quote:Kan een tatoeage van vier letters beledigend zijn? Volgens twee agenten van de politie in Groningen wel. Zij zagen de letters ACAB in de nek van een verdachte staan en vertaalden deze afkorting als All Cops Are Bastards.
De verdachte, een 30-jarige inwoner van Groningen, kreeg daarom een proces verbaal. In een eerste verklaring zei de man de letters in zijn nek te hebben laten zetten toen hij voor een eerder vergrijp in de gevangenis was beland. Later herriep hij deze uitleg. De vier letters stonden voor Acht Cola Acht Bier. Deze vrolijke variant mocht niet baten. Het proces verbaal bleef staan.
De man was voor mogelijke drugshandel in de Hoekstraat in Groningen aangehouden.
Het gaat om je nieuwe PC toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:55 schreef Etcetera het volgende:
Nee dat kan ook nietIk wilde vanochtend op mijn oude pc Vista installeren, en toen kregen we de melding dat het een 32x pc was waar geen 64x Vista op wilde (logisch). Vandaar ook dat we nu denken dat het daar mee te maken kan hebben.
Oh ik dacht dat je het eerst al geinstalleerd had en daarna opeens die BSOD's kreeg ;')quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:00 schreef Etcetera het volgende:
Op mijn nieuwe pc krijg ik steeds BSOD's als ik Vista wil installerenHij laadt de files in, je ziet het laadschermpje en *poof* BSOD. Dus ik heb het ook nog niet geinstalleerd
En ik probeerde het met een 64x versie
Volgens mij zeggen we exact hetzelfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |