Dat doe ik eigenlijk nooit meer, meestal past het wel meer bij elkaar dat welquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgende keer wel matchend ondergoed aantrekken
*duikt weg*
Die streep die ik bedoel is die je van de zijkant op de tweede foto van mij wel zag, in het midden tussen je ribbenquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou weet ik nog niet wat die streep is.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oude foto's! Een jaar oud of langer!quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee hoor, dan doen we zelf wel wat!quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:52 schreef loveli het volgende:
[..]
De batterijen van mijn mp3-speler zijn leeg. Ik had het idee om een beetje af te wisselen tussen jog-tempo, wandelen en een sprintje tussendoor. Als je wilt evy-en vind ik dat ook prima, maar dan moet je mij op de hoogte houden van wat Evy zegt.
Ja volgens mij wil het niet echt iets zeggen, ik bedoelde trouwens een verticale maar die zie je ook wel bij mijquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:59 schreef Greys het volgende:
Maar da's toch gewoon schaduw waar je ribben ophouden?
Of zit ik nou naar de verkeerde streep te kijken?
quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:59 schreef Greys het volgende:
Maar da's toch gewoon schaduw waar je ribben ophouden?
Of zit ik nou naar de verkeerde streep te kijken?
Verticale? O misschien heb ik het wel verkeerd begrepen dan!quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja volgens mij wil het niet echt iets zeggen, ik bedoelde trouwens een verticale maar die zie je ook wel bij mij
Alleen zijn de foto's niet geweldig
Nu snel naar mijn werk toe
Nee poepie, de foto's die je hierboven met dat streepje er op ter verduidelijking hebt getekend ZIJN ook verticaal streepsgewijsgezienquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Verticale? O misschien heb ik het wel verkeerd begrepen dan!
Ik ook ja. Als ik gezeten hebquote:
You're kiddingquote:
Ik heb ze ook als ik sta, nouja, een beetje.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb één grote streepAls ik gezeten heb, gelukkig niet meer als ik sta.. Dat had ik wel
Komt wel goed, gaat naar verloop van tijd wel weg..quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb ze ook als ik sta, nouja, een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |