Ik weet het, ik ben een aansteller!quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor. Maar dan moet je even zo'n kraag laten aanmeten bij de D.A.
Maar maak je niet zoveel zorgen, 9 van de 10 keer gaat het gewoon prima en is zo'n kraag helemaal niet nodig
Ik ben jaloers!quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:44 schreef BlaatschaaP het volgende:
Niet alleen sauna, maar ook kuurbaden, een massage en een overnachting. Lekker![]()
.
naaisquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:44 schreef BlaatschaaP het volgende:
Niet alleen sauna, maar ook kuurbaden, een massage en een overnachting. Lekker![]()
.
Ooooh heerlijkquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:44 schreef BlaatschaaP het volgende:
.
Hoe ging het? Lekker he, dit trotse gevoel wat je nu ws hebt!quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:48 schreef Greys het volgende:
Sanadome is super! Ben er al een keer of vier geweest!
Genieten Blaatschaap!
Loveli, bedankt en tot volgende week en werk ze!
Nee, 70... Heb je die niet ook toevalligquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:38 schreef conleche het volgende:
Heeft er hier iemand 80C van BH-maat? Ik heb hier nog 2 sport-BH's van de HEMA, een zwarte en een witte. Zwarte in ieder geval nog nooit gedragen, want de prijskaartjes zitten er nog aan en de witte volgens mij maar 1x of zo. (free of charge, uiteraard)
Vervelend nieuws Chico!!![]()
Jawel, maar ik heb nu zelf 70!quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee, 70... Heb je die niet ook toevallig?
En ook C? NOOIT! Die van jou zijn echt 5x groter (remember the pictures?)quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb nu zelf 70!![]()
Greyssie! Ben trots op u!! Ik ga NU zelf ook. (heb meer zin in een wodkaatje, maar goed dan neem ik die erna wel.)
Nou soms C, soms D. En die picca was 2 kilo geleden en ik geloof dat alle 2 die kilo's er bij m'n borsten zijn afgegaanquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:09 schreef P.F het volgende:
[..]
En ook C? NOOIT! Die van jou zijn echt 5x groter (remember the pictures?)
snap ook niet waarom ze niet wat frissers doen dan zo'n middeleeuws kleedjequote:
Die tweede is tenminste met opzet ergquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet eigenlijk niet welke ik erger vind..
Zondequote:Op donderdag 19 maart 2009 17:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou soms C, soms D. En die picca was 2 kilo geleden en ik geloof dat alle 2 die kilo's er bij m'n borsten zijn afgegaan
Wat ben jequote:Op donderdag 19 maart 2009 19:11 schreef Miss_S het volgende:
Voorlopig mijn laatste fotospam ik beloof het
Mijn jurk voor een themafeest van zaterdag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I am whatever you want me to bequote:Op donderdag 19 maart 2009 19:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Wat ben jeEen kruising tussen spandex en een vleermuis
?
Ja hopelijk kan ik hem alleen ooit nog ergens anders voor gebruikenquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:16 schreef P.F het volgende:
Wel tof voor een thema feest.
En, I agree to disagree.
En dat wij dan die grote bedden nemen en de anderen in de badkuip en de sokkenla stoppen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:48 schreef kaasplankje het volgende:
eeeh ik stel voor dat iedereen die meegaat 200.- euro inlegt dan kunnen wij voor niks
Nee, gewoon met zn allen in 1 bed!quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat wij dan die grote bedden nemen en de anderen in de badkuip en de sokkenla stoppen?
quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, gewoon met zn allen in 1 bed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |