Heb je de film al gezien?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:13 schreef Muis006 het volgende:
En nu bid ik thee farewell voor deze schone woensdag, want ik ga zo eten en dan op de bank verder lezen in Watchmen
Nope! Ik wil eerst de strip lezen. Maar ik wil zaterdag naar de film en ik heb net hoofdstuk 1 uit dus ik moet doorlezen straksquote:
Ze zeggen dat je in dit geval beter eerst de film kunt zien en dan pas het verhaal moet lezen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nope! Ik wil eerst de strip lezen. Maar ik wil zaterdag naar de film en ik heb net hoofdstuk 1 uit dus ik moet doorlezen straks
Ik typte hier laatst zegt zeiquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
JaI don't know what came over me, maar ik had 't al gezien&gecorrigeerd
Jaquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Ze zeggen dat je in dit geval beter eerst de film kunt zien en dan pas het verhaal moet lezen.
Ik moest de fiets van 5 uur halenquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:34 schreef ColdFeet het volgende:
Waarom zo idioot vroeg op, Sigme?![]()
Ik sta om 8 uur op
Whehe. Ik heb een broertje van mn vriend die vandaag jarig isquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:04 schreef P.F het volgende:
M'n broertje is vandaag jarig. Nu ben ik opzoek naar een cadeauMaar eigenlijk wil ik hem uit principe niks geven, hij heeft mij namelijk een half jaar na dato ook nog steeds niks gegeven
Doe maar lekker woestquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:34 schreef ColdFeet het volgende:
Ah, tijd om richting spinning te gaan!
cm's is ook slim om bij te houdenquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:57 schreef Chicolate het volgende:
@Miss S: gewoon nu foto's maken. Is leuk. Ik ben stevig aangekomen, en heb daar meteen foto's van gemaakt. Om mezelf later ermee te confronteren. En om te zien hoeveel goeds sporten en gezond eten doen. Gewoon, om later naast elkaar te kunnen zetten. Heb zelf meteen ook de maten opgenomen (cm's).
Haha!quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:47 schreef Chicolate het volgende:
[...]
Whehe. Ik heb een broertje van mn vriend die vandaag jarig is. Maar die krijgt niets van mij, want ik blijf thuis en hij viert het over 2 weken pas. In jouw geval: geef een kaart waarin je hem een superkado beloofd, als ie het jouwe ook eindelijk eens geeft
. Of geef hem iets waar alleen jij wat aan hebt. Oogschaduw ofzo.
Ik hoop maar dat Loveli heel langzaam kan hardlopen dan!quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:47 schreef Chicolate het volgende:
Wat mijn hardlooptrainster altijd zei: als je samen loopt, of allebei je eigen tempo lopen, of het tempo van de langzame aannemen. Dat is voor de snellere ook voordelig, want vergt veel meer van je conditie en je zou er meer spieren door opbouwen. Of het klopt weet ik niet, ik was altijd te ongeduldig en vloog vooruit.
Abba!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:07 schreef Abbadon het volgende:
'navond!
hardlopen voorlopig maar even minderen, vrees ikknie deed vandaag na 2 km te vervelend om door te gaan...
Hey!!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Abba!![]()
Maar dat is minder nieuwsVaker last gehad van je knie of is dit een first?
Oké, dus waarschijnlijk kan je gewoon weer rennen als het wondje geheeld is?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:13 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Hey!!
nah, afgelopen zondag ineens....een wondje aan mijn rechtervoet waar een randje van de binnenzool een beetje schuurde, waardoor ik op m'n buitenvoet ging lopen, en de pees die langs de buitenkant van m'n knie liep deed daarna zeer...
hoopte dat het vandaag over zou zijn, met nieuwe zooltjes, maar kennelijk moet het nog even herstellen...
hey schatquote:
Daar ga ik van uitquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oké, dus waarschijnlijk kan je gewoon weer rennen als het wondje geheeld is?Beter dan dat je *opeens* last krijgt van je knie!
Ik ben ook braaf aan het sporten sinds drie weken, wist je dat al?
Van 't weekend wordt (blijft) het wel mooi weer, dus dat is lekker om in te lopen!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:16 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Daar ga ik van uitzondag probeer ik het wel weer, en dan zie ik wel weer hoe het gaat...
Nee, dat wist ik nog niet! Goed bezigwat doe je?!
heerlijk weer inderdaad! vanmiddag ook, wat dat betreftquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Van 't weekend wordt (blijft) het wel mooi weer, dus dat is lekker om in te lopen!
1x per week pilates en 2x per week fitness! Vooral pilates vind ik heel leukEn bij fitness merk ik dat ik het hardlopen echt leuk vind!
ja, ik ga ook wel voorzichtig doen...geen zin om kreupel op vakantie te gaan met een maandquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:18 schreef Chicolate het volgende:
Abba, pas op met doorlopen als je knie pijn doet. Kan een vervelende langdurige blessure worden. (ja ervaring mee)
Ik zou het je wel serieus willen aanraden: langzamer rennen! Nog langzamer!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat Loveli heel langzaam kan hardlopen dan!
Ja, ik voel me gelijk al een slanke topsporterquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
heerlijk weer inderdaad! vanmiddag ook, wat dat betreft
Toe maar! lekker hoor...ik vind het altijd verbazingwekkend hoe snel je conditie vooruit gaat...
Als ik dat zo hoor voel ik me echt zo'n loser dat ik Evy 1 nooit heb afgemaaktquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zou het je wel serieus willen aanraden: langzamer rennen! Nog langzamer!
Zeker in het begin. De opbouw van Evy is prima te doen, zolang je maar mooi kalmpjes rent.
Tegen de tijd dat je de afstand wat onder de knie hebt kan je wel eens gaan werken aan de snelheid, zoals SiTuSavais nu ook doet.
En echt: Evy deel 1 werkt. Gewoon braaf de lesjes volgen, als er wat tussenkomt en je bent er even uit geweest gewoon weer lesjes van een vorige week oppakken en lekker verder opbouwen.
Ik had het laatst even naast elkaar gezet: nog geen twee en een halve maand geleden zag ik op tegen een les met 4 en 5 minuten hardlopen (is dat mens gék geworden?), en nu ren ik fluitend hele enden.
Ok, nog steeds langzaam, maar dat is omdat ik een slome koe ben![]()
Dat maakt je geen loserquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Als ik dat zo hoor voel ik me echt zo'n loser dat ik Evy 1 nooit heb afgemaakt
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier gaat elke dag om 06:20 de wekker. Meestal ben ik rond 07:50 op mn werk
Ik ben op meerdere punten gestopt en ook andere schema's gelopen, bij Evy ben ik tot 20 gekomenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat maakt je geen loser. Maar mij wel nieuwsgierig: waarom ben je gestopt en waar was je toen ongeveer?
quote:
Feest der herkenningquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:27 schreef sigme het volgende:
Oh ja, wat lief van loveli om Greys op sleeptouw te nemen!
[ afbeelding ]
Nou, erg lief.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:25 schreef loveli het volgende:
Zelfstandig sportschoenen aantrekken en de deur uitstappen lukt me niet. Ik doe alsof ik Greys een handje help met opstarten, maar eigenlijk gebruik ik haar om mezelf in beweging te zetten. Zeer altruistisch van me.
Jammer loveli, je hebt je naam niet meequote:
Kwartiertje rijden ongeveer met de autoquote:
Oh, dus niet omdat je gewoon te lui was en besloot dat je dat uurtje beter op de bank kon hangen. Tsk. Loser. Nee serieus; aan zo'n afweging is toch niks verkeerd? Je moet niet gaan/blijven rennen als je wel betere manieren weet om aan beweging te komen. Of als je blessures krijgt van dat gehol. Er zijn een hoop goeie redenen om Evy niet af te maken, ook al is de conditie-opbouw voor iedereen die blessurevrij kan lopen tot een half uur / 5km wel uitvoerbaar.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik ben op meerdere punten gestopt en ook andere schema's gelopen, bij Evy ben ik tot 20 gekomen
Waarom ik gestopt ben meerdere keren? kreeg het te druk met andere sporten die ik leuker vond
Eigenlijk wilde Ik 'Li', maar die was al in gebruik. Ooit in een suffe online game waar ik als een valse bitch aan het manipuleren was, heb ik mezelf een keer 'loveli' gedoopt. Mijn tegenspelers wisten beter.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Jammer loveli, je hebt je naam niet mee.
Volgens mapmyrun is het ongeveer 3 kilometer. Ten minste, als ik goed heb gegokt waar het pad loopt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
Loveli, daar trapt niemand in hoor!
Het is gewoon lief van je. Punt!
Die plas waar wij omheen gaan rennen, welke is dat ook alweer precies? Hoe groot?
En is het die plas in het Lage Bergse Bos, waar ook die twee restaurantjes zijn (quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgens mapmyrun is het ongeveer 3 kilometer. Ten minste, als ik goed heb gegokt waar het pad loopt.
Zo ben ik 'even blond als schattig'quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde Ik 'Li', maar die was al in gebruik. Ooit in een suffe online game waar ik als een valse bitch aan het manipuleren was, heb ik mezelf een keer 'loveli' gedoopt. Mijn tegenspelers wisten beter.
Twee restaurantjes? De plas die ik bedoel heeft van die oerbeesten vrij rondlopen in de buurt. Ik ben er nog maar een keer geweest eigenlijk, dat was in de winter met sneeuw en warme choco.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
En is het die plas in het Lage Bergse Bos, waar ook die twee restaurantjes zijn (grapje, ik bedoel er niets mee, Dudok appeltaart enzo
) of is het die plas bij de winkels in H'berg?
Ohquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde Ik 'Li', maar die was al in gebruik. Ooit in een suffe online game waar ik als een valse bitch aan het manipuleren was, heb ik mezelf een keer 'loveli' gedoopt. Mijn tegenspelers wisten beter.
Rdam jeweetzquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waar woont iedereen zo'n beetje?
Jaaaaaaa! Dat is de plas met de twee restaurantjes, Het Hoeksche Hout en nog eentje!quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Twee restaurantjes? De plas die ik bedoel heeft van die oerbeesten vrij rondlopen in de buurt. Ik ben er nog maar een keer geweest eigenlijk, dat was in de winter met sneeuw en warme choco.
Ja!quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaa! Dat is de plas met de twee restaurantjes, Het Hoeksche Hout en nog eentje!
En die Schotse Hooglanders lopen er inderdaad nog steeds los, die moeten we zien te ontwijken
Ik ga even badderen nu, ik PM je strakkies even voor de tijd, oke?
@Kaas, heb je je vakantieplaatjes nou gezien in het vorige topic?
Oh, pick me! Pick me!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja!lijkt me geweldig om zo in de watten gelegd te worden
![]()
Moeten we nog even bedenken wie er allemaal mee mogen
Het is volgens mij de allerlaatste van de Rottemeren. Al vraag ik me af of die plas er officieel ook onder valt?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:33 schreef Laureline het volgende:
Hee Greys, die plas waar je gaat rennen, zijn toch de Rottemeren? En de Molentocht is volgens mij telkens rondjes schaatsen van 5 kilometer (of was het nou 10? Nee toch?), dat is een hele lekkere afstand om precies bij je huis in de buurt te hebben! Wanneer gaan jullie?
Hihihi! Jij moet zeker mee ja!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh, pick me! Pick me!
[ afbeelding ]
Hij is niet extreem mooi, wel OK, zilverkleurig herenhorloge, maar ik ben er zeer aan gehecht: het is het opwindhorloge dat mijn vader voor zijn tiende verjaardag kreeg.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe maar lekker woest![]()
Wat voor horloge heb je
Dan ga ik wel met jou in bedquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihi! Jij moet zeker mee ja!
Eén kamer heeft twee heul grote bedden en dan hebben we nog plek in de badkuip en op het balkon
Gezelligquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan ga ik wel met jou in bed![]()
Kinky!
De badkuip!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Gezellig
En Kaas? Er tussenin? Of in de badkuip?
Nouja niet helemaal een loser danquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, dus niet omdat je gewoon te lui was en besloot dat je dat uurtje beter op de bank kon hangen. Tsk. Loser. Nee serieus; aan zo'n afweging is toch niks verkeerd? Je moet niet gaan/blijven rennen als je wel betere manieren weet om aan beweging te komen. Of als je blessures krijgt van dat gehol. Er zijn een hoop goeie redenen om Evy niet af te maken, ook al is de conditie-opbouw voor iedereen die blessurevrij kan lopen tot een half uur / 5km wel uitvoerbaar.
Overigens heb ik ook wel mensen gelezen die na afmaken van Evy 1 juist die les 20 (4*8 minuten hardlopen) als standaard aanhouden. Niet iedereen heeft lol in dat aan 1 stuk 30 minuten hardlopen.
Ze smelten de kazen!!!!!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De badkuip!
Anders wordt 'ie cream cheese
Als er een kleintje bij zit, kan die nog in de sokkenlaquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
Hihihi! Jij moet zeker mee ja!
Eén kamer heeft twee heul grote bedden en dan hebben we nog plek in de badkuip en op het balkon
Klinkt goed; ik heb een horlogefetish, dus toppiequote:Op woensdag 18 maart 2009 22:23 schreef ColdFeet het volgende:
Hij is niet extreem mooi, wel OK, zilverkleurig herenhorloge, maar ik ben er zeer aan gehecht: het is het opwindhorloge dat mijn vader voor zijn tiende verjaardag kreeg.
Elluk voordeel heb z'n nadeelquote:Leuk he. En die erf jij straks. Want ik voel het nog steeds niet
Kwakquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als er een kleintje bij zit, kan die nog in de sokkenla
Het weekje Egypte! Niets doen! Bruin worden! En had ik al gezegd niets doen?quote:
Die quoten we evenquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is volgens mij de allerlaatste van de Rottemeren. Al vraag ik me af of die plas er officieel ook onder valt?
Als je van Bleiswijk ri. Rotterdam over de Rotte gaat dan kom je op een gegeven moment bij de Irenebrug op de Molenlaan. Weet je dat? Dáár in het bos zit de Bergse Plas. En ik denk dat die idd 3 km. ongeveer is, er omheen. Mocht dat te kort blijken (ik hijg en puf al als ik er aan denk) dan doen we de volgende keer hoor mij ff fanatiek zijneen wat grotere plas daar. Plassen genoeg
Ik heb vandaag nog een jongen uit de (heren)kleedkamer in de (heren)doucheruimte verbannen: kan primaquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Gezellig
En Kaas? Er tussenin? Of in de badkuip?
Dat weekje niets doen.... of gewoon niets doen (hoeft het geen weekje te zijn)... Sowee!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
Het weekje Egypte! Niets doen! Bruin worden! En had ik al gezegd niets doen?
Wil je ook mee? We hebben nog een groot bed over!
Ik was er al bang voorquote:
Of ze ligt al in dat grote bedquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:39 schreef Greys het volgende:
Waar is Cootje toch vanavond?
Zou ze een traantje wegpinken omdat ik daadwerkelijk ga hardlopen?
Ik heb dat afgelopen november met mijn zusje gedaan en echt, je hoeft er niet rijk voor te zijnquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat weekje niets doen.... of gewoon niets doen (hoeft het geen weekje te zijn)... Sowee!
Tempting! En dan heb ik het nog niet eens over dat grote bed!
Woei, gauw rijk worden
Ik drink er zo even een wijntje op, hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor
Waar is Cootje toch vanavond?
Zou ze een traantje wegpinken omdat ik daadwerkelijk ga hardlopen?
Ik heb vorig jaar 4 dagen vakantie gehad. Dat vond ik al heel wat!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
Ik heb dat afgelopen november met mijn zusje gedaan en echt, je hoeft er niet rijk voor te zijn![]()
Denk dat ik dat elk jaar voortaan ga doen, 1 weekje niets doen
Lees: wanneer moeten wij met zuurstof langs welk meer gaan zitten?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:42 schreef ColdFeet het volgende:
Ik drink er zo even een wijntje op, hoor![]()
Wanneer gaan jullie eigenlijk? Lees: hoeveel voorpret kunnen wij nog verwachten?
Whehehehe, rotwief!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lees: wanneer moeten wij met zuurstof langs welk meer gaan zitten?
Dus overduidelijk met m'n camera mag wel?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
Oh en Loveli, niet stiekem een foto maken met je mobieltje ofzo he, als ik puffend in de berm lig
Niet nodig; ik heb een camera in de tent!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
Oh en Loveli, niet stiekem een foto maken met je mobieltje ofzo he, als ik puffend in de berm lig
Ik ben ergquote:
Sinds vorige week weer. In het verleden een aantal jaar les gehad (lees: ver in de vorige eeuw).quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:46 schreef ColdFeet het volgende:
En Elisa, leuk, gitaarles. Doe je dat al lang?
Ja, die is leukquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
Op RTL5 begint nu een chickflick!
The Object of My Affection. Ist wat?
jaaaaaaaa ik in de sokkenla! ik heb een rugzak waar ik zelf wel in pas, is dat ook goed, dan kan ik op iemands rug mee...quote:
Leidenquote:
Oeh, ik ben ook benieuwd dan!quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:16 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Zo, nu naar bed. Tot morgen !
morgen weegdag.. ben benieuwd: drie dagen gesnackt en vier dagen gezond gegeten...
Lekker! Wat heb je allemaal gegeten?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:41 schreef conleche het volgende:
Ik was bij mijn papa, die heeft me meegenomen naar een sjiek restaurant en heeft me 4 gangen gevoerd en nu ben ik een beetje misselijk!![]()
Wat stoer, la Greys! Ik ben nu al trots op je!
Dank je Kwak! Jij ook succes dan!quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:59 schreef kwakveense het volgende:
succes morgen met rennen greys: ik zal aan jullie denken asl ik morgen wakker word en mn bed niet uit wil... en dan ga ik toch, end an hebben we alle drie gerend!
Had ik ook nog nooit gegeten, maar dat had geen sterke smaak. Ik moest bij dat hertenlever gedoe wel even mezelf afvragen of ik dat nu lekker vond.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je Kwak! Jij ook succes dan!![]()
Co! Ik zit al vol na alleen het lezen al!
Het klinkt allemaal wel zalig trouwens, behalve dan de duivenbiefstuk. Dat klinkt wat engig
Idem! Klinkt wel erg sjiek allemaalquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
Co! Ik zit al vol na alleen het lezen al!
Ik begin bij m'n voordeur! Dan het park in bij mij in de buurt en dan soms nóg een rondje park, maar meestal ga ik ook gewoon de straat weer op en loop bv de Stadionweg af. Of een andere route. Ik heb namelijk besloten dat het me niks uitmaakt wie me roodaangelopen ziet zwoegen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:49 schreef P.F het volgende:
Co loopt toch ook hard? Ik vraag mij af waar ze dat doet in Amsterdam
Vondelpark of beatrixpark? Hmm.. Op 200 meter bij mij zit het Sloterpark.. En als ik de tram neem ben ik zo in het Vondelpark maar daar is het super druk volgens mijquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik begin bij m'n voordeur! Dan het park in bij mij in de buurt en dan soms nóg een rondje park, maar meestal ga ik ook gewoon de straat weer op en loop bv de Stadionweg af. Of een andere route. Ik heb namelijk besloten dat het me niks uitmaakt wie me roodaangelopen ziet zwoegen.
(Ik kwam laatst een ex uit het verre verleden tegen tijdens het lopen, toen dacht ik daar wel iets anders over moet ik zeggen. Die zal wel gedacht hebben: "Zó, daar ben ik ooit mooi weggekomen")
he getsie. Dat is nog erger dan een overdreven hard pratend vrouwmens...quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik weet hoe je je voelt Nyn... zelfde idee, maar de bovenburen zijn aan het boren geslagen
nah, misschien gaat die van jou langer door met pratenquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
he getsie. Dat is nog erger dan een overdreven hard pratend vrouwmens...
waarom?quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:09 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben volledig in de stress geschoten, zit te trillen op mn stoel, ga maar eens ontbijten en huiswerk maken (zodat ik wat afleiding heb).
Ik moet zo naar de orthopeed voor mijn knie en ik ben doodsbang dat ie gaat zeggen dat er iets kapot is. Want dan kan ik (te) lang niet sporten en kan ik geen wedstrijden gaan draaien in mei. Daaromquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
waarom?![]()
(moet nog inlezen....)
Is het de dag van de borende buren?quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Geluiden van buren waar je niet op zit te wachten zijn altijd irritant. Zeker 's ochtends vroeg of 's avonds laat!
Succes/sterkte!quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik moet zo naar de orthopeed voor mijn knie en ik ben doodsbang dat ie gaat zeggen dat er iets kapot is. Want dan kan ik (te) lang niet sporten en kan ik geen wedstrijden gaan draaien in mei. Daarom.
Normal gesproken eet je zelden mie zeker?quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:21 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Jullie denken ook dat ik non-stop mie eet haha, maar we hadden nog twee pakken in huis en besloten die deze week even op te maken.. moet zeggen dat ik blij ben dat het na vanavond op is.
Ja zelden inderdaad.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Normal gesproken eet je zelden mie zeker?.
Ik heb m'n beschuitjes met aardbei weer op. Maar de aardbeien zijn niet lekkerNormaal gesproken zit er altijd nog wel een aardbeiensmaakje aan, maar dit zijn gewoon waterbommetjes
.
uiteraard...quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Denken we allemaal even extra aan Viev vandaag?
Beetje kracht toezenden. Ze zal het nodig hebben!
ik ben er ook uit, nu ontbijten...straks even de badkamer schoonmaken, wat spulletjes bij elkaar zoeken en naarquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nah, misschien gaat die van jou langer door met pratenweet niet hoeveel gaten ze hier willen boren, maar zo groot zijn de huizen niet
ben er dan ook maar uitgegaan en zit aan 't ontbijt
Lijstje voor vandaag:
O: 3 rijstwafels met slankie
T: bananensmoothie
L: 3 rijstwafels met knoflookkaas en een plakje schouderham
T: noten
D: pasta met rode pesto, gedroogde tomaten, mais, ui, rucola en vast nog iets wat ik mis nu
Je hebt al een mooie buik hoorquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:28 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen, vanmorgen gewogen ookal is het niet mijn echte weegdag
Ben ongeveer een halve kilo aangekomen, dus geen paaseitjes meer voor mij in het weekend
En heb ook meteen maar de buikfoto's gemaakt, wat moeilijker is dan ik dacht
Wat ik er aan wil veranderen: iets gevormder en is minder vet en mijn streepje tussen mijn ribben terug
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
psssst... ik weeg 83 kiloquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Streepje tussen de ribben
Achja, ik ben veel ronder dan jullie, dus aan streepjes ben ik nog láng niet toe. En haal ik waarschijnlijk ook nooit door mijn beperking in het sporten.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:21 schreef Greys het volgende:
Denken we allemaal even extra aan Viev vandaag?
Beetje kracht toezenden. Ze zal het nodig hebben!
Ik ben me alleen vergeten te meten dat doe ik morgen welquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:31 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Je hebt al een mooie buik hoor. Streepje tussen je ribben kan ik me voorstellen, dat vind ik ook altijd erg mooi. ik ben er mee geboren, je kunt bij mij standaard mijn ribben zien en ik heb een wasbordje... maar doe nooit buikspieroefeningen - niet te jaloers zijn
![]()
Ik ga zo even mijn maten meten.
Wat zou ik allemaal doen? En waar moet je precies meten?
Borst
Buik
Heupen
Bovenbeen
Kuit
Op welke plaatsen moet ik ongeveer meten?
Ik dacht dat jij al 75 woog ofzo? Of ben je weer aangekomen in de USA?quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:35 schreef kwakveense het volgende:
[..]
psssst... ik weeg 83 kilobij 1,60m
dus je wint nog niet hoor.ik wil ook eerst maar eens de horizontale streep op mn buik kwijt...
Het is bij mij ook alleen strak op mijn buik hoorquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Achja, ik ben veel ronder dan jullie, dus aan streepjes ben ik nog láng niet toe. En haal ik waarschijnlijk ook nooit door mijn beperking in het sporten.
Ronder dan ik?quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
BMI zegt ook niet alles hèquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ronder dan ik?
Ik heb nog steeds een bmi van boven de 25 hoor
Stond net nog even snel op de weegschaal en gaf hij weer een halve kilo minder aan, dus ga er gewoon vanuit dat er niets dramatisch met mijn gewicht gebeurt is door de paaseitjes
Hey jou miste ik al.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:39 schreef Tinkepink het volgende:
Ik denk de laatste tijd heel veel aan Vivi. 't Zal een moeilijke dag worden vandaag,maar ik ben bang dat de komende tijd nog veel zwaarder zal zijn.
Je zou mijn bovenbenen eens moeten zien, die hebben bijna dezelfde omtrek als mijn taille/buik die je hier zietquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, veel ronder
Ik heb een dikke kont, forse bovenbenen en stootkussens op m'n buik
Nee mijnesquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
ach, mijn blubberbuik (tm) is nog wel 't ergste van allemaal
Ik heb zo te zien iets gemist, waar krijg je antibiotica voor? En beterschapquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:41 schreef Tinkepink het volgende:
Lig ziek in bed. De antibiotica maken me kotsmisseljk![]()
Toen ik mijn foto's terug zag vond ik ze eigenlijk op die van jou lijken, alleen mijn grotere heupen doen het anders lijken volgens mijquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
ach, mijn blubberbuik(tm) is nog wel 't ergste van allemaal
aai.gifquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:41 schreef Tinkepink het volgende:
Lig ziek in bed. De antibiotica maken me kotsmisseljk![]()
Een vastzittende verkoudheid die maar niet overgaat. Ben helemaal verslijmd van binnen, maar hoest niet. Sinds een paar dagen voel ik pijn in de bovenkant van mijn longen. Niets ernstigs. Het middel is volgens mij erger dan de kwaal. Morgen ga ik ook gewoon weer richting kantoor, maar vandaag was ik gewoon te misselijk om auto te rijden.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb zo te zien iets gemist, waar krijg je antibiotica voor? En beterschap.
Nee. Waar? Je bent slanker dan ikquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:46 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Maten:
Borst: 85 cm daar heb ik dan weer geen rondingen![]()
Taille: 68 cm
Heupen: 95 cm
Bovenbeen: 52 cm is dat niet heel veel?![]()
Kuit: 36 cm
Het moge duidelijk zijn waar zich het vet bevindt op mijn lichaam.
twee factoren:quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al 75 woog ofzo? Of ben je weer aangekomen in de USA?
Het is gewoon uit verhouding bij mij, vind ik. Van boven (buik/borsten) heel slank, en daaronder heb ik ineens een kont en hele flinke bovenbenen. Sinds ik veel sport is het wel verbeterd, heb geen flubberkont meer iigquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Waar? Je bent slanker dan ikOke, ik heb 5 cm minder heup, maar die mogen best wat breder.
Oh, maar ik heb 28 ! Dan zijn je benen slanker hoorquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:52 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, en benen van 52 cm is helemaal niet veelMijn benen zijn ongeveer net zo slank en ik draag maat 26 van spijkerbroeken. En echt,dat kan ik met alle goede wil van de wereld niet eens mollig noemen.
Ik heb geen idee wat ik weeg, heb geen weegschaalquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je zou mijn bovenbenen eens moeten zien, die hebben bijna dezelfde omtrek als mijn taille/buik die je hier ziet
Maar zoveel weeg jij toch niet?
ligt maar naar aan je vormen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:53 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Oh, maar ik heb 28 ! Dan zijn je benen slanker hoor.
Nouja, ik weet wel dat ik niet te dik ben ofzo, maar voor mijn gevoel zou het allemaal wat meer in evenwicht mogen. Bovendien woog ik 1.5 jaar geleden nog 61 kg, dus daar zou ik graag weer naar terug willen - toen 'klopte' het wat meer voor mijn gevoel.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:54 schreef Tinkepink het volgende:
Nouja, ik heb geen foto's van je gezien, dus misschien heb je wel gelijk en ís het uit verhouding. Maar op basis van wat je hier schrijft vraag ik me af of je wel een realistisch zelfbeeld hebt. Uit je beschrijving maak ik op dat je gewoon heel slank bent met een vrouwelijk figuur.
Oh, wat grappig -dat had mijn vader ook. Hij woog eerst 124 kg bij een lengte van 185 (veel te zwaar dusquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik weeg, heb geen weegschaal. Of ik zou weer eens op de wii fit moeten gaan staan.
Let meer op hoe mn kleding zit. Als ik makkelijk in maat 40 pas, ben ik tevreden. (Liefst nog minder, maar dan word ik een beetje engig.. heel slank staat me eenvoudig niet
)
Ja, want spijkerbroeken worden gemaakt voor ideale maten?quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:59 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik merk het ook aan spijkerbroeken bijvoorbeeld: die zitten strak om mijn benen, maar de band is standaard een cm of 5 te wijd.
Volgens mij krijg je gewoon een vrouwelijk figuur (je bent toch rond de 20?) Of vind je een recht jongenslijfje mooier?quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:59 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Nouja, ik weet wel dat ik niet te dik ben ofzo, maar voor mijn gevoel zou het allemaal wat meer in evenwicht mogen. Bovendien woog ik 1.5 jaar geleden nog 61 kg, dus daar zou ik graag weer naar terug willen - toen 'klopte' het wat meer voor mijn gevoel.
Hoewel je miss wel gelijk hebt dat ik niet zo'n realistisch zelfbeeld meer heb, aangezien ik al sinds mijn 12e roep dat ik een dikke kont heb (en tot mijn 17e had ik maat 32) .. Maar ik probeer iig zo objectief mogelijk te kijken, en dan vind ik mijn bovenbenen te vol ten opzichte van de rest van mijn lichaam. Ik merk het ook aan spijkerbroeken bijvoorbeeld: die zitten strak om mijn benen, maar de band is standaard een cm of 5 te wijd.
Sowwy.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:59 schreef kwakveense het volgende:
had ik al gezeurd dat ik vanavond naar utrecht ben gegeaan voor de meest nutteloze repetitie ooit, waar bijna alle leuke mensen NIET waren (mini??) en waar vervolgens NIET werd nageborreld, dus gezellig was het ook niet(één van beiden is genoeg: nuttig of gezellig)...
toen was ik chaggo, maar nu niet meer, want nu ga ik lekker slapies doen.
Neequote:Op donderdag 19 maart 2009 10:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, want spijkerbroeken worden gemaakt voor ideale maten?
ik zou ook aardig wat doen voor meer heupen.. mijn stickfigurequote:Op donderdag 19 maart 2009 10:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je gewoon een vrouwelijk figuur (je bent toch rond de 20?) Of vind je een recht jongenslijfje mooier?Ik baal als een stekker dat mijn heupen zo smal geworden zijn door het afvallen. Die hadden rustig wat voller mogen blijven.
21 ben ik. Vrouwelijk vind ik wel mooi, mijn heupen hoeven ook niet helemáál weg, maar gewoon iets minderquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je gewoon een vrouwelijk figuur (je bent toch rond de 20?) Of vind je een recht jongenslijfje mooier?Ik baal als een stekker dat mijn heupen zo smal geworden zijn door het afvallen. Die hadden rustig wat voller mogen blijven.
HIerna hou ik er over op hoor, voor dat je denkt dat je aan het bashen ben, want dat is niet zo. Maar mi eet jij veeeeeel te weinig.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:06 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Nee- maar 34 zit goed voor mijn buik, dus wil ik proberen daar weer in te passen qua benen enzo.
Maar ik blijf wel gezond doen hoor - heb nu gewoon bmi van 22, wil alleen iets slanker weer zijn.
Nouja, een spijkerbroek goed passen is ook wel prettig ... Mijn benen zijn normaal maat 30, en mijn taille 28 ofzo. Als ik veel afval, dan gaat dat voor een groot deel van mijn benen af (en komt alles wat meer in verhouding). Ik geloof dat ik niet zo van het vrouwelijke figuur hou, mag wel wat minder heup.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, want spijkerbroeken worden gemaakt voor ideale maten?
Zo bedoel ik het ook.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nouja, een spijkerbroek goed passen is ook wel prettig ... Mijn benen zijn normaal maat 30, en mijn taille 28 ofzo. Als ik veel afval, dan gaat dat voor een groot deel van mijn benen af (en komt alles wat meer in verhouding). Ik geloof dat ik niet zo van het vrouwelijke figuur hou, mag wel wat minder heup.
Ja, dat vonden er hier wel meer. Ben ook al bezig om iig 1 tussendoortje te nemen elke dag, en dan nog iets van fruit/rauwkost. Ik probeer er wel op te letten dat ik niet té weinig ga eten, daarom is het ook goed dat ik hier zit, waar mensen gewoon commentaar kunnen leveren op mijn eetlijstjesquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
HIerna hou ik er over op hoor, voor dat je denkt dat je aan het bashen ben, want dat is niet zo. Maar mi eet jij veeeeeel te weinig.
Mijn buren hebben het overgenomen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
*klopt af*
het boren is volgens mij gestopt
quote:
Met.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:24 schreef Mini_rulez het volgende:
Als jullie borst meten, is dat dan met of zonder bh?
Misschien zijn ze een IKEA kast in elkaar aan het zetten en nu aan het kijken hoe het is geworden. Dan komen ze erachter dat ze het verkeerd om hebben gedaan en dan moet alles opnieuw!quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
nou, ze zijn hier 2 uur bezig geweest... ik hoop bij jou minder!
volgens mij zit de hele muur nu vol gaten, het kán niet anders
Behalve dan dat ik een onderdeurtje ben!quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Wow Co, jij hebt ongeveer de supermodel-maten.
Ik doe ze ook, maar ben bang dat ik nooit meer zal terugveren naar de originele-pré-kinderen-vormquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:36 schreef conleche het volgende:
@Tink! Ja die buikspieroefeningen, dat helpt dus echt!!
Speciale buikspieroefeningen of gewoon in het algemeen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Behalve dan dat ik een onderdeurtje ben!![]()
Vanuit mijn perspectief ben jij nog best lang.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:36 schreef conleche het volgende:
[..]
lag niet aan jou hoorquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Sowwy.
Ik was wezen sporten en toen kon ik mezelf niet meer van de bank af krijgen...
Mijn kat heeft er een dagje last van gehad, de konijnen een paar uur. Volgens mij moet volgende week alles weer oke zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:38 schreef Goodbye het volgende:
Voor de kattenbezitters: Hoe snel was die van jullie hersteld (niet meer suf enzo)? M'n vriend is morgen wel thuis gelukkig en daarna is het weekend!
Hoe lang (of kortquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Vanuit mijn perspectief ben jij nog best lang.
Voor een poes is het wat ingrijpender dan voor een kater. De eerste uren moest ik haar wel een beetje in de gaten houden, want ze ging met haar suffe kop aan de wandel door de kamer. Wilde op dingen springen, wat niet lukte, en zo. Dat is dus de eerste uren. Daarna kun je de poes wel weer alleen laten. Na een dag is het wel klaar.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:38 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga mijn kat zo naar de dierenkliniek brengen voor sterillisatieArm beestje vraagt zich af waarom ze geen eten krijgt volgensmij
![]()
Voor de kattenbezitters: Hoe snel was die van jullie hersteld (niet meer suf enzo)? M'n vriend is morgen wel thuis gelukkig en daarna is het weekend!
Oké, dat klinkt wel aardig.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn kat heeft er een dagje last van gehad, de konijnen een paar uur. Volgens mij moet volgende week alles weer oke zijn.
Wat zei ik je?quote:
Ik ben gewoon de hele dag thuis en mijn vriend morgen, dus dat moet wel goedkomen dunkt me?quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voor een poes is het wat ingrijpender dan voor een kater. De eerste uren moest ik haar wel een beetje in de gaten houden, want ze ging met haar suffe kop aan de wandel door de kamer. Wilde op dingen springen, wat niet lukte, en zo. Dat is dus de eerste uren. Daarna kun je de poes wel weer alleen laten. Na een dag is het wel klaar.
Volgens mij is jouw post-kinderen-vorm helemaal niet verkeerd vergeleken met de pré-kinderen-vorm van de gemiddelde Nederlandse 25-jarige. Maar goed, tot je foto's zonder kleren hebt gepostweten we dat niet helemaal zeker.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik doe ze ook, maar ben bang dat ik nooit meer zal terugveren naar de originele-pré-kinderen-vorm
Doe je gewoon sit ups? Ik wil ook een taille van 60.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat door hardlopen je taille ook versmalt, je bent constant in beweging en ik voel ook dáár de spieren werken. Dan doe ik buikspieroefeningen op de sportschool en dat zijn allemaal verschillende, ook schuine en die zijn ook weer heel goed voor de taillevorming. Ik doe het al wel 2 jaar en hardlopen anderhalf, dus het is niet iets wat in een week bewerkstelligd is.......en pilates buikspieroefeningen zijn echt heel effectief!!quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Speciale buikspieroefeningen of gewoon in het algemeen?![]()
Ik heb nu buikspierpijn van Pilates van afgelopen dinsdag!
Lijkt me wel.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben gewoon de hele dag thuis en mijn vriend morgen, dus dat moet wel goedkomen dunkt me?
Oh, die illusie heb ik ook zeker niet! Maar ik loop 2x per week hard (al bouw ik nu nog op) op de loopband en doe pilates. Kan sowieso geen kwaad denk ik!quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat door hardlopen je taille ook versmalt, je bent constant in beweging en ik voel ook dáár de spieren werken. Dan doe ik buikspieroefeningen op de sportschool en dat zijn allemaal verschillende, ook schuine en die zijn ook weer heel goed voor de taillevorming. Ik doe het al wel 2 jaar en hardlopen anderhalf, dus het is niet iets wat in een week bewerkstelligd is.......en pilates buikspieroefeningen zijn echt heel effectief!!
Ik vind het al zo zieligquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lijkt me wel.
Mijn poes werd wel raar wakker uit de narcose. Grote zware ogen, heel gedesoriënteerd. Maar dat hoort er dus bij.
Succes!
I hate to be right heurrr.quote:
Ik las 'de gevreesde rijstwafel'quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
D: de gevreesde rijsttafel... Ik hoop dat ik me in kan houden
Zware ogen = uiteraard zwarte ogen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind het al zo zieligMaargoed, thanks voor je info!
Volgens weer online op dit moment: do, 19-03 10:25 7°C bewolkt, nevelquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:45 schreef Greys het volgende:
Loveli, het gaat toch niet regenen straks he? Want ik zie de lucht betrekken hier!
Ik las al zwarte ogen, had je typo niet eens gezien!quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zware ogen = uiteraard zwarte ogen.
Ik hoop dat het meevalt.
Komen jullie zaterdag wel naar het feestje na het concert?quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:40 schreef kwakveense het volgende:
[..]
lag niet aan jou hoorer waren gewoon maar 2 gezellige iemanden die ik kende, de rest die ik kende was er niet, incl. de niet-mr.... en toenook geen borrel, nou ja, dat was de druppel
In de sokkenlaquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:52 schreef Mini_rulez het volgende:
Goodbye: ik ben volgens mijn paspoort 1m59.
Ik ben ook 1.73 ! We zijn vast een tweelingquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb mezelf ook weer eens opgemeten, alleen jammer dat ik m'n oude maten niet heb bewaard..
Borst boven: 91
Borst onder: 75
Taille: 70
Heup: 95
Bovenbenen: 52
Lijkt redelijk op dat van PPP, zie ik!
Oh en ik ben 1,73 lang.
hier (leiden) was t net nog grijs, maar de zon schijnt inmiddels. ga zo ook lekker naar buiten, fietsen, klusjes doen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgens weer online op dit moment: do, 19-03 10:25 7°C bewolkt, nevel
De verwachting is nog steeds dat het vanmiddag overwegend zonnig wordt. Niemand zegt iets over regen, dus ik blijf ook ontkennen.
Ooh! Goed plan... als we allemaal nog wat afvallen passen we vast wel met z'n drieën in die la.quote:
ik was dat ook een poosje volgesn mn paspoort! maar volgens mij ben ik net ietsje groter dan jij, toch? ik had geen hakken aan vorige week...quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Komen jullie zaterdag wel naar het feestje na het concert?
Jammer van het hardlopen, soms wil het gewoon niet. Bekijk het van de zonnige kant: volgende keer kan het alleen maar beter gaan.
Goodbye: ik ben volgens mijn paspoort 1m59.
En daar is het zonnetje!quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgens weer online op dit moment: do, 19-03 10:25 7°C bewolkt, nevel
De verwachting is nog steeds dat het vanmiddag overwegend zonnig wordt. Niemand zegt iets over regen, dus ik blijf ook ontkennen.
Zou kunnen ja, maar dan scheelt het niet veel.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:13 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik was dat ook een poosje volgesn mn paspoort! maar volgens mij ben ik net ietsje groter dan jij, toch? ik had geen hakken aan vorige week...
en ja, uietraard gaan we nafeesten. ik was t wel van plan in elk geval...
Hier is het overwegend zonnigquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
In Den Haag (waar m'n werk woont) was het zonnig, toen ineens behoorlijk grijs, maar het zonnetje doet z'n best weer door te breken
Open een nieuw topic!quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
gaat die meet eigenlijk nou nog door?
ben gevraagd iets voor de uni te doen op 4 april,en wil ff doorgeven of ik kom of niet
Ik denk dat we het maar even moeten laten waaien op 4 april.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
gaat die meet eigenlijk nou nog door?
ben gevraagd iets voor de uni te doen op 4 april,en wil ff doorgeven of ik kom of niet
ik vind 't primaquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat we het maar even moeten laten waaien op 4 april.
Misschien moeten we over een tijdje een nieuw topic openen?
Verschil moet er wezenquote:
Dat ken ik.. ben dus ook 1.73, maar om de een of andere duistere reden heb ik een vriendengroep die uitsluitend 1.80 (vrouwen) of langer is, of 1.90 (mannen) of langer..quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Levenslange frustratie: ik ben verreweg de kleinste thuis
Ik ben juist jaloers op jou, besef je eens wat voor een mooie lengte je hebtquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Levenslange frustratie: ik ben verreweg de kleinste thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |