Volgens mij zijn mijn benen 55 cm bij maat 28quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:52 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, en benen van 52 cm is helemaal niet veelMijn benen zijn ongeveer net zo slank en ik draag maat 26 van spijkerbroeken. En echt,dat kan ik met alle goede wil van de wereld niet eens mollig noemen.
Hier 54 cm bij maat 29.quote:Op donderdag 19 maart 2009 12:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Volgens mij zijn mijn benen 55 cm bij maat 28
En ik ben volgens huisgenootjes te dun voor mijn bouw dus neem van mij aan dat 52cm dun is
Lunch is alweer anders ingevuld; 1 bruine boterham + 2 plakjes kipfilet + 10 schijfjes komkommer + kleine portie pastasalade (penne, tonijn op water, tomaat) + optimelquote:Op donderdag 19 maart 2009 07:51 schreef Daph_ het volgende:
[...]
Vandaag:
O: 2 bruine boterhammen + 2 x hageslag + optimel + thee + vitaminepillen
T: thee + appeltje / kiwi's
L: 3 bruine boterhammen + kipfilet + sla zonder dressing + mager beleg?
T: thee + 0,5 liter water + appel + snelle jelle minder suiker
D: geen idee nog
Ja, ze zijn echt groterquote:
Whehe, dat was tijdens een weekendje weg, gym in het hotelquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Aparte trainingsoutfit
Maar yay for less fat
Ehm, misschien kijk ik niet goed, maar is dat niet gewoon de tekening van je slipje met daarboven een bolling van je heupen? Maar verderquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:41 schreef P.F het volgende:
En er is 9cm van mijn rugvet af
Huisgenootje wees naar omcirkelde deel aka rugvet. Hij zei: Daar ben je ECHT dun! De meeste vrouwen zijn daar dikker. En daar val je als laatste af! Dus je bent echt dun! Kom, ik ga je bijvoederen
[ afbeelding ]
Ja klopt, m'n ondergoed zat iets te strak.. Maar mijn vel is ook slapper geworden, ik had nooit zo een bolling, het was altijd hard en strak. Nu is het zacht met een bollingquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ehm, misschien kijk ik niet goed, maar is dat niet gewoon de tekening van je slipje met daarboven een bolling van je heupen? Maar verderAfvallen en grotere tieten
Je hebt een mooi en sexy figuur pf
hier ookquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:21 schreef Mini_rulez het volgende:
Ooh, het is hier echt heerlijk weer.
Ik moest nog aan je denken toen ik een motorrijder zag. Daar is het nu ook lekker weer voor.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hier ook
was echt lekker fietsen zonet
De batterijen van mijn mp3-speler zijn leeg. Ik had het idee om een beetje af te wisselen tussen jog-tempo, wandelen en een sprintje tussendoor. Als je wilt evy-en vind ik dat ook prima, maar dan moet je mij op de hoogte houden van wat Evy zegt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:46 schreef Greys het volgende:
Loveli, is het de bedoeling dat ik een mp3spelert met Evy er op meebreng? Of ga jij voor me zingen en in mijn oor tetteren dat je fier op me bent?
Volgende keer wel matchend ondergoed aantrekkenquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:47 schreef Miss_S het volgende:
Greys had je gezien dat ik braaf de foto's heb gemaakt
Succes met hardlopen
Ik weet niet of Loveli haar mp3 spelert meeneemt. Anders laat ik die van mij ook thuis.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:46 schreef P.F het volgende:
Tegelijk op play drukken! Deed ik ook met een vriendinnetje, was goed te doen
Ik had vroeger wel een streep ik weet niet waar ie heen isquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:52 schreef P.F het volgende:
Miss_S, jij hebt best een smalle taille toch? Hoe komt het dan dat je geen streep hebt? Want mijn moeder heeft denk ik een taille van 90 cm en heeft boven haar navel ook en een zacht plekje.. En je sport ook veel? Dus dat snap ik niet helemaal..
Dat doe ik eigenlijk nooit meer, meestal past het wel meer bij elkaar dat welquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgende keer wel matchend ondergoed aantrekken
*duikt weg*
Die streep die ik bedoel is die je van de zijkant op de tweede foto van mij wel zag, in het midden tussen je ribbenquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou weet ik nog niet wat die streep is.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oude foto's! Een jaar oud of langer!quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee hoor, dan doen we zelf wel wat!quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:52 schreef loveli het volgende:
[..]
De batterijen van mijn mp3-speler zijn leeg. Ik had het idee om een beetje af te wisselen tussen jog-tempo, wandelen en een sprintje tussendoor. Als je wilt evy-en vind ik dat ook prima, maar dan moet je mij op de hoogte houden van wat Evy zegt.
Ja volgens mij wil het niet echt iets zeggen, ik bedoelde trouwens een verticale maar die zie je ook wel bij mijquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:59 schreef Greys het volgende:
Maar da's toch gewoon schaduw waar je ribben ophouden?
Of zit ik nou naar de verkeerde streep te kijken?
quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:59 schreef Greys het volgende:
Maar da's toch gewoon schaduw waar je ribben ophouden?
Of zit ik nou naar de verkeerde streep te kijken?
Verticale? O misschien heb ik het wel verkeerd begrepen dan!quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja volgens mij wil het niet echt iets zeggen, ik bedoelde trouwens een verticale maar die zie je ook wel bij mij
Alleen zijn de foto's niet geweldig
Nu snel naar mijn werk toe
Nee poepie, de foto's die je hierboven met dat streepje er op ter verduidelijking hebt getekend ZIJN ook verticaal streepsgewijsgezienquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Verticale? O misschien heb ik het wel verkeerd begrepen dan!
Ik ook ja. Als ik gezeten hebquote:
You're kiddingquote:
Ik heb ze ook als ik sta, nouja, een beetje.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb één grote streepAls ik gezeten heb, gelukkig niet meer als ik sta.. Dat had ik wel
Komt wel goed, gaat naar verloop van tijd wel weg..quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb ze ook als ik sta, nouja, een beetje.
Beseft ze zich wel! En weet je, je kan meer dan je denkt!quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:33 schreef Greys het volgende:
Oke. Omgekleed.
Kijk mij een zin hebben om te gaan hardlopen! Zie het enthousiasme!![]()
Ben een beetje bang dat Loveli zich niet beseft dat ik amper 2 minuten achter elkaar kan hardlopen![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:33 schreef Greys het volgende:
Oke. Omgekleed.
Kijk mij een zin hebben om te gaan hardlopen! Zie het enthousiasme!![]()
Ben een beetje bang dat Loveli zich niet beseft dat ik amper 2 minuten achter elkaar kan hardlopen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Goed gedaan!quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:41 schreef Goodbye het volgende:
Ik kom net terug van de sportschool! Ik zat eigenlijk op de bank een beetje niks toen want 'ik heb geen ziiihiinnnn'. Maargoed, toen dacht ik, als ik slank wil worden moet ik er ook iets voor doen!!![]()
* 25 min loopband (hardlopen 3 min en 2x 5 min, rest gewandeld inclusief in- en uitlopen)
* 10 minuten fietsen
* spieroefeningen (ze hebben daar twee geweldige apparaten voor buikspieren/taille)
* 10 minuten steppen
* 10 minuten roeien
Voel me weer helemaal lekker nu!
Welnee. Zag het liggen bij de Jumbo.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:41 schreef ColdFeet het volgende:
DaD: zelfgemaakte dim sum?
Ik heb nog een pakje wontonvelletjes in de vriezer, kan zondag wel wat lekkers gaan maken
quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:44 schreef Yi-Long het volgende:
Ik probeer iedere dag 1 bier en 1 rode wijn te drinken. Puur voor de gezondheid (bier: nieren, en rode wijn voor je bloed), want ik vind beide niet te zuipen.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Deze quote wilde ik jullie toch niet onthouden:
[..]!!!!
Ja, balenquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:50 schreef ColdFeet het volgende:
Goodbye, ja, deze week dus geen pilates voor mijIk heb een blauwe plek van 10x15 cm op mijn linkerbil, dus al die rol- en balansoefeningen gaan echt niet
Vanavond naar bodyshape dus. Minder leuk, wel effectief.
Vraag eens wat ie drinkt voor z'n lever dan?quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Deze quote wilde ik jullie toch niet onthouden:
[..]!!!!
Hij is inderdaad gescheurdquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik las 'de gevreesde rijstwafel'
Chico, veel succes. Het is vast alleen maar een scheurtje in je meniscus, en dat is echt niet zo erg
Ahhh, wat balen!quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hij is inderdaad gescheurd. Over een week of 3 wordt ik geopereerd. Ik kan het nog niet helemaal bevatten eigenlijk. Geen wedstrijden in mei, 6 weken niet sporten daarna. Mag gelukkig tot de operatie gewoon blijven sporten, er kan niets verder kapot gaan. Dussss.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hij is inderdaad gescheurd. Over een week of 3 wordt ik geopereerd. Ik kan het nog niet helemaal bevatten eigenlijk. Geen wedstrijden in mei, 6 weken niet sporten daarna. Mag gelukkig tot de operatie gewoon blijven sporten, er kan niets verder kapot gaan. Dussss.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Balenquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja ik ga zo snel mogelijk beginnen met pilates. Mijn rug is wel al behoorlijk lenig, dus die prik zal geen probleem zijnquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Balen![]()
Het is vast een schrale troost, maar: ongeveer elke knieblessure behoeft meer revalidatie dan een gescheurde meniscus...
Begin je snel met yoga oid?
Ik geloof dat de dames met grote borsten hier zweren bij de Shockabsorber. Ik draag zelf een goed stevige sportbh die ik bij Livera heb gekocht.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:20 schreef Mini_rulez het volgende:
Oja, vraagje. Het is hier vast eerder besproken maar toen zat ik niet op te letten ofzo...
Ik doe van die aerobicslessen en daarbij moet je nog weleens joggen of springen, maar daarbij gaan m'n borsten alle kanten op.Dat kan er gewoon niet goed voor zijn... Da's trouwens ook de reden dat ik nooit ben gaan hardlopen.
Wat kun je nou (bij een grote cupmaat) het beste aantrekken om ze in bedwang te houden?
Ikquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:38 schreef conleche het volgende:
Heeft er hier iemand 80C van BH-maat? Ik heb hier nog 2 sport-BH's van de HEMA, een zwarte en een witte. Zwarte in ieder geval nog nooit gedragen, want de prijskaartjes zitten er nog aan en de witte volgens mij maar 1x of zo.
Vervelend nieuws Chico!!![]()
PM je adres maar, dan stuur ik ze je op. Ik weet niet meer of ze stevig zijn, ben m'n kasten aan het opruimen en kwam ze tegen. Ziet er wel aardig stevig uit.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
IkZijn het wel echt stevige BH's? Dan wil ik ze wel van je overnemen!
quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:33 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh, dat is niet de goede smiley zie ik nu...![]()
Moet deze zijn:
Join the clubquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:01 schreef conleche het volgende:Bij het opruimen kom ik ook nog gloednieuwe skates tegen. Welgeteld 1x op weggeweest.
![]()
*stof eraf veegt en in zicht zet.......
naaaaaaaawquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:01 schreef Goodbye het volgende:
De poes is terug. En ze wil absoluut niet liggen op het lekkere plekje wat ik voor haar had klaargemaakt.
Ze zit nu in het idden van de kamer. Te zitten.
Komt echt goed, liefje. Ze is waarschijnlijk een beetje misselijk van de narcose.....quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:01 schreef Goodbye het volgende:
De poes is terug. En ze wil absoluut niet liggen op het lekkere plekje wat ik voor haar had klaargemaakt.
Ze zit nu in het idden van de kamer. Te zitten.
zenksquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:03 schreef kwakveense het volgende:
wat zie je er mooi uit moblo! die fotgraaf hadden wij ook op t vorige gala...ik sta met mc ex op hetzelfde achtergrondje dus... haha
men is niet verplicht te reageren hoorquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:07 schreef Chicolate het volgende:
Oh ja, bijna vergeten: mooie foto's Moblo. Je ziet er blij uit.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:02 schreef kwakveense het volgende:
joehoe de zon!!! ik zit in de woonkamer met mn raam open!!
na allelrei bank drama (echtnu zit ik butiten schuld alsnog in de financiele shit. bah. ik was er nét uit (en ja, echt buiten schuld: heb 2500 dollar moeten voorsciteen en krijg nog 600 euro van mn huisbaas *huil*). maar goed. ik sla me er wel doorheen. van niet eten word ik wel dun!!
beste vriendinnetje heeft een baan, eindelijk, dus ik heb net even getheed bij haar, en nu moet ik nog in het urtje dat mij rest drie miljoen emails versturen.
[einde egopost]
Nee maar ik wilde wel reageren en had het getypt, maar het venster open laten staan en niet meer naar gekekenquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
men is niet verplicht te reageren hoormaar dank je
Ze ligt in m'n zicht, zal er op letten! Op dit moment is ze alleen niet zo beweeglijkquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sterkte met het poesie GoodbyeKomt echt wel weer goed
Let er alleen wel ff goed op dat ze niet haar hechtingen eruit probeert te bijten...
@kwakveense: vervelend zeg!! Heel veel succes!!
Nee, maar als ze zich realiseert dat die hechtingen er zitten en het anders ruikt dan haar eigen geurtje, slaat ze aan het wassen. Ze moet daar alleen niet in doorslaan. Een katje dat ik met m'n ex heb gehad, deed dat wel en die moest toen tijdelijk voor schemerlamp spelen met zo'n mooie kraagquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ze ligt in m'n zicht, zal er op letten! Op dit moment is ze alleen niet zo beweeglijk
Ik zal er op letten, maar 's nachts bijvoorbeeld is het toch bijna niet in de gaten te houden? En wat moet ik doen als ze het onverhoopt wel doet?quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, maar als ze zich realiseert dat die hechtingen er zitten en het anders ruikt dan haar eigen geurtje, slaat ze aan het wassen. Ze moet daar alleen niet in doorslaan. Een katje dat ik met m'n ex heb gehad, deed dat wel en die moest toen tijdelijk voor schemerlamp spelen met zo'n mooie kraag.
Komt wel goed hoorquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zal er op letten, maar 's nachts bijvoorbeeld is het toch bijna niet in de gaten te houden? En wat moet ik doen als ze het onverhoopt wel doet?
Je moest vandaag gewoon veel teveel, dan ga je dingen vergetenquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:32 schreef kwakveense het volgende:
jeej sauna!
thnx vor deiedereen... ik ben heir gewoon heel erg gestressed over.
en ik relaiseer me net dat mn planning weer voor geen meter klopt vandaag. ben weer vanalles vergeten te doen. muts.
Dat dus. Het ging prima, we hebben volgens mij een kilometer of 3.5 in afwisselend tempo gelopen. Zeker voor een eerste keer ging het prima en we waren niet te erg aan het hijgen om nog te kunnen praten. Volgende week weer!quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Beseft ze zich wel! En weet je, je kan meer dan je denkt!![]()
Succes lieve Greys!!
Ik weet het, ik ben een aansteller!quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor. Maar dan moet je even zo'n kraag laten aanmeten bij de D.A.
Maar maak je niet zoveel zorgen, 9 van de 10 keer gaat het gewoon prima en is zo'n kraag helemaal niet nodig
Ik ben jaloers!quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:44 schreef BlaatschaaP het volgende:
Niet alleen sauna, maar ook kuurbaden, een massage en een overnachting. Lekker![]()
.
naaisquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:44 schreef BlaatschaaP het volgende:
Niet alleen sauna, maar ook kuurbaden, een massage en een overnachting. Lekker![]()
.
Ooooh heerlijkquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:44 schreef BlaatschaaP het volgende:
.
Hoe ging het? Lekker he, dit trotse gevoel wat je nu ws hebt!quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:48 schreef Greys het volgende:
Sanadome is super! Ben er al een keer of vier geweest!
Genieten Blaatschaap!
Loveli, bedankt en tot volgende week en werk ze!
Nee, 70... Heb je die niet ook toevalligquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:38 schreef conleche het volgende:
Heeft er hier iemand 80C van BH-maat? Ik heb hier nog 2 sport-BH's van de HEMA, een zwarte en een witte. Zwarte in ieder geval nog nooit gedragen, want de prijskaartjes zitten er nog aan en de witte volgens mij maar 1x of zo. (free of charge, uiteraard)
Vervelend nieuws Chico!!![]()
Jawel, maar ik heb nu zelf 70!quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee, 70... Heb je die niet ook toevallig?
En ook C? NOOIT! Die van jou zijn echt 5x groter (remember the pictures?)quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb nu zelf 70!![]()
Greyssie! Ben trots op u!! Ik ga NU zelf ook. (heb meer zin in een wodkaatje, maar goed dan neem ik die erna wel.)
Nou soms C, soms D. En die picca was 2 kilo geleden en ik geloof dat alle 2 die kilo's er bij m'n borsten zijn afgegaanquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:09 schreef P.F het volgende:
[..]
En ook C? NOOIT! Die van jou zijn echt 5x groter (remember the pictures?)
snap ook niet waarom ze niet wat frissers doen dan zo'n middeleeuws kleedjequote:
Die tweede is tenminste met opzet ergquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet eigenlijk niet welke ik erger vind..
Zondequote:Op donderdag 19 maart 2009 17:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou soms C, soms D. En die picca was 2 kilo geleden en ik geloof dat alle 2 die kilo's er bij m'n borsten zijn afgegaan
Wat ben jequote:Op donderdag 19 maart 2009 19:11 schreef Miss_S het volgende:
Voorlopig mijn laatste fotospam ik beloof het
Mijn jurk voor een themafeest van zaterdag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I am whatever you want me to bequote:Op donderdag 19 maart 2009 19:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Wat ben jeEen kruising tussen spandex en een vleermuis
?
Ja hopelijk kan ik hem alleen ooit nog ergens anders voor gebruikenquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:16 schreef P.F het volgende:
Wel tof voor een thema feest.
En, I agree to disagree.
En dat wij dan die grote bedden nemen en de anderen in de badkuip en de sokkenla stoppen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:48 schreef kaasplankje het volgende:
eeeh ik stel voor dat iedereen die meegaat 200.- euro inlegt dan kunnen wij voor niks
Nee, gewoon met zn allen in 1 bed!quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat wij dan die grote bedden nemen en de anderen in de badkuip en de sokkenla stoppen?
quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, gewoon met zn allen in 1 bed!
Wil ze niet. Ze beweert dat het dan niet goed bakt ofzo. Ik heb de hoop opgegevenquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:05 schreef Greys het volgende:
PPP, wat zat er op je witte pistolet? Valt wel mee joh, altijd beter dan dat je naar een Mars zou grijpen!
Daph, goed van je hoor, dat je het beperkt hebt gehouden! Kan je je moeder niet vragen of ze in olijfolie wil bakken ipv in een half pakje boter?
Inderdaad een beetje halloweenachtigquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:46 schreef Greys het volgende:
Wat is het thema van het feest Miss_S?
Een beetje Halloween achtig?Wel tof, zo'n spiderjurk! Ik zou er niet in over straat durven, maar op zo'n feest kan het natuurlijk prima!
Hey Kaas! Ben je er al uit wie we meenemen?![]()
Wat verdrietig voor Liam Neeson zeg
ga ik ff kijken; Jack Nickolson is altijd wel stoer, die Keanu Reeves is niet echt mn typequote:Op donderdag 19 maart 2009 19:54 schreef Greys het volgende:
** Chickflick alert **
Vanavond komt Something's gotta give op tievie!
MetJack Nicholson
en Keanu Reeves!
Als je hem nog niet gezien hebt... doen! Ook leuk voor (sommige) heren!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is écht een toffe film!quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ga ik ff kijken; Jack Nickolson is altijd wel stoer, die Keanu Reeves is niet echt mn type
quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:05 schreef Chicolate het volgende:
als mn vriendje zometeen probeert er nog wat naar binnen te proppen
Inderdaad een leuke filmquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is écht een toffe film!
Wel een tikkie bejaardensex-achtig hier en daar, maar werkelijk hilarisch soms ook!
Well donequote:Op donderdag 19 maart 2009 20:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Inderdaad een beetje halloweenachtig
Moet nog wel op de fiets die avond maar heb een lange jas![]()
Na een lange dag ben ik net toch nog gaan hardlopenik ben trots op mezelf
Lange sleep!!quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Whehe, ik kon het niet laten, net nog even aangetrokken... nu een maatje of 3 te groot... tadaa mijn trouwjurk van bijna 9 jaar geleden.
[ afbeelding ]
Harder loop ik ook niet hoorquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Enneh, hardlopen..ik durf dat al niet meerKon er al niks van... en ben nog steeds de langzaamste hier.. met mijn 8 km (ofzo)... Nog langzamer en ik loop achteruit
quote:
Two months, 20 hours, 56 minutes and 54 seconds. 1077 cigarettes not smoked, saving ¤ 242,48. Life saved: 3 days, 17 hours, 45 minutes.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]![]()
En zoveel km heb je misschien al niet gerookt
!! Wow... ik hield alleen maar van mij maar ik ben bang dat mijn eigenliefde afbrokkeld want er moet veel liefde naar jou!quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Two months, 20 hours, 56 minutes and 54 seconds. 1077 cigarettes not smoked, saving ¤ 242,48. Life saved: 3 days, 17 hours, 45 minutes.
Wiehoeeeeeeeeeeeee!
Haaai!quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:55 schreef Greys het volgende:
Mariaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Hoe gaat het? En met je huisje?
da's mijn favoquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
!! Wow... ik hield alleen maar van mij maar ik ben bang dat mijn eigenliefde afbrokkeld want er moet veel liefde naar jou!
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Haaai!Goed! Korte update:
- vandaag heleboel spullen gehaald, vloer uitgezocht en mogelijke behangetjes en kleuren van dingen en een doucheceldeur en en en! Spul!Dus een heel productieve dag achter de rug!
- Eetsgewijs ging het dus minderin alle drukte
- Ben vandaag braaf naar de dokter geweest voor m'n voet en hoe dat ging copy-paste ik even van het andere dinges!![]()
"Schijnbaar ben ik scheef (wist ik al, scheenbeen gescheurd toen ik 2 was dus altijd scheef gebleven) en nu heb ik waarschijnlijk een 'doorgezakte' voet. De holling bij mijn rechter is dus ruimer (normaler?) dan die van de linker, die zeer doet. De linkervoet is dus platter. Kortom, ik mag steunzolen gaan halen bij de podotherapeut. Ze zei dat er een kleine kans was dat het kneuzing was, maar aangezien ik niks geks gedaan heb... Leek dat stug. Dus.
Ik heb drie podotherapeuten gebeld en diegene bij wie ik het snelst terecht kon had plaats op 5 mei :duh Dus tot die tijd ben ik scheef (hopelijk wel minder pijnlijk want vandaag was het weer heel fijn XD). Hoera!"
Dus! Zo kort was die update niet
Hoe is het hier? Was Mo's gala tof? En ik zie dat Greys is wezen hardlopen? Stoer! Ben trots op joe! En Goodbye's katje was zielig? *kus op katje*
Ja ik denk ook wel dat het goed komt!quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's mijn favo
[..]komt vast snel goed met een goede behandeling/oplossingen
![]()
en leuk hè? verhuizen? huis inrichten enzo![]()
geniet ervan, ondanks de drukte en de eventuele stress
En mijn gala was tof, foto's staan hier: Slank #625: te groot, te klein, te dik, te dun?![]()
Maria, wat tof, huisspulletjes uitzoeken is leukquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Haaai!Goed! Korte update:
- vandaag heleboel spullen gehaald, vloer uitgezocht en mogelijke behangetjes en kleuren van dingen en een doucheceldeur en en en! Spul!Dus een heel productieve dag achter de rug!
- Eetsgewijs ging het dus minderin alle drukte
- Ben vandaag braaf naar de dokter geweest voor m'n voet en hoe dat ging copy-paste ik even van het andere dinges!![]()
"Schijnbaar ben ik scheef (wist ik al, scheenbeen gescheurd toen ik 2 was dus altijd scheef gebleven) en nu heb ik waarschijnlijk een 'doorgezakte' voet. De holling bij mijn rechter is dus ruimer (normaler?) dan die van de linker, die zeer doet. De linkervoet is dus platter. Kortom, ik mag steunzolen gaan halen bij de podotherapeut. Ze zei dat er een kleine kans was dat het kneuzing was, maar aangezien ik niks geks gedaan heb... Leek dat stug. Dus.
Ik heb drie podotherapeuten gebeld en diegene bij wie ik het snelst terecht kon had plaats op 5 mei :duh Dus tot die tijd ben ik scheef (hopelijk wel minder pijnlijk want vandaag was het weer heel fijn XD). Hoera!"
Dus! Zo kort was die update niet
Hoe is het hier? Was Mo's gala tof? En ik zie dat Greys is wezen hardlopen? Stoer! Ben trots op joe! En Goodbye's katje was zielig? *kus op katje*
En terecht. Zou ik me ook voelen na een leuke galaavond in een prachtige jurk en nieuw haar en de dag erna op het werk horen dat ze blij met me zijnquote:
Lummelquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Lummel
Hoe vind je de film?
Mariaaaaaaa bedankt voor je uitgebreide update! Je huisje wordt vast een paleisje!
of omdat het eigenlijk gewoon niet enorm veel aan isquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat komt omdat je niet goed kijkt. Je zit er doorheen te Fok!-en
Jullie mannen hebben gewoon geen smaakquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:46 schreef Abbadon het volgende:
[..]
of omdat het eigenlijk gewoon niet enorm veel aan is
da's maar een theorie hoor...![]()
Met andere woorden: sssssht?quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:47 schreef Miss_S het volgende:
Mijn lijstje, ik zou om commentaar vragen als ik zelf al niet wist waar het fout zat
da's ook een theorie, maar eerlijk gezegd vind ik mijn theorie geloofwaardigerquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Jullie mannen hebben gewoon geen smaak
Ojawel hoorquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Met andere woorden: sssssht?
Als we er niets over mogen zeggen moet je geen lijstje plaatsen![]()
Da's ook de reden dat ik het al een paar dagen niet gedaan heb![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu ga ik lekker met mijn mister op de bank hangen en een glaasje wijn drinken
![]()
fijne avond allen
![]()
Ja doei.
Wat interesseert mij Diane Keaton nou...quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:50 schreef Abbadon het volgende:
[..]
da's ook een theorie, maar eerlijk gezegd vind ik mijn theorie geloofwaardiger
Diane Keaton....kom op!
doe dan toch maar Diane Keatonquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Je gaat maar fijn met Abbadon in bed in Egypte
Wissik hoor. Ik zat je maar te pestenquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ojawel hoormag zeker
Maar bedoel dat ik niet dom ben en denk dat dit gezond is
quote:
volgens mij is het plot meer iets van JACK FUCKIN DIANE KEATONquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat interesseert mij Diane Keaton nou...
JACK FUCKIN NICHOLSON ZIT IN DIE FILM!
Owquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Wissik hoor. Ik zat je maar te pesten
Ik moet morgen rond half acht op, dat is voor mij 'uitslapen'quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Wissik hoor. Ik zat je maar te pesten
Mo, charming!
Goodbye, lekker lezen in bedjeIk ga ook niet al te laat er in duiken, want wie weet dat de buurman weer moet klussen om 06.30 uur morgenochtend
Keanu Reeves is een hoerquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Keanu Reeves vindt haar doable.
Tenminste.
Dat speelt ie.
Je mag 'm hebbenquote:
Dát was wel een pietsie tenenkrommend idd.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:54 schreef Abbadon het volgende:
[..]
volgens mij is het plot meer iets van JACK FUCKIN DIANE KEATON
Ik heb wel eens gehoord dat Abba heel teder isquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Je gaat maar fijn met Abbadon in bed in Egypte
Ik hou toch meer van Abba!quote:
laten we eerlijk zijn...het is een film over oude mensen die met elkaar naar bed gaan...en eerlijk gezegd vind ik het een beetje verontrustend dat jij daar zo graag naar kijktquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dát was wel een pietsie tenenkrommend idd.
Got a point there.
Hmpf.
de interessante vraag hier is : van wie heb je dat gehoord?quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat Abba heel teder is
Goede keuzequote:
Ik heb zo mn bronnenquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:59 schreef Abbadon het volgende:
[..]
de interessante vraag hier is : van wie?
Ik kijk met een schuin oogje weg op het moment dat ze met die schaar en bloeddrukmeter bezig zijn (quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:58 schreef Abbadon het volgende:
[..]
laten we eerlijk zijn...het is een film over oude mensen die met elkaar naar bed gaan...en eerlijk gezegd vind ik het een beetje verontrustend dat jij daar zo graag naar kijkt
sorry....ik ben plotseling lactose intolerantquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb zo mn bronnenmaarre, waarom zou ik dat vertellen! Je moet me toch niet
het grote voordeel van sexen is dat je niet per se naar jezelf hoeft te kijkenquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kijk met een schuin oogje weg op het moment dat ze met die schaar en bloeddrukmeter bezig zijn () en verder vind ik het een bijzonder fijne film. Ga jij maar fijn op je 50e stoppen met sexen dan hoor, als je daar niet tegen kunt
?quote:
Watist?quote:
Komkommer? Golden retriever?quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:05 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het grote voordeel van sexen is dat je niet per se naar jezelf hoeft te kijken...tenzij spiegels, I guess....
schaar? bloeddrukmeter?...naja, da's op zich altijd nog beter dan een komkommer en een golden retriever...
Girly girlyyyyyyy!quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Maria nieuwe sjoenen![]()
Daadwerkelijk girly-achtige schoenen! Wel plat, want hakken kan ik nietEn het bandje lijkt erg te glimmen maar dat valt in het echt erg mee.
[ afbeelding ]
[..]
?
Thanks Greysje!quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Girly girlyyyyyyy!
Me like! Me like hakken nóg more, maar dat komt wel weer voor je!
Haha ja ik ook - women rule enzoquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:14 schreef Greys het volgende:
Een SATC marathon? Dat moet ik ook heel snel weer eens gaan doen! Ik heb ook alle DVD's!
Alleen word ik daar altijd heel opstandig van
Thanksquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
Miss_S, niet onzeker zijn/worden. Nergens voor nodig
Dat ken ik maar al te goed, dat gevoelquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:30 schreef Greys het volgende:
Nou ja... rennen... rènnen....
Het was joggen en aan het einde van de ronde was het heel lomp stampen en zweten
Ik dan! Loveli was hinde-achtig!
Ik liep ook niet zo hard hoor, ongeveer 7km/h. Maar je kan beter eerst langzaam conditie opbouwen en als je dan bijvoorbeeld een uur achter elkaar kan rennen, kan je proberen je snelheid op te voeren.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Enneh, hardlopen..ik durf dat al niet meerKon er al niks van... en ben nog steeds de langzaamste hier.. met mijn 8 km (ofzo)... Nog langzamer en ik loop achteruit
Gelukkig dat het herkend wordt!quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat ken ik maar al te goed, dat gevoelMaar dat moet ook vast goedkomen! Ik hobbelde met een sukkelgangetje over straat met een kop als een overrijpe tomaat en iedere stap leek met een dreun neer te komen en ik was blij dat Evy door mijn gehijg heen blaatte
![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
wheheCharming picture!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu ga ik lekker met mijn mister op de bank hangen en een glaasje wijn drinken
![]()
fijne avond allen
![]()
Rest van de foto's is wel leuk, alleen die achtergrond is een beetje 80'sEén troost voor je: bij de gala's van m'n studentenvereniging fotografeerde de moeder van een lid altijd.... die kreeg het voor elkaar om EN walgelijke achtergrond op de foto te zetten, plus dat iedereen altijd een onderkin had op die foto's
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig dat het herkend wordt!*stamp stamp*
En ik had nog een edit geplaatst om je weltrusten te wensen met je mooie schoentjes, ik hoop dat je dat ook nog gelezen hadEn anders: trusten, meissie met je mooie schoentjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |