Ik ben ook 1.73 ! We zijn vast een tweelingquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb mezelf ook weer eens opgemeten, alleen jammer dat ik m'n oude maten niet heb bewaard..
Borst boven: 91
Borst onder: 75
Taille: 70
Heup: 95
Bovenbenen: 52
Lijkt redelijk op dat van PPP, zie ik!
Oh en ik ben 1,73 lang.
hier (leiden) was t net nog grijs, maar de zon schijnt inmiddels. ga zo ook lekker naar buiten, fietsen, klusjes doen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgens weer online op dit moment: do, 19-03 10:25 7°C bewolkt, nevel
De verwachting is nog steeds dat het vanmiddag overwegend zonnig wordt. Niemand zegt iets over regen, dus ik blijf ook ontkennen.
Ooh! Goed plan... als we allemaal nog wat afvallen passen we vast wel met z'n drieën in die la.quote:
ik was dat ook een poosje volgesn mn paspoort! maar volgens mij ben ik net ietsje groter dan jij, toch? ik had geen hakken aan vorige week...quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Komen jullie zaterdag wel naar het feestje na het concert?
Jammer van het hardlopen, soms wil het gewoon niet. Bekijk het van de zonnige kant: volgende keer kan het alleen maar beter gaan.
Goodbye: ik ben volgens mijn paspoort 1m59.
En daar is het zonnetje!quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgens weer online op dit moment: do, 19-03 10:25 7°C bewolkt, nevel
De verwachting is nog steeds dat het vanmiddag overwegend zonnig wordt. Niemand zegt iets over regen, dus ik blijf ook ontkennen.
Zou kunnen ja, maar dan scheelt het niet veel.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:13 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik was dat ook een poosje volgesn mn paspoort! maar volgens mij ben ik net ietsje groter dan jij, toch? ik had geen hakken aan vorige week...
en ja, uietraard gaan we nafeesten. ik was t wel van plan in elk geval...
Hier is het overwegend zonnigquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
In Den Haag (waar m'n werk woont) was het zonnig, toen ineens behoorlijk grijs, maar het zonnetje doet z'n best weer door te breken
Open een nieuw topic!quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
gaat die meet eigenlijk nou nog door?
ben gevraagd iets voor de uni te doen op 4 april,en wil ff doorgeven of ik kom of niet
Ik denk dat we het maar even moeten laten waaien op 4 april.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
gaat die meet eigenlijk nou nog door?
ben gevraagd iets voor de uni te doen op 4 april,en wil ff doorgeven of ik kom of niet
ik vind 't primaquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat we het maar even moeten laten waaien op 4 april.
Misschien moeten we over een tijdje een nieuw topic openen?
Verschil moet er wezenquote:
Dat ken ik.. ben dus ook 1.73, maar om de een of andere duistere reden heb ik een vriendengroep die uitsluitend 1.80 (vrouwen) of langer is, of 1.90 (mannen) of langer..quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Levenslange frustratie: ik ben verreweg de kleinste thuis
Ik ben juist jaloers op jou, besef je eens wat voor een mooie lengte je hebtquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Levenslange frustratie: ik ben verreweg de kleinste thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |