Wat interesseert mij Diane Keaton nou...quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:50 schreef Abbadon het volgende:
[..]
da's ook een theorie, maar eerlijk gezegd vind ik mijn theorie geloofwaardiger
Diane Keaton....kom op!
doe dan toch maar Diane Keatonquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Je gaat maar fijn met Abbadon in bed in Egypte
Wissik hoor. Ik zat je maar te pestenquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ojawel hoormag zeker
Maar bedoel dat ik niet dom ben en denk dat dit gezond is
quote:
volgens mij is het plot meer iets van JACK FUCKIN DIANE KEATONquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat interesseert mij Diane Keaton nou...
JACK FUCKIN NICHOLSON ZIT IN DIE FILM!
Owquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Wissik hoor. Ik zat je maar te pesten
Ik moet morgen rond half acht op, dat is voor mij 'uitslapen'quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Wissik hoor. Ik zat je maar te pesten
Mo, charming!
Goodbye, lekker lezen in bedjeIk ga ook niet al te laat er in duiken, want wie weet dat de buurman weer moet klussen om 06.30 uur morgenochtend
Keanu Reeves is een hoerquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Keanu Reeves vindt haar doable.
Tenminste.
Dat speelt ie.
Je mag 'm hebbenquote:
Dát was wel een pietsie tenenkrommend idd.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:54 schreef Abbadon het volgende:
[..]
volgens mij is het plot meer iets van JACK FUCKIN DIANE KEATON
Ik heb wel eens gehoord dat Abba heel teder isquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Je gaat maar fijn met Abbadon in bed in Egypte
Ik hou toch meer van Abba!quote:
laten we eerlijk zijn...het is een film over oude mensen die met elkaar naar bed gaan...en eerlijk gezegd vind ik het een beetje verontrustend dat jij daar zo graag naar kijktquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dát was wel een pietsie tenenkrommend idd.
Got a point there.
Hmpf.
de interessante vraag hier is : van wie heb je dat gehoord?quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat Abba heel teder is
Goede keuzequote:
Ik heb zo mn bronnenquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:59 schreef Abbadon het volgende:
[..]
de interessante vraag hier is : van wie?
Ik kijk met een schuin oogje weg op het moment dat ze met die schaar en bloeddrukmeter bezig zijn (quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:58 schreef Abbadon het volgende:
[..]
laten we eerlijk zijn...het is een film over oude mensen die met elkaar naar bed gaan...en eerlijk gezegd vind ik het een beetje verontrustend dat jij daar zo graag naar kijkt
sorry....ik ben plotseling lactose intolerantquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb zo mn bronnenmaarre, waarom zou ik dat vertellen! Je moet me toch niet
het grote voordeel van sexen is dat je niet per se naar jezelf hoeft te kijkenquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kijk met een schuin oogje weg op het moment dat ze met die schaar en bloeddrukmeter bezig zijn () en verder vind ik het een bijzonder fijne film. Ga jij maar fijn op je 50e stoppen met sexen dan hoor, als je daar niet tegen kunt
?quote:
Watist?quote:
Komkommer? Golden retriever?quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:05 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het grote voordeel van sexen is dat je niet per se naar jezelf hoeft te kijken...tenzij spiegels, I guess....
schaar? bloeddrukmeter?...naja, da's op zich altijd nog beter dan een komkommer en een golden retriever...
Girly girlyyyyyyy!quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Maria nieuwe sjoenen![]()
Daadwerkelijk girly-achtige schoenen! Wel plat, want hakken kan ik nietEn het bandje lijkt erg te glimmen maar dat valt in het echt erg mee.
[ afbeelding ]
[..]
?
Thanks Greysje!quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Girly girlyyyyyyy!
Me like! Me like hakken nóg more, maar dat komt wel weer voor je!
Haha ja ik ook - women rule enzoquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:14 schreef Greys het volgende:
Een SATC marathon? Dat moet ik ook heel snel weer eens gaan doen! Ik heb ook alle DVD's!
Alleen word ik daar altijd heel opstandig van
Thanksquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
Miss_S, niet onzeker zijn/worden. Nergens voor nodig
Dat ken ik maar al te goed, dat gevoelquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:30 schreef Greys het volgende:
Nou ja... rennen... rènnen....
Het was joggen en aan het einde van de ronde was het heel lomp stampen en zweten
Ik dan! Loveli was hinde-achtig!
Ik liep ook niet zo hard hoor, ongeveer 7km/h. Maar je kan beter eerst langzaam conditie opbouwen en als je dan bijvoorbeeld een uur achter elkaar kan rennen, kan je proberen je snelheid op te voeren.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Enneh, hardlopen..ik durf dat al niet meerKon er al niks van... en ben nog steeds de langzaamste hier.. met mijn 8 km (ofzo)... Nog langzamer en ik loop achteruit
Gelukkig dat het herkend wordt!quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat ken ik maar al te goed, dat gevoelMaar dat moet ook vast goedkomen! Ik hobbelde met een sukkelgangetje over straat met een kop als een overrijpe tomaat en iedere stap leek met een dreun neer te komen en ik was blij dat Evy door mijn gehijg heen blaatte
![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
wheheCharming picture!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu ga ik lekker met mijn mister op de bank hangen en een glaasje wijn drinken
![]()
fijne avond allen
![]()
Rest van de foto's is wel leuk, alleen die achtergrond is een beetje 80'sEén troost voor je: bij de gala's van m'n studentenvereniging fotografeerde de moeder van een lid altijd.... die kreeg het voor elkaar om EN walgelijke achtergrond op de foto te zetten, plus dat iedereen altijd een onderkin had op die foto's
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig dat het herkend wordt!*stamp stamp*
En ik had nog een edit geplaatst om je weltrusten te wensen met je mooie schoentjes, ik hoop dat je dat ook nog gelezen hadEn anders: trusten, meissie met je mooie schoentjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |