abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69142455
quote:
Op maandag 18 mei 2009 01:47 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Vroegah hadden we een MIKAEL ladenblok waar slechts 1 lade in zat en waar je de computer kon schuiven. Je zou volgens mij het huidige MIKAEL ladenblok kunnen kopen en dan de onderste 2 (of 3) laden niet monteren en daar je PC in schuiven.. zonde van de laden, maar wel de handige oplossing.

Of de TRULS...
He! Bedankt voor je reactie! Heb gekeken op marktplaats naar dat blok met 1 lade, en heb er 1tje gevonden, dus daar bied ik nu op. Als die et niet wordt, ga ik voor het nieuwe ladeblok, en dan de lades niet monteren. Thanks!
pi_69218448
Ik wil de volgende plank halen

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20094347

Nu is hij al een hele tijd niet beschikbaar in Hengelo (en veel andere filialen), gaat deze eruit? Weet iemand dit?? En zo ja, zijn er nog andere planken met deze afmeting in de kleur ZWARTBRUIN??

Thx!
pi_69219030
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 10:47 schreef maikiemuis het volgende:
Ik wil de volgende plank halen

[ afbeelding ]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20094347

Nu is hij al een hele tijd niet beschikbaar in Hengelo (en veel andere filialen), gaat deze eruit? Weet iemand dit?? En zo ja, zijn er nog andere planken met deze afmeting in de kleur ZWARTBRUIN??

Thx!
Als ik nu naar de voorraad informatie op de site kijk is deze plank gewoon op voorraad
25 stuks!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_69219291
Oh sorry, vergeten erbij te vermelden, ik zoek de kleine afmeting.

afmeting: 79x19 cm
kleur: zwartbruin
pi_69219673
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 11:08 schreef maikiemuis het volgende:
Oh sorry, vergeten erbij te vermelden, ik zoek de kleine afmeting.

afmeting: 79x19 cm
kleur: zwartbruin
Ow ja das wel een belangrijk detail
Ik zal vanmiddag even voor je kijken wanneer we em weer verwachten!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_69220834
Dat zou echt super zijn.. THX
pi_69242761
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 11:46 schreef maikiemuis het volgende:
Dat zou echt super zijn.. THX
Ik heb voor je gekeken en het gaat nog wel even duren voordat die planken weer op voorraad zijn. En dan heb ik het echt over weken.
  woensdag 20 mei 2009 @ 22:55:01 #258
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_69244260
Heerlijk, een heel dagje ikea kastjes in elkaar zetten. En als dan alles staat ontdekken dat je 1 ding vergeten bent (een stang voor in de hopen kast om je kleerhangers aan te hangen) en er achter komen dat je een mand gekocht hebt die 5 centimeter te smal is... ... maar ja morgen maar even een nieuwe halen
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  zaterdag 23 mei 2009 @ 21:57:35 #259
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_69336029
vandaag 2000 euro stukgegooid bij de ikea

we laten de zooi bezorgen, ideaal.
alleen 1 ding hadden ze niet, de expedit boekenkast
maar daar kom je natuurlijk pas achter als je alles al verzameld hebt.
nu gaan we morgen weer terug, en nemen een kleinere dan die we eigenlijk wilden (4x4 vakken i.p.v. 5x5, omdat die eerder op voorraad is), en hopen dat die nog bij de rest op transport kan.
onhandig gekloot hoor.
de nachtkastjes hadden ze ook niet meer, stoelhoezen ook niet. ikea heeft aardige producten, maar dat is toch wel zó kut.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_69336570
Mja het is de afgelopen dagen gewoon ook gekkenhuis geweest...
  zondag 24 mei 2009 @ 11:20:34 #261
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_69345747
heeft de ikea tosti ijzers?
  zondag 24 mei 2009 @ 12:21:49 #262
123497 Darkhelmet76
Strik je veter...
pi_69347207
quote:
Op donderdag 23 april 2009 23:13 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Even een technische vraag voor de IKEA-medewerkers onder ons:

Ik zit erover te denken om de KRAMFORS 3 zits bank te kopen.
Nu kan deze niet in 1 stuk naar boven, ivm smalle trapopgang.
Als ik de rugleuning, armleuningen en zitgedeelte los kan halen lukt het waarschijnlijk wel.

Nu heb ik me vandaag laten vertellen bij IKEA Eindhoven dat de armleuningen sowieso los kunnen.
Ik heb even aan de onderkant gekeken en ik heb het vermoeden dat ik zitting en rugleuning ook los kan krijgen door een paar bouten los te draaien.

Is er iemand die me kan vertellen of dit idd waar is? Of zit de hele constructie ook nog eens gelijmd etc?
In dat geval zou het ook wel kunnen, moet ik alleen wat balken vervangen die bij het uit elkaar halen evt sneuvelen.... Of is de "basisstoffering" van zitting + rugleuning uit 1 stuk? Dat zou het ook weer lastiger maken...

Anyone?

Ambitieus plan, ik weet t, maar ik hoop dat t lukt!
Even een antwoord op mn eigen vraag, misschien dat iemand er iets aan heeft:

De Kramfors 3-zitter is ondertussen bezorgd en je kan hem inderdaad eenvoudig uit elkaar halen door 9 bouten los te draaien en 2 stukjes klittenband door te snijden. Dus stond ik gister op de stoep mn gloednieuwe bank uit elkaar te schroeven, in delen naar boven gesjouwd en daar weer in elkaar gezet.

Ging prima!

Ruim appartement met garage in centrum van Sittard te koop! PM voor meer info!
www.botergeel.nl
pi_69347231
quote:
Op zondag 24 mei 2009 11:20 schreef Mirjam het volgende:
heeft de ikea tosti ijzers?
  zondag 24 mei 2009 @ 13:03:54 #264
257092 Neeleh85
Geluk maak je zelf..
pi_69348262
Weet iemand of Ikea Breda of Barendrecht vandaag open is??
  zondag 24 mei 2009 @ 13:14:43 #265
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_69348523
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 24 mei 2009 @ 13:16:22 #266
257092 Neeleh85
Geluk maak je zelf..
pi_69348583
quote:
Thnx! Die zocht ik inderdaad! Delft en Amsterdam zijn helaas wat te ver weg.. Dan maar een ander keertje
  zondag 24 mei 2009 @ 20:35:21 #267
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_69361514
vandaag voor de derde dag op rij @ ikea
van de week nog ff terug, als ze de stoelhoezen binnen hebben
  zondag 24 mei 2009 @ 21:22:25 #268
3011 E.T.
pi_69363288
Die losse zijsteunen voor kinderbedjes, vroeger zaten ze bij Vikare-bedjes maar later heel lang los verkocht (ook toen Vikare bedjes niet meer in het assortiment zaten)..
Ik zie ze niet meer op de site staan? Die zijn toch niet uit het assortiment he??? Please, zeg nee..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_69363415
volgens mij hebben we die nog gewoon hoor!
  zondag 24 mei 2009 @ 21:31:57 #270
3011 E.T.
pi_69363653
Gelukkig!
Er moet een bovenbed van een stapelbed in gebruik genomen worden en daar zit geen extra 'balkje' oid.. zo'n steun leek mij een prima oplossing (de eerste 40 cm is kast.. dan cm of 10 open.. dan vikare steun.. )

Nu nog op zoek naar een trapje
  maandag 25 mei 2009 @ 13:26:51 #271
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69380405
Ola, een vraagje voor de IKEA-medewerkers. Wat zijn ongeveer de levertijden van bepaalde producten, zoals banken, bedden en keukens? Wil eind juni over naar mijn nieuwe appartement en het zou dan fijn zijn als er tegen die tijd ook meubilair staat.

Alvast bedankt voor het antwoord.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 25 mei 2009 @ 13:46:15 #272
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_69380856
quote:
Op maandag 25 mei 2009 13:26 schreef Happel het volgende:
Ola, een vraagje voor de IKEA-medewerkers. Wat zijn ongeveer de levertijden van bepaalde producten, zoals banken, bedden en keukens? Wil eind juni over naar mijn nieuwe appartement en het zou dan fijn zijn als er tegen die tijd ook meubilair staat.

Alvast bedankt voor het antwoord.
Gemiddeld een weekje of twee.
Heb je op maat gemaakte dingen (banken die in de fabriek gestoffeerd moeten worden, keukenwerkbladen) dan kan het langer duren (denk aan 4 tot 8 weken).
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_69382543
Hrmm.. dank je voor het nakijken.. dan maar wachten op de planken. Het is niet anders.
pi_69419443
oh wat had ik graag van die tuinlampen op zonn-energie gewild!
Ikea had laatst slingers er van en papieren bollen. Ik zag ze al helemaal romantisch in mijn tuin hangen..

Ik vandaag naar Ikea Groningen getogen, helemaal niks te vinden. Nu staat deze Ikea momenteel helemaal op de kop en moet je zelf je spulletjes uit diverse dozen her en der bij elkaar sprokkelen dus ik dacht, ik zoek gewoon niet goed.
Bij de kassa (want je sleept toch weer dingen mee ook al ging je voor iets heel anders ) nog maar even gevraagd. Volgens medewerker verkopen ze nu geen zomercollectie meer. Klopt dit? Ik kan ze i.i.g niet meer op de website vinden. Of kan ik ergens nog van die leuke lampen krijgen?
pi_69420382
Ik dacht dat iemand een tijdje geleden in het IKEA topic had gezegd dat de tuinr collectie voortaan het hele jaar door te koop zou zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')