door Bartjebart op 08-04-2009 00:44:50 ]
      woensdag 8 april 2009 @ 07:43:10 #65
    37582 Snarf
    pi_67817251
    't zijn maar voorbeelden he, in het boekje en in de planner.
    Als je een hoge kast (211 of 233) optimaal wilt benutten dan gooi je er OF een 601 in (177 cm hoog) of een 602 in (iets kleiner). Waarom we de grootste koelkast (601) dan niet in de grootste kast (233) laten zien is, omdat we geen correct passende deurmaten hebben. Je krijgt dan een kast met deuren 70 onderin, 90 in het midden en 57 bovenin. Het gevolg is dat als je je koelgedeelte openmaakt, de bovenste deur d.m.v. een koppelschroefje mee open gaat. Sommige klanten vinden dat lelijk, 99,9% maakt het geen hol uit als ze daarvoor een grotere koelkast krijgen.
      woensdag 8 april 2009 @ 20:37:54 #66
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_67841326
    NIEUW!

Die draaistoelen zijn tof, vooral die van IKEA PS
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_67842041
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 20:37 schreef Adelante het volgende:
    NIEUW!

[ afbeelding ]

oeoeoeooeoeoeoeoeoeuwh!

staat die al op de site? quanta kosta? hebbuh hebbuh hebbuh!
    pi_67843684
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 20:52 schreef styliste het volgende:

[..]

oeoeoeooeoeoeoeoeoeuwh!

Volgens mij zit 'ie heel lekker
    pi_67844746
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 20:52 schreef styliste het volgende:

[..]

oeoeoeooeoeoeoeoeoeuwh!

199.- geloof ik...
    In wit en zwart
    pi_67869460
    crap...Na onze verhuizing ben ik 2 essentiele onderdelen van ons logeerbed kwijtgeraakt. Het gaat om 2 stalen massieve buisjes met schroefgaten erin voor het DALSELV bedframe. Ik heb er nog 2 maar heb er 4 nodig.
    Weet iemand of ik die zo op kan halen bij de Ikea (Duiven) of dat die besteld moeten worden?
    pi_67903257
    quote:
    Op zaterdag 4 april 2009 21:24 schreef Adelante het volgende:
    [ afbeelding ]

Wie wat waar hoe?
      zaterdag 11 april 2009 @ 12:19:49 #72
    76312 sh4dow
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    pi_67921022
    Ikea heeft veel meubels in de kleur bruinzwart (zie http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=bruinzwart )

Weet iemand welke RAL kleur dit is?
      zaterdag 11 april 2009 @ 20:05:54 #73
    37582 Snarf
    pi_67932281
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 12:19 schreef sh4dow het volgende:
    Ikea heeft veel meubels in de kleur bruinzwart (zie http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=bruinzwart )

Weet iemand welke RAL kleur dit is?
    RALkleuren zijn bij ons niet bekend, wij hebben alleen de NCS-nummers die men verkrijgt door de gewenste kleur onder een scanner te leggen. Niet hezelfde, maar toch bijzonder nauwkeurig. Bovendien is het ene zwartbruin (fineer) het andere zwartbruin (folie) niet (lak). Waar ben je specifiek naar op zoek?
      zaterdag 11 april 2009 @ 20:06:47 #74
    37582 Snarf
    pi_67932331
    quote:
    Op donderdag 9 april 2009 17:08 schreef MartijnA3 het volgende:
    crap...Na onze verhuizing ben ik 2 essentiele onderdelen van ons logeerbed kwijtgeraakt. Het gaat om 2 stalen massieve buisjes met schroefgaten erin voor het DALSELV bedframe. Ik heb er nog 2 maar heb er 4 nodig.
    Weet iemand of ik die zo op kan halen bij de Ikea (Duiven) of dat die besteld moeten worden?
    Geen idee. Als je het onderdeelnummer hebt, probeer dan de klantenservice eerst eens te bellen. Misschien kunnen zij het telefonisch opzoeken en opsturen.
    pi_67934457
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 21:57 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

199.- geloof ik...
    In wit en zwart
    Is het nu stof of leder (denk niet het laatste maar ok)?
    Balorig, niet te verwarren met ballorig!
    Assumption is the mother of all mistakes....
      zaterdag 11 april 2009 @ 21:50:35 #76
    76312 sh4dow
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    pi_67935429
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 20:05 schreef Snarf het volgende:

RALkleuren zijn bij ons niet bekend, wij hebben alleen de NCS-nummers die men verkrijgt door de gewenste kleur onder een scanner te leggen. Niet hezelfde, maar toch bijzonder nauwkeurig. Bovendien is het ene zwartbruin (fineer) het andere zwartbruin (folie) niet (lak). Waar ben je specifiek naar op zoek?
    Hm ik zie nu dat er bruinzwart en zwartbruin bestaat. Om preciezer te zijn willen we sowieso de volgende meubels aanschaffen:
    De bruinzwarte Bjursta tafel: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50116809
    De zwartbruine Lack open kast: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00045560

We hebben zelf nog een kast en die willen we ook in een vergelijkbare bruinzwarte kleur schilderen, vandaar mijn vraag. Kun je me met deze info verder helpen?
      zaterdag 11 april 2009 @ 23:22:42 #77
    37582 Snarf
    pi_67937725
    Volgensmij heeft de BJURSTA tafel hetzelfde soort fineer als de NEXUS zwartbruin deuren van de keukenafdeling (toch, Bart?). Ik ben dinsdag weer bij IKEA, dan zal ik het NCS nummer voor je nagaan.
    pi_67939556
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 21:18 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Is het nu stof of leder (denk niet het laatste maar ok)?
    Het is een soort ribstof
    pi_67939605
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 23:22 schreef Snarf het volgende:
    Volgensmij heeft de BJURSTA tafel hetzelfde soort fineer als de NEXUS zwartbruin deuren van de keukenafdeling (toch, Bart?). Ik ben dinsdag weer bij IKEA, dan zal ik het NCS nummer voor je nagaan.
    Ja klopt...
    maar aangezien het van 2 leveranciers komt is de kans aanwezig dat de tint wat lichter is.

Wat je ook kunt doen is met een inlegblad van BJURSTA naar de verfwinkel gaan en dan kunnen ze voor je nameten welke kleur dat is...
      maandag 13 april 2009 @ 00:41:01 #80
    21746 Budah
    He who is awake
    pi_67966841
    Heeft iemand het witte laminaat van Ikea liggen? Hoe ziet dat er in real life uit?
    product of a hippy/rocker upbringing
    pi_67981075
    Ik las afgelopen week in de krant dat IKEA korting geeft (ik meen 30%) op Sultan matrassen tot 1 mei..
    Het waren 2 soorten, weet iemand welke soorten?
    Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
    pi_67981293
    quote:
    Op maandag 13 april 2009 17:57 schreef Kluupkluup het volgende:
    Ik las afgelopen week in de krant dat IKEA korting geeft (ik meen 30%) op Sultan matrassen tot 1 mei..
    Ik heb echt DE uitkomst voor je!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_67982870
    aha Hedfors en Hedstad dus
    Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
      maandag 13 april 2009 @ 22:51:48 #84
    45532 ziggyziggyziggy
    wisselwachter, vlaggenzwaaier
    pi_67990039
    Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
      vrijdag 17 april 2009 @ 14:37:16 #85
    41427 Anosmie
    G.R.A.S.002
    pi_68108847
    Komt deze ooit nog eens bij de Ikea?

Zijn lelijke stiefzuster is sinds een weekje weer mondjesmaat aan het binnensijpelen bij diverse vestigingen. Maar ik wil deze!
    *stampvoet*
    Fok!bejaarde
      vrijdag 17 april 2009 @ 19:26:09 #86
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_68118355
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 14:37 schreef Anosmie het volgende:
    [ afbeelding ]
    Zijn lelijke stiefzuster is sinds een weekje weer mondjesmaat aan het binnensijpelen bij diverse vestigingen. Maar ik wil deze!
    *stampvoet*
    Of je nou rooie kussens of groene kussens hebt, dat maakt toch ook niet uit?
      vrijdag 17 april 2009 @ 23:30:53 #87
    123497 Darkhelmet76
    Strik je veter...
    pi_68128446
    quote:
    Op maandag 13 april 2009 17:57 schreef Kluupkluup het volgende:
    Hmmm, das wel interessant, aangezien ik 2 nieuwe matrassen moet hebben!
    Is er een IKEA-medewerker die me kan zeggen of deze matrassen geschikt zijn voor een electrisch verstelbare lattenbodem?!
    Ruim appartement met garage in centrum van Sittard te koop! PM voor meer info!
    www.botergeel.nl
    pi_68128478
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 23:30 schreef Darkhelmet76 het volgende:

[..]

Hmmm, das wel interessant, aangezien ik 2 nieuwe matrassen moet hebben!
    Is er een IKEA-medewerker die me kan zeggen of deze matrassen geschikt zijn voor een electrisch verstelbare lattenbodem?!
    Volgens mij niet omdat het matrassen zijn met binnenvering.
      vrijdag 17 april 2009 @ 23:40:02 #89
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_68128730
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 23:31 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Volgens mij niet omdat het matrassen zijn met binnenvering.
    Binnenvering kan toch ook gewoon met verstelbare lattenbodems De veren moeten dan pocketveren zijn, zodat ze niet in elkaar kunnen draaien.
      zaterdag 18 april 2009 @ 10:16:29 #90
    123497 Darkhelmet76
    Strik je veter...
    pi_68134253
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 23:40 schreef Adelante het volgende:

[..]

Binnenvering kan toch ook gewoon met verstelbare lattenbodems De veren moeten dan pocketveren zijn, zodat ze niet in elkaar kunnen draaien.
    Bij de beschrijving op de Ikea site staat zowel pocktetvering als binnenvering vermeld bij hetzelfde matras.
    Wat is t nou?
    www.botergeel.nl
    pi_68134510
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 14:37 schreef Anosmie het volgende:
    [ afbeelding ]
    *stampvoet*

Dan bekleed je hem toch in de kleur die je mooi vindt
      zondag 19 april 2009 @ 00:26:50 #92
    5740 Stroekie
    rimpelsauriër
    pi_68156909
    begrijp ik het goed dat Ikea Delft een andere, eigen prijsvoering heeft ten opzichte van de andere winkels
    Ik ben op zoek naar 60 vierkante meter Tundra Antiek, en nu kwam ik elders op fok tegen dat het in Delft maar 4.95 in plaats van 8.95 zou kosten
    Dus dan kan een ritje vanuit Braboland wel uit, toch?
    penny wise, pound foolish
    www.frisofeest.nl op 30 november 2012
    Gezellig met een zachte gay
      zondag 19 april 2009 @ 09:33:48 #93
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_68161182
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 00:26 schreef Stroekie het volgende:
    begrijp ik het goed dat Ikea Delft een andere, eigen prijsvoering heeft ten opzichte van de andere winkels
    Ik ben op zoek naar 60 vierkante meter Tundra Antiek, en nu kwam ik elders op fok tegen dat het in Delft maar 4.95 in plaats van 8.95 zou kosten
    Dus dan kan een ritje vanuit Braboland wel uit, toch?
    Zou eerst eens navragen bij je dichtstbijzijnde filiaal of zij het prijsverschil uitkeren bij de klantenservice. Dat zou je benzine schelen.
    pi_68161595
    Vraagje, kan ik bij IKEA ook plak plastic kopen voor het tegen het raam? Of kan ik daarvoor beter naar de Praxis gaan...
    pi_68164111
    Heeft IKEA niet.

Oeps

[ Bericht 78% gewijzigd door jakkop op 19-04-2009 17:15:29 ]
    Eins, zwei, hoeplakai.
    pi_68165765
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 10:02 schreef Ingridh007 het volgende:
    Vraagje, kan ik bij IKEA ook plak plastic kopen voor het tegen het raam? Of kan ik daarvoor beter naar de Praxis gaan...
    IKEA heeft 1 soort; AMORF FROST
    pi_68174724
    Thanks!!
    pi_68227828
    geheel tevreden met onze Ikea keuken

MAAR 1 'probleempje' wat wellicht makkelijk op te lossen is:
    We hebben van die mooie hoekkasten met een carousel erin. Indien je deze iets te snel dichtdoet gaat de schroef van de handgreep langs de kast ernaast. Hierdoor hebben we dus wat lichte beschadigingen op de kast ernaast. Heb schroefdoppen gekocht bij de Praxis maar deze passen niet. Verkopen ze deze ook bij de Ikea zelf? Dus een afdekdopje voor de schroefkop?
      dinsdag 21 april 2009 @ 15:58:40 #99
    41427 Anosmie
    G.R.A.S.002
    pi_68240633
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 19:26 schreef Adelante het volgende:

Of je nou rooie kussens of groene kussens hebt, dat maakt toch ook niet uit?
    Het gaat om de gehele look A. Die rooie heeft geen witte knoopjes of een lieflijk wit biesje.
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 10:32 schreef Ml-etje het volgende:

Dan bekleed je hem toch in de kleur die je mooi vindt
    Dan wordt het wel een heel duur tuinbankje.

Maar niemand weet of er nog ergens een schip met IKEA containers rond de grens van Neerlandse wateren ligt te dobberen. Met aan boord mijn bankje met groene kussens die ze kunnen lossen als meneer Ikea het codewoord in morse aan ze seint? Niemand?
    Fok!bejaarde
      dinsdag 21 april 2009 @ 22:10:39 #100
    190186 hierissieweer
    Ik val liever op, dan af!
    pi_68254014
    Hoelang blijft de zomer collectie in de winkels?

En de tullerö tuinset, kan die altijd buiten blijven staan en is het een beetje kwaliteit of is het meer voor een seizoen en dan weg werpen?

"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
    Hierissiedan, hierissieweers huisje!
      woensdag 22 april 2009 @ 00:05:18 #101
    227321 Muselive
    Who else but Quagmire?
    pi_68258057
    Ik wil graag een expedit kast kopen. deze:
    Nu vraag ik me echter een paar dingen af:
    1. Ik wil graag de middelste en de buitenste plankjes houden. De 2 plankjes die daar tussen zitten wil ik eigenlijk een beetje verschuiven, kan dit?
    2. Kan ik daar pootjes onder zetten? en zo ja, met welke pootjes van ikea?
    3. Houdt hij het gewicht van 1 oude crt beeldbuis van 70cm? en met die pootjes?

Veel vragen, maar alvast bedankt!
    He's Quagmire, Quagmire
    You never really know what he's gonna do next
      woensdag 22 april 2009 @ 10:32:45 #102
    73305 Stpan
    Zullen wij laten hoo-ooren...
    pi_68263588
    Gordijnvragen:

Als er bij een product staat:

"Het gordijn kan worden opgehangen aan roedes, spiralen of het KVARTAL systeem."
    http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80156484

Dan betekent KVARTAL in gewoon Nederlands hetzelfde als gordijnrails.
    http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80079363

Vraag 1:
    Zijn het gewoon dezelfde gordijnen als op het plaatje, maar waar je dan haakjes aan vast maakt?

Vraag 2:
    Het plafond beslag (als ik het plaatje zo bekijk) hangt aardig los van het plafond. Dat vind ik lelijk, ik wil gewoon gordijnrails tegen het plafond aanplakken en van boven tot onder gordijn hebben, zonder tussenruimte!

Zie ik het verkeerd of is dit dan inderdaad niet de oplossing voor mij?

Vraag 3:
    Kun je ook gewone doe-het-zelf gordijnrails gebruiken om Ikea gordijnen op te hangen?
    pi_68269363
    Ik heb ook een vraagje!

Het gaat om een soort van barretje / keukeneiland / opbergsysteem van Faktum / Abstrakt met een personlig blad erop. Heb m in breda en in amsterdam zien staan (dus bij de andere staat hij vast ook:P)

Hij stond aangegeven voor 1060. Nou wilden we sowieso dat bovenste stuk niet dus dat scheelt alweer 120 euro. Maar had nog een vraagje, welk blad is het goedkoopst? We willen m namelijk wel ongeveer zoals hij in de winkel staat alleen als er opties zijn om hem wat goedkoper te maken en toch qua kleuren e.d. hetzelfde eruit te laten zien doen we dit natuurlijk graag

De homeplanner kan ik niks mee (krijg dat witte achterblad er niet in en personlig staat niet in de homeplanner), daarom dacht ik, even hier een poging wagen!

[ Bericht 4% gewijzigd door Loelette op 22-04-2009 15:00:18 ]
    pi_68276170
    Over tuinassortiment: dat blijft vanaf nu vast in de collectie. Was eerst telkens van april tot september ongeveer, maar er is nu voor gekozen om het het hele jaar door te verkopen.

Expedit: planken zijn gewoon te verplaatsen naar eigen inzicht . Er zitten gaatjes in de zijwanden van de kast, waar je pinnetjes in doet waar de planken op rusten. Pootjes kan volgens mij niet, en max. gewicht kan je als het goed is op de site zien.
    Eins, zwei, hoeplakai.
    pi_68289902
    Nog even een vraagje over expedit.
    Nouja, eigenlijk 2, waarbij de ene uit de andere volgt.

- Ik wil graag deze http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40156283 kast halen van 't weekend, maar nu zag ik dus op de site staan dat het 1 pakket is, en dat dat 94 Kilo weegt.
    Nu vind ik dat sowieso al fiks voor een kast van spaanplaat, hardboard en een vulling van papier..
    Weegt dat ding echt zoveel?? (oh..en in de algemene opsomming staat 3 pakketten, als je dat dan aanklikt staat er dat het 1 pakket is.)

- De tweede vraag: is het gebruikelijk is dat je geholpen wordt met het sjouwen van zulke pakketten vanuit de stelling op je kar, en dan later vanaf de kar in je auto/aanhanger?
    (En dat is dus vooral de vraag als het inderdaad 1 pakket is wat dus 94 kilo weegt...
    als het 3 pakketten van 30-35 kilo zijn dan is het geen probleem.)

punt is namelijk dat ik zaterdag wel een aanhanger+auto ter beschikking heb, maar geen sjouwhulpje

(toevoeging: dit http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S39849799 bed gaat ook mee als het lukt. algemene opsomming =3 pakketten, aangeklikt geeft het 2 pakketten waarvan eentje bijna 70 kilo weegt. ook net ff teveel voor mij alleen..)

[ Bericht 2% gewijzigd door Waterweg op 23-04-2009 00:03:49 ]
    pi_68290050
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 23:57 schreef Waterweg het volgende:
    Nog even een vraagje over expedit.
    Nouja, eigenlijk 2, waarbij de ene uit de andere volgt.

- Ik wil graag deze http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40156283 kast halen van 't weekend, maar nu zag ik dus op de site staan dat het 1 pakket is, en dat dat 94 Kilo weegt.
    Nu vind ik dat sowieso al fiks voor een kast van spaanplaat, hardboard en een vulling van papier..
    Weegt dat ding echt zoveel?? (oh..en in de algemene opsomming staat 3 pakketten, als je dat dan aanklikt staat er dat het 1 pakket is.)

- De tweede vraag: is het gebruikelijk is dat je geholpen wordt met het sjouwen van zulke pakketten vanuit de stelling op je kar, en dan later vanaf de kar in je auto/aanhanger?
    (En dat is dus vooral de vraag als het inderdaad 1 pakket is wat dus 94 kilo weegt...
    als het 3 pakketten van 30-35 kilo zijn dan is het geen probleem.)

punt is namelijk dat ik zaterdag wel een aanhanger+auto ter beschikking heb, maar geen sjouwhulpje
    bestaat uit 3 pakketten
    pi_68290126
    quote:
    Op donderdag 23 april 2009 00:03 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

bestaat uit 3 pakketten
    vooraf alvast mijn excuses voor mijn wantrouwendheid...

maareh..de site brengt mij in verwarring, de ene zegt 1, de ander 3
    ik heb namelijk geen zin om voor niks heen en weer te rijden enzo..

ik hoop ook dat je gelijk hebt maar ik wil het gewoon even goed bevestigd hebben.
    u is ervaringsdeskundige/medewerker/ikea-o-fiel?
    pi_68290151
    quote:
    Op donderdag 23 april 2009 00:06 schreef Waterweg het volgende:

[..]

vooraf alvast mijn excuses voor mijn wantrouwendheid...

maareh..de site brengt mij in verwarring, de ene zegt 1, de ander 3
    ik heb namelijk geen zin om voor niks heen en weer te rijden enzo..

ik hoop ook dat je gelijk hebt maar ik wil het gewoon even goed bevestigd hebben.
    u is ervaringsdeskundige/medewerker/ikea-o-fiel?
    medewerker customer service indeed
    pi_68290274
    quote:
    Op donderdag 23 april 2009 00:07 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

medewerker customer service indeed
    okej dan, je hebt me overtuigd!

bedankt voor je reactie...en dan vooral bedankt voor het zo snel&duidelijk reageren

(overigens...wellicht een tipje voor de afdeling websitegebeuren, om die bug/vaagheid eruit te halen? )
      donderdag 23 april 2009 @ 11:37:59 #110
    41427 Anosmie
    G.R.A.S.002
    pi_68298685
    Sinds wanneer heeft de expedit gaatjes voor het verlegegn van de planken???

Naar mijn weten zitten de planken op de aangegeven hoogte vast met een duvel.

De planken in bv de Billy zijn verstelbaar, die van de expedit zitten echt ramvast op 1 plek.
    Fok!bejaarde
      donderdag 23 april 2009 @ 12:01:33 #111
    73305 Stpan
    Zullen wij laten hoo-ooren...
    pi_68299459
    Ik geef Asnomie gelijk hier.
    pi_68299862
    Hier ook een je hebt gelijk over de expedit kast. Wij hadden hem ook en konden de plankjes echt niet verleggen.
    pi_68299914
    Bij een Expedit zitten de planken volgens mij op een vaste plek hoor. Je kunt wel lades/dozen/extra inzetplankjes kopen.
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
      donderdag 23 april 2009 @ 15:44:54 #114
    107521 Furia
    snoopy weer
    pi_68306625
    Weet iemand hier toevallig of er in geen enkele IKEA vestiging meer deze stoel in het rood verkrijgbaar is? Of desnoods alleen de hoesjes? (HENRIKSAL)

donderdag 23 april 2009 @ 23:13:55 #115
    123497 Darkhelmet76
    Strik je veter...
    pi_68322249
    Even een technische vraag voor de IKEA-medewerkers onder ons:

Ik zit erover te denken om de KRAMFORS 3 zits bank te kopen.
    Nu kan deze niet in 1 stuk naar boven, ivm smalle trapopgang.
    Als ik de rugleuning, armleuningen en zitgedeelte los kan halen lukt het waarschijnlijk wel.

Nu heb ik me vandaag laten vertellen bij IKEA Eindhoven dat de armleuningen sowieso los kunnen.
    Ik heb even aan de onderkant gekeken en ik heb het vermoeden dat ik zitting en rugleuning ook los kan krijgen door een paar bouten los te draaien.

Is er iemand die me kan vertellen of dit idd waar is? Of zit de hele constructie ook nog eens gelijmd etc?
    In dat geval zou het ook wel kunnen, moet ik alleen wat balken vervangen die bij het uit elkaar halen evt sneuvelen.... Of is de "basisstoffering" van zitting + rugleuning uit 1 stuk? Dat zou het ook weer lastiger maken...

Anyone?

Ambitieus plan, ik weet t, maar ik hoop dat t lukt!
    www.botergeel.nl
      donderdag 23 april 2009 @ 23:33:11 #116
    37582 Snarf
    pi_68322982
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 13:42 schreef Loelette het volgende:
    Ik heb ook een vraagje!

Het gaat om een soort van barretje / keukeneiland / opbergsysteem van Faktum / Abstrakt met een personlig blad erop. Heb m in breda en in amsterdam zien staan (dus bij de andere staat hij vast ook:P)

[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Hij stond aangegeven voor 1060. Nou wilden we sowieso dat bovenste stuk niet dus dat scheelt alweer 120 euro. Maar had nog een vraagje, welk blad is het goedkoopst? We willen m namelijk wel ongeveer zoals hij in de winkel staat alleen als er opties zijn om hem wat goedkoper te maken en toch qua kleuren e.d. hetzelfde eruit te laten zien doen we dit natuurlijk graag

De homeplanner kan ik niks mee (krijg dat witte achterblad er niet in en personlig staat niet in de homeplanner), daarom dacht ik, even hier een poging wagen!
    Als je het echt mooi wilt hebben dan is een op maat gemaakt werkblad (PERSONLIG) toch echt het mooist. Een laminaat randafwerking is waarschijnlijk het mooist (¤10/m). Je kunt de voorzijde van het barretje ook afronden (¤5/m) maar dat staat weer cheap denk ik, zeker in een donkere kleur. PRÄGEL en NUMERÄR moet je zelf verzagen en is niet zo mooi af te werken als in de winkel. Je kan evt. besparen op deur- en ladedempers, scheelt 5 euro per deurtje/laatje.

Let op: volgensmij zijn de staanders van de bar dubbelzijdig afgewerkt. Je kan namelijk van zowel de buitenkant als de binnenkant (onderaan bij de plint) tegen de staander aankijken. Officieel is een dubbelzijdig gelamineerd werkblad maar tot 105 cm. hoogte te bestellen, en het lijkt erop dat de hoogte van een staander in de foto's 108 cm. is. (92 voor de kast, 16 voor de plint). Laat je dus nog even goed voorlichten in de winkel of het kan. Bij mij in Delft staat 'ie trouwens niet.
    pi_68337006
    quote:
    Op dinsdag 21 april 2009 09:00 schreef exode het volgende:
    geheel tevreden met onze Ikea keuken

MAAR 1 'probleempje' wat wellicht makkelijk op te lossen is:
    We hebben van die mooie hoekkasten met een carousel erin. Indien je deze iets te snel dichtdoet gaat de schroef van de handgreep langs de kast ernaast. Hierdoor hebben we dus wat lichte beschadigingen op de kast ernaast. Heb schroefdoppen gekocht bij de Praxis maar deze passen niet. Verkopen ze deze ook bij de Ikea zelf? Dus een afdekdopje voor de schroefkop?
    In Hengelo hebben we de schroeven verzonken met zo'n speciale boor. Hierdoor valt de kop van de schroef compleet in het deurtje en kan die dus niet meer de andere fronten beschadigen.
    pi_68337196
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 10:32 schreef Stpan het volgende:
    Gordijnvragen:

Als er bij een product staat:

"Het gordijn kan worden opgehangen aan roedes, spiralen of het KVARTAL systeem."
    http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80156484

Dan betekent KVARTAL in gewoon Nederlands hetzelfde als gordijnrails.
    http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80079363

Vraag 1:
    Zijn het gewoon dezelfde gordijnen als op het plaatje, maar waar je dan haakjes aan vast maakt?

Vraag 2:
    Het plafond beslag (als ik het plaatje zo bekijk) hangt aardig los van het plafond. Dat vind ik lelijk, ik wil gewoon gordijnrails tegen het plafond aanplakken en van boven tot onder gordijn hebben, zonder tussenruimte!
    [ afbeelding ]

Zie ik het verkeerd of is dit dan inderdaad niet de oplossing voor mij?

Vraag 3:
    Kun je ook gewone doe-het-zelf gordijnrails gebruiken om Ikea gordijnen op te hangen?
    KVARTAL betekend zeker niet 'gordijnrails' zoals we deze in Nederland kennen met haakjes en zo. KVARTAL is in basis een systeem met paneelgordijnen.

Als jij zo'n systeem (een witte rail aan het plafond met haakjes) wil hebben dan moet je echt ergens anders zijn.
    pi_68337280
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 17:07 schreef jakkop het volgende:
    Over tuinassortiment: dat blijft vanaf nu vast in de collectie. Was eerst telkens van april tot september ongeveer, maar er is nu voor gekozen om het het hele jaar door te verkopen.
    Ow?! Niks over gehoord nog!
    quote:
    Expedit: planken zijn gewoon te verplaatsen naar eigen inzicht . Er zitten gaatjes in de zijwanden van de kast, waar je pinnetjes in doet waar de planken op rusten. Pootjes kan volgens mij niet, en max. gewicht kan je als het goed is op de site zien.
    Euh sorry maar dat klopt echt niet.
    quote:
    Op woensdag 22 april 2009 00:05 schreef Muselive het volgende:
    Ik wil graag een expedit kast kopen. deze: [ afbeelding ]
    Nu vraag ik me echter een paar dingen af:
    1. Ik wil graag de middelste en de buitenste plankjes houden. De 2 plankjes die daar tussen zitten wil ik eigenlijk een beetje verschuiven, kan dit?
    2. Kan ik daar pootjes onder zetten? en zo ja, met welke pootjes van ikea?
    3. Houdt hij het gewicht van 1 oude crt beeldbuis van 70cm? en met die pootjes?

Veel vragen, maar alvast bedankt!
    De planken worden, zoals hier al eerder aangegeven, vast gezet met duvels. Dat zou betekenen dat je zelf gaten daarvoor moet boren en behoorlijk grote gaten 'over' hebt in de binnenkant van de kast.
    Poten kun je op de hoeken van de onderplaat plaatsen. Hiervoor zou je bijvoorbeeld CAPITA kunnen gebruiken.
    pi_68337445
    quote:
    Op donderdag 23 april 2009 15:44 schreef Furia het volgende:
    Weet iemand hier toevallig of er in geen enkele IKEA vestiging meer deze stoel in het rood verkrijgbaar is? Of desnoods alleen de hoesjes? (HENRIKSAL)

[ afbeelding ]
    In het rood? Dat is geloof ik al heel lang geleden!

We hebben sowieso al jaren de onderstellen in houtkleuren
    (nu berken, eiken, geelbruin, zwartbruin, wit)

En nu wel veel nieuwe kleuren hoezen maar geen rood. Ook in het assortiment vanaf 1 aug. 2008 zat geen rode hoes.

De meeste kans op rode hoezen maak je op marktplaats of Bemz.com
    pi_68338515
    Ik heb de myssinge loungebank. Nu wilde ik een nieuw wit hoeslaken kopen (de mijne is kapot gegaan) maar volgens de ikea is deze niet meer in productie. Wie weet hoe ik aan een witte kan komen? Er staan op ebay wel beige te koop en op de foto lijkt het wit, is dit dezelfde kleur?

Bedankt!
    pi_68338778
    quote:
    Op vrijdag 24 april 2009 14:21 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

In Hengelo hebben we de schroeven verzonken met zo'n speciale boor. Hierdoor valt de kop van de schroef compleet in het deurtje en kan die dus niet meer de andere fronten beschadigen.
    Thanks voor de tip!
    pi_68339133
    quote:
    Op vrijdag 24 april 2009 15:04 schreef prinsrob het volgende:
    Ik heb de myssinge loungebank. Nu wilde ik een nieuw wit hoeslaken kopen (de mijne is kapot gegaan) maar volgens de ikea is deze niet meer in productie. Wie weet hoe ik aan een witte kan komen? Er staan op ebay wel beige te koop en op de foto lijkt het wit, is dit dezelfde kleur?

Bedankt!
    De beste kans maak je inderdaad via Marktplaats. IKEA heeft als het goed is geen voorraden meer liggen helaas.

Volgens mij hadden we witte en beige hoezen. Het kan ds zijn dat de verkoper een verkeerde foto gebruikt.
    pi_68351154
    quote:
    Op donderdag 23 april 2009 23:13 schreef Darkhelmet76 het volgende:

Als ik de rugleuning, armleuningen en zitgedeelte los kan halen lukt het waarschijnlijk wel.

Nu heb ik me vandaag laten vertellen bij IKEA Eindhoven dat de armleuningen sowieso los kunnen.
    Ik heb even aan de onderkant gekeken en ik heb het vermoeden dat ik zitting en rugleuning ook los kan krijgen door een paar bouten los te draaien.

Is er iemand die me kan vertellen of dit idd waar is? Of zit de hele constructie ook nog eens gelijmd etc?
    In dat geval zou het ook wel kunnen, moet ik alleen wat balken vervangen die bij het uit elkaar halen evt sneuvelen.... Of is de "basisstoffering" van zitting + rugleuning uit 1 stuk? Dat zou het ook weer lastiger maken...

Anyone?

Ik heb een Kramfors 3 zitter en volgens mij kan je die echt niet uit elkaar halen.

Je hebt een metalen onderstel en daarop krijg je de zitting inclusief arm en rugsteunen maar dat is dus gewoon 1 geheel. En de bekleding zit apart verpakt en moet je dus nog zelf om de bank heen doen.
      vrijdag 24 april 2009 @ 22:43:35 #125
    123497 Darkhelmet76
    Strik je veter...
    pi_68353488
    quote:
    Op vrijdag 24 april 2009 21:45 schreef Cyan het volgende:

[..]

Ik heb een Kramfors 3 zitter en volgens mij kan je die echt niet uit elkaar halen.

Je hebt een metalen onderstel en daarop krijg je de zitting inclusief arm en rugsteunen maar dat is dus gewoon 1 geheel. En de bekleding zit apart verpakt en moet je dus nog zelf om de bank heen doen.
    Ja ok, maar dat metalen onderstel zit vastgeschroefd, das geen probleem.
    Wat mijn vraag is of je de zitting / rugleuning van elkaar kan scheiden door bijv. enkele bouten los te draaien.
    Kijk maar ns aan de onderkant van je bank, dan zie je in ieder geval bouten zitten. De vraag is nu of die bouten losdraaien genoeg is om de boel uit elkaar te halen of dat het ook nog eens verlijmd is..

[en met alle respect, maar "volgens mij" heb ik niet zoveel aan. Maar toch bedankt voor je reactie! ]
    www.botergeel.nl
    pi_68356055
    Sorry over Expedit-vaagheden, loop weer dingen te roepen waar ik niks van weet.
    Eins, zwei, hoeplakai.
    pi_68361646
    quote:
    Op vrijdag 24 april 2009 14:26 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

KVARTAL betekend zeker niet 'gordijnrails' zoals we deze in Nederland kennen met haakjes en zo. KVARTAL is in basis een systeem met paneelgordijnen.

Als jij zo'n systeem (een witte rail aan het plafond met haakjes) wil hebben dan moet je echt ergens anders zijn.
    In dit geval heeft Stpan toch gelijk
    Als bij een normaal gordijn staat dat het aan het KVARTAL systeem kan worden bevestigd betekent dit dat er band aanzit om haakjes in te bevestigen. Ze kunnen dan zowel in een normale gordijnrail als in het KVARTAL systeem worden bevestigd. Voor KVARTAL zijn runners verkrijgbaar, die in principe dezelfde functie hebben als de rolletjes in een normale gordijnrail.
    pi_68361930
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 10:54 schreef Royyy het volgende:

[..]

In dit geval heeft Stpan toch gelijk
    Als bij een normaal gordijn staat dat het aan het KVARTAL systeem kan worden bevestigd betekent dit dat er band aanzit om haakjes in te bevestigen. Ze kunnen dan zowel in een normale gordijnrail als in het KVARTAL systeem worden bevestigd. Voor KVARTAL zijn runners verkrijgbaar, die in principe dezelfde functie hebben als de rolletjes in een normale gordijnrail.
    Oow oke. Ik wist niet dat we die 'haakjes' of runners of zo ook hebben.

Maar als hij de rail strak tegen het plafond wil hebben kan hij dan wel voor KVARTAL kiezen?
    pi_68366092
    wie weet hoe het in Groningen zit met vakantie werk?
    ik heb me aangemeld en leuk mailtje ontvangen van blablabla, in april weten we meer en nemen we contact met je op, blablabla
    maar het is nu al eind april.
    zie ook dat Groningen niet meer in lijst met mogelijke vakantiebaantjes staat. dit jaar geen vakantie werk in Groningen ofzo?
    pi_68366193
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 14:25 schreef loecje het volgende:
    wie weet hoe het in Groningen zit met vakantie werk?
    ik heb me aangemeld en leuk mailtje ontvangen van blablabla, in april weten we meer en nemen we contact met je op, blablabla
    maar het is nu al eind april.
    zie ook dat Groningen niet meer in lijst met mogelijke vakantiebaantjes staat. dit jaar geen vakantie werk in Groningen ofzo?
    Ik zou zeggen, stuur een brief...

IKEA Groningen
    Afdeling HR
    Sontweg 9
    9723 AT Groningen

De kans zit er dik in dat ze veel reacties hebben gehad en dat ze die nu aan het verwerken zijn.
    pi_68366524
    naja ik heb me dus al aangemeld via internet. direct toen het vakantiewerk weer online stond ... nog een brief sturen lijkt me beetje dubbelop.
    pi_68366790
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 14:48 schreef loecje het volgende:
    naja ik heb me dus al aangemeld via internet. direct toen het vakantiewerk weer online stond ... nog een brief sturen lijkt me beetje dubbelop.
    Jij wilt een reactie...
    Ik zeg niet dat je nog een keer moet solliciteren, maar een brief waarin je vraagt hoe het staat kun je gewoon sturen natuurlijk. Je kunt ook via het 0900 nummer laten navragen hoe het met de sollicitaties staat.

Wat verwacht je dan? Dat iemand hier voor je naar Groningen gaat bellen hoe het ermee staat?
    Volgens de lijst in de OP is er sowieso geen medewerker van Groningen in dit topic...
    pi_68366958
    nee dat verwachte ik niet, maar kon zijn dat er iets over bekent was. maar is dus blijkbaar niet zo..
    denk dat k maandag dan maar ff langs de ikea ga. dan heb ik direct antwoord. gaat wat sneller dan via post;)

iig bedankt voor snelle reacties
    pi_68367077
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 15:13 schreef loecje het volgende:
    nee dat verwachte ik niet, maar kon zijn dat er iets over bekent was. maar is dus blijkbaar niet zo..
    denk dat k maandag dan maar ff langs de ikea ga. dan heb ik direct antwoord. gaat wat sneller dan via post;)

iig bedankt voor snelle reacties
    Waar denk je dat je moet zijn dan in de winkel?
    Ik weet dat de HR afdeling in onze vestiging het sowieso niet kan waarderen wanneer er mensen in de winkel komen vragen naar lopende sollicitaties omdat ze daar simpelweg niet de tijd voor hebben.
    pi_68367120
    bij kennis van me die daar werkt
      zaterdag 25 april 2009 @ 15:43:46 #136
    37582 Snarf
    pi_68367626
    quote:
    Op vrijdag 24 april 2009 14:34 schreef Bartjebart het volgende:
    De meeste kans op rode hoezen maak je op marktplaats of Bemz.com
    of www.ik2a.nl!
    pi_68371241
    Even een vraagje...

In een van de vorige topic heb ik gelezen dat het laminaat in Delft 3 euro p/m goedkoper is in vergelijking met de andere ikea's.
    Is dat nog steeds zo?
    Anders is het wel even de moeite waard om er voor om te rijden.....
    Voldoen trouwens de ondervloeren van Ikea aan de eisen die gelden als je in een appartement woont?
    pi_68467353
    quote:
    Op zaterdag 25 april 2009 18:22 schreef Xie_je het volgende:
    Even een vraagje...

In een van de vorige topic heb ik gelezen dat het laminaat in Delft 3 euro p/m goedkoper is in vergelijking met de andere ikea's.
    Is dat nog steeds zo?
    Anders is het wel even de moeite waard om er voor om te rijden.....
    Voldoen trouwens de ondervloeren van Ikea aan de eisen die gelden als je in een appartement woont?
    Iemand die het antwoord weet???
      dinsdag 28 april 2009 @ 20:17:40 #139
    190186 hierissieweer
    pi_68473130
    quote:
    Op dinsdag 28 april 2009 17:42 schreef Xie_je het volgende:

[..]

Met hoogst aangrenzende waarschijnlijkheid wel. En anders even de bel-lijn van ikea opbellen voor de zekerheid
      dinsdag 28 april 2009 @ 20:25:00 #140
    100648 kevin33
    Trotse vader!
    pi_68473520
    net nog ff bij de ikea geweest, kapstokjes, een plank, een kastje voor 50 euri
    Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
    Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
    Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
    Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
      dinsdag 28 april 2009 @ 20:48:59 #141
    37582 Snarf
    pi_68474566
    quote:
    Op dinsdag 28 april 2009 17:42 schreef Xie_je het volgende:

[..]

Ik! De meeste soorten zijn inderdaad 3 euro per vierkante meter goedkoper, dus 7,17 goedkoper per pak. Zwart/wit patroon is 1,50 per vierkante meter goedkoper, esnogiets is vijf euro per vierkante meter goedkoper. Shoppen in Delft dus!

edit: natuurlijk zijn deze prijzen onder voorbehoud, alleen geldig in Delft en kunnen ze ieder moment worden gewijzigd.

[ Bericht 5% gewijzigd door Snarf op 28-04-2009 22:56:03 ]
      woensdag 29 april 2009 @ 13:50:47 #142
    41427 Anosmie
    G.R.A.S.002
    pi_68496959
    Heeft iemand toevallig nog oude Ikea gidsen rondslingeren?

[GEZ] Oude IKEA gidsen

Mijn dank is groot. .
    Fok!bejaarde
      woensdag 29 april 2009 @ 13:59:28 #143
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_68497295
    Ik hoorde maandag dat de Ikea Groningen hoogstwaarschijnlijk qua oppervlak verdubbelen zal en daarmee na de Ikea Stockholm de grootste ter wereld wordt.
    En dat terwijl "even naar Ikea" daar nu al 1,5 tot 2 uur rondlopen is.
      woensdag 29 april 2009 @ 14:18:09 #144
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_68498027
    weten de hier aanwezig Ikea medewerkers eigenlijk ook of de
    ANEBODA ladenkast (40x81) weer in Berkenpatroon terugkomt? Ik vond dat een briljant mooie ladenkast voor naast het bed, wit past echt niet.
      woensdag 29 april 2009 @ 14:21:29 #145
    3011 E.T.
    pi_68498134
    AFgelopen zaterdag Family Microvezeldoekjes meegenomen want er zat zo'n mooie roze in.. Het kreng geeft af! Al een paar dagen dat m'n sop helemaal roze is

En ik durf dat ding nu niet meer in de wasmachine te gooien, geen zin in roze kleding.. Dure doekjes, als ze voor eenmalig gebruik zijn
      woensdag 29 april 2009 @ 14:22:46 #146
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_68498178
    gewoon even een nachtje in de sop, net als t-shirts. Dan is de kleur die eraf kan, er wel af en kunnen ze verder bij de bonte was in.
      woensdag 29 april 2009 @ 14:37:07 #147
    3011 E.T.
    pi_68498711
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 14:22 schreef Prosac het volgende:
    gewoon even een nachtje in de sop, net als t-shirts. Dan is de kleur die eraf kan, er wel af en kunnen ze verder bij de bonte was in.
    deze gaat niet in de was... dit is echt zo'n ding dat blijft afgeven.. zo erg als dit heb ik nog nooit gezien
      woensdag 29 april 2009 @ 15:05:59 #148
    37582 Snarf
    pi_68499733
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 13:59 schreef Prosac het volgende:
    Ik hoorde maandag dat de Ikea Groningen hoogstwaarschijnlijk qua oppervlak verdubbelen zal en daarmee na de Ikea Stockholm de grootste ter wereld wordt.
    Die roddels heb ik ook gehoord
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 14:18 schreef Prosac het volgende:
    weten de hier aanwezig Ikea medewerkers eigenlijk ook of de
    ANEBODA ladenkast (40x81) weer in Berkenpatroon terugkomt? Ik vond dat een briljant mooie ladenkast voor naast het bed, wit past echt niet.
    Nog niet bekend helaas.
    pi_68507518
    quote:
    Op dinsdag 28 april 2009 20:48 schreef Snarf het volgende:

[..]

Ik! De meeste soorten zijn inderdaad 3 euro per vierkante meter goedkoper, dus 7,17 goedkoper per pak. Zwart/wit patroon is 1,50 per vierkante meter goedkoper, esnogiets is vijf euro per vierkante meter goedkoper. Shoppen in Delft dus!

edit: natuurlijk zijn deze prijzen onder voorbehoud, alleen geldig in Delft en kunnen ze ieder moment worden gewijzigd.
    Inderdaad klopte het helemaal!
    Alleen wel jammer dat de voorraadpagina niet up to date was. Op internet stonden dat er nog 233 pakketten waren in Delft. Uiteindelijk bleken er in Delft nog maar 6 pakketten te liggen.
    Bij het informatiepunt in Delft zijn ze ook nog in de computer gaan kijken, maar daar stond ook dat er nog 233 waren.
    Waarschijnlijk dus iets verkeerd gegaan in het bijhouden van de voorraad of iemand heeft net voor mij een grote hoeveelheid gekocht.
    Ze hebben er vanuit ergens achter nog 8 pakketten gehaald, maar helaas is dat nog niet genoeg.
    Nu moet ik nog een keer terug....

Maargoed, 7 euro per pak goedkoper is het rijden waard!
      woensdag 29 april 2009 @ 19:17:54 #150
    37582 Snarf
    pi_68508029
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 18:59 schreef Xie_je het volgende:

[..]

Inderdaad klopte het helemaal!
    Alleen wel jammer dat de voorraadpagina niet up to date was. Op internet stonden dat er nog 233 pakketten waren in Delft. Uiteindelijk bleken er in Delft nog maar 6 pakketten te liggen.
    Bij het informatiepunt in Delft zijn ze ook nog in de computer gaan kijken, maar daar stond ook dat er nog 233 waren.
    Waarschijnlijk dus iets verkeerd gegaan in het bijhouden van de voorraad of iemand heeft net voor mij een grote hoeveelheid gekocht.
    Ze hebben er vanuit ergens achter nog 8 pakketten gehaald, maar helaas is dat nog niet genoeg.
    Nu moet ik nog een keer terug....

Maargoed, 7 euro per pak goedkoper is het rijden waard!
    Als je nou vrijdag na elven even lanskomt krijg je van mij een bonnetje voor een ijsje voor het ongemak
    pi_68513201
    is het eigenlijk mogelijk om die NON-spotten aan elkaar te verbinden?
      woensdag 29 april 2009 @ 22:20:09 #152
    37582 Snarf
    pi_68514020
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 21:54 schreef athlonkmf het volgende:
    is het eigenlijk mogelijk om die NON-spotten aan elkaar te verbinden?
    Neen die hebben ieder hun eigen draadje naar een transformator.
    pi_68516169
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 13:59 schreef Prosac het volgende:
    Verdubbelen gaat ze niet lukken. Dan zouden ze namelijk extreem groot worden.
    Wel komt er iets van 12.000m2 bij. Dit zal magazijnruimte gaan worden.

Het wordt de op 1 na grootste van Europa. Na IKEA Kurgens Kurva (Stockholm)
    (wat trouwens een hele vreemde IKEA moet zijn in verband met vele verdiepingen en een rond pand...)

Bron
      vrijdag 1 mei 2009 @ 10:47:00 #154
    23267 Roel_Jewel
    Gobbledigook
    pi_68551926
    Een onderhoudsvraagje: ik wil de hoezen van mijn KARLANDA-bank na een jaar of 8 wel es wassen... Heeft iemand daar ervaring mee? En zo ja, goed verlopen?
      vrijdag 1 mei 2009 @ 16:56:43 #155
    37582 Snarf
    pi_68562601
    quote:
    Op vrijdag 1 mei 2009 10:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
    Een onderhoudsvraagje: ik wil de hoezen van mijn KARLANDA-bank na een jaar of 8 wel es wassen... Heeft iemand daar ervaring mee? En zo ja, goed verlopen?
    Een aantal jaar eentje eens laten reinigen, het resultaat was prima!
      zaterdag 2 mei 2009 @ 00:09:23 #156
    123497 Darkhelmet76
    Strik je veter...
    pi_68578256
    quote:

Anyone?

Geen IKEA-medewerker die hier wat meer duidelijkheid over kan verschaffen??
    www.botergeel.nl
      dinsdag 5 mei 2009 @ 22:26:55 #157
    37582 Snarf
    pi_68710325
    quote:
    Op zaterdag 2 mei 2009 00:09 schreef Darkhelmet76 het volgende:

[..]

Geen IKEA-medewerker die hier wat meer duidelijkheid over kan verschaffen??
    Ik in ieder geval niet.
    pi_68715405
    Wij zijn ondertussen ook Ikea goed aan het spekken geweest

In de woonkamer 3x liatorp boekenkast, verbindingsstuk, tv meubel en buffetkast. In de slaapkamer staat nu 2x PAX (Birkeland) en 1x hoekopbouw. Morgenavond plaats ik nog een smalle PAX ernaast. Uiteraard met de nodige Komplement kastinrichting

Stomme vraag echter, de bovenplaat van het tv meubel is beschadigd. Voor/tijdens/na plaatsing weet ik niet, ik wil dan ook netjes betalen voor een nieuwe. Maar is dat een onderdeel wat los te bestellen is?? Weet iemand dat toevallig?
      woensdag 6 mei 2009 @ 01:41:08 #159
    37582 Snarf
    pi_68716632
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 00:34 schreef Tha_Duck het volgende:
    Wij zijn ondertussen ook Ikea goed aan het spekken geweest

In de woonkamer 3x liatorp boekenkast, verbindingsstuk, tv meubel en buffetkast. In de slaapkamer staat nu 2x PAX (Birkeland) en 1x hoekopbouw. Morgenavond plaats ik nog een smalle PAX ernaast. Uiteraard met de nodige Komplement kastinrichting

Stomme vraag echter, de bovenplaat van het tv meubel is beschadigd. Voor/tijdens/na plaatsing weet ik niet, ik wil dan ook netjes betalen voor een nieuwe. Maar is dat een onderdeel wat los te bestellen is?? Weet iemand dat toevallig?
    Gewoon met je beschadigde paneeltje naar de klantenservice gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Snarf op 06-05-2009 01:53:24 ]
      † In Memoriam † woensdag 6 mei 2009 @ 11:34:59 #160
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_68723634
    wie weet wat er met de hanglamp ikea ps maskros aan de hand is?
    als je m op de site van ikea aanklikt krijg je een foutmelding en het ding is volgens diezelfde site nergens op voorraad (aldus mijn buren die het ding willen kopen en er tot op heden geen hebben kunnen bemachtigen).
      woensdag 6 mei 2009 @ 13:56:40 #161
    161207 jakkop
    rennen!
    pi_68728450
    Maskros is toch dat rieten ovalen ding? De laatste keer dat ik in Amersfoort was lag die er nog. (=week geleden)
    Eins, zwei, hoeplakai.
      † In Memoriam † woensdag 6 mei 2009 @ 14:19:01 #162
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_68729250
    even voor de beeldvorming het gaat om deze lamp

(ik hoop dat het duidelijk is, ik zie geen andere afbeelding)
    het is een soort groot bolvormig geval met allemaal plastic 'bloemen'
      † In Memoriam † woensdag 6 mei 2009 @ 14:22:51 #163
    37843 lady-wrb
    kortaf
      woensdag 6 mei 2009 @ 14:36:31 #164
    161207 jakkop
    rennen!
    pi_68730140
    Oh, die hebben we ook dacht ik. Pin me er niet op vast.
    Eins, zwei, hoeplakai.
      woensdag 6 mei 2009 @ 14:40:52 #165
    190186 hierissieweer
    pi_68730354
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 11:34 schreef lady-wrb het volgende:
    wie weet wat er met de hanglamp ikea ps maskros aan de hand is?
    als je m op de site van ikea aanklikt krijg je een foutmelding en het ding is volgens diezelfde site nergens op voorraad (aldus mijn buren die het ding willen kopen en er tot op heden geen hebben kunnen bemachtigen).
    Hij stond wel in de ikea family gids, dus hij zal er denk niet uit gaan...
    pi_68733923
    Oh, die lamp is echt gaaf! Ik zag 'm zaterdag in Delft! Hij is alleen wel echt huge...
    pi_68743269
    Hij is mooi ja, er hangen nu echt veel bijzondere lampen
      † In Memoriam † woensdag 6 mei 2009 @ 22:29:28 #168
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_68751157
    ja hij is prachtig (vinden mijn buren )
    maar weet iemand of het ding in amsterdam of omstreken in voorraad is? en zo nee wanneer het ding weer binnenkomt?
    pi_68769061
    Ik ben opzoek naar een Vika Manne pinda tafel, weet iemand of hij nog ergens verkrijgbaar is??
      donderdag 7 mei 2009 @ 14:06:32 #170
    21746 Budah
    He who is awake
    pi_68770801
    Gister bij ikea in Delft geweest en naar Tundra wit laminaat gekeken. Het was daar 5,95 p/m2. Op de site staat het als 8,95 p/m2.

Klik!

Ra-ra-zweedse-balletjes-met-cranberry-saus, wat is de echte prijs
    pi_68770975
    In Delft 5.95 in de andere vestigingen 8.95 *bla bla ikea delft concept center valt buiten ikea nederland bv, blabla*
      donderdag 7 mei 2009 @ 14:17:29 #172
    21746 Budah
    He who is awake
    pi_68771247
    quote:
    Op donderdag 7 mei 2009 14:11 schreef Memento-Mori het volgende:
    In Delft 5.95 in de andere vestigingen 8.95 *bla bla ikea delft concept center valt buiten ikea nederland bv, blabla*
    Hmm... En is dat permanent?
    pi_68772373
    volgens mij wel, het is iig al heel lang zo dat de tundra daar 5,95 per m2 is
      donderdag 7 mei 2009 @ 22:54:56 #174
    37582 Snarf
    pi_68791409
    quote:
    Op donderdag 7 mei 2009 14:17 schreef Budah het volgende:

[..]

Hmm... En is dat permanent?
    Dat weet geen mens natuurlijk.
      vrijdag 8 mei 2009 @ 17:10:30 #175
    21746 Budah
    He who is awake
    pi_68815269
    quote:
    Op donderdag 7 mei 2009 22:54 schreef Snarf het volgende:

[..]

Dat weet geen mens natuurlijk.
    Ik vermoed dat medewerkers dat wél weten
      vrijdag 8 mei 2009 @ 17:46:06 #176
    161207 jakkop
    rennen!
    pi_68816474
    Jep, wij kennen namelijk het hele assortiment uit ons hoofd, inclusief alle prijsveranderingen van de komende 4 jaar.
    Eins, zwei, hoeplakai.
    pi_68820992
    quote:
    Op vrijdag 8 mei 2009 17:10 schreef Budah het volgende:

[..]

Ik vermoed dat medewerkers dat wél weten
    Nou... niets is zo verandelijk als IKEA... Sowieso zijn de prijzen op internet vaste prijzen tot en met 1 augustus.

En al zouden we het weten, we kunnen natuurlijk niet alles vertellen...
    pi_68821170
    quote:
    De Ikea op de Utrechtse meubelboulevard wordt twee keer zo groot. Het vloeroppervlak van de vestiging gaat van 20.000 naar 40.000 vierkante meter en ook het aantal parkeerplaatsen wordt verdubbeld.

Voor uitvoering van het plan is een wijziging van het bestemmingsplan nodig, maar de gemeente Utrecht heeft al laten weten daarover positief te zijn. Om de verwachte extra klanten goed te kunnen ontvangen, is een nieuwe ontsluitingsweg nodig onder de A12 door en langs het kantoor van Rijkswaterstaat aan het Amsterdam-Rijnkanaal. De aanleg van deze route moet gebeuren door Rijkswaterstaat, gefinancierd door Ikea.

Voetbalclub
    Ikea wil op de velden van een naastgelegen voetbalvereniging een nieuwe parkeergarage met drie verdiepingen en rond de 1850 parkeervakken bouwen, meldt het Algemeen Dagblad. Daar bovenop krijgt de voetbalclub twee kunstgrasvelden en een kantine. Het huidige parkeerdek wordt bij de winkel getrokken om een winkeloppervlakte van 40.000 vierkante meter te creëren.

Trekker
    De Vereniging Woonboulevard is blij met de plannen van het woonwarenhuis. ‘Utrecht heeft nu een kleinere Ikea, vergeleken bij Amsterdam of Amersfoort, waardoor mensen soms eerder daarheen gaan,’ zegt Vincent Dijker van de ondernemersvereniging. ‘Een Ikea van de nu geplande omvang is een trekker die de woonboulevard kan versterken.’

bron
    pi_68825884
    ja vooral die voetbalvelden worden tof
    pi_68825955
    quote:
    Op vrijdag 8 mei 2009 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
    ja vooral die voetbalvelden worden tof
    Dat lijkt me heel vreemd Dan heb je gewoon voetbalelftallen op je dak rennen
    (dat is toch de bedoeling?)
    pi_68826158
    ja voetbalvelden op de parkeergarage, ziet er best gelikt uit
    pi_68826225
    quote:
    Op vrijdag 8 mei 2009 22:24 schreef Memento-Mori het volgende:
    ja voetbalvelden op de parkeergarage, ziet er best gelikt uit
    Ow parkeergarage?

Wel lullig als je de bal te hard trapt... kun je 3 etages naar beneden, met de trap, bal pakken en 3 etages omhoog
    (niet dat daar niet wat voor gevonden wordt, maar dat beeld heb ik ff )
    pi_68829039
    Oeh er komt echt heel leuk assortiment aan in augustus!
    Onder andere een mini kinder keuken.
      zaterdag 9 mei 2009 @ 08:09:49 #184
    3011 E.T.
    pi_68835026
    quote:
    Op vrijdag 8 mei 2009 23:43 schreef Bartjebart het volgende:
    Oeh er komt echt heel leuk assortiment aan in augustus!
    Onder andere een mini kinder keuken.
    voorproefje?
    pi_68835876
    quote:
    Op zaterdag 9 mei 2009 08:09 schreef E.T. het volgende:

[..]

voorproefje?
    Dat stond in een intern informatieblad... alle foto's staan ook nog enkel op intranet. Die kan ik niet doorlinken geloof ik...
    pi_68908265
    Hoi,

Even een vraagje voor een ikea medewerker...

De matrasbodems (boxspring) moet je die bestellen of kun je die gewoon meenemen als je komt?
    Er staat namelijk op de site wel een voorraad maar geen locatie?

Nog een vraagje...ik heb daarstraks bij ikea heerlen een aantal boxsprings zien staat die niet op de website staan zoals de sultan ATNA, zijn deze nieuw in het assortiment of is gewoon niet alles qua beddan op de site te vinden?

Alvast bedankt
      maandag 11 mei 2009 @ 16:11:21 #187
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_68908331
    quote:
    Op zaterdag 9 mei 2009 10:02 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat stond in een intern informatieblad... alle foto's staan ook nog enkel op intranet. Die kan ik niet doorlinken geloof ik...
    printscreen.
    pi_68911414
    Wat voor ondergrond moet je die ikea Platta vlonders op bevestigen? Kan je ze uberhaupt bevestigen of leg je ze los neer?

Ik wil ze misschien op mijn dakterras leggen, bovenop vierkante tegels, maar die zijn niet 100% recht en als je daar dan vlonders op legt kan dat misschien wel heel wiebelig gaan worden als je ze loslegt

(:
      maandag 11 mei 2009 @ 20:03:48 #189
    248266 heartwork
    Works of heart bleeding dark
    pi_68916334
    Gisteren kreeg mn moeder een roos bij binnenkomst. Was ze erg blij mee!
    Minder blij was ik met de Moodz promotie campagne.. (sms nu naar 3131 delft en krijg een bandje gratis)
    Zit je daar je plannen door te nemen komt er zo'n muts bij je aan tafel zitten...

Blegh. promotiedames

maar wat ik vragen wou; heeft iemand die stofzuiger al en is het wat? -elektrolux ikea family edition

Big mouth strikes again
      maandag 11 mei 2009 @ 21:39:50 #190
    37582 Snarf
    pi_68919830
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 16:10 schreef vaalserlady het volgende:
    Hoi,

Even een vraagje voor een ikea medewerker...

De matrasbodems (boxspring) moet je die bestellen of kun je die gewoon meenemen als je komt?
    Dat verschilt per vestiging; sommige winkels moeten een bepaald artikel altijd bestellen, andere vestigingen hebben het artikel standaard op voorraad.
    quote:
    Er staat namelijk op de site wel een voorraad maar geen locatie?
    Dan ligt het op een plaats waar jij het niet kunt pakken, maar onze magazijnmedewerkers wel.
    quote:
    Nog een vraagje...ik heb daarstraks bij ikea heerlen een aantal boxsprings zien staat die niet op de website staan zoals de sultan ATNA, zijn deze nieuw in het assortiment of is gewoon niet alles qua beddan op de site te vinden?
    Of ze nieuw zijn weet ik niet, ik weet wel dat er een aantal artikelen zijn die niet op de website staan.
    quote:
    Alvast bedankt
    Graag gedaan
    pi_68921334
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 17:31 schreef nein het volgende:
    Wat voor ondergrond moet je die ikea Platta vlonders op bevestigen? Kan je ze uberhaupt bevestigen of leg je ze los neer?

Ik wil ze misschien op mijn dakterras leggen, bovenop vierkante tegels, maar die zijn niet 100% recht en als je daar dan vlonders op legt kan dat misschien wel heel wiebelig gaan worden als je ze loslegt

[ afbeelding ]
    Die leg je gewoon los op je balkon/terras...
    pi_68921597
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 20:03 schreef heartwork het volgende:
    Gisteren kreeg mn moeder een roos bij binnenkomst. Was ze erg blij mee!
    Minder blij was ik met de Moodz promotie campagne.. (sms nu naar 3131 delft en krijg een bandje gratis)
    Zit je daar je plannen door te nemen komt er zo'n muts bij je aan tafel zitten...

Blegh. promotiedames

maar wat ik vragen wou; heeft iemand die stofzuiger al en is het wat? -elektrolux ikea family edition

[ afbeelding ]
    Moodz? Dat is dat restaurant van Mijn Tent Is Top?
    Vond IKEA het goed dan dat ze bij IKEA binnen promotie maakten?
    pi_68921602
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 22:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die leg je gewoon los op je balkon/terras...
    Gaat dat niet heul erg wiebelen dan als een tegel eronder niet 100% vlak is?
    (:
    pi_68921835
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 22:21 schreef nein het volgende:

[..]

Gaat dat niet heul erg wiebelen dan als een tegel eronder niet 100% vlak is?
    Ja die kans zit er denk ik wel in ja...
    pi_68927174
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 22:27 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja die kans zit er denk ik wel in ja...
    Ja..hmm..
    Misschien dat ik toch maar verder moet kijken naar een iets duurder kliksysteem. Ik ga echt niet eerst nog een houten skelet eronder zagen Maar bedankt voor je info
    (:
    pi_68927491
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 01:23 schreef nein het volgende:

[..]

Ja..hmm..
    Misschien dat ik toch maar verder moet kijken naar een iets duurder kliksysteem. Ik ga echt niet eerst nog een houten skelet eronder zagen Maar bedankt voor je info
    Want je wit een houten vlondersysteem op je dakterras? Hoe lang denk je dat zo'n vlonder het vol houdt wanneer je dat in weer en wind laat liggen? Ik denk dat je er beter aan doet het terras egaal te leggen.
    Maar goed, dat is mijn mening...
    pi_68930433
    quote:
    Op maandag 11 mei 2009 21:39 schreef Snarf het volgende:

[..]

Dat verschilt per vestiging; sommige winkels moeten een bepaald artikel altijd bestellen, andere vestigingen hebben het artikel standaard op voorraad.
    [..]

Dan ligt het op een plaats waar jij het niet kunt pakken, maar onze magazijnmedewerkers wel.
    [..]

Of ze nieuw zijn weet ik niet, ik weet wel dat er een aantal artikelen zijn die niet op de website staan.
    [..]

Graag gedaan
    Ik heb even gebeld met de ikea infolijn en de Sulatan ATNA is een nieuw product en bij ikea heerlen iig de komende 4 weken niet leverbaar (waarom staat het dan wel al in de winkel)
      dinsdag 12 mei 2009 @ 09:56:31 #198
    37582 Snarf
    pi_68930592
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 09:50 schreef vaalserlady het volgende:

[..]

Ik heb even gebeld met de ikea infolijn en de Sulatan ATNA is een nieuw product en bij ikea heerlen iig de komende 4 weken niet leverbaar (waarom staat het dan wel al in de winkel)
    om mensen zoals jij er warm voor te maken als 'ie over vier weken wél weer leverbaar is
    pi_68931574
    Zondag fauteuiltje gaan halen in Delft, staat er in de winkel op het kaartje 'Dit artikel is in bestelling'. Wij denken: How fuck! Maar gelukkig lagen er nog 3 in het magazijn.
      dinsdag 12 mei 2009 @ 11:28:15 #200
    37582 Snarf
    pi_68933329
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 09:50 schreef vaalserlady het volgende:

[..]

Of je komt gewoon lekker naar IKEA Delft, wij hebben ze wel op voorraad Eigenlijk alle vestigingen wel. Volgensmij heb je gewoon net langs het net gevist.
    pi_68933599
    quote:
    Op dinsdag 12 mei 2009 11:28 schreef Snarf het volgende:

[..]

Of je komt gewoon lekker naar IKEA Delft, wij hebben ze wel op voorraad Eigenlijk alle vestigingen wel. Volgensmij heb je gewoon net langs het net gevist.
    'even naar Delft'

Ikea moet nog steeds een fatsoenlijke webwinkel oprichten!
    pi_68934040
    Hahaha ja ikea delft is niet naast de deur vanuit zuid limburg

Nou zou ik dat zelf niet zo erg vinden maar mijn schoonmoeder die een busje heeft en dan mee moet is daar denk ik niet zo blij mee....
    pi_68979513
    Even een vraagje (het werden er meer) voor de keuken experts hiero...
    Ik heb een heeeeele mooie ikea keuken maar door een lek moeten er wat dingen vernieuwd, en nu heb ik een prijs nodig voor de verzekering.
    Ik kan natuurlijk naar de vestiging rijden, maar dat kan altijd nog

Mijn vragen::
    * wat vraagt het montage team ongeveer voor 5 bovenkasten en 3 onderkasten monteren?
    * Ik kan nergens de naam/ prijs van de glasplaten voor de achterwand vinden (die losse die in die profielen kunnen)
    * Is de prijs van de op maat gemaakte werkbladen veranderd met 1,5 jaar geleden, als dat maar een paar euro is pak ik gewoon de oude faktuur.

Prijs van de kastjes heb ik al gevonden via de homeplanner, wat een uitvinding is dat.
    Verder vind ik het wel leuk te zien dat er toch al weer wat dingen slim veranderd zijn in 1,5 jaar tijd.

Alvast bedankt!!!
      woensdag 13 mei 2009 @ 15:01:26 #204
    37582 Snarf
    pi_68980108
    quote:
    Op woensdag 13 mei 2009 14:45 schreef suuske343 het volgende:
    Even een vraagje (het werden er meer) voor de keuken experts hiero...
    Ik heb een heeeeele mooie ikea keuken maar door een lek moeten er wat dingen vernieuwd, en nu heb ik een prijs nodig voor de verzekering.
    Ik kan natuurlijk naar de vestiging rijden, maar dat kan altijd nog

Mijn vragen::
    * wat vraagt het montage team ongeveer voor 5 bovenkasten en 3 onderkasten monteren?
    376 euro ex bijkomende, onbekende kosten.
    quote:
    * Ik kan nergens de naam/ prijs van de glasplaten voor de achterwand vinden (die losse die in die profielen kunnen)
    IMPERATIV
    quote:
    * Is de prijs van de op maat gemaakte werkbladen veranderd met 1,5 jaar geleden, als dat maar een paar euro is pak ik gewoon de oude faktuur.
    Ligt eraan, steen is volgensmij wel wat gestegen, laminaat is nagenoeg hetzelfde. Wel moet je er rekening mee houden dat waarschijnlijk de spoelbak en evt. de waterkering er nu anders uitzien dan voorheen als je iets nieuws bestelt. PM me evt. je oude rekening van het werkblad dan reken ik het uit.
    quote:
    Prijs van de kastjes heb ik al gevonden via de homeplanner, wat een uitvinding is dat.
    Verder vind ik het wel leuk te zien dat er toch al weer wat dingen slim veranderd zijn in 1,5 jaar tijd.

Alvast bedankt!!!
    Voor jou altijd!
    pi_68980719
    Een vraagje:

Kan je een rails bij bijvoorbeeld Praxis kopen voor de schuifdeuren van de Pax kasten? Zo ja welke moeten we in hemelsnaam hebben? We hebben de deuren nog en nieuwe kastelementen gekocht maar de rails is helaas bij een brand verloren gegaan.

Ikea al gemaild, bij klantenservice langsgegaan, maar helaas, de rails kan niet apart besteld worden en nieuwe deuren zijn nogal duur
    pi_68981485
    Hmm geen idee je kan wel proberen of er ergens toevallig zo'n rails bij klantenservice ligt, overgebleven van gesneuvelde deuren ofzo./
      woensdag 13 mei 2009 @ 16:04:14 #207
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_68982127
    quote:
    Op woensdag 13 mei 2009 15:20 schreef exode het volgende:
    Een vraagje:

Kan je een rails bij bijvoorbeeld Praxis kopen voor de schuifdeuren van de Pax kasten? Zo ja welke moeten we in hemelsnaam hebben? We hebben de deuren nog en nieuwe kastelementen gekocht maar de rails is helaas bij een brand verloren gegaan.

Ikea al gemaild, bij klantenservice langsgegaan, maar helaas, de rails kan niet apart besteld worden en nieuwe deuren zijn nogal duur
    Eens vragen bij de koopjeshoek. Er komen vast wel eens schuifdeuren terug waarvan het glas is gebroken. De rails blijven dan over en gaan of weg... of naar een klant die ze graag wil
    pi_68983205
    Bedankt voor de tips.

de koopjeshoek en de klantenservice zijn al een vast onderdeel van onze Ikea bezoekjes, helaas nog zonder resultaat. Speur ook met regelmaat sites zoals Marktplaats af, zelfs inclusief de deuren zijn ze niet te vinden blijkbaar...
      donderdag 14 mei 2009 @ 03:12:06 #209
    37582 Snarf
    pi_69003247
    quote:
    Op woensdag 13 mei 2009 16:34 schreef exode het volgende:
    Bedankt voor de tips.

de koopjeshoek en de klantenservice zijn al een vast onderdeel van onze Ikea bezoekjes, helaas nog zonder resultaat. Speur ook met regelmaat sites zoals Marktplaats af, zelfs inclusief de deuren zijn ze niet te vinden blijkbaar...
    ik2a.nl al eens geprobeerd?
    pi_69005011
    quote:
    Op donderdag 14 mei 2009 03:12 schreef Snarf het volgende:

[..]

ik2a.nl al eens geprobeerd?
    Had nog nooit van deze site gehoord. Meteen even rondkijken! Dank je wel.
    pi_69009243
    Wij willen een extra kast tegen onze FAKTUM keuken maken. Kan ik bij IKEA ook gewoon een losse hoge keukenkast bestellen en ophalen?
    pi_69014500
    Verdorie, wil ik voor mijn toilet extra planken halen... Zijn ze opeens uit het assortiment

Het gaat om de Stripa onbewerkt:

Iemand een idee of die nog ergens te krijgen zijn? Er schijnt nog wel zwart en wit te zijn, in andere maten. Maar daar heb ik natuurlijk niet veel aan
      Moderator donderdag 14 mei 2009 @ 14:21:13 #213
    155227 crew  Guppy
    dus
    pi_69015388
    Ik heb een LOGGA schoenenrek Met dank aan Tha_Duck

Nu mag 'ie mee in de trein
    pi_69016281
    Wat een leuk rek
    pi_69034660
    quote:
    Op donderdag 14 mei 2009 11:26 schreef shooorty het volgende:
    Wij willen een extra kast tegen onze FAKTUM keuken maken. Kan ik bij IKEA ook gewoon een losse hoge keukenkast bestellen en ophalen?
    Ja hoor. As je op internet kijkt zie je daar ook gewoon losse kasten staan. Deze kun je gewoon opgehalen en meenemen. Een aantal deuren zijn echter wel alleen op besteling verkrijgbaar. Je kunt dan de kast wel alvast meenemen en dna worden de deuren binnen 2 tot 3 weken gratis thuis bezorgd.
    pi_69034688
    is de engan ladekast met 4 lades:

echt maar 41 cm hoog?

het nachttafeltje uit dezelfde serie zou 52 cm hoog zijn. Dat lijkt mij een beetje onlogisch?
    pi_69034754
    quote:
    Op donderdag 14 mei 2009 13:56 schreef Tha_Duck het volgende:
    Verdorie, wil ik voor mijn toilet extra planken halen... Zijn ze opeens uit het assortiment

Het gaat om de Stripa onbewerkt:
    [ afbeelding ]

Iemand een idee of die nog ergens te krijgen zijn? Er schijnt nog wel zwart en wit te zijn, in andere maten. Maar daar heb ik natuurlijk niet veel aan
    Nee helaas niet. Ik wil ze zelf namelijk ook graag hebben!
    pi_69034783
    quote:
    Op donderdag 14 mei 2009 22:09 schreef styliste het volgende:
    is de engan ladekast met 4 lades:

[ afbeelding ]

echt maar 41 cm hoog?

het nachttafeltje uit dezelfde serie zou 52 cm hoog zijn. Dat lijkt mij een beetje onlogisch?
    41cm diep?

Ah op internet staat inderdaad ook 41cm hoog... Maar een vergelijkbare kast is 70cm hoog, volgens mij deze ook
    pi_69034880
    quote:
    Op donderdag 14 mei 2009 22:11 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

41cm diep?
    quote:
    Afmeting gemonteerd
    Breedte: 117 cm
    Diepte: 41 cm
    Ladediepte: 36 cm
    Hoogte: 41 cm
    pi_69035004
    quote:
    Op donderdag 14 mei 2009 22:13 schreef styliste het volgende:

[..]

[..]

Hij is wel ook 41cm diep
    pi_69035998
    quote:
    Op donderdag 14 mei 2009 22:15 schreef styliste het volgende:
    ja ook, maar da's nie wat ik bedoelde...
    Nee maar zie men edit

Volgens mij is die kast net als een vergelijkbare, maar smallere, kast 70cm hoog
    pi_69036308
    dat lijkt mij ook logischer, is er een manier om daar zeker van te zijn? dan kan ik weer wat besparen op mijn begroting
    pi_69040076
    quote:
    Op donderdag 14 mei 2009 22:31 schreef styliste het volgende:
    dat lijkt mij ook logischer, is er een manier om daar zeker van te zijn? dan kan ik weer wat besparen op mijn begroting
    Tja je kunt IKEA ff bezoeken en het zelf opmeten. Of je bent IKEA en vraagt of zij het weten of kunnen nagaan...
    pi_69054374
    Welke Ikea had er nou van die experimentele producten? Kan het niet meer terugvinden.
    pi_69054564
    quote:
    Op vrijdag 15 mei 2009 13:34 schreef Hpzone het volgende:
    Welke Ikea had er nou van die experimentele producten? Kan het niet meer terugvinden.
    Experimentele producten? Als in artikelen?
    pi_69054762
    Ja. Dacht dat er zo'n Ikea was met een heleboel van die testartikelen om te kijken of het aansloeg of niet?
    pi_69054996
    quote:
    Op vrijdag 15 mei 2009 13:43 schreef Hpzone het volgende:
    Ja. Dacht dat er zo'n Ikea was met een heleboel van die testartikelen om te kijken of het aansloeg of niet?
    Niet dat ik weet Sowieso in Nederland niet. Maar dat lijkt me ook totaal tegen de basisprincipes van IKEA in te gaan. Wij verkopen artikelen met een hoge omloopsnelheid om daardoor een lagere prijs te kunnen hanteren. Wanneer 1 vestiging dan testartikelen gaat verkopen dan moeten we die voor een veel hogere prijs gaan verkopen omdat er minder van gemaakt worden in eerste instantie...

Wel kunnen vestigingen een keuze maken uit de zo genoemde free range. Dat is een assortiment dat door IKEA Europees eenmalig opgekocht wordt en waar vestigingen zelf artikelen van kunnen inkopen als ze dat willen. Hier hebben wel eens artikelen tussen gezeten die uiteindelijk vast in het assortiment kwamen. Bijvoorbeeld de afbeelding met de gele taxi of het koeienhuid
    pi_69056724
    Aha, duidelijk. Dan heb ik waarschijnlijk daar ooit wat van meegekregen. Dankjewel
    pi_69057930
    quote:
    Op vrijdag 15 mei 2009 15:07 schreef styliste het volgende:
    Is het niet zo dat IKEA Delft prijzen en freerange artikelen uittest?
    Delft is het IKEA Concept Center. We testen daar ons concept niet ons assortiment.
      vrijdag 15 mei 2009 @ 23:11:27 #232
    222082 japie_krekel
    jaaapie krekel, waaaar ben je?
    pi_69073914
    of bedoelde de poster wellicht de PS artikelen?

http://www.ikea.com/ms/nl_NL/rooms_ideas/PS/index.html
      vrijdag 15 mei 2009 @ 23:39:34 #233
    37582 Snarf
    pi_69074849
    quote:
    Op vrijdag 15 mei 2009 15:11 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Delft is het IKEA Concept Center. We testen daar ons concept niet ons assortiment.
    IKEA DELFT
    pi_69075073
    quote:
    Op vrijdag 15 mei 2009 23:39 schreef Snarf het volgende:

[..]

IKEA DELFT
      zaterdag 16 mei 2009 @ 12:27:49 #235
    86793 wwwer
    The one and only
    pi_69083645
    Gisteren was ik bij Ikea Amersfoort.. hier werd 3 maal omgeroepen dat er een mededeling was voor de medewerkers en dat code 1000 van kracht was.. en dit werd herhaald.. wie weet wat code 1000 is?
    Graaauuww?
      zaterdag 16 mei 2009 @ 19:54:17 #236
    190186 hierissieweer
    pi_69094497
    Even een vraagje de Beryll wandlamp
    Kost volgens deze pagina 9,99

En de pagina van Beryll zelf is ie 14,95

Dus wat kost ie nou?

Het zelfde doet de basisk dies opeens een euro duurder als je door klikt...
      zaterdag 16 mei 2009 @ 20:04:47 #237
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_69094793
    quote:
    Op zaterdag 16 mei 2009 12:27 schreef wwwer het volgende:
    Gisteren was ik bij Ikea Amersfoort.. hier werd 3 maal omgeroepen dat er een mededeling was voor de medewerkers en dat code 1000 van kracht was.. en dit werd herhaald.. wie weet wat code 1000 is?
    Brand, paniek, alarm
    pi_69096697
    Niks van gemerkt anders vanmiddag. Alleen dan een (klein) bhv-gevalletje.
    Eins, zwei, hoeplakai.
    pi_69096868
    quote:
    Op zaterdag 16 mei 2009 19:54 schreef hierissieweer het volgende:

Dus wat kost ie nou?

Er zijn recent wat prijzen veranderd, en het is nog niet overal op de site goed gezet. Of de hoge of lage prijs nu van kracht is kan ik niet zeggen, er zijn prijzen omhoog en omlaag gegaan.

En voor de mensen die nu denken: dat mag toch niet, prijs omhoog? Wel als het artikel niet in de catalogus staat
    Eins, zwei, hoeplakai.
    pi_69098464
    quote:
    Op zaterdag 16 mei 2009 19:54 schreef hierissieweer het volgende:

Dus wat kost ie nou?

De BERYLL spot is 14,95
      zaterdag 16 mei 2009 @ 21:45:45 #241
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_69098644
    heeft ikea ook 4zitsbanken met een chaise longue gedeelte?
    zie alleen maar 2/3 zits volgens mij
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_69098663
    Waarom kan ik geen losse zitting van NOMINELL kopen . De bekleding is kapot, stoel is al een paar jaar oud. Ideeën waar je stof kunt kopen die op Hult zwart lijkt?
    pi_69100718
    quote:
    Op zaterdag 16 mei 2009 21:45 schreef Mirjam het volgende:
    heeft ikea ook 4zitsbanken met een chaise longue gedeelte?
    zie alleen maar 2/3 zits volgens mij
    Je kunt de KARLSTAD 3 zits bank combineren met een chaise longue aanbouwdeel
    pi_69100826
    quote:
    Op zaterdag 16 mei 2009 21:46 schreef dotKoen het volgende:
    Waarom kan ik geen losse zitting van NOMINELL kopen . De bekleding is kapot, stoel is al een paar jaar oud. Ideeën waar je stof kunt kopen die op Hult zwart lijkt?
    Je zou het een keer kunnen proberen bij de klantenservice of de koopjeshoek. Wellicht dat zij een losse zitting hebben voor je
    pi_69101338
    probleem is al opgelost

[ Bericht 77% gewijzigd door Idril-2 op 17-05-2009 15:49:03 (problem solved :-)) ]
    pi_69101837
    quote:
    Op zaterdag 16 mei 2009 22:36 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je zou het een keer kunnen proberen bij de klantenservice of de koopjeshoek. Wellicht dat zij een losse zitting hebben voor je
    Aha, interessant. En hoe komen ze daar dan aan? Van ingeruilde NOMINELL's? Zou ik daar dan voor moeten betalen? (niet dat dat een probleem is).
    pi_69102263
    quote:
    Op zaterdag 16 mei 2009 23:02 schreef dotKoen het volgende:

[..]

Aha, interessant. En hoe komen ze daar dan aan? Van ingeruilde NOMINELL's? Zou ik daar dan voor moeten betalen? (niet dat dat een probleem is).
    Van NOMINELL's waarvan de verpakking onherstelbaar beschadigd is, en waardoor eventueel de voet of de rugleuning beschadigd is.
    pi_69128864
    deze bocht, hoe lang is die?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70079368

ik wil 't kvartal gordijnsysteem gaan gebruiken, maar ik vraag me af hoe het uitkomt.
    mijn gevel verspringt een stukje:
    _______
                    |__________
    zoiets zegmaar.
    maar nu vraag ik mij dus af hoe lang die bocht is, omdat ik er dus 2 achter elkaar nodig heb.
    zou mooi zijn als ze niet te groot zijn, zodat ik langs allebei de lijnen de rails er strak tegenaan kan doen.
    (en evt. natuurlijk een stukje standaardrail ertussen..)

ik kan het op de site niet vinden, en van de week toen ik in ikea was heb ik er niet aan gedacht om daar even naar te kijken/vragen

dus misschien dat hier iemand mij kan helpen?
    pi_69136455
    Effe een vraagje!

Heb nu al een MIKAEL bureau met een aanbouwdeel erop. Nou wil ik mijn computer niet op de grond zetten, maar in een kastje die dan onder het bureau geschoven wordt. Er zit geen computerkastje/blok in de MIKAEL serie , dus heb ik een blok uit een andere serie gekocht (ben de naam effe kwijt). Deze past er niet helemaal onder, omdat er een schot onder het bureau zit, die het blok weerhoudt van terugschuiven. Hij steekt dus uit.

Heeft er iemand een idee welk kastje wel onder het bureau past? Of is het TRULS computermeubel de enige oplossing?

Bedankt!
    pi_69139248
    quote:
    Op zondag 17 mei 2009 23:26 schreef Melochan het volgende:
    Effe een vraagje!

Heb nu al een MIKAEL bureau met een aanbouwdeel erop. Nou wil ik mijn computer niet op de grond zetten, maar in een kastje die dan onder het bureau geschoven wordt. Er zit geen computerkastje/blok in de MIKAEL serie , dus heb ik een blok uit een andere serie gekocht (ben de naam effe kwijt). Deze past er niet helemaal onder, omdat er een schot onder het bureau zit, die het blok weerhoudt van terugschuiven. Hij steekt dus uit.

Heeft er iemand een idee welk kastje wel onder het bureau past? Of is het TRULS computermeubel de enige oplossing?

Bedankt!
    Vroegah hadden we een MIKAEL ladenblok waar slechts 1 lade in zat en waar je de computer kon schuiven. Je zou volgens mij het huidige MIKAEL ladenblok kunnen kopen en dan de onderste 2 (of 3) laden niet monteren en daar je PC in schuiven.. zonde van de laden, maar wel de handige oplossing.

Of de TRULS...
    pi_69142455
    quote:
    Op maandag 18 mei 2009 01:47 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Vroegah hadden we een MIKAEL ladenblok waar slechts 1 lade in zat en waar je de computer kon schuiven. Je zou volgens mij het huidige MIKAEL ladenblok kunnen kopen en dan de onderste 2 (of 3) laden niet monteren en daar je PC in schuiven.. zonde van de laden, maar wel de handige oplossing.

Of de TRULS...
    He! Bedankt voor je reactie! Heb gekeken op marktplaats naar dat blok met 1 lade, en heb er 1tje gevonden, dus daar bied ik nu op. Als die et niet wordt, ga ik voor het nieuwe ladeblok, en dan de lades niet monteren. Thanks!
    pi_69218448
    Ik wil de volgende plank halen

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20094347

Nu is hij al een hele tijd niet beschikbaar in Hengelo (en veel andere filialen), gaat deze eruit? Weet iemand dit?? En zo ja, zijn er nog andere planken met deze afmeting in de kleur ZWARTBRUIN??

Thx!
    pi_69219030
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 10:47 schreef maikiemuis het volgende:
    Ik wil de volgende plank halen

[ afbeelding ]
    http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20094347

Nu is hij al een hele tijd niet beschikbaar in Hengelo (en veel andere filialen), gaat deze eruit? Weet iemand dit?? En zo ja, zijn er nog andere planken met deze afmeting in de kleur ZWARTBRUIN??

Thx!
    Als ik nu naar de voorraad informatie op de site kijk is deze plank gewoon op voorraad
    25 stuks!
    pi_69219291
    Oh sorry, vergeten erbij te vermelden, ik zoek de kleine afmeting.

afmeting: 79x19 cm
    kleur: zwartbruin
    pi_69219673
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 11:08 schreef maikiemuis het volgende:
    Oh sorry, vergeten erbij te vermelden, ik zoek de kleine afmeting.

afmeting: 79x19 cm
    kleur: zwartbruin
    Ow ja das wel een belangrijk detail
    Ik zal vanmiddag even voor je kijken wanneer we em weer verwachten!
    pi_69220834
    Dat zou echt super zijn.. THX
    pi_69242761
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 11:46 schreef maikiemuis het volgende:
    Dat zou echt super zijn.. THX
    Ik heb voor je gekeken en het gaat nog wel even duren voordat die planken weer op voorraad zijn. En dan heb ik het echt over weken.
      woensdag 20 mei 2009 @ 22:55:01 #258
    70651 dyonvbaal
    Baldy Nova
    pi_69244260
    Heerlijk, een heel dagje ikea kastjes in elkaar zetten. En als dan alles staat ontdekken dat je 1 ding vergeten bent (een stang voor in de hopen kast om je kleerhangers aan te hangen) en er achter komen dat je een mand gekocht hebt die 5 centimeter te smal is... ... maar ja morgen maar even een nieuwe halen
    Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
      zaterdag 23 mei 2009 @ 21:57:35 #259
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_69336029
    vandaag 2000 euro stukgegooid bij de ikea

we laten de zooi bezorgen, ideaal.
    alleen 1 ding hadden ze niet, de expedit boekenkast
    maar daar kom je natuurlijk pas achter als je alles al verzameld hebt.
    nu gaan we morgen weer terug, en nemen een kleinere dan die we eigenlijk wilden (4x4 vakken i.p.v. 5x5, omdat die eerder op voorraad is), en hopen dat die nog bij de rest op transport kan.
    onhandig gekloot hoor.
    de nachtkastjes hadden ze ook niet meer, stoelhoezen ook niet. ikea heeft aardige producten, maar dat is toch wel zó kut.
    pi_69336570
    Mja het is de afgelopen dagen gewoon ook gekkenhuis geweest...
      zondag 24 mei 2009 @ 11:20:34 #261
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_69345747
    heeft de ikea tosti ijzers?
      zondag 24 mei 2009 @ 12:21:49 #262
    123497 Darkhelmet76
    Strik je veter...
    pi_69347207
    quote:

Anyone?

Even een antwoord op mn eigen vraag, misschien dat iemand er iets aan heeft:

De Kramfors 3-zitter is ondertussen bezorgd en je kan hem inderdaad eenvoudig uit elkaar halen door 9 bouten los te draaien en 2 stukjes klittenband door te snijden. Dus stond ik gister op de stoep mn gloednieuwe bank uit elkaar te schroeven, in delen naar boven gesjouwd en daar weer in elkaar gezet.

Ging prima!

www.botergeel.nl
    pi_69347231
    quote:
    Op zondag 24 mei 2009 11:20 schreef Mirjam het volgende:
    heeft de ikea tosti ijzers?
      zondag 24 mei 2009 @ 13:03:54 #264
    257092 Neeleh85
    Geluk maak je zelf..
    pi_69348262
    Weet iemand of Ikea Breda of Barendrecht vandaag open is??
      zondag 24 mei 2009 @ 13:14:43 #265
    3011 E.T.
    pi_69348523
      zondag 24 mei 2009 @ 13:16:22 #266
    257092 Neeleh85
    Geluk maak je zelf..
    pi_69348583
    quote:
    Thnx! Die zocht ik inderdaad! Delft en Amsterdam zijn helaas wat te ver weg.. Dan maar een ander keertje
      zondag 24 mei 2009 @ 20:35:21 #267
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_69361514
    vandaag voor de derde dag op rij @ ikea
    van de week nog ff terug, als ze de stoelhoezen binnen hebben
      zondag 24 mei 2009 @ 21:22:25 #268
    3011 E.T.
    pi_69363288
    Die losse zijsteunen voor kinderbedjes, vroeger zaten ze bij Vikare-bedjes maar later heel lang los verkocht (ook toen Vikare bedjes niet meer in het assortiment zaten)..
    Ik zie ze niet meer op de site staan? Die zijn toch niet uit het assortiment he??? Please, zeg nee..
    pi_69363415
    volgens mij hebben we die nog gewoon hoor!
      zondag 24 mei 2009 @ 21:31:57 #270
    3011 E.T.
    pi_69363653
    Gelukkig!
    Er moet een bovenbed van een stapelbed in gebruik genomen worden en daar zit geen extra 'balkje' oid.. zo'n steun leek mij een prima oplossing (de eerste 40 cm is kast.. dan cm of 10 open.. dan vikare steun.. )

Nu nog op zoek naar een trapje
      maandag 25 mei 2009 @ 13:26:51 #271
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_69380405
    Ola, een vraagje voor de IKEA-medewerkers. Wat zijn ongeveer de levertijden van bepaalde producten, zoals banken, bedden en keukens? Wil eind juni over naar mijn nieuwe appartement en het zou dan fijn zijn als er tegen die tijd ook meubilair staat.

Alvast bedankt voor het antwoord.
    Elite
    Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
    Tegen TTIP
      maandag 25 mei 2009 @ 13:46:15 #272
    37582 Snarf
    pi_69380856
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 13:26 schreef Happel het volgende:
    Ola, een vraagje voor de IKEA-medewerkers. Wat zijn ongeveer de levertijden van bepaalde producten, zoals banken, bedden en keukens? Wil eind juni over naar mijn nieuwe appartement en het zou dan fijn zijn als er tegen die tijd ook meubilair staat.

Alvast bedankt voor het antwoord.
    Gemiddeld een weekje of twee.
    Heb je op maat gemaakte dingen (banken die in de fabriek gestoffeerd moeten worden, keukenwerkbladen) dan kan het langer duren (denk aan 4 tot 8 weken).
    pi_69382543
    Hrmm.. dank je voor het nakijken.. dan maar wachten op de planken. Het is niet anders.
    pi_69419443
    oh wat had ik graag van die tuinlampen op zonn-energie gewild!
    Ikea had laatst slingers er van en papieren bollen. Ik zag ze al helemaal romantisch in mijn tuin hangen..

Ik vandaag naar Ikea Groningen getogen, helemaal niks te vinden. Nu staat deze Ikea momenteel helemaal op de kop en moet je zelf je spulletjes uit diverse dozen her en der bij elkaar sprokkelen dus ik dacht, ik zoek gewoon niet goed.
    Bij de kassa (want je sleept toch weer dingen mee ook al ging je voor iets heel anders ) nog maar even gevraagd. Volgens medewerker verkopen ze nu geen zomercollectie meer. Klopt dit? Ik kan ze i.i.g niet meer op de website vinden. Of kan ik ergens nog van die leuke lampen krijgen?
    pi_69420382
    Ik dacht dat iemand een tijdje geleden in het IKEA topic had gezegd dat de tuinr collectie voortaan het hele jaar door te koop zou zijn?
      dinsdag 26 mei 2009 @ 16:08:58 #276
    161207 jakkop
    rennen!
    pi_69420964
    Klopt dat zei ik

Het probleem is alleen dat SOLIG, dat is de serie zomer-accessoires van dit jaar, maar 1 keer geleverd werd, alles in 1 keer dus. Sommige dingen gingen alleen razendsnel, terwijl de bedoeling was dat we er tot het eind van de zomer mee zouden kunnen doen. Zo zijn bv. die zonne-energie lampen al bijna overal op, net als de ijslollie-vormpjes. Helaas!
    Eins, zwei, hoeplakai.
    pi_69423368
    he balen
    Maar ja, had ik ze maar gelijk moeten meenemen de 1e keer.
    Komen ze volgend jaar weer? Dan zorg ik er vroeg bij te zijn..
      dinsdag 26 mei 2009 @ 18:12:16 #278
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_69425357
    kun je ook ergens klachten indienen betreffende de transportservice?
    die gasten smeten het nog net niet door het keukenraam naar binnen, maar mijn gód, wat waren ze hardhandig met alle spullen.
    pi_69426265
    quote:
    Op dinsdag 26 mei 2009 16:08 schreef jakkop het volgende:
    Het probleem is alleen dat SOLIG, dat is de serie zomer-accessoires van dit jaar, maar 1 keer geleverd werd, alles in 1 keer dus. Sommige dingen gingen alleen razendsnel, terwijl de bedoeling was dat we er tot het eind van de zomer mee zouden kunnen doen. Zo zijn bv. die zonne-energie lampen al bijna overal op, net als de ijslollie-vormpjes. Helaas!
    Zou jij (of iemand anders) kunnen kijken of ze de volgende lamp nog ergens hebben? Bij voorkeur in het wit. Toen deze net op de site stond was ie nooit voorradig (in Amsterdam iig), en nu kan ik 'm helemaal niet meer vinden op de Nederlandse site.. (SOLIG, art. nummer 90148281)

en nu ik toch bezig ben, een tijd terug zei een medewerker van IKEA Amsterdam dat de wereldkaart met Azie in het midden begin dit jaar ook zou komen in Nederland. Toen ik het later aan een andere medewerkster weer vroeg wist ze van niets. Weet iemand of deze nog in Nederland komt? (PREMIÄR, art. nummer 40122113)

en mijn laatste vraag: heeft IKEA ook vormpjes om ijsklontjes te maken?
    pi_69454266
    Je eerste vragen kan ik zo 1-2-3 niet beantwoorden, ben thuis Maar als ik er aan denk zal ik het opzoeken. (Moet overigens vrijdag pas weer werken. Maar waarschijnlijk zoekt iemand anders het wel op)

ijsblokvormpjes die hebben we ja.
    Eins, zwei, hoeplakai.
      woensdag 27 mei 2009 @ 16:13:56 #281
    37582 Snarf
    pi_69458015
    quote:
    Op dinsdag 26 mei 2009 18:12 schreef Mirjam het volgende:
    kun je ook ergens klachten indienen betreffende de transportservice?
    die gasten smeten het nog net niet door het keukenraam naar binnen, maar mijn gód, wat waren ze hardhandig met alle spullen.
    Vervelend om te horen dat de bezorgers zo te werk zijn gegaan bij je.
    Het indienen van een klacht kan electronisch, telefonisch of aan de balie van de klantenservice.
    Electronisch mag het hier: IKEA | Klacht.
    Telefonisch op ons 0900-nummer (0900-2354532 = 0900-BELIKEA).
      donderdag 28 mei 2009 @ 12:41:37 #282
    37582 Snarf
    pi_69487397
    quote:
    Op dinsdag 26 mei 2009 18:39 schreef TuuT het volgende:

[..]

Zou jij (of iemand anders) kunnen kijken of ze de volgende lamp nog ergens hebben? Bij voorkeur in het wit. Toen deze net op de site stond was ie nooit voorradig (in Amsterdam iig), en nu kan ik 'm helemaal niet meer vinden op de Nederlandse site.. (SOLIG, art. nummer 90148281)
    [ afbeelding ]

en nu ik toch bezig ben, een tijd terug zei een medewerker van IKEA Amsterdam dat de wereldkaart met Azie in het midden begin dit jaar ook zou komen in Nederland. Toen ik het later aan een andere medewerkster weer vroeg wist ze van niets. Weet iemand of deze nog in Nederland komt? (PREMIÄR, art. nummer 40122113)
    [ afbeelding ]

en mijn laatste vraag: heeft IKEA ook vormpjes om ijsklontjes te maken?
    SOLIG 901.248.81 heeft geen enkele IKEA meer, helaas.
    De wereldkaart heb ik niet kunnen vinden in ons systeem. Het artikelnummer staat niet in onze database en in diezelfde database heb ik geen artikelen kunnen vinden die op "een wereldkaart met Azie in het midden" lijken.
    En oh ja: onze ijsblokjesvorm heet PLASTIS, en staat op de site: hierrrrrr.
    pi_69499431
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 12:41 schreef Snarf het volgende:
    De wereldkaart heb ik niet kunnen vinden in ons systeem. Het artikelnummer staat niet in onze database en in diezelfde database heb ik geen artikelen kunnen vinden die op "een wereldkaart met Azie in het midden" lijken.
    bedankt voor je reactie! die lampen waren wel heel snel uitverkocht dan.. ook raar van die wereldkaart, want die medewerker liet er zelfs nog een plaatje van zien. Maar ja, dat was ook alweer een half jaar geleden en dingen kunnen veranderen..
      donderdag 28 mei 2009 @ 19:24:49 #284
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_69501024
    quote:
    Op woensdag 27 mei 2009 16:13 schreef Snarf het volgende:

[..]

Vervelend om te horen dat de bezorgers zo te werk zijn gegaan bij je.
    Het indienen van een klacht kan electronisch, telefonisch of aan de balie van de klantenservice.
    Electronisch mag het hier: IKEA | Klacht.
    Telefonisch op ons 0900-nummer (0900-2354532 = 0900-BELIKEA).
    thanks
    pi_69504806
    hallo,

weet iemand of je een paxkast van 2.36 hoog in elkaar kunt zetten in een ruimte van 2.45 hoog. Is er dan genoeg speling? Heeft iemand nog tips voor het plaatsen van de schuifdeuren?
    pi_69507985
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 12:41 schreef Snarf het volgende:

[..]

Das PREMIAR.
    Een 'systeem' ingelijste afbeelding. Je krijgt het op rol aangeleverd, zet de omlijsting in elkaar en spant dan het doek
    pi_69508055
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 21:12 schreef Klussie het volgende:
    hallo,

weet iemand of je een paxkast van 2.36 hoog in elkaar kunt zetten in een ruimte van 2.45 hoog. Is er dan genoeg speling? Heeft iemand nog tips voor het plaatsen van de schuifdeuren?
    Euh deze PAX kast moet je staand monteren. Dus dat zou naar mijn idee geen probleem mogen zijn!
    pi_69510077
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 22:39 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Euh deze PAX kast moet je staand monteren. Dus dat zou naar mijn idee geen probleem mogen zijn!
    Volgens mij kunnen beiden methodes. Heb net een paar PAX'en van 2,36 in elkaar gezet en in het boekje stonden 2 opties, zowel staand als liggend. Dacht dat je 2m44 moest hebben om het liggend te doen.
    pi_69510230
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 23:29 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Volgens mij kunnen beiden methodes. Heb net een paar PAX'en van 2,36 in elkaar gezet en in het boekje stonden 2 opties, zowel staand als liggend. Dacht dat je 2m44 moest hebben om het liggend te doen.
    Wanneer de kast 35cm diep is wellicht. maar dat redt je volgens mij echt niet met een 60cm diepe kast!
      vrijdag 29 mei 2009 @ 16:13:32 #290
    37582 Snarf
    pi_69529268
    Heel simpel.
    Meet het zijpaneel diagonaal op of...
    Doe de lengte x lengte.
    Doe de breedte x breedte.
    Tel die twee getallen bij elkaar op.
    Pak een rekenmachientje en trek de wortel van de uitkomst van de twee getallen.

Als je een diepe, hoge garderobekast (60cm diep, 236 cm hoog) hebt, dan heb je een plafond van 243,50770008359078582117235004437 cm. hoog nodig. Let op die nanometers, die heb je echt nodig

Als de kast 'maar' 58 cm diep is, zoals de specs aangeven, is de benodigde plafondhoogte 243,02263269086688091400259556105 cm.

En trouwens, een kast van 100x60x236 liggend monteren en dan overeind douwen is prima te doen in je eentje. Heb er zelf twee ervaringen mee. LYNGDAL schuifdeurtje ervoor en je hebt een kekke garderobekast wat ik je brom

[ Bericht 6% gewijzigd door Snarf op 29-05-2009 16:22:56 ]
    pi_69529851
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 23:32 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wanneer de kast 35cm diep is wellicht. maar dat redt je volgens mij echt niet met een 60cm diepe kast!
    Ik zal van de week even het boekje inscannen voor je, dan kan je het zien. Ik heb 35 en 58 diep overigens.
    pi_69532235
    ik heb er een van 60 cm diep. De kast staat nu, we hebben hem staand gemonteerd en dat ging verbazingwekkend gemakkelijk. Is het verstandig om hem aan de wand te monteren? Dit staat wel in de handleiding aangegeven...

Nu moeten de schuifdeuren erin. Heeft iemand tips? Is dit makkelijk te doen? Waar moet ik rekening mee houden?
    pi_69533735
    quote:
    Op vrijdag 29 mei 2009 16:34 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik zal van de week even het boekje inscannen voor je, dan kan je het zien. Ik heb 35 en 58 diep overigens.
    Nee dat hoeft niet hoor. Die kan ik zo op men werk inkijken als ik dat wil
    pi_69537043
    Is er een groot verschil tussen de Ivar en Gorm stellingkasten? Ik heb een berginkje in te richten en zie de verschillen in de basis elementen niet zo. Behalve de prijs dan, een gorm kost zo ongeveer de helft.

En pinkstermaandag, ikea breda..... is dat te doen of kan ik beter een weekje wachten.
      vrijdag 29 mei 2009 @ 20:50:03 #295
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_69537214
    quote:
    Op vrijdag 29 mei 2009 20:44 schreef Fixers het volgende:
    Is er een groot verschil tussen de Ivar en Gorm stellingkasten? Ik heb een berginkje in te richten en zie de verschillen in de basis elementen niet zo. Behalve de prijs dan, een gorm kost zo ongeveer de helft.

En pinkstermaandag, ikea breda..... is dat te doen of kan ik beter een weekje wachten.
    IVAR is vooral makkelijker in het verplaatsen van je planken, pinnetje erin/plank erop - plank eraf/pinnetje eruit. Bij GORM is het plank op z'n plek/schroef erin - schroef eruit/plank laat los. Dan heb je er 2 uit en flikkert je plank al omlaag aan de ene kant.

Wij hebben GORM omdat we toch niet constant hoeven te wisselen met de hoogte.
    pi_69537237
    quote:
    Op vrijdag 29 mei 2009 20:44 schreef Fixers het volgende:

IVAR is meer een boekenkastensysteem, heeft een wat sterkere en strakkere uitstraling die goed in een (studenten)kamer staat. IVAR heeft ook makkelijk verstelbare planken.
    GORM is in basis ook meer bedoeld voor een berging. Is wat robuuster, is niet erg makkelijk verstelbaar en is stevig.
      vrijdag 29 mei 2009 @ 21:54:22 #297
    37582 Snarf
    pi_69539411
    Pinkstermaandag is, kijkend naar het verleden, de drukste dag van het jaar.
    pi_69540195
    keuken bijna geinstalleerd...
    oven aangsloten op electra: wat hoor ik daar?
    het kookwekkertje in het front tikt met en belgeluidje..dat kan niet normaal zijn toch?
    ting -ting - ting op een rustig tempo, maar na verloop van tijd wil je wel rust...
    enig idee wat dit is?
    wie ben ik om aan mezelf te twijfelen?
    =loesje=
    pi_69540744
    quote:
    Op vrijdag 29 mei 2009 21:54 schreef Snarf het volgende:
    Pinkstermaandag is, kijkend naar het verleden, de drukste dag van het jaar.
    Ow? Echt?
    Ik dacht altijd dat dat "3e kerstdag" was...
    pi_69540849
    quote:
    Op vrijdag 29 mei 2009 22:20 schreef zwemmer431 het volgende:
    keuken bijna geinstalleerd...
    oven aangsloten op electra: wat hoor ik daar?
    het kookwekkertje in het front tikt met en belgeluidje..dat kan niet normaal zijn toch?
    ting -ting - ting op een rustig tempo, maar na verloop van tijd wil je wel rust...
    enig idee wat dit is?
    [ afbeelding ]
    Euh... ik heb eerder van het probleem gehoord, maar ik heb geen idee waar dat aan ligt... Sorry

Wellicht dat je dit beter via IKEA bij Whirlpool kunt laten navragen? Wanneer je het 0900 nummer belt kunnen zij dit bij Whirlpool neer leggen.
    pi_69540869
    En vol
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')