He! Bedankt voor je reactie!quote:Op maandag 18 mei 2009 01:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Vroegah hadden we een MIKAEL ladenblok waar slechts 1 lade in zat en waar je de computer kon schuiven. Je zou volgens mij het huidige MIKAEL ladenblok kunnen kopen en dan de onderste 2 (of 3) laden niet monteren en daar je PC in schuiven.. zonde van de laden, maar wel de handige oplossing.
Of de TRULS...
Als ik nu naar de voorraad informatie op de site kijk is deze plank gewoon op voorraadquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:47 schreef maikiemuis het volgende:
Ik wil de volgende plank halen
[ afbeelding ]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20094347
Nu is hij al een hele tijd niet beschikbaar in Hengelo (en veel andere filialen), gaat deze eruit? Weet iemand dit?? En zo ja, zijn er nog andere planken met deze afmeting in de kleur ZWARTBRUIN??
Thx!
Ow ja das wel een belangrijk detailquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:08 schreef maikiemuis het volgende:
Oh sorry, vergeten erbij te vermelden, ik zoek de kleine afmeting.
afmeting: 79x19 cm
kleur: zwartbruin
Ik heb voor je gekeken en het gaat nog wel even duren voordat die planken weer op voorraad zijn. En dan heb ik het echt over weken.quote:
Even een antwoord op mn eigen vraag, misschien dat iemand er iets aan heeft:quote:Op donderdag 23 april 2009 23:13 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Even een technische vraag voor de IKEA-medewerkers onder ons:
Ik zit erover te denken om de KRAMFORS 3 zits bank te kopen.
Nu kan deze niet in 1 stuk naar boven, ivm smalle trapopgang.
Als ik de rugleuning, armleuningen en zitgedeelte los kan halen lukt het waarschijnlijk wel.
Nu heb ik me vandaag laten vertellen bij IKEA Eindhoven dat de armleuningen sowieso los kunnen.
Ik heb even aan de onderkant gekeken en ik heb het vermoeden dat ik zitting en rugleuning ook los kan krijgen door een paar bouten los te draaien.
Is er iemand die me kan vertellen of dit idd waar is? Of zit de hele constructie ook nog eens gelijmd etc?
In dat geval zou het ook wel kunnen, moet ik alleen wat balken vervangen die bij het uit elkaar halen evt sneuvelen.... Of is de "basisstoffering" van zitting + rugleuning uit 1 stuk? Dat zou het ook weer lastiger maken...
Anyone?
Ambitieus plan, ik weet t, maar ik hoop dat t lukt!
Thnx! Die zocht ik inderdaad! Delft en Amsterdam zijn helaas wat te ver weg.. Dan maar een ander keertjequote:Op zondag 24 mei 2009 13:14 schreef E.T. het volgende:
http://www.ikea.com/ms/nl_NL/openingstijden.html
Gemiddeld een weekje of twee.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:26 schreef Happel het volgende:
Ola, een vraagje voor de IKEA-medewerkers. Wat zijn ongeveer de levertijden van bepaalde producten, zoals banken, bedden en keukens? Wil eind juni over naar mijn nieuwe appartement en het zou dan fijn zijn als er tegen die tijd ook meubilair staat.
Alvast bedankt voor het antwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |