Heb je de film al gezien?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:13 schreef Muis006 het volgende:
En nu bid ik thee farewell voor deze schone woensdag, want ik ga zo eten en dan op de bank verder lezen in Watchmen
Nope! Ik wil eerst de strip lezen. Maar ik wil zaterdag naar de film en ik heb net hoofdstuk 1 uit dus ik moet doorlezen straksquote:
Ze zeggen dat je in dit geval beter eerst de film kunt zien en dan pas het verhaal moet lezen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nope! Ik wil eerst de strip lezen. Maar ik wil zaterdag naar de film en ik heb net hoofdstuk 1 uit dus ik moet doorlezen straks
Ik typte hier laatst zegt zeiquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
JaI don't know what came over me, maar ik had 't al gezien&gecorrigeerd
Jaquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Ze zeggen dat je in dit geval beter eerst de film kunt zien en dan pas het verhaal moet lezen.
Ik moest de fiets van 5 uur halenquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:34 schreef ColdFeet het volgende:
Waarom zo idioot vroeg op, Sigme?![]()
Ik sta om 8 uur op
Whehe. Ik heb een broertje van mn vriend die vandaag jarig isquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:04 schreef P.F het volgende:
M'n broertje is vandaag jarig. Nu ben ik opzoek naar een cadeauMaar eigenlijk wil ik hem uit principe niks geven, hij heeft mij namelijk een half jaar na dato ook nog steeds niks gegeven
Doe maar lekker woestquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:34 schreef ColdFeet het volgende:
Ah, tijd om richting spinning te gaan!
cm's is ook slim om bij te houdenquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:57 schreef Chicolate het volgende:
@Miss S: gewoon nu foto's maken. Is leuk. Ik ben stevig aangekomen, en heb daar meteen foto's van gemaakt. Om mezelf later ermee te confronteren. En om te zien hoeveel goeds sporten en gezond eten doen. Gewoon, om later naast elkaar te kunnen zetten. Heb zelf meteen ook de maten opgenomen (cm's).
Haha!quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:47 schreef Chicolate het volgende:
[...]
Whehe. Ik heb een broertje van mn vriend die vandaag jarig is. Maar die krijgt niets van mij, want ik blijf thuis en hij viert het over 2 weken pas. In jouw geval: geef een kaart waarin je hem een superkado beloofd, als ie het jouwe ook eindelijk eens geeft
. Of geef hem iets waar alleen jij wat aan hebt. Oogschaduw ofzo.
Ik hoop maar dat Loveli heel langzaam kan hardlopen dan!quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:47 schreef Chicolate het volgende:
Wat mijn hardlooptrainster altijd zei: als je samen loopt, of allebei je eigen tempo lopen, of het tempo van de langzame aannemen. Dat is voor de snellere ook voordelig, want vergt veel meer van je conditie en je zou er meer spieren door opbouwen. Of het klopt weet ik niet, ik was altijd te ongeduldig en vloog vooruit.
Abba!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:07 schreef Abbadon het volgende:
'navond!
hardlopen voorlopig maar even minderen, vrees ikknie deed vandaag na 2 km te vervelend om door te gaan...
Hey!!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Abba!![]()
Maar dat is minder nieuwsVaker last gehad van je knie of is dit een first?
Oké, dus waarschijnlijk kan je gewoon weer rennen als het wondje geheeld is?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:13 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Hey!!
nah, afgelopen zondag ineens....een wondje aan mijn rechtervoet waar een randje van de binnenzool een beetje schuurde, waardoor ik op m'n buitenvoet ging lopen, en de pees die langs de buitenkant van m'n knie liep deed daarna zeer...
hoopte dat het vandaag over zou zijn, met nieuwe zooltjes, maar kennelijk moet het nog even herstellen...
hey schatquote:
Daar ga ik van uitquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oké, dus waarschijnlijk kan je gewoon weer rennen als het wondje geheeld is?Beter dan dat je *opeens* last krijgt van je knie!
Ik ben ook braaf aan het sporten sinds drie weken, wist je dat al?
Van 't weekend wordt (blijft) het wel mooi weer, dus dat is lekker om in te lopen!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:16 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Daar ga ik van uitzondag probeer ik het wel weer, en dan zie ik wel weer hoe het gaat...
Nee, dat wist ik nog niet! Goed bezigwat doe je?!
heerlijk weer inderdaad! vanmiddag ook, wat dat betreftquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Van 't weekend wordt (blijft) het wel mooi weer, dus dat is lekker om in te lopen!
1x per week pilates en 2x per week fitness! Vooral pilates vind ik heel leukEn bij fitness merk ik dat ik het hardlopen echt leuk vind!
ja, ik ga ook wel voorzichtig doen...geen zin om kreupel op vakantie te gaan met een maandquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:18 schreef Chicolate het volgende:
Abba, pas op met doorlopen als je knie pijn doet. Kan een vervelende langdurige blessure worden. (ja ervaring mee)
Ik zou het je wel serieus willen aanraden: langzamer rennen! Nog langzamer!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat Loveli heel langzaam kan hardlopen dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |