Hij is niet extreem mooi, wel OK, zilverkleurig herenhorloge, maar ik ben er zeer aan gehecht: het is het opwindhorloge dat mijn vader voor zijn tiende verjaardag kreeg.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe maar lekker woest![]()
Wat voor horloge heb je
Dan ga ik wel met jou in bedquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihi! Jij moet zeker mee ja!
Eén kamer heeft twee heul grote bedden en dan hebben we nog plek in de badkuip en op het balkon
Gezelligquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan ga ik wel met jou in bed![]()
Kinky!
De badkuip!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Gezellig
En Kaas? Er tussenin? Of in de badkuip?
Nouja niet helemaal een loser danquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, dus niet omdat je gewoon te lui was en besloot dat je dat uurtje beter op de bank kon hangen. Tsk. Loser. Nee serieus; aan zo'n afweging is toch niks verkeerd? Je moet niet gaan/blijven rennen als je wel betere manieren weet om aan beweging te komen. Of als je blessures krijgt van dat gehol. Er zijn een hoop goeie redenen om Evy niet af te maken, ook al is de conditie-opbouw voor iedereen die blessurevrij kan lopen tot een half uur / 5km wel uitvoerbaar.
Overigens heb ik ook wel mensen gelezen die na afmaken van Evy 1 juist die les 20 (4*8 minuten hardlopen) als standaard aanhouden. Niet iedereen heeft lol in dat aan 1 stuk 30 minuten hardlopen.
Ze smelten de kazen!!!!!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De badkuip!
Anders wordt 'ie cream cheese
Als er een kleintje bij zit, kan die nog in de sokkenlaquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
Hihihi! Jij moet zeker mee ja!
Eén kamer heeft twee heul grote bedden en dan hebben we nog plek in de badkuip en op het balkon
Klinkt goed; ik heb een horlogefetish, dus toppiequote:Op woensdag 18 maart 2009 22:23 schreef ColdFeet het volgende:
Hij is niet extreem mooi, wel OK, zilverkleurig herenhorloge, maar ik ben er zeer aan gehecht: het is het opwindhorloge dat mijn vader voor zijn tiende verjaardag kreeg.
Elluk voordeel heb z'n nadeelquote:Leuk he. En die erf jij straks. Want ik voel het nog steeds niet
Kwakquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als er een kleintje bij zit, kan die nog in de sokkenla
Het weekje Egypte! Niets doen! Bruin worden! En had ik al gezegd niets doen?quote:
Die quoten we evenquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is volgens mij de allerlaatste van de Rottemeren. Al vraag ik me af of die plas er officieel ook onder valt?
Als je van Bleiswijk ri. Rotterdam over de Rotte gaat dan kom je op een gegeven moment bij de Irenebrug op de Molenlaan. Weet je dat? Dáár in het bos zit de Bergse Plas. En ik denk dat die idd 3 km. ongeveer is, er omheen. Mocht dat te kort blijken (ik hijg en puf al als ik er aan denk) dan doen we de volgende keer hoor mij ff fanatiek zijneen wat grotere plas daar. Plassen genoeg
Ik heb vandaag nog een jongen uit de (heren)kleedkamer in de (heren)doucheruimte verbannen: kan primaquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Gezellig
En Kaas? Er tussenin? Of in de badkuip?
Dat weekje niets doen.... of gewoon niets doen (hoeft het geen weekje te zijn)... Sowee!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
Het weekje Egypte! Niets doen! Bruin worden! En had ik al gezegd niets doen?
Wil je ook mee? We hebben nog een groot bed over!
Ik was er al bang voorquote:
Of ze ligt al in dat grote bedquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:39 schreef Greys het volgende:
Waar is Cootje toch vanavond?
Zou ze een traantje wegpinken omdat ik daadwerkelijk ga hardlopen?
Ik heb dat afgelopen november met mijn zusje gedaan en echt, je hoeft er niet rijk voor te zijnquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat weekje niets doen.... of gewoon niets doen (hoeft het geen weekje te zijn)... Sowee!
Tempting! En dan heb ik het nog niet eens over dat grote bed!
Woei, gauw rijk worden
Ik drink er zo even een wijntje op, hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor
Waar is Cootje toch vanavond?
Zou ze een traantje wegpinken omdat ik daadwerkelijk ga hardlopen?
Ik heb vorig jaar 4 dagen vakantie gehad. Dat vond ik al heel wat!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
Ik heb dat afgelopen november met mijn zusje gedaan en echt, je hoeft er niet rijk voor te zijn![]()
Denk dat ik dat elk jaar voortaan ga doen, 1 weekje niets doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |