Wil ze niet. Ze beweert dat het dan niet goed bakt ofzo. Ik heb de hoop opgegevenquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:05 schreef Greys het volgende:
PPP, wat zat er op je witte pistolet? Valt wel mee joh, altijd beter dan dat je naar een Mars zou grijpen!
Daph, goed van je hoor, dat je het beperkt hebt gehouden! Kan je je moeder niet vragen of ze in olijfolie wil bakken ipv in een half pakje boter?
Inderdaad een beetje halloweenachtigquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:46 schreef Greys het volgende:
Wat is het thema van het feest Miss_S?
Een beetje Halloween achtig?Wel tof, zo'n spiderjurk! Ik zou er niet in over straat durven, maar op zo'n feest kan het natuurlijk prima!
Hey Kaas! Ben je er al uit wie we meenemen?![]()
Wat verdrietig voor Liam Neeson zeg
ga ik ff kijken; Jack Nickolson is altijd wel stoer, die Keanu Reeves is niet echt mn typequote:Op donderdag 19 maart 2009 19:54 schreef Greys het volgende:
** Chickflick alert **
Vanavond komt Something's gotta give op tievie!
MetJack Nicholson
en Keanu Reeves!
Als je hem nog niet gezien hebt... doen! Ook leuk voor (sommige) heren!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is écht een toffe film!quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ga ik ff kijken; Jack Nickolson is altijd wel stoer, die Keanu Reeves is niet echt mn type
quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:05 schreef Chicolate het volgende:
als mn vriendje zometeen probeert er nog wat naar binnen te proppen
Inderdaad een leuke filmquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is écht een toffe film!
Wel een tikkie bejaardensex-achtig hier en daar, maar werkelijk hilarisch soms ook!
Well donequote:Op donderdag 19 maart 2009 20:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Inderdaad een beetje halloweenachtig
Moet nog wel op de fiets die avond maar heb een lange jas![]()
Na een lange dag ben ik net toch nog gaan hardlopenik ben trots op mezelf
Lange sleep!!quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Whehe, ik kon het niet laten, net nog even aangetrokken... nu een maatje of 3 te groot... tadaa mijn trouwjurk van bijna 9 jaar geleden.
[ afbeelding ]
Harder loop ik ook niet hoorquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Enneh, hardlopen..ik durf dat al niet meerKon er al niks van... en ben nog steeds de langzaamste hier.. met mijn 8 km (ofzo)... Nog langzamer en ik loop achteruit
quote:
Two months, 20 hours, 56 minutes and 54 seconds. 1077 cigarettes not smoked, saving ¤ 242,48. Life saved: 3 days, 17 hours, 45 minutes.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]![]()
En zoveel km heb je misschien al niet gerookt
!! Wow... ik hield alleen maar van mij maar ik ben bang dat mijn eigenliefde afbrokkeld want er moet veel liefde naar jou!quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Two months, 20 hours, 56 minutes and 54 seconds. 1077 cigarettes not smoked, saving ¤ 242,48. Life saved: 3 days, 17 hours, 45 minutes.
Wiehoeeeeeeeeeeeee!
Haaai!quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:55 schreef Greys het volgende:
Mariaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Hoe gaat het? En met je huisje?
da's mijn favoquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
!! Wow... ik hield alleen maar van mij maar ik ben bang dat mijn eigenliefde afbrokkeld want er moet veel liefde naar jou!
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Haaai!Goed! Korte update:
- vandaag heleboel spullen gehaald, vloer uitgezocht en mogelijke behangetjes en kleuren van dingen en een doucheceldeur en en en! Spul!Dus een heel productieve dag achter de rug!
- Eetsgewijs ging het dus minderin alle drukte
- Ben vandaag braaf naar de dokter geweest voor m'n voet en hoe dat ging copy-paste ik even van het andere dinges!![]()
"Schijnbaar ben ik scheef (wist ik al, scheenbeen gescheurd toen ik 2 was dus altijd scheef gebleven) en nu heb ik waarschijnlijk een 'doorgezakte' voet. De holling bij mijn rechter is dus ruimer (normaler?) dan die van de linker, die zeer doet. De linkervoet is dus platter. Kortom, ik mag steunzolen gaan halen bij de podotherapeut. Ze zei dat er een kleine kans was dat het kneuzing was, maar aangezien ik niks geks gedaan heb... Leek dat stug. Dus.
Ik heb drie podotherapeuten gebeld en diegene bij wie ik het snelst terecht kon had plaats op 5 mei :duh Dus tot die tijd ben ik scheef (hopelijk wel minder pijnlijk want vandaag was het weer heel fijn XD). Hoera!"
Dus! Zo kort was die update niet
Hoe is het hier? Was Mo's gala tof? En ik zie dat Greys is wezen hardlopen? Stoer! Ben trots op joe! En Goodbye's katje was zielig? *kus op katje*
Ja ik denk ook wel dat het goed komt!quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's mijn favo
[..]komt vast snel goed met een goede behandeling/oplossingen
![]()
en leuk hè? verhuizen? huis inrichten enzo![]()
geniet ervan, ondanks de drukte en de eventuele stress
En mijn gala was tof, foto's staan hier: Slank #625: te groot, te klein, te dik, te dun?![]()
Maria, wat tof, huisspulletjes uitzoeken is leukquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Haaai!Goed! Korte update:
- vandaag heleboel spullen gehaald, vloer uitgezocht en mogelijke behangetjes en kleuren van dingen en een doucheceldeur en en en! Spul!Dus een heel productieve dag achter de rug!
- Eetsgewijs ging het dus minderin alle drukte
- Ben vandaag braaf naar de dokter geweest voor m'n voet en hoe dat ging copy-paste ik even van het andere dinges!![]()
"Schijnbaar ben ik scheef (wist ik al, scheenbeen gescheurd toen ik 2 was dus altijd scheef gebleven) en nu heb ik waarschijnlijk een 'doorgezakte' voet. De holling bij mijn rechter is dus ruimer (normaler?) dan die van de linker, die zeer doet. De linkervoet is dus platter. Kortom, ik mag steunzolen gaan halen bij de podotherapeut. Ze zei dat er een kleine kans was dat het kneuzing was, maar aangezien ik niks geks gedaan heb... Leek dat stug. Dus.
Ik heb drie podotherapeuten gebeld en diegene bij wie ik het snelst terecht kon had plaats op 5 mei :duh Dus tot die tijd ben ik scheef (hopelijk wel minder pijnlijk want vandaag was het weer heel fijn XD). Hoera!"
Dus! Zo kort was die update niet
Hoe is het hier? Was Mo's gala tof? En ik zie dat Greys is wezen hardlopen? Stoer! Ben trots op joe! En Goodbye's katje was zielig? *kus op katje*
En terecht. Zou ik me ook voelen na een leuke galaavond in een prachtige jurk en nieuw haar en de dag erna op het werk horen dat ze blij met me zijnquote:
Lummelquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Lummel
Hoe vind je de film?
Mariaaaaaaa bedankt voor je uitgebreide update! Je huisje wordt vast een paleisje!
of omdat het eigenlijk gewoon niet enorm veel aan isquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat komt omdat je niet goed kijkt. Je zit er doorheen te Fok!-en
Jullie mannen hebben gewoon geen smaakquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:46 schreef Abbadon het volgende:
[..]
of omdat het eigenlijk gewoon niet enorm veel aan is
da's maar een theorie hoor...![]()
Met andere woorden: sssssht?quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:47 schreef Miss_S het volgende:
Mijn lijstje, ik zou om commentaar vragen als ik zelf al niet wist waar het fout zat
da's ook een theorie, maar eerlijk gezegd vind ik mijn theorie geloofwaardigerquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Jullie mannen hebben gewoon geen smaak
Ojawel hoorquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Met andere woorden: sssssht?
Als we er niets over mogen zeggen moet je geen lijstje plaatsen![]()
Da's ook de reden dat ik het al een paar dagen niet gedaan heb![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu ga ik lekker met mijn mister op de bank hangen en een glaasje wijn drinken
![]()
fijne avond allen
![]()
Ja doei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |