abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67180930
En vond mezelf alweer zielig omdat ik om 6.20 op moet morgen Eén luizge dag in de week!
En vrijdag kan ik uitslapen want dan ben ik vrij.

De schade vanavond is pas 1 wafeltje trouwens En een blikje cola
Ter compensatie ga ik wel zo afwassen en daarna alles even stofzuigen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_67180941
D: kom soep + 3 crackers filet americain

Eigenlijk had ik na twee wel genoeg, maar die derde was een soort van 'kijk mij eens uit de band springen '
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 18 maart 2009 @ 19:51:11 #28
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_67181050
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 19:34 schreef ColdFeet het volgende:
Ah, tijd om richting spinning te gaan!
Doe maar lekker woest

Wat voor horloge heb je
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_67181157
Appels uit de magnetron zijn wel de beste tussendoortjes ooit
En ik ben er tevreden met mijn eetlijstje vandaag en dan nog een uurtje sporten erbij dat strakke buikje komt eraan

Edit: 850kcal is misschien toch wel aan de lage kant..... eens kijken of ik nog iets neem na het dansen
pi_67181328
@Miss S: gewoon nu foto's maken. Is leuk. Ik ben stevig aangekomen, en heb daar meteen foto's van gemaakt. Om mezelf later ermee te confronteren. En om te zien hoeveel goeds sporten en gezond eten doen. Gewoon, om later naast elkaar te kunnen zetten. Heb zelf meteen ook de maten opgenomen (cm's).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2009 @ 19:57:50 #31
163650 Greys
pi_67181342
Muizel, fijne avond! Ik ga zo even badderen en dan Greys kijken! Kunnen we daar morgen lekker over roddelen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67181413
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 19:57 schreef Chicolate het volgende:
@Miss S: gewoon nu foto's maken. Is leuk. Ik ben stevig aangekomen, en heb daar meteen foto's van gemaakt. Om mezelf later ermee te confronteren. En om te zien hoeveel goeds sporten en gezond eten doen. Gewoon, om later naast elkaar te kunnen zetten. Heb zelf meteen ook de maten opgenomen (cm's).
cm's is ook slim om bij te houden
ik ben wel benieuwd of ik het vol ga houden......de echte buikspieroefeningen that is, het sporten zit wel goed
  woensdag 18 maart 2009 @ 20:04:05 #33
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_67181614
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 19:47 schreef Chicolate het volgende:
[...]
Whehe. Ik heb een broertje van mn vriend die vandaag jarig is . Maar die krijgt niets van mij, want ik blijf thuis en hij viert het over 2 weken pas. In jouw geval: geef een kaart waarin je hem een superkado beloofd, als ie het jouwe ook eindelijk eens geeft . Of geef hem iets waar alleen jij wat aan hebt. Oogschaduw ofzo.
Haha!
Prrrrr
pi_67181640
nvm
pi_67181653
TVP
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2009 @ 20:06:13 #36
163650 Greys
pi_67181687
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 19:47 schreef Chicolate het volgende:
Wat mijn hardlooptrainster altijd zei: als je samen loopt, of allebei je eigen tempo lopen, of het tempo van de langzame aannemen. Dat is voor de snellere ook voordelig, want vergt veel meer van je conditie en je zou er meer spieren door opbouwen. Of het klopt weet ik niet, ik was altijd te ongeduldig en vloog vooruit.
Ik hoop maar dat Loveli heel langzaam kan hardlopen dan!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 18 maart 2009 @ 20:07:38 #37
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_67181762
'navond!

hardlopen voorlopig maar even minderen, vrees ik knie deed vandaag na 2 km te vervelend om door te gaan...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  woensdag 18 maart 2009 @ 20:08:10 #38
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_67181780
Ik wilde dat tweeduimensmileytje van dat andere forum eronder zetten Chico, maar dat gaat niet, schijnbaar.
Prrrrr
pi_67181796
Oh haha . Ok. Ik ging net editten XD
pi_67181798
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 20:07 schreef Abbadon het volgende:
'navond!

hardlopen voorlopig maar even minderen, vrees ik knie deed vandaag na 2 km te vervelend om door te gaan...
Abba!

Maar dat is minder nieuws Vaker last gehad van je knie of is dit een first?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 18 maart 2009 @ 20:13:07 #41
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_67181970
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 20:08 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Abba!

Maar dat is minder nieuws Vaker last gehad van je knie of is dit een first?
Hey!!

nah, afgelopen zondag ineens....een wondje aan mijn rechtervoet waar een randje van de binnenzool een beetje schuurde, waardoor ik op m'n buitenvoet ging lopen, en de pees die langs de buitenkant van m'n knie liep deed daarna zeer...

hoopte dat het vandaag over zou zijn, met nieuwe zooltjes, maar kennelijk moet het nog even herstellen...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2009 @ 20:13:47 #42
163650 Greys
pi_67181997
McAbba
Wat klote van je knie!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67182057
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 20:13 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Hey!!

nah, afgelopen zondag ineens....een wondje aan mijn rechtervoet waar een randje van de binnenzool een beetje schuurde, waardoor ik op m'n buitenvoet ging lopen, en de pees die langs de buitenkant van m'n knie liep deed daarna zeer...

hoopte dat het vandaag over zou zijn, met nieuwe zooltjes, maar kennelijk moet het nog even herstellen...
Oké, dus waarschijnlijk kan je gewoon weer rennen als het wondje geheeld is? Beter dan dat je *opeens* last krijgt van je knie!

Ik ben ook braaf aan het sporten sinds drie weken, wist je dat al?
  woensdag 18 maart 2009 @ 20:15:39 #44
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_67182085
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
McAbba
Wat klote van je knie!
hey schat ja, dus jij moet maar compenseren voor wat ik nu niet kan lopen!!
  woensdag 18 maart 2009 @ 20:16:45 #45
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_67182126
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 20:14 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oké, dus waarschijnlijk kan je gewoon weer rennen als het wondje geheeld is? Beter dan dat je *opeens* last krijgt van je knie!

Ik ben ook braaf aan het sporten sinds drie weken, wist je dat al?
Daar ga ik van uit zondag probeer ik het wel weer, en dan zie ik wel weer hoe het gaat...

Nee, dat wist ik nog niet! Goed bezig wat doe je?!
pi_67182195
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 20:16 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Daar ga ik van uit zondag probeer ik het wel weer, en dan zie ik wel weer hoe het gaat...

Nee, dat wist ik nog niet! Goed bezig wat doe je?!
Van 't weekend wordt (blijft) het wel mooi weer, dus dat is lekker om in te lopen!

1x per week pilates en 2x per week fitness! Vooral pilates vind ik heel leuk En bij fitness merk ik dat ik het hardlopen echt leuk vind!
pi_67182205
Abba, pas op met doorlopen als je knie pijn doet. Kan een vervelende langdurige blessure worden. (ja ervaring mee )

@Greys: stoer! Hardlopen met loveli. Ook stoer van loveli .
  woensdag 18 maart 2009 @ 20:21:21 #48
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_67182316
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 20:18 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Van 't weekend wordt (blijft) het wel mooi weer, dus dat is lekker om in te lopen!

1x per week pilates en 2x per week fitness! Vooral pilates vind ik heel leuk En bij fitness merk ik dat ik het hardlopen echt leuk vind!
heerlijk weer inderdaad! vanmiddag ook, wat dat betreft

Toe maar! lekker hoor...ik vind het altijd verbazingwekkend hoe snel je conditie vooruit gaat...
  woensdag 18 maart 2009 @ 20:22:03 #49
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_67182354
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 20:18 schreef Chicolate het volgende:
Abba, pas op met doorlopen als je knie pijn doet. Kan een vervelende langdurige blessure worden. (ja ervaring mee )
ja, ik ga ook wel voorzichtig doen...geen zin om kreupel op vakantie te gaan met een maand

dank je
pi_67182399
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 20:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik hoop maar dat Loveli heel langzaam kan hardlopen dan!
Ik zou het je wel serieus willen aanraden: langzamer rennen! Nog langzamer!
Zeker in het begin. De opbouw van Evy is prima te doen, zolang je maar mooi kalmpjes rent.
Tegen de tijd dat je de afstand wat onder de knie hebt kan je wel eens gaan werken aan de snelheid, zoals SiTuSavais nu ook doet.

En echt: Evy deel 1 werkt. Gewoon braaf de lesjes volgen, als er wat tussenkomt en je bent er even uit geweest gewoon weer lesjes van een vorige week oppakken en lekker verder opbouwen.
Ik had het laatst even naast elkaar gezet: nog geen twee en een halve maand geleden zag ik op tegen een les met 4 en 5 minuten hardlopen (is dat mens gék geworden?), en nu ren ik fluitend hele enden.

Ok, nog steeds langzaam, maar dat is omdat ik een slome koe ben
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')