Geen rood rood vlees, of uberhaupt geen rood vlees?quote:
Ik heb, toen ik onder vrij erbarmelijke omstandigheden veldwerk deed in ZA, eens twee weken geleefd op kleffe sandwiches en steak&chips. Jeminee, na een week begon ik al te kwijlen bij de gedachte aan spinzie. Letterlijk. Iemand had het over spinazie en ik kreeg zo'n pavlovreactiequote:Op woensdag 18 maart 2009 11:26 schreef Chicolate het volgende:. Mijn frambozen staan te ontdooien, dat wordt een lekker bakje yoghurt met framboosjes straks
.
Ik crave vooral naar chocolade en drop. Altijd slechte dingen. En een keer een week lang naar een gebakken ei. Dat, toen ik het at, helemaal niet zo bijzonder was
.
Geen filet americain, geen biefstuk, geen lam of eend dat nog rosé is... Ik kan het niet uitleggen, maar iets aan rood vlees staat me zo enorm tegen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Geen rood rood vlees, of uberhaupt geen rood vlees?
Ik moet zo naar de medische keuring, bwuh. Ik ben in juni nog geweest, en ik vond het toen echt zooooo stomDe arts is wel OK, maar je moet eerst allemaal routinetestjes doen bij de verpleegkundige. En die is nogal... raar
Brrr.
Dat dus!quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:25 schreef Greys het volgende:
Yay voor Muis met de sokken van DaD!
En voor de inlegzolen van McAbba!
En voor het nieuwe topic!
^^ = tvp
Maar wel gehakt en stoofvlees enzo, dus?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Geen filet americain, geen biefstuk, geen lam of eend dat nog rosé is... Ik kan het niet uitleggen, maar iets aan rood vlees staat me zo enorm tegen..
Waarom moet je die medische keuring eigenlijk doen?
Ja dat wel, als het maar niet meer rood is als het op m'n bord ligt. Ik heb mezelf wel echt moed in moeten spreken voor ik gehaktballetjes ging draaien laatst.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar wel gehakt en stoofvlees enzo, dus?
Is routinekeuring. Ik weet niet waarom. Ja, omdat ik mogelijk met 'gevaarlijk' materiaal ga werken
Dus daarom zijn er bij ons in de bieb geen ramen die je kan openen!quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:26 schreef Syrena het volgende:
Boh, mijn baas-collega is mijn andere collega aan het inlichten over het tevredenheidsonderzoek en andere zaken, dus zit ik alleen aan de balie en ik moet PIESEN. Maar ik kan niet wegIk hoorde net al een groep studenten smoezen over een boek dat ze niet mogen lenen ( "Gewoon uit 't raam gooien!"). Duuuuuus.
Waarom zijn er nooit tevredenheidsonderzoeken onder het personeel
Volgens mij is dat allebei niet omdat je lichaam het nodig heeftquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:36 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Oehh cravings. Ik heb dat af en toe (zo eens in het half jaar) met Chinees - dan heb ik zooooooooo'n zin in afhaalchinees.
Verder regelmatig met kaas, en dan vooral lekker schimmelkaas.
Ik ben maar gegaanquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:39 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dus daarom zijn er bij ons in de bieb geen ramen die je kan openen!![]()
Echt vervelend als je naar de wc moet en je kan eigenlijk niet weg... Ik heb ook in de bieb gewerkt van de uni en daar ging dat altijd zo: Je staat echt al de hele dag voor jan met de korte achternaam aan de balie. Je moet plassen. Wc is om de hoek, je bent max 2 min. weg. Resultaat: je komt terug en er staan minimaal 3 ongeduldige mensen!! Echt al-tijd!
Knolselderij schoonmaken en in reepjes snijden. 2-3 min. koken, afgieten in vergiet en met koud water naspoelen. Ondertussen champs en knof bakken in een beetje olie. Knolselderij toevoegen en nog een minuutje meebakken. Dressing naar behoeven, ik vind het lekker met yoghurt/light mayo/knof-saus, maar beetje olie/balsamico kan ook goed. Het is eigenlijk een voorgerecht, maar soms eet ik het als hoofdgerecht. Echt lekker hoor!quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik kan me niks voorstellen bij een salade met knolselderijHoe eet je die er dan bij??
Sssssssssssht. We zijn eigenlijk al haske slank en skinny. We komen hier voor de gezelligheid!quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:42 schreef Neutrino het volgende:
Wat is het toch met vrouwen en afvallen![]()
Het merendeel van jullie hier zien er waarschijnlijk heel leuk uit met een beetje meer.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:42 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben maar gegaanHet was gaan of broek piesen
Tja, dat van die ramen, onze vluchtdeur is ook niet beveiligd. Dus daar kunnen ze gewoon naar buiten lopen. Alleen niet meer naar binnen
![]()
Ik heb ook op een andere locatie gewerkt, daar ging een alarm af als de vluchtdeur openging. Op een dag gaat het alarm af, en bleef gaan, dus mijn collega gaat kijken, staat er een meisje te bellen in de deuropeninghad niet eens door dat zij dat lawaai veroorzaakte en wilde in eerste instantie niet die deur dichtdoen
Dat had ik toen ik in Rusland wasquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb, toen ik onder vrij erbarmelijke omstandigheden veldwerk deed in ZA, eens twee weken geleefd op kleffe sandwiches en steak&chips. Jeminee, na een week begon ik al te kwijlen bij de gedachte aan spinzie. Letterlijk. Iemand had het over spinazie en ik kreeg zo'n pavlovreactie
Ik droomde toen 's nachts echt van bleekselderij, paprika en sinaasappels
Nu ben ik nieuwsgierig!quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij is dat allebei niet omdat je lichaam het nodig heeft
DaD, ik zal maar niet vertellen wat dat 'gevaarlijk materiaal' inhoudt
Het jongetje maandag achter me in de trein deed mijn eierstokken ook wel even zwijgen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:59 schreef Viking84 het volgende:
O en er stond een lief jongetje voor me op de roltrap bij de V&D. Toen draaide 'ie zich om en ik lachte naar hem en toen lachte 'ie terug. Zo schattig. Had zowaar even last van klepperende eierstokken. Maar toen er even later een strontvervelende peuter voor me in de rij stond bij de supermarkt was alles weer in balans
.
Dat is juist een goed iets Greyssie!!quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:40 schreef Greys het volgende:
* Greys neemt nog een cracker met filet americain.
Jullie schuld, met zo'n TT en OP!
Kinderen in de trein zijn irritant. Vooral als ze voor je zitten. Dan zitten ze de hele tijd naar je te koekeloeren, bah. En die ouders maar zo kijken van: "Wat is 'ie/ze schattig hè?"quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het jongetje maandag achter me in de trein deed mijn eierstokken ook wel even zwijgen.. Maar heel eventjes maar.
.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is juist een goed iets Greyssie!!
Ik heb er ook al 2 op en een geroosterde snee brood met hetzelfde. En een eitje. Hoera voor de eetlust die weer terug is!!
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kinderen in de trein zijn irritant. Vooral als ze voor je zitten. Dan zitten ze de hele tijd naar je te koekeloeren, bah. En die ouders maar zo kijken van: "Wat is 'ie/ze schattig hè?".
Ik vind dat ook irritantquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kinderen in de trein zijn irritant. Vooral als ze voor je zitten. Dan zitten ze de hele tijd naar je te koekeloeren, bah. En die ouders maar zo kijken van: "Wat is 'ie/ze schattig hè?".
Neequote:Op woensdag 18 maart 2009 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed om te horen!
[..]!
Vikje, heb je al patat en/of kroket en/of frikandel op vanmorgen?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:20 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik vind dat ook irritantOp de vlucht van Cuba naar Spanje zat ook zo'n kind. Gelukkig niet voor me, maar die wist echt niet van ophouden gewoon. Hij hing echt half over de stoel naar de mensen achter hem toe, de hele tijd neplachen. Die mensen achter hem reageerden er eerst nog op zo van
maar na drie uur zaten ze met de koptelefoons op en de dekens over hun hoofd
Hij heeft de hele vlucht lang of zitten neplachen of zitten brullen, hij stampte zijn moeder toen die er wat van zei enzovoorts
Later bleek dat twee rijen voor me een moeder met een tweeling zat, die heb ik dus echt alleen gezien omdat ze naar de wc moesten.
Dat heb ik ook met sommige dingen ja! Raar eigenlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik crave koolhydraten
En ook soms rood vlees. En ook zure zuivelprodukten.
Ik heb wel dingen die me van nature tegenstaan, en daarmee bedoel ik wat anders dat ze niet lusten. Citrusvruchten, bijvoorbeeld. Best lekker maar ik heb nooit de behoefte om het te eten.
Zeur niet zo, zet gewoon je hoorapparaat uitquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:40 schreef conleche het volgende:
Zeg, Vik niet om het één of ander hoor, maar heb jij aandelen in snackbar het Hoekje??
![]()
Ik heb het ook niet zo op dreinende kinderen. Als er eentje in de supermarkt loopt te krijsen, terwijl ik net aan het verzinnen ben of aspergetips of peultjes beter bij mijn ribeye zullen smaken, dan vind ik het vreselijk om gestoord te worden, door zo'n niet buiten te sluiten geluid. Ik kijk dan heel, heel woedend naar het desbetrefffende kind. En als ik woedend kijk, wordt Rambo nog bang. Het kan me dan ook niet schelen of de moeder mij dan ziet. Sterker, dat vind ik dan stiekem nog wel leuk. Maar dat is de sadist in mij, veronderstel ik....
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zeur niet zo, zet gewoon je hoorapparaat uit
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zeur niet zo, zet gewoon je hoorapparaat uit
Omdat je baas daar niet in geinteresseerd is en / of er niet voor wil betalenquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:26 schreef Syrena het volgende:
Waarom zijn er nooit tevredenheidsonderzoeken onder het personeel
Dat, of je baas vreest voor de uitkomstquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Omdat je baas daar niet in geinteresseerd is en / of er niet voor wil betalen
Wat had je dan meegenomen? En wat heb je als ontbijt gehad? Ik weet niet of jij dat ook hebt, maar als ik begin met te veel snelle koolhydraten blijf ik de hele dag eten...quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik doe iets verkeerd vandaag. Heb al het eten wat ik mee heb genomen naar de UB al op en eigenlijk heb ik nog wel trek (en hoofdpijn - dat hangt altijd nogal samen bij mij).
Lijstje:quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:13 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat had je dan meegenomen? En wat heb je als ontbijt gehad? Ik weet niet of jij dat ook hebt, maar als ik begin met te veel snelle koolhydraten blijf ik de hele dag eten...
yeps kheb wel pics, zal ze ff uploadenquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:09 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat voor kleur heb je nu dan BJ? En belangrijker: heb je pics?
Fijn zeg, dat er zo goed met je meegedacht wordt. Ik heb ook een heel fijne, hij mailt altijd binnen een uur terug als ik een vraag heb, en dan ook met duidelijke antwoorden waar je iets aan hebt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:29 schreef Muis006 het volgende:
Mijn studie-adviseur is echt tha best
Ik had hem gisteren gemaild welke vakken ik dit semester nog af wil ronden, en hij heeft een heel schema voor me gemaakt voor de rest van mijn bachelortot in 2011. 24 ECTS per semester, behalve dit semester (29 ECTS). Mijn bachelorthesis doe ik dan in het najaar ipv het voorjaar.
Jawel, ik heb een abnormale behoefte aan bami en gorgonzola.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij is dat allebei niet omdat je lichaam het nodig heeft
DaD, ik zal maar niet vertellen wat dat 'gevaarlijk materiaal' inhoudt
Ik kan me nog een oude foto van jou herinneren en goddamn wat ben jij afgevallen!quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
na
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
uhhh ja dat kloptquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik kan me nog een oude foto van jou herinneren en goddamn wat ben jij afgevallen!
Tuurlijk, welkom !quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:34 schreef Daph_ het volgende:
Hi!
Newbee hier
Daphne, 21 jaar, afgelopen jaar 19 kg afgevallen en momenteel op een BMI van 23 komma nog iets. Ik heb het een tijdje wat minder bijgehouden, maar wil er nu weer even wat meer aan doen zodat ik eindelijk op mijn streef kom (70 kg). Ik zal even een accountje aanmaken en daar vrijdag even een update doen, aangezien vrijdag mijn weegdag is..
Was dit genoeg voor een voorstelrondje?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:34 schreef Daph_ het volgende:
Hi!
Newbee hier
Daphne, 21 jaar, afgelopen jaar 19 kg afgevallen en momenteel op een BMI van 23 komma nog iets. Ik heb het een tijdje wat minder bijgehouden, maar wil er nu weer even wat meer aan doen zodat ik eindelijk op mijn streef kom (70 kg). Ik zal even een accountje aanmaken en daar vrijdag even een update doen, aangezien vrijdag mijn weegdag is..
Thanks!quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:37 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Tuurlijk, welkom !
Wat goed, al 19 kilo!
Spannend! Een nieuw kleurtje. Of zijn het kleurtjes? Ik kan het niet helemaal goed zienquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
na
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
welkom Daphne
heb je ook eetlijstjes?
Ging het goed, ondanks de geweldige voorbereiding?quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:30 schreef kwakveense het volgende:
[egopostje]
helleu! zo, het college zit er weer op. zometeen naar zangles, dan even verder opruimen, eten, en dan naar utrecht, weer zingen, met mini
pfoehee tommie!
nou het is ontkleurd, en dus zitten er verschillende tinten in (door ook verschillende kleuren die ik het gekleurd had)... maar het is dus een mixblondachtig ietsquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Spannend! Een nieuw kleurtje. Of zijn het kleurtjes? Ik kan het niet helemaal goed zien
Petje af!quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
uhhh ja dat klopt
ff een reminder:
[ afbeelding ]
en o ja daar, daar was ik al zo'n 25 kg afgevallen
ja iddquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Thanks!
Wat bedoel je precies met eetlijstjes? Gewoon zo'n lijstje met wat ik per dag naar binnen werk?
Leuke kleur, lekker licht voor het voorjaar.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
na
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wederom thanks voor het welkom hetenquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Hoi Daph, welkom.
Hoe heb je die 19kg voor elkaar gekregen en hoe ben je van plan de rest te doen?
Ja die heb ikquote:
Dankuquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:49 schreef ColdFeet het volgende:
Daph, tof dat je al zo goed onderweg bentIk kan me ook erg goed vinden in je afvalmethode
je moet ook niet te streng doen, dit is een keurig lijstje, en het is goed dat je goed ontbijt en voldoende eet, zodat je stofwisseling goed op gang blijftquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja die heb ikZal ze vanaf nu ook hier posten
![]()
Ik doe het niet heel streng, anders is het niet vol te houden voor mij..
Tot nu toe vandaag:
O: cruesli met melk
T: 2 groene thee + 1 rooibosthee + 0,5 liter water + appel
L: 3 bruine boterhammen + 2 plakjes ossenworst + 2 x krabsalade + optimel
T: 0,5 liter water (zometeen nog + beschuit met muisjes + snelle jelle minder suiker + eventueel stuk fruit)
S: 5 km hardlopen
D: Weet ik nog niet
Vind ik zelf ook belangrijk. Ik wil niet eeuwig streng moeten doen, zodra ik dan normaal ga eten kom ik aan als een gek. Ik merk ook dat ik op deze manier minder trek heb in zoetigheid enzo.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
je moet ook niet te streng doen, dit is een keurig lijstje, en het is goed dat je goed ontbijt en voldoende eet, zodat je stofwisseling goed op gang blijft
netjes hoor
Wat eet je dan om 10 uur? Anders doe je het voortaan om half 11, of een kleiner tussendoortje?quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vind ik zelf ook belangrijk. Ik wil niet eeuwig streng moeten doen, zodra ik dan normaal ga eten kom ik aan als een gek. Ik merk ook dat ik op deze manier minder trek heb in zoetigheid enzo.
Heb tegenwoordig wel weer moeite om mijn "10-uur-tussendoortje" te nemen, heb namelijk lang niet altijd trek op dat tijdstip meer..
Welkom! Wat leuk, een naamgenoot, die kom ik toch niet zo veel tegen irl.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:34 schreef Daph_ het volgende:
Hi!
Newbee hier
quote:
Ik eet ook geen toetjes, maar ontbijt met iets van zuivel.. misschien een idee om op een ander moment iets van (magere) yoghurt/vla oid te nemen? Zodat het niet meer 'extra' is maar een vervanger van iets anders?quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk dat ik voortaan maar eens geen toetje meer ga nemen na het eten (oh, the horror!) en overdag ga proberen om meer groenten te eten. Ik ben ineens 2 kilo zwaarder en het wil er niet af..
Een appel of twee kiwi'squote:Op woensdag 18 maart 2009 13:59 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Wat eet je dan om 10 uur? Anders doe je het voortaan om half 11, of een kleiner tussendoortje?
Wat zij zegt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:00 schreef Miss_S het volgende:
En nog welkom Daph_ natuurlijk
Knap van die 19kilo
quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Welkom! Wat leuk, een naamgenoot, die kom ik toch niet zo veel tegen irl.
Goed zeg, al 19 kilo eraf! Hoeveel wil je nu nog kwijt? Succes iig!
Hm, dan het misschien doorschuiven naar de lunch?quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Een appel of twee kiwi'sNiet echt groot dus. Ik probeer al iedere keer een eetlepel minder cruesli te nemen bij het ontbijt, maar dat helpt niet
Ja op zich is dat geen probleem.. Alleen toen ik begon had ik steevast om 10 uur een stukje fruit.. Misschien komt het ook doordat ik toen nog brood als ontbijt at en dus sneller honger hadquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:04 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Hm, dan het misschien doorschuiven naar de lunch?
Ik eet 's ochtends ook nooit een tussendoortje, dan heb ik echt nog niet genoeg trek... krijg pas weer eetlust tegen half 12, en dan ga ik toch al bijna lunchen.
Ik weet niet zeker of ik je helemaal snap.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:01 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik eet ook geen toetjes, maar ontbijt met iets van zuivel.. misschien een idee om op een ander moment iets van (magere) yoghurt/vla oid te nemen? Zodat het niet meer 'extra' is maar een vervanger van iets anders?
Ah, dat is niet veel meer! Maar de laatste beetjes zijn vaak wel het lastigst... En daarna je gewicht vasthouden ook!quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]Die kom ik ook niet vaak tegen nee! Leuk
Ik gok dat ik nu nog zo'n anderhalve kilo moet ongeveer, ik weet niet precies wat ik weeg. Dat moet ik vrijdag even bekijken en invullen
Nee, gewoon naar Den Haagquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waar ga je heen, Syrena? Het buitenland? In de NS HiSpeedtrein zag ik meer mensen met een printje namelijk.
Oh, handig zeg! Er kunnen soms zulke lange rijen staan op het station.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:08 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee, gewoon naar Den HaagHet is een proef, je kunt op de site zo'n e-ticket aanvragen en met iDeal betalen. Nu hoef ik morgen niet langs de automaat.
Oh op die manier. Ik ben er ook gek op hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik je helemaal snap.. Ik ontbijt met Brinta (dus ook melk) en neem, als ik aan het einde van de middag trek krijg, ook wat yoghurt, maar ik vind toetjes gewoon fijn. Ze zijn mijn comfort food en ik vind het gezellig. Om nog maar te zwijgen over hoe lekker ik ze vind!
Ja super hè! Ik vind het ook een geweldig ideequote:Op woensdag 18 maart 2009 14:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, handig zeg! Er kunnen soms zulke lange rijen staan op het station.
Zou kunnen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja op zich is dat geen probleem.. Alleen toen ik begon had ik steevast om 10 uur een stukje fruit.. Misschien komt het ook doordat ik toen nog brood als ontbijt at en dus sneller honger had
So truequote:Op woensdag 18 maart 2009 14:08 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ah, dat is niet veel meer! Maar de laatste beetjes zijn vaak wel het lastigst... En daarna je gewicht vasthouden ook!
Ja dat zal ik proberenquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:15 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Zou kunnen.Nouja, anders probeer je eens de komende dagen om het een keer door te schuiven, of iets minder te ontbijten ofzo. Beetje uitproberen wat wel werkt
.
Zonde!quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
So trueDe weegschaal deed het in januari niet, en toen ben ik een kilo aangekomen
En ik hoefde nog maar 4 ons tot m'n streef
Ja dat wel, maar ben vastberaden die 70 kg te halen en te behoudenquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zonde!
Ik ga zometeen zwaar zondigen, ik neem een opkikker a 8 kcal extra terwijl het niet stond voorgeschreven![]()
Kun je dat e-ticket dan maar één keer printen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:08 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee, gewoon naar Den HaagHet is een proef, je kunt op de site zo'n e-ticket aanvragen en met iDeal betalen. Nu hoef ik morgen niet langs de automaat.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga zometeen zwaar zondigen, ik neem een opkikker a 8 kcal extra terwijl het niet stond voorgeschreven![]()
Ik geloof dat je je id-kaart moet laten zien, dus kaartje is alleen geldig icm id-kaart. Zoietsquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kun je dat e-ticket dan maar één keer printen?Neem aan dat het niet met vaste zitplaatsen is.
We gaan morgen weer weekboodschappen doen voor 7 dagen, dan ga ik gewoon een poging wagen door maar voor 4 dagen toetjes mee te nemen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:20 schreef ColdFeet het volgende:
DaD, ik ben ook dol op toetjes, maar ik ben wel gestopt met de routineuze bakjes vla/yoghurt/whatever na het eten. Kun je niet met jezelf afspreken dat het een aantal keer per week kan? Of bijvoorbeeld na een lichte maaltijd wel, anders niet?
Ik eet meestal alleen op zaterdag een toetje. Meestal niet te slankMaar dan is het maar eens per week, dat richt minder schade aan dan elke dag een bakje zoete fruityoghurt.
Ik zet 'm af en toe ook in het Weekmenutopic, maar wil het ook best hier plaatsen hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:36 schreef Greys het volgende:
DaD, kan jij hier niet gewoon elke week je weekmenu plaatsen?
Ter inspiratie? Ik weet nooit wat we moeten eten
Wat leuk PPP! Ik heb ook een cursus Italiaans gedaan en ik ben helemaal verliefd op die taal! Het is alleen nu, 3 jaar later, wel behoorlijk weggezakt...quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:21 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Even totaal offtopic:
Ik doe een toets Italiaans nu (daar volg ik een cursus van), maar hij is echt moeilijk !
en voor de vorige toets had ik een 9, dat wil ik nu weer...
Je kunt het zo vaak printen als je wilquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kun je dat e-ticket dan maar één keer printen?Neem aan dat het niet met vaste zitplaatsen is.
Ik vind het ook echt zo leuk om te doen ! Alleen heb ik er weinig tijd voor door mijn studie, daarom gaat het nogal langzaam. Maar ach, daarom had ik voor LOI gekozen - kun je er zo lang over doen als je wiltquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:46 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wat leuk PPP! Ik heb ook een cursus Italiaans gedaan en ik ben helemaal verliefd op die taal! Het is alleen nu, 3 jaar later, wel behoorlijk weggezakt...
Succes met je toets!
Weer ontopic: ik zit nog steeds vol van mijn lunch (2 boterhammen met salade en een eitje). Een ei vult bij mij gigantisch. Burb.![]()
Ik heb het als keuzevak gekozen tijdens mijn studie. Ideaal! Maar het lijkt me niet toepasbaar voor elke willekeurige studie... LOI lijkt me dan wel handig. Ga je het van de zomer ook in de praktijk brengen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:53 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt zo leuk om te doen ! Alleen heb ik er weinig tijd voor door mijn studie, daarom gaat het nogal langzaam. Maar ach, daarom had ik voor LOI gekozen - kun je er zo lang over doen als je wilt.
Nee haha, was net vorig jaar in Italie geweestquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb het als keuzevak gekozen tijdens mijn studie. Ideaal! Maar het lijkt me niet toepasbaar voor elke willekeurige studie... LOI lijkt me dan wel handig. Ga je het van de zomer ook in de praktijk brengen?
Haha, neuj, nie echt!quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:01 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Nee haha, was net vorig jaar in Italie geweest. Ik ga dit jaar naar Egypte - maar ik geloof niet dat Arabisch erg op Italiaans lijkt
.
Je weet al meer dan ikquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:04 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Haha, neuj, nie echt!Ik kom iig niet verder dan salaam aleikum, inch'allah en allah akbar
Afgezien van de eerste zijn ze niet echt toepasbaar in het dagelijks leven van een toerist...
Wel leuk, Egypte! Strand, cultuur of combi? Ikwilook!
Ojaaaaaaaa geitenkaas met honingquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:17 schreef Phaidra het volgende:
Ja, dat kan. Veldsla komt qua smaak wel wat in de buurt, maar spinazie is wat minder uitgesproken vind ik. Ook lekker met reepjes paprika, of met warme geitenkaas met honing.
Spinaziesalade is ook lekker met wat uitgebakken spekjes, gekookt eitje in schijfjes en stukjes tomaat.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:13 schreef Syrena het volgende:
Ik zie net dat bij de Nettorama de verse spinazie in de aanbieding is! Hoe kan ik die als salade eten? Schoonmaken en dan dressing erover? En hoe smaakt dat dan? Als veldsla?
Spinazie n00b
Ik krijg er spontaan trek vanquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Spinaziesalade is ook lekker met wat uitgebakken spekjes, gekookt eitje in schijfjes en stukjes tomaat.
De Lidl heeft vandaag nog de snijbonen in de aanbieding! Wat je niet gebruikt in stukjes knippen en invriezen. Niet eerst blancheren of koken, want dan wordt het snot.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:20 schreef P.F het volgende:
Waar haal ik goedkoop peulvruchten?
En waar haal ik goedkoop groenten die je rauw kan eten?
Bij de jumbo hebben ze sugarsnaps (van die kleine groene peultjes) voor 1,59 - is niet heel goedkoop, maar iig goedkoper dan AH (daar zijn ze 2,29).quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:20 schreef P.F het volgende:
Leuk hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:07 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Je weet al meer dan ik.
Combi! We hebben all-inclusive 5 sterrenhotel geboekt in Hurghada (aan de rode zee), met twee excursies erbij: 1 naar cairo en de piramides, en 1 naar luxor & de vallei der koningen.
Dus lekker lui en cultureel doen eigenlijk - en het hotel heeft ook nog een gratis fitnessruimte, dus hopelijk kom ik ook niet al teveel aan daar.
Huh groente die je rauw kan eten? Zoals tomaten of sla of cucumbers?quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:20 schreef P.F het volgende:
op de markt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:20 schreef P.F het volgende:
Gedroogde? Bij de natuurwinkel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:20 schreef P.F het volgende:
Ja maar dit is binnen, met aircoquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gedroogde? Bij de natuurwinkel.
PPP: yeah right, lekker fitnessen in EgypteVeel te warm, man. Ik had mijn hardloopschoenen meegenomen naar ZA, lekker hardlopen in de Karoo, dacht ik
Niet ééns!quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:30 schreef Viking84 het volgende:
Greys is vorig jaar ook naar Egypte geweest, maar die cultuurbarbaar heeft alleen maar op het strand gelegen.
Zit je mij nou te dissen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet ééns!Alleen maar bij de lagune!
Oh nou ja, dat was ook eigenlijk het strand... je hebt gelijk.
Maar zulke vakanties moeten er ook zijn!
Ik miste alleen de kroketten! (Grapje meneer Sonnuhberg...)
Oh ja, dát was 'm!quote:
Ken uw klassieken, Vikquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog steeds geen flauw idee wie die meneer Zonneberg is en wat 'aardigheidje' daarmee te maken heeft, maar goed.
Is uit een sketch van Wim Sonneveld.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog steeds geen flauw idee wie die meneer Zonneberg is en wat 'aardigheidje' daarmee te maken heeft, maar goed.
Ik wil niet naar een land op vakantie waar ze kroketten verkopen!quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:55 schreef ColdFeet het volgende:
Moet je maar naar Turkije gaan Greys. Daar hebben ze ze wel
Zo. Ik ga even lekker met mijn bewegingscoach op een terrasje zitten![]()
Greysje, je hoeft je niet te gaan lopen verdedigen. Als jij een zon, zee en strand-vakantie leuk vindt, dan moet je dat lekker doenquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil niet naar een land op vakantie waar ze kroketten verkopen!
Brrrrrr! Deze afgelopen Egypte vakantie was qua non-cultuur dan ook een uitzondering.
Maar wel een zalige uitzondering, zo'n weekje hé-le-maal niets
Misschien omdat je er destijds dezelfde soort opmerkingen over maaktequote:Op woensdag 18 maart 2009 16:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Greysje, je hoeft je niet te gaan lopen verdedigen. Als jij een zon, zee en strand-vakantie leuk vindt, dan moet je dat lekker doen. En dat heb ik destijds ook al gezegd
.
Niet iedereen onthoud wat anderen destijds hebben gezegdquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Greysje, je hoeft je niet te gaan lopen verdedigen. Als jij een zon, zee en strand-vakantie leuk vindt, dan moet je dat lekker doen. En dat heb ik destijds ook al gezegd
.
Maar jij meestal welquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Niet iedereen onthoud wat anderen destijds hebben gezegd
Het was niet zo zeer verdedigen (nou ja, een beetje misschienquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Lijkt me héérlijk: gewoon ff helemaal niksquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil niet naar een land op vakantie waar ze kroketten verkopen!
Brrrrrr! Deze afgelopen Egypte vakantie was qua non-cultuur dan ook een uitzondering.
Maar wel een zalige uitzondering, zo'n weekje hé-le-maal niets
Volgens mij zat jij hier toen nog helemaal nietquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Misschien omdat je er destijds dezelfde soort opmerkingen over maakte
quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee hoor, als iemand een geheugen als een zeef heeft
Als ik niet mee postte lurkte ik wel, want ik heb toen de bikinifoto's van Greysie nog gezienquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij zat jij hier toen nog helemaal niet.
Dan ben je statisch geladen! Is Mark er? Zo ja, laat hem even iets van roestvrij staal ofzo aanraken en vervolgens jou, dan is de lading eraf.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:19 schreef Viking84 het volgende:
Ik krijg de hele tijd schokjes trouwens. Muis, help! Wat moet ik doen om geen schokje te krijgen als ik het aanrechtblad aanraak?
Donequote:Op woensdag 18 maart 2009 16:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan ben je statisch geladen! Is Mark er? Zo ja, laat hem even iets van roestvrij staal ofzo aanraken en vervolgens jou, dan is de lading eraf.
Miss_S zegt dat ze een geheugen als een zeef heeft, that's all.quote:
Nou waar deel 1 over ging moet je eigenlijk wel wetenquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alles wat jij nu zegt, zo'n beetje
Gelukkigquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:23 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Miss_S zegt dat ze een geheugen als een zeef heeft, that's all.
asap!quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:20 schreef Greys het volgende:
Dames, zullen we het gezellig houden?
Kaas, wanneer gaan we?
Ik snap dat je chagrijnig bent nav die 'gewandelt'-opmerking van mij van gisteren, maar ik ben gestopt toen je dat vroeg, dus nu moet je zelf niet door gaan met bitchen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gelukkigiemand die me wel wil begrijpen
Nog nóóit? Wat??? Echt niet????quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
asap!![]()
En van je ja-ja-ja aan de san-gri-jáááhWeet je dat ik dat nog nooit heb gedaan? Strand-niksdoevakantie?
Waarom dan mijn post negeren van die avond alsof ik gek ben en niet even zeggen dat je het begrijpt en niet meer zal doen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik snap dat je chagrijnig bent nav die 'gewandelt'-opmerking van mij van gisteren, maar ik ben gestopt toen je dat vroeg, dus nu moet je zelf niet door gaan met bitchen.
Ik ben niet aangebrand. Miss_S moet zich gewoon eens wat duidelijker uitdrukken en niet gaan lopen zeiken dat ik haar niet wil begrijpenquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:30 schreef Mini_rulez het volgende:
Vik, jij had zelf ook wel iets meer moeite mogen doen want zo onbegrijpelijk was die post niet.
Wat is iedereen maar aangebrand...Volgens mij zijn we allemaal aan een weekje niksen toe. Ideetje voor de volgende meet?
Een weekje naar de zon?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:30 schreef Mini_rulez het volgende:
Vik, jij had zelf ook wel iets meer moeite mogen doen want zo onbegrijpelijk was die post niet.
Wat is iedereen maar aangebrand...Volgens mij zijn we allemaal aan een weekje niksen toe. Ideetje voor de volgende meet?
Ik voel me vereerdquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:06 schreef uniekhoorn het volgende:
PPP, ik heb je vaak op
Welkom uhhhhm...nou iedereen
Morgen haal ik chinees... denk ik
Omdat ik niet overal zo nodig een big issue van hoef te maken, zoals jijquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waarom dan mijn post negeren van die avond alsof ik gek ben en niet even zeggen dat je het begrijpt en niet meer zal doen?
Nou volgens mij was juist het probleem dat je er wel een issue van maaktequote:Op woensdag 18 maart 2009 16:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat ik niet overal zo nodig een big issue van hoef te maken, zoals jij.
Pffrrttttt...
Nee, jij bent de onschuld zelve.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:35 schreef P.F het volgende:
Het is dat ik geen moderator ben anders waren jullie posts nu weg en zat hier een slotje op!
Nouja, ik heb wel eens 4 dagen voor pampes gelegen aan het strand in Spanje, Galicië. Maar dat was omdat ik eerst vanaf Barcelona via de franse pyreneeën en alle cols die 'k er vinden kon en daarna door 't cantabrisch gebergte & Asturië mét een mountainbike met 30 kg bepakking was gefietst in krap 2 weken tijdquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nog nóóit? Wat??? Echt niet????
Schandelijk
Ik zou het fijn vinden als jij eens wat minder de slachtofferrol op je nam.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou volgens mij was juist het probleem dat je er wel een issue van maakte
Maar goed ik had het fijn gevonden als je wel even een reactie op mijn post had gegeven
Zelfs zonder smiley was het voor mij volstrekt duidelijk wat ze bedoelde. Eerst even zelf nadenken voordat je meteen denkt dat het aan de ander ligt...quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben niet aangebrand. Miss_S moet zich gewoon eens wat duidelijker uitdrukken en niet gaan lopen zeiken dat ik haar niet wil begrijpen. Die
-smiley heb ik nog nooit op die manier gebruikt zien worden. Dus.
Ok, dit is gewoon kinderachtig.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat ik niet overal zo nodig een big issue van hoef te maken, zoals jij.
Pffrrttttt...
Pik dan niet alleen mij steeds eruit, vind je het gek dat ik er op een gegeven moment genoeg van hebquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou het fijn vinden als jij eens wat minder de slachtofferrol op je nam.
Maar misschien wordt het tijd om de ignorefunctie eens uit te proberen...
Wehequote:Op woensdag 18 maart 2009 16:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nouja, ik heb wel eens 4 dagen voor pampes gelegen aan het strand in Spanje, Galicië. Maar dat was omdat ik eerst vanaf Barcelona via de franse pyreneeën en alle cols die 'k er vinden kon en daarna door 't cantabrisch gebergte & Asturië mét een mountainbike met 30 kg bepakking was gefietst in krap 2 weken tijd
Vind je het boksen op de wii-fit leuk? dat is zo'n beetje het enige dat ik echt niet leuk vindquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:42 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Om de spanning te breken even een ontopic mededeling:
Ik heb net 35 minuten gewii-fit, en heb het boksen ontdekt haha - ik sta hier echt hilarisch met mn armen in de lucht te slaan.
Heb alleen nu al spierpijn...
Nu even douchen, pasta eten en dan werken. Daag, misschien tot vanavond !
Mijn zus heeft ook wii-fitquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:42 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Om de spanning te breken even een ontopic mededeling:
Ik heb net 35 minuten gewii-fit, en heb het boksen ontdekt haha - ik sta hier echt hilarisch met mn armen in de lucht te slaan.
Heb alleen nu al spierpijn...
Nu even douchen, pasta eten en dan werken. Daag, misschien tot vanavond !
Daarom juist! waarom de hele tijd zeuren om een t of d of dtquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:53 schreef ColdFeet het volgende:
Viking, mèchtig, wat kun jij soms zeikenEn Miss_S, doe niet zo dramatisch. Relax, het is maar fok!
Mooie verpakkingquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:54 schreef loveli het volgende:
Rel? Waar is de rel? Mag ik meedoen?
Blaas de dingen aub niet onnodig op, dames. Elke verkeerd begrepen opmerking in drie pagina's uitleggen is niet nodig. Excuses aanbieden voor elke verkeerd geinterpreteerde opmerking is ook niet nodig. Gewoon leven en laten leven.
Relax!
[ afbeelding ]
Wist je dat B&J een smaak heeft waar maar 100 kcal per 100 ml in zitten?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:54 schreef loveli het volgende:
Rel? Waar is de rel? Mag ik meedoen?
Blaas de dingen aub niet onnodig op, dames. Elke verkeerd begrepen opmerking in drie pagina's uitleggen is niet nodig. Excuses aanbieden voor elke verkeerd geinterpreteerde opmerking is ook niet nodig. Gewoon leven en laten leven.
Relax!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wist je dat B&J een smaak heeft waar maar 100 kcal per 100 ml in zitten?
[ afbeelding ]
Posts weg oke!quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:35 schreef P.F het volgende:
Het is dat ik geen moderator ben anders waren jullie posts nu weg en zat hier een slotje op!
Doe jij dat ook? Wat herkenbaar! Ik stond op de uni bekend als een draaikont: ging ik een paper schrijven over dat en dat onderwerp en als ik dan twee weken later iets anders tegenkwam, gooide ik de boel weer om. Echt dramatisch...quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, geen moer uitgevoerd, tijd om naar huis te gaan!
Ik moet echt eens leren om dingen niet meteen opzij te gooien als er zich iets nieuws, en dus interessanter en leuker, aandient.
Lees je de tweede helft van mijn post ook? Die ging over jouquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Daarom juist! waarom de hele tijd zeuren om een t of d of dt![]()
Als ze nu mijn werkgroepdocent was...
Ja hoi, we waren al láng klaar! Ik wel iigquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Posts weg oke!
Slotje overdreven als de posts dan toch weg zijn! Verder is het hier reuze oke!
En verder ga ik vanavond weer een witte Magnum nemen na het eten.
Pluhhhh! En als jullie nu niet ophouden met zaniken neem ik er twéé en geef ik jullie de schuld dat ik dik word!![]()
Plank, we pakken vanavond even de agenda's!![]()
En dan bekijken we ook even wie we wel en niet meenemen!
* Miss_S houd haar mondquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Posts weg oke!
Pluhhhh! En als jullie nu niet ophouden met zaniken neem ik er twéé en geef ik jullie de schuld dat ik dik word!
Zeg, hoeveel Magnums zitten er in dat pak?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Posts weg oke!
Pluhhhh! En als jullie nu niet ophouden met zaniken neem ik er twéé en geef ik jullie de schuld dat ik dik word!
Ik denk dat haar post op de tweede helft sloeg (het is maar Fok, dus waarom zeiken over d's en t's?). Begrijp jij haar nu ook al niet?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lees je de tweede helft van mijn post ook? Die ging over jou
Ja en over Fok! waar mijn reactie weer over gingquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lees je de tweede helft van mijn post ook? Die ging over jou
Me loves triootjes. Ik zeg nooit 'nee' tegen B&J.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hey, ik had een hálve pint gisteren, geen hele![]()
Hoe dat met jou zit weet ik niet
3+1 gratis volgens mijquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zeg, hoeveel Magnums zitten er in dat pak?
Ik heb geen vrije dagen
Eigenlijk is dat stom als je erover nadenkt. Er staat altijd op het pak 3+1, maar wanneer was de laatste keer dat er gewoon 3 in zo'n pak zaten? Als er standaard eentje "gratis" bij zit is het toch eigenlijk gewoon een pak van 4?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
3+1 gratis volgens mij. Dus dan heeft ze er nu nog 3
.
* Viking84 houdt Greys goed in de gaten.
Ik vond er eerst ook niets aan! Maar heb het toch een paar keer geprobeerd, en nu vind ik het wel leukquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Vind je het boksen op de wii-fit leuk? dat is zo'n beetje het enige dat ik echt niet leuk vind
Maar ziet er wel grappig uiten je wordt er moe van
Maar dat is goedquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:29 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik vond er eerst ook niets aan! Maar heb het toch een paar keer geprobeerd, en nu vind ik het wel leuk.. wel heel vermoeiend idd, ik deed net 3 min - 6 min - 10 min, en mn armen doen zéér nu !
Ik heb hem nu zo'n 2 maanden, tot nu toe vrijwel elke dag gedaan (ik geloof twee keer niet, omdat ik ziek was).. vind het nog steeds leukquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar dat is goeddan heb je het gevoel dat je iets gedaan hebt
Bij mij ligt hij alweer onder het stof, maarja ben wel weer begonnen met hardlopen en vanavond weer dansles
De eerste maanden deed ik het ook braaf, hopelijk blijf jij het langer doenquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:34 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik heb hem nu zo'n 2 maanden, tot nu toe vrijwel elke dag gedaan (ik geloof twee keer niet, omdat ik ziek was).. vind het nog steeds leuk. Hardlopen gaat ook steeds beter, kan het nu al een half uur zonder moeite volhouden.
En ik ga op salsales
Magnumsquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Posts weg oke!
Greysjequote:Op woensdag 18 maart 2009 18:06 schreef Greys het volgende:
Loveli, ik ga zometeen even positief op je PM antwoorden (whèèèèlllllp! ) maar dan moet ik even zo boven in de kast kijken of ik überhaupt iets heb waarin ik fatsoenlijk kan hardlopen! Maar dat mag geen excuus zijn zeker?
![]()
*werpt blik op eigen outfit-opties* Dat mag absoluut geen excuus zijn! Ik loop zo te zien uitsluitend in onfatsoenlijke kleding.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:06 schreef Greys het volgende:
Loveli, ik ga zometeen even positief op je PM antwoorden (whèèèèlllllp! ) maar dan moet ik even zo boven in de kast kijken of ik überhaupt iets heb waarin ik fatsoenlijk kan hardlopen! Maar dat mag geen excuus zijn zeker?
![]()
Haha ja ik hoop dat ik het ook vol blijf houden. Tot nu toe heb ik nog steeds als streven om op alles vier sterren te halen, daar ben ik voorlopig nog wel even zoet meequote:Op woensdag 18 maart 2009 17:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
De eerste maanden deed ik het ook braaf, hopelijk blijf jij het langer doenmaar het blijft wel leuk om nog afentoe te doen.
En een half uur?that's not bad
Salsales moet ook echt leuk zijn, ga ik ook ooit nog doen maar hiphop en buikdansen is op het moment wel even genoeg, het is jammer genoeg ook niet gratis natuurlijk
quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:12 schreef kwakveense het volgende:
o hai.
die lijers van yale hebben mn cheques dus naar mn oude huisadres gestuurd. eentje kwam vandaag aan emt doorstuurservice. ik hoop de andere dus ook heel snel. maar ik ben via een oude buurman al achter de nieuwe bewoners aan... het gaat wel om fokking 1800 dollar...ik heb serieus mn geoei adres doorgegeven toen ik daar kwam.
ik haat cheques. straks gaat iemand anders er met mijn 1800 dollar vandoor... (wabnt er staat alleen mn naam en oude adres op... dus beter moeten ze zich legitimeren en kan eht niet)
Ga je maar vast verheugen dan. Arabia Azur in Egypte. Hoezeeeeee!!!!quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
asap!![]()
En van je ja-ja-ja aan de san-gri-jáááhWeet je dat ik dat nog nooit heb gedaan? Strand-niksdoevakantie?
Ik vond dat verschrikkelijk, het onderdanige gedrag van de hotelmedewerkers.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga je maar vast verheugen dan. Arabia Azur in Egypte. Hoezeeeeee!!!!
En je mag vanaf je balkon tegen de beachmeneer zeggen welke bedjes en welke parasol je wilt en dan gaat ie dat vast keurig in orde maken voor je, terwijl jij gaat ontbijten. Whoeeeee!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus ik kan gewoon in een zwarte joggingbroek-met-knieën aankomen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:13 schreef loveli het volgende:
[..]
*werpt blik op eigen outfit-opties* Dat mag absoluut geen excuus zijn! Ik loop zo te zien uitsluitend in onfatsoenlijke kleding.
Ik deed ook poeslief en heb heel veel fooi gegeven. Ze waren dol op mequote:Op woensdag 18 maart 2009 18:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vond dat verschrikkelijk, het onderdanige gedrag van de hotelmedewerkers.Schaamde me dood, dus ik deed maar zo aardig mogelijk
Er was nog een vorige bladzijde, dit lees ik nu pas!quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
GreysjeSoms ben ik ineens zo trots op je!
Ik eet lof met ham en kaas. En kip.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:12 schreef Goodbye het volgende:
Iemand suggesties voor het avondeten?![]()
Moet nog naar de supermarkt en het enige wat ik kan bedenken is pizza. Maar dat kan niet. Naturlich
Superrrrr!quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof het!
Het gaat er denk ik echt van komen!
Morgen!
Geen zin inquote:
Ik eet rijst met sperziebonen en ketjapkip!quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Geen zin in![]()
Uberhaupt geen zin meer om de deur uit te gaan voor boodschappen
Wat heb je nog liggen? Groente, pasta?quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Geen zin in![]()
Uberhaupt geen zin meer om de deur uit te gaan voor boodschappen
Ik denk dat ik soep met brood ga eten ofzo. Dat heb ik nog wel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik eet rijst met sperziebonen en ketjapkip!
Maar ik geef je weinig kans als je geen zin hebt om boodschappen te doen
Wokgroente, rijst, spaghetti, soep, kroketten.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat heb je nog liggen? Groente, pasta?
OK, ik spring op de fiets!quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier gaat over een paar minuten de griekse boerensalade sneuvelen
Volgensmij hoef je daar geen foto's voor te maken, meestal hebben die dingen wel zinquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:36 schreef Miss_S het volgende:
Dat is wel vervelend Kwak![]()
Kunnen jullie me er trouwens aan herinneren dat ik vrijdag een foto van mijn buik wil maken, een soort 'voor' foto om te kijken of hardlopen en buikspieroefeningen wel zin hebben
half 1 begonnen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik tot kwart voor 8. Maar ik ben om half 10 begonnen, jij?
Omdat ik het eigenlijk tegelijkertijd met mijn weegdat/tijdstip wou doenquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:38 schreef ColdFeet het volgende:
Miss_S: maar waarom doe je het niet gewoon nu
Voor mezelf vooral, ookal krijg ik ook graag complimentjes van jullie natuurlijkquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgensmij hoef je daar geen foto's voor te maken, meestal hebben die dingen wel zinOf wil je gewoon voor en na foto's maken om later mee te gaan pronken?
Ik zat er dus serieus ook aan te denken om een foto voor mezelf te maken van hoe mijn lijf er nu uit ziet en dan vergelijken over een tijdje als ik (hopelijkquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgensmij hoef je daar geen foto's voor te maken, meestal hebben die dingen wel zinOf wil je gewoon voor en na foto's maken om later mee te gaan pronken?
Ohja, ik begrijp de gedachtegang helemaal. Wil het zelf eigenlijk ook doen, maar heb er geen geschikte spiegel voorquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zat er dus serieus ook aan te denken om een foto voor mezelf te maken van hoe mijn lijf er nu uit ziet en dan vergelijken over een tijdje als ik (hopelijk) nog wat slanker en strakker ben. Want dan zal je altijd zien als je achteraf wilt vergelijken dat je daar geen goede foto voor hebt!
Doe! Normaal! Je had zulke keurige lijstjes, ga dan niet op dag twee al aflaffenquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohja, ik begrijp de gedachtegang helemaal. Wil het zelf eigenlijk ook doen, maar heb er geen geschikte spiegel voor![]()
Ik heb een moeilijk momentje nu hoor.. Ik moet nu gaan kiezen of ik nog boodschappen ga halen of wat nets te eten pak. Anders ga ik schransen. En dat maggggg niet
Jaha. Daarom doe ik het ook niet!quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Doe! Normaal! Je had zulke keurige lijstjes, ga dan niet op dag twee al aflaffen
Het is ook wel een beetje om mezelf te motiveren om te zorgen dat er verschil komtquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zat er dus serieus ook aan te denken om een foto voor mezelf te maken van hoe mijn lijf er nu uit ziet en dan vergelijken over een tijdje als ik (hopelijk) nog wat slanker en strakker ben. Want dan zal je altijd zien als je achteraf wilt vergelijken dat je daar geen goede foto voor hebt!
Het is natuurlijk ook wel lastig om jezelf te motiveren als je van iedereen complimentjes krijgt over wat je al bent afgevallen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje om mezelf te motiveren om te zorgen dat er verschil komt
Wat voor soep? En: ja, dan valt het wel meequote:Op woensdag 18 maart 2009 18:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaha. Daarom doe ik het ook niet!
Gelukkig heb ik ook eigenlijk niets in huis om te schransen![]()
Als ik brood en wat soep eet zijn m'n lijstjes nog wel keurig toch?![]()
Stomme AH, als de andijvie niet uitverkocht was afgelopen maandag dan had ik het nu waarschijnlijk al op![]()
Ja precies, zeker de mensen in mijn directe omgevingquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel lastig om jezelf te motiveren als je van iedereen complimentjes krijgt over wat je al bent afgevallen.Dus misschien een goed idee ja
Ja, da's dus niet laffen zoals in dat je Haagen-Dazs laftquote:
Zo'n soep in zak van Unox. Tomaat paprika, volgensmij.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat voor soep? En: ja, dan valt het wel mee
Ik laf jou! En Coldfeet voor de schop onder m'n kont!quote:
Jij spelbrekert!quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, da's dus niet laffen zoals in dat je Haagen-Dazs laftMeer als je: je laft af als de hele pint leegeet
Is dat geen goed Nederlands?
Vertel, wat heb je uitgevreten?quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zou ook best eens wat ruggegraat mogen kweken.
Bah, ik baal een beetje van mezelf vandaag geloof ik.
Hihihi. ColdFeet doet ook nog eens wat foutquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, da's dus niet laffen zoals in dat je Haagen-Dazs laftMeer als je: je laft af als de hele pint leegeet
Is dat geen goed Nederlands?
M'n vriend had het laatste stukje BCM voor me laten staan, dus dat heb ik opgegeten. En daarna heb ik de jampot uitgelepeld (zat niet veel meer in, maar toch).quote:
Je woont heulemeul nie in de buurt nie!quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hihihi. ColdFeet doet ook nog eens wat fout.
Leedvermaak.
Vanavond gewoon heel erg opletten en morgen weer goed beginnen op een nieuwe dag!quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zou ook best eens wat ruggegraat mogen kweken.
Bah, ik baal een beetje van mezelf vandaag geloof ik.
XM is al helemaal geintegreerd hierquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vanavond gewoon heel erg opletten en morgen weer goed beginnen op een nieuwe dag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |