abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 maart 2009 @ 11:21:31 #1
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_67163993

Het vorige deel: Slank de lente in #622 - zonder taart }:|

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_67164029
fipo?

FIPO!
pi_67164030
Ik zie dat er ook een tentoonstelling is over Anna Maria van Schurman, neen? Lijkt me best interessant!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2009 @ 11:25:28 #4
163650 Greys
pi_67164132
Yay voor Muis met de sokken van DaD!
En voor de inlegzolen van McAbba!
En voor het nieuwe topic!

^^ = tvp
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67164159
Ik eet geen rood vlees.
pi_67164162
Boh, mijn baas-collega is mijn andere collega aan het inlichten over het tevredenheidsonderzoek en andere zaken, dus zit ik alleen aan de balie en ik moet PIESEN. Maar ik kan niet weg Ik hoorde net al een groep studenten smoezen over een boek dat ze niet mogen lenen ( "Gewoon uit 't raam gooien!"). Duuuuuus.

Waarom zijn er nooit tevredenheidsonderzoeken onder het personeel
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_67164180
. Mijn frambozen staan te ontdooien, dat wordt een lekker bakje yoghurt met framboosjes straks .

Ik crave vooral naar chocolade en drop. Altijd slechte dingen. En een keer een week lang naar een gebakken ei . Dat, toen ik het at, helemaal niet zo bijzonder was .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_67164190
Oja en ik heb honger en mijn sneetjes met pindakaas liggen ook op kantoor
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_67164263
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 11:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik eet geen rood vlees.
Geen rood rood vlees, of uberhaupt geen rood vlees?

Ik moet zo naar de medische keuring, bwuh. Ik ben in juni nog geweest, en ik vond het toen echt zooooo stom De arts is wel OK, maar je moet eerst allemaal routinetestjes doen bij de verpleegkundige. En die is nogal... raar

Brrr.
  woensdag 18 maart 2009 @ 11:29:45 #10
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_67164306
tvp
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 18 maart 2009 @ 11:30:08 #11
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_67164329
Ik wissel vlees af, maar meestal eet ik gehakt, kip of varkensvlees.. Een dikke vette T-Bone steak eet ik eigenlijk alleen in een restaurant
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  woensdag 18 maart 2009 @ 11:31:14 #12
236335 neen
schone schijn
pi_67164373
tvp, baas
het lijkt niet wat het is
pi_67164406
Goedemorgen altesaam.

Gefeli BJ!

Planning voor vandaag Resultaat van gister:
O: brinta
T: salade van ijsbergsla, tomaat, komkommer, olijven en turkse kaas
L: yoghurt met muesli
T: salade van ijsbergsla, tomaat, komkommer, olijven en turkse kaas
D: pizza

Planning voor vandaag:
O: brinta
T: salade van tomaat, komkommer, en turkse kaas
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met houmous
T: 1 volkoren knackebrod met houmous
D: onbekend

Mijn pizza gister was relatief light: verse tomatensaus, weinig kaas, verse spinazie en ei.
Het zondigen viel dus wel mee.
En vanochtend paste ik weer in een broek van voordat ik gestopt ben met roken.
Ik val niet af, maar word wel slanker.
pi_67164420
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 11:26 schreef Chicolate het volgende:
. Mijn frambozen staan te ontdooien, dat wordt een lekker bakje yoghurt met framboosjes straks .

Ik crave vooral naar chocolade en drop. Altijd slechte dingen. En een keer een week lang naar een gebakken ei . Dat, toen ik het at, helemaal niet zo bijzonder was .
Ik heb, toen ik onder vrij erbarmelijke omstandigheden veldwerk deed in ZA, eens twee weken geleefd op kleffe sandwiches en steak&chips. Jeminee, na een week begon ik al te kwijlen bij de gedachte aan spinzie. Letterlijk. Iemand had het over spinazie en ik kreeg zo'n pavlovreactie
Ik droomde toen 's nachts echt van bleekselderij, paprika en sinaasappels
pi_67164422
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 11:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Geen rood rood vlees, of uberhaupt geen rood vlees?

Ik moet zo naar de medische keuring, bwuh. Ik ben in juni nog geweest, en ik vond het toen echt zooooo stom De arts is wel OK, maar je moet eerst allemaal routinetestjes doen bij de verpleegkundige. En die is nogal... raar

Brrr.
Geen filet americain, geen biefstuk, geen lam of eend dat nog rosé is... Ik kan het niet uitleggen, maar iets aan rood vlees staat me zo enorm tegen. .

Waarom moet je die medische keuring eigenlijk doen?
  woensdag 18 maart 2009 @ 11:33:05 #16
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_67164451
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 11:25 schreef Greys het volgende:
Yay voor Muis met de sokken van DaD!
En voor de inlegzolen van McAbba!
En voor het nieuwe topic!

^^ = tvp
Dat dus!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_67164504
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 11:32 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Geen filet americain, geen biefstuk, geen lam of eend dat nog rosé is... Ik kan het niet uitleggen, maar iets aan rood vlees staat me zo enorm tegen. .

Waarom moet je die medische keuring eigenlijk doen?
Maar wel gehakt en stoofvlees enzo, dus?

Is routinekeuring. Ik weet niet waarom. Ja, omdat ik mogelijk met 'gevaarlijk' materiaal ga werken
pi_67164585
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 11:34 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar wel gehakt en stoofvlees enzo, dus?

Is routinekeuring. Ik weet niet waarom. Ja, omdat ik mogelijk met 'gevaarlijk' materiaal ga werken
Ja dat wel, als het maar niet meer rood is als het op m'n bord ligt. Ik heb mezelf wel echt moed in moeten spreken voor ik gehaktballetjes ging draaien laatst. .

Nou, succes dan! Klinkt spannend, gevaarlijk materiaal.
pi_67164598
Oehh cravings. Ik heb dat af en toe (zo eens in het half jaar) met Chinees - dan heb ik zooooooooo'n zin in afhaalchinees.

Verder regelmatig met kaas, en dan vooral lekker schimmelkaas.
pi_67164629
Nu een craving naar rode biefstuk
pi_67164678
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 11:26 schreef Syrena het volgende:
Boh, mijn baas-collega is mijn andere collega aan het inlichten over het tevredenheidsonderzoek en andere zaken, dus zit ik alleen aan de balie en ik moet PIESEN. Maar ik kan niet weg Ik hoorde net al een groep studenten smoezen over een boek dat ze niet mogen lenen ( "Gewoon uit 't raam gooien!"). Duuuuuus.

Waarom zijn er nooit tevredenheidsonderzoeken onder het personeel
Dus daarom zijn er bij ons in de bieb geen ramen die je kan openen!

Echt vervelend als je naar de wc moet en je kan eigenlijk niet weg... Ik heb ook in de bieb gewerkt van de uni en daar ging dat altijd zo: Je staat echt al de hele dag voor jan met de korte achternaam aan de balie. Je moet plassen. Wc is om de hoek, je bent max 2 min. weg. Resultaat: je komt terug en er staan minimaal 3 ongeduldige mensen!! Echt al-tijd!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_67164696
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 11:36 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Oehh cravings. Ik heb dat af en toe (zo eens in het half jaar) met Chinees - dan heb ik zooooooooo'n zin in afhaalchinees.

Verder regelmatig met kaas, en dan vooral lekker schimmelkaas.
Volgens mij is dat allebei niet omdat je lichaam het nodig heeft

DaD, ik zal maar niet vertellen wat dat 'gevaarlijk materiaal' inhoudt
  woensdag 18 maart 2009 @ 11:39:57 #23
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_67164716
cravings? hmmz...zelden of nooit naar eten eigenlijk

tevens tvp
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2009 @ 11:40:46 #24
163650 Greys
pi_67164756
* Greys neemt nog een cracker met filet americain.

Jullie schuld, met zo'n TT en OP!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 18 maart 2009 @ 11:42:16 #25
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_67164828
Wat is het toch met vrouwen en afvallen

Het merendeel van jullie hier zien er waarschijnlijk heel leuk uit met een beetje meer.
Sell in may and go away. Forget it, we are here to stay.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')