Hoe lang (of kortquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Vanuit mijn perspectief ben jij nog best lang.
Voor een poes is het wat ingrijpender dan voor een kater. De eerste uren moest ik haar wel een beetje in de gaten houden, want ze ging met haar suffe kop aan de wandel door de kamer. Wilde op dingen springen, wat niet lukte, en zo. Dat is dus de eerste uren. Daarna kun je de poes wel weer alleen laten. Na een dag is het wel klaar.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:38 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga mijn kat zo naar de dierenkliniek brengen voor sterillisatieArm beestje vraagt zich af waarom ze geen eten krijgt volgensmij
![]()
Voor de kattenbezitters: Hoe snel was die van jullie hersteld (niet meer suf enzo)? M'n vriend is morgen wel thuis gelukkig en daarna is het weekend!
Oké, dat klinkt wel aardig.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn kat heeft er een dagje last van gehad, de konijnen een paar uur. Volgens mij moet volgende week alles weer oke zijn.
Wat zei ik je?quote:
Ik ben gewoon de hele dag thuis en mijn vriend morgen, dus dat moet wel goedkomen dunkt me?quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voor een poes is het wat ingrijpender dan voor een kater. De eerste uren moest ik haar wel een beetje in de gaten houden, want ze ging met haar suffe kop aan de wandel door de kamer. Wilde op dingen springen, wat niet lukte, en zo. Dat is dus de eerste uren. Daarna kun je de poes wel weer alleen laten. Na een dag is het wel klaar.
Volgens mij is jouw post-kinderen-vorm helemaal niet verkeerd vergeleken met de pré-kinderen-vorm van de gemiddelde Nederlandse 25-jarige. Maar goed, tot je foto's zonder kleren hebt gepostweten we dat niet helemaal zeker.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik doe ze ook, maar ben bang dat ik nooit meer zal terugveren naar de originele-pré-kinderen-vorm
Doe je gewoon sit ups? Ik wil ook een taille van 60.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Behalve dan dat ik een onderdeurtje ben!![]()
@Tink! Ja die buikspieroefeningen, dat helpt dus echt!!
Ik heb het idee dat door hardlopen je taille ook versmalt, je bent constant in beweging en ik voel ook dáár de spieren werken. Dan doe ik buikspieroefeningen op de sportschool en dat zijn allemaal verschillende, ook schuine en die zijn ook weer heel goed voor de taillevorming. Ik doe het al wel 2 jaar en hardlopen anderhalf, dus het is niet iets wat in een week bewerkstelligd is.......en pilates buikspieroefeningen zijn echt heel effectief!!quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Speciale buikspieroefeningen of gewoon in het algemeen?![]()
Ik heb nu buikspierpijn van Pilates van afgelopen dinsdag!
Lijkt me wel.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben gewoon de hele dag thuis en mijn vriend morgen, dus dat moet wel goedkomen dunkt me?
Oh, die illusie heb ik ook zeker niet! Maar ik loop 2x per week hard (al bouw ik nu nog op) op de loopband en doe pilates. Kan sowieso geen kwaad denk ik!quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat door hardlopen je taille ook versmalt, je bent constant in beweging en ik voel ook dáár de spieren werken. Dan doe ik buikspieroefeningen op de sportschool en dat zijn allemaal verschillende, ook schuine en die zijn ook weer heel goed voor de taillevorming. Ik doe het al wel 2 jaar en hardlopen anderhalf, dus het is niet iets wat in een week bewerkstelligd is.......en pilates buikspieroefeningen zijn echt heel effectief!!
Ik vind het al zo zieligquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lijkt me wel.
Mijn poes werd wel raar wakker uit de narcose. Grote zware ogen, heel gedesoriënteerd. Maar dat hoort er dus bij.
Succes!
I hate to be right heurrr.quote:
Ik las 'de gevreesde rijstwafel'quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
D: de gevreesde rijsttafel... Ik hoop dat ik me in kan houden
Zware ogen = uiteraard zwarte ogen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind het al zo zieligMaargoed, thanks voor je info!
Volgens weer online op dit moment: do, 19-03 10:25 7°C bewolkt, nevelquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:45 schreef Greys het volgende:
Loveli, het gaat toch niet regenen straks he? Want ik zie de lucht betrekken hier!
Ik las al zwarte ogen, had je typo niet eens gezien!quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zware ogen = uiteraard zwarte ogen.
Ik hoop dat het meevalt.
Komen jullie zaterdag wel naar het feestje na het concert?quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:40 schreef kwakveense het volgende:
[..]
lag niet aan jou hoorer waren gewoon maar 2 gezellige iemanden die ik kende, de rest die ik kende was er niet, incl. de niet-mr.... en toenook geen borrel, nou ja, dat was de druppel
In de sokkenlaquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:52 schreef Mini_rulez het volgende:
Goodbye: ik ben volgens mijn paspoort 1m59.
Ik ben ook 1.73 ! We zijn vast een tweelingquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb mezelf ook weer eens opgemeten, alleen jammer dat ik m'n oude maten niet heb bewaard..
Borst boven: 91
Borst onder: 75
Taille: 70
Heup: 95
Bovenbenen: 52
Lijkt redelijk op dat van PPP, zie ik!
Oh en ik ben 1,73 lang.
hier (leiden) was t net nog grijs, maar de zon schijnt inmiddels. ga zo ook lekker naar buiten, fietsen, klusjes doen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgens weer online op dit moment: do, 19-03 10:25 7°C bewolkt, nevel
De verwachting is nog steeds dat het vanmiddag overwegend zonnig wordt. Niemand zegt iets over regen, dus ik blijf ook ontkennen.
Ooh! Goed plan... als we allemaal nog wat afvallen passen we vast wel met z'n drieën in die la.quote:
ik was dat ook een poosje volgesn mn paspoort! maar volgens mij ben ik net ietsje groter dan jij, toch? ik had geen hakken aan vorige week...quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Komen jullie zaterdag wel naar het feestje na het concert?
Jammer van het hardlopen, soms wil het gewoon niet. Bekijk het van de zonnige kant: volgende keer kan het alleen maar beter gaan.
Goodbye: ik ben volgens mijn paspoort 1m59.
En daar is het zonnetje!quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgens weer online op dit moment: do, 19-03 10:25 7°C bewolkt, nevel
De verwachting is nog steeds dat het vanmiddag overwegend zonnig wordt. Niemand zegt iets over regen, dus ik blijf ook ontkennen.
Zou kunnen ja, maar dan scheelt het niet veel.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:13 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik was dat ook een poosje volgesn mn paspoort! maar volgens mij ben ik net ietsje groter dan jij, toch? ik had geen hakken aan vorige week...
en ja, uietraard gaan we nafeesten. ik was t wel van plan in elk geval...
Hier is het overwegend zonnigquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
In Den Haag (waar m'n werk woont) was het zonnig, toen ineens behoorlijk grijs, maar het zonnetje doet z'n best weer door te breken
Open een nieuw topic!quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
gaat die meet eigenlijk nou nog door?
ben gevraagd iets voor de uni te doen op 4 april,en wil ff doorgeven of ik kom of niet
Ik denk dat we het maar even moeten laten waaien op 4 april.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
gaat die meet eigenlijk nou nog door?
ben gevraagd iets voor de uni te doen op 4 april,en wil ff doorgeven of ik kom of niet
ik vind 't primaquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat we het maar even moeten laten waaien op 4 april.
Misschien moeten we over een tijdje een nieuw topic openen?
Verschil moet er wezenquote:
Dat ken ik.. ben dus ook 1.73, maar om de een of andere duistere reden heb ik een vriendengroep die uitsluitend 1.80 (vrouwen) of langer is, of 1.90 (mannen) of langer..quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Levenslange frustratie: ik ben verreweg de kleinste thuis
Ik ben juist jaloers op jou, besef je eens wat voor een mooie lengte je hebtquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Levenslange frustratie: ik ben verreweg de kleinste thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |