abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67169452
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 13:59 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Welkom! Wat leuk, een naamgenoot, die kom ik toch niet zo veel tegen irl.
Goed zeg, al 19 kilo eraf! Hoeveel wil je nu nog kwijt? Succes iig!
Die kom ik ook niet vaak tegen nee! Leuk

Ik gok dat ik nu nog zo'n anderhalve kilo moet ongeveer, ik weet niet precies wat ik weeg . Dat moet ik vrijdag even bekijken en invullen
pi_67169493
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:02 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Een appel of twee kiwi's Niet echt groot dus. Ik probeer al iedere keer een eetlepel minder cruesli te nemen bij het ontbijt, maar dat helpt niet
Hm, dan het misschien doorschuiven naar de lunch?

Ik eet 's ochtends ook nooit een tussendoortje, dan heb ik echt nog niet genoeg trek... krijg pas weer eetlust tegen half 12, en dan ga ik toch al bijna lunchen.
pi_67169566
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:04 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Hm, dan het misschien doorschuiven naar de lunch?

Ik eet 's ochtends ook nooit een tussendoortje, dan heb ik echt nog niet genoeg trek... krijg pas weer eetlust tegen half 12, en dan ga ik toch al bijna lunchen.
Ja op zich is dat geen probleem.. Alleen toen ik begon had ik steevast om 10 uur een stukje fruit.. Misschien komt het ook doordat ik toen nog brood als ontbijt at en dus sneller honger had
pi_67169581
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:01 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ik eet ook geen toetjes, maar ontbijt met iets van zuivel.. misschien een idee om op een ander moment iets van (magere) yoghurt/vla oid te nemen? Zodat het niet meer 'extra' is maar een vervanger van iets anders?
Ik weet niet zeker of ik je helemaal snap. . Ik ontbijt met Brinta (dus ook melk) en neem, als ik aan het einde van de middag trek krijg, ook wat yoghurt, maar ik vind toetjes gewoon fijn. Ze zijn mijn comfort food en ik vind het gezellig. Om nog maar te zwijgen over hoe lekker ik ze vind!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_67169619
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:03 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Die kom ik ook niet vaak tegen nee! Leuk

Ik gok dat ik nu nog zo'n anderhalve kilo moet ongeveer, ik weet niet precies wat ik weeg . Dat moet ik vrijdag even bekijken en invullen
Ah, dat is niet veel meer! Maar de laatste beetjes zijn vaak wel het lastigst... En daarna je gewicht vasthouden ook!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_67169630
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waar ga je heen, Syrena? Het buitenland? In de NS HiSpeedtrein zag ik meer mensen met een printje namelijk.
Nee, gewoon naar Den Haag Het is een proef, je kunt op de site zo'n e-ticket aanvragen en met iDeal betalen. Nu hoef ik morgen niet langs de automaat.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_67169708
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:08 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nee, gewoon naar Den Haag Het is een proef, je kunt op de site zo'n e-ticket aanvragen en met iDeal betalen. Nu hoef ik morgen niet langs de automaat.
Oh, handig zeg! Er kunnen soms zulke lange rijen staan op het station.
pi_67169778
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:07 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik weet niet zeker of ik je helemaal snap. . Ik ontbijt met Brinta (dus ook melk) en neem, als ik aan het einde van de middag trek krijg, ook wat yoghurt, maar ik vind toetjes gewoon fijn. Ze zijn mijn comfort food en ik vind het gezellig. Om nog maar te zwijgen over hoe lekker ik ze vind!
Oh op die manier. Ik ben er ook gek op hoor . Anders eet je ze om de dag, of alleen in het weekend?
  woensdag 18 maart 2009 @ 14:14:39 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67169808
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:11 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, handig zeg! Er kunnen soms zulke lange rijen staan op het station.
Ja super hè! Ik vind het ook een geweldig idee . Ik ga volgende week met de trein naar Utrecht en dan zal ik ook even pnline een kaartje kopen. Kan ook met korting, neem ik aan hè, Syrena? (ik heb een voordeelurenabo)
Niet meer actief op Fok!
pi_67169820
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:06 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ja op zich is dat geen probleem.. Alleen toen ik begon had ik steevast om 10 uur een stukje fruit.. Misschien komt het ook doordat ik toen nog brood als ontbijt at en dus sneller honger had
Zou kunnen. Nouja, anders probeer je eens de komende dagen om het een keer door te schuiven, of iets minder te ontbijten ofzo. Beetje uitproberen wat wel werkt .
pi_67169839
Dat kun je inderdaad aanvinken, Vik!
pi_67169886
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:08 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ah, dat is niet veel meer! Maar de laatste beetjes zijn vaak wel het lastigst... En daarna je gewicht vasthouden ook!
So true De weegschaal deed het in januari niet, en toen ben ik een kilo aangekomen En ik hoefde nog maar 4 ons tot m'n streef
pi_67169925
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:15 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Zou kunnen. Nouja, anders probeer je eens de komende dagen om het een keer door te schuiven, of iets minder te ontbijten ofzo. Beetje uitproberen wat wel werkt .
Ja dat zal ik proberen Misschien kan ik brood en cruesli ook wel gewoon afwisselen, wie weet werkt dat
pi_67170024
DaD, ik ben ook dol op toetjes, maar ik ben wel gestopt met de routineuze bakjes vla/yoghurt/whatever na het eten. Kun je niet met jezelf afspreken dat het een aantal keer per week kan? Of bijvoorbeeld na een lichte maaltijd wel, anders niet?
Ik eet meestal alleen op zaterdag een toetje. Meestal niet te slank Maar dan is het maar eens per week, dat richt minder schade aan dan elke dag een bakje zoete fruityoghurt.
pi_67170045
Even totaal offtopic:

Ik doe een toets Italiaans nu (daar volg ik een cursus van ), maar hij is echt moeilijk !

en voor de vorige toets had ik een 9, dat wil ik nu weer...
  woensdag 18 maart 2009 @ 14:21:22 #116
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_67170051
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:17 schreef Daph_ het volgende:

[..]

So true De weegschaal deed het in januari niet, en toen ben ik een kilo aangekomen En ik hoefde nog maar 4 ons tot m'n streef
Zonde!

Ik ga zometeen zwaar zondigen, ik neem een opkikker a 8 kcal extra terwijl het niet stond voorgeschreven
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_67170074
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:21 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Zonde!

Ik ga zometeen zwaar zondigen, ik neem een opkikker a 8 kcal extra terwijl het niet stond voorgeschreven
Ja dat wel, maar ben vastberaden die 70 kg te halen en te behouden

Hihi, 8 kCal.. Dat is toch niet erg? Ik zou dat geen zondigen noemen
pi_67170118
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:08 schreef Syrena het volgende:

[..]

Kun je dat e-ticket dan maar één keer printen? Neem aan dat het niet met vaste zitplaatsen is.
pi_67170156
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:21 schreef XcUZ_Me het volgende:

Boefje!
  woensdag 18 maart 2009 @ 14:25:26 #120
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67170198
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:23 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Kun je dat e-ticket dan maar één keer printen? Neem aan dat het niet met vaste zitplaatsen is.
Ik geloof dat je je id-kaart moet laten zien, dus kaartje is alleen geldig icm id-kaart. Zoiets .
Niet meer actief op Fok!
pi_67170262
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:20 schreef ColdFeet het volgende:
DaD, ik ben ook dol op toetjes, maar ik ben wel gestopt met de routineuze bakjes vla/yoghurt/whatever na het eten. Kun je niet met jezelf afspreken dat het een aantal keer per week kan? Of bijvoorbeeld na een lichte maaltijd wel, anders niet?
Ik eet meestal alleen op zaterdag een toetje. Meestal niet te slank Maar dan is het maar eens per week, dat richt minder schade aan dan elke dag een bakje zoete fruityoghurt.
We gaan morgen weer weekboodschappen doen voor 7 dagen, dan ga ik gewoon een poging wagen door maar voor 4 dagen toetjes mee te nemen. . Belachelijk eigenlijk, het is natuurlijk niet meer dan gewenning, maar de maaltijd is voor mij gewoon niet af zonder toetje. We blijven er ook altijd wat langer door zitten, kunnen we nog iets langer kletsen aan tafel, gewoon fijn.

En eigenlijk moet ik gewoon niet zeuren en gaan sporten. .
pi_67170521
Voor mij is een maaltijd ook niet af zonder toetje. En de rest van het gezin eet sowieso wel een toetje. Ik kan heel slecht tegen eetgeluiden en ga me aan tafel vervelen, dus neem ik ook een toetje. Beste zou zijn magere yoghurt met zoetstof, maar vaak komt het op vla met cruesli neer. Zo zonde, 300 kcal zomaar weg terwijl ik niet eens honger meer heb op dat moment.

Vanavond is het optimel citroenkwark . Want ik mocht kiezen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2009 @ 14:36:24 #123
163650 Greys
pi_67170582
DaD, kan jij hier niet gewoon elke week je weekmenu plaatsen?
Ter inspiratie? Ik weet nooit wat we moeten eten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67170649
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:36 schreef Greys het volgende:
DaD, kan jij hier niet gewoon elke week je weekmenu plaatsen?
Ter inspiratie? Ik weet nooit wat we moeten eten
Ik zet 'm af en toe ook in het Weekmenutopic, maar wil het ook best hier plaatsen hoor. . Vanavond komt er weer eentje aan, hoop ik!

Sinds ik laatst een nieuw recept voor pilav heb geprobeerd blijft m'n vriend erom zeuren, maar ik ga níet drie keer in drie weken pilav eten. .
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2009 @ 14:41:33 #125
163650 Greys
pi_67170762
Weekmenutopic?

*zoeken gaat*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67170795
pi_67170943
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:21 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Even totaal offtopic:

Ik doe een toets Italiaans nu (daar volg ik een cursus van ), maar hij is echt moeilijk !

en voor de vorige toets had ik een 9, dat wil ik nu weer...
Wat leuk PPP! Ik heb ook een cursus Italiaans gedaan en ik ben helemaal verliefd op die taal! Het is alleen nu, 3 jaar later, wel behoorlijk weggezakt...

Succes met je toets!

Weer ontopic: ik zit nog steeds vol van mijn lunch (2 boterhammen met salade en een eitje). Een ei vult bij mij gigantisch. Burb.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_67170977
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:23 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Je kunt het zo vaak printen als je wil je bereikt er alleen niks mee
Je naam staat er op, je geboortedatum, de datum waar je op reist, begin- en eindstation, de prijs en de klasse. Geen vaste zitplaats.
Als naam moet je je officiele naam opgeven zoals op je identiteitsbewijs (mijn voorletters zijn bv. niet hetzelfde als de eerste letter van mijn roepnaam).
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_67171162
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:46 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Wat leuk PPP! Ik heb ook een cursus Italiaans gedaan en ik ben helemaal verliefd op die taal! Het is alleen nu, 3 jaar later, wel behoorlijk weggezakt...

Succes met je toets!

Weer ontopic: ik zit nog steeds vol van mijn lunch (2 boterhammen met salade en een eitje). Een ei vult bij mij gigantisch. Burb.
Ik vind het ook echt zo leuk om te doen ! Alleen heb ik er weinig tijd voor door mijn studie, daarom gaat het nogal langzaam. Maar ach, daarom had ik voor LOI gekozen - kun je er zo lang over doen als je wilt .
pi_67171324
http://eten-en-drinken.in(...)lang-welke-plek.html
Deze vond ik vorige week, erg handig Ik was aan het zoeken hoe lang je gekookte kip ook alweer kon bewaren
pi_67171349
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:53 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ik vind het ook echt zo leuk om te doen ! Alleen heb ik er weinig tijd voor door mijn studie, daarom gaat het nogal langzaam. Maar ach, daarom had ik voor LOI gekozen - kun je er zo lang over doen als je wilt .
Ik heb het als keuzevak gekozen tijdens mijn studie. Ideaal! Maar het lijkt me niet toepasbaar voor elke willekeurige studie... LOI lijkt me dan wel handig. Ga je het van de zomer ook in de praktijk brengen?

Handige site Syrena! *Bookmarked*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_67171411
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:59 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik heb het als keuzevak gekozen tijdens mijn studie. Ideaal! Maar het lijkt me niet toepasbaar voor elke willekeurige studie... LOI lijkt me dan wel handig. Ga je het van de zomer ook in de praktijk brengen?
Nee haha, was net vorig jaar in Italie geweest . Ik ga dit jaar naar Egypte - maar ik geloof niet dat Arabisch erg op Italiaans lijkt .
pi_67171481
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 15:01 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Nee haha, was net vorig jaar in Italie geweest . Ik ga dit jaar naar Egypte - maar ik geloof niet dat Arabisch erg op Italiaans lijkt .
Haha, neuj, nie echt! Ik kom iig niet verder dan salaam aleikum, inch'allah en allah akbar Afgezien van de eerste zijn ze niet echt toepasbaar in het dagelijks leven van een toerist...

Wel leuk, Egypte! Strand, cultuur of combi? Ikwilook!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_67171565
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 15:04 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Haha, neuj, nie echt! Ik kom iig niet verder dan salaam aleikum, inch'allah en allah akbar Afgezien van de eerste zijn ze niet echt toepasbaar in het dagelijks leven van een toerist...

Wel leuk, Egypte! Strand, cultuur of combi? Ikwilook!
Je weet al meer dan ik .

Combi! We hebben all-inclusive 5 sterrenhotel geboekt in Hurghada (aan de rode zee) , met twee excursies erbij: 1 naar cairo en de piramides, en 1 naar luxor & de vallei der koningen.

Dus lekker lui en cultureel doen eigenlijk - en het hotel heeft ook nog een gratis fitnessruimte, dus hopelijk kom ik ook niet al teveel aan daar .
pi_67171638
TVP!
pi_67171662
Dat klinkt heerlijk PPP!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_67171773
Ik zie net dat bij de Nettorama de verse spinazie in de aanbieding is! Hoe kan ik die als salade eten? Schoonmaken en dan dressing erover? En hoe smaakt dat dan? Als veldsla?

Spinazie n00b
pi_67171869
Ja, dat kan. Veldsla komt qua smaak wel wat in de buurt, maar spinazie is wat minder uitgesproken vind ik. Ook lekker met reepjes paprika, of met warme geitenkaas met honing.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_67171903
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 15:17 schreef Phaidra het volgende:
Ja, dat kan. Veldsla komt qua smaak wel wat in de buurt, maar spinazie is wat minder uitgesproken vind ik. Ook lekker met reepjes paprika, of met warme geitenkaas met honing.
Ojaaaaaaaa geitenkaas met honing Dat gaat 'm worden, dat vind mijn vriend ook erg lekker.
pi_67171970
Waar haal ik goedkoop peulvruchten?
En waar haal ik goedkoop groenten die je rauw kan eten?
pi_67172029
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 15:13 schreef Syrena het volgende:
Ik zie net dat bij de Nettorama de verse spinazie in de aanbieding is! Hoe kan ik die als salade eten? Schoonmaken en dan dressing erover? En hoe smaakt dat dan? Als veldsla?

Spinazie n00b
Spinaziesalade is ook lekker met wat uitgebakken spekjes, gekookt eitje in schijfjes en stukjes tomaat.
pi_67172083
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 15:21 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Spinaziesalade is ook lekker met wat uitgebakken spekjes, gekookt eitje in schijfjes en stukjes tomaat.
Ik krijg er spontaan trek van
pi_67172097
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 15:20 schreef P.F het volgende:
De Lidl heeft vandaag nog de snijbonen in de aanbieding! Wat je niet gebruikt in stukjes knippen en invriezen. Niet eerst blancheren of koken, want dan wordt het snot.
pi_67172247
quote:
Bij de jumbo hebben ze sugarsnaps (van die kleine groene peultjes) voor 1,59 - is niet heel goedkoop, maar iig goedkoper dan AH (daar zijn ze 2,29).
  woensdag 18 maart 2009 @ 15:30:49 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67172334
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 15:07 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Je weet al meer dan ik .

Combi! We hebben all-inclusive 5 sterrenhotel geboekt in Hurghada (aan de rode zee) , met twee excursies erbij: 1 naar cairo en de piramides, en 1 naar luxor & de vallei der koningen.

Dus lekker lui en cultureel doen eigenlijk - en het hotel heeft ook nog een gratis fitnessruimte, dus hopelijk kom ik ook niet al teveel aan daar .
Leuk hoor .

Greys is vorig jaar ook naar Egypte geweest, maar die cultuurbarbaar heeft alleen maar op het strand gelegen .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 18 maart 2009 @ 15:33:15 #146
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_67172438
quote:
Huh groente die je rauw kan eten? Zoals tomaten of sla of cucumbers? Ik heb mn vaste groenteman. Die staat hier op de markt en hij is niet goedkoop. Mja dat maakt me niks uit want ik bezuinig niet op veggies & fruit. Wat hij heeft is bijna allemaal lekker dus ik haal iedere week een kilo of 6/7 aan zooi, en dat gaat gewoon op
pi_67172452
quote:
op de markt.
Zijn dit school-vragen?
pi_67172500
quote:
Gedroogde? Bij de natuurwinkel.

PPP: yeah right, lekker fitnessen in Egypte Veel te warm, man. Ik had mijn hardloopschoenen meegenomen naar ZA, lekker hardlopen in de Karoo, dacht ik
pi_67172589
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 15:35 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Gedroogde? Bij de natuurwinkel.

PPP: yeah right, lekker fitnessen in Egypte Veel te warm, man. Ik had mijn hardloopschoenen meegenomen naar ZA, lekker hardlopen in de Karoo, dacht ik
Ja maar dit is binnen, met airco . ik heb nog hoop...

Zo, toets is af ! Hopelijk een goed cijfer.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2009 @ 15:42:23 #150
163650 Greys
pi_67172763
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 15:30 schreef Viking84 het volgende:
Greys is vorig jaar ook naar Egypte geweest, maar die cultuurbarbaar heeft alleen maar op het strand gelegen .
Niet ééns! Alleen maar bij de lagune!
Oh nou ja, dat was ook eigenlijk het strand... je hebt gelijk.

Maar zulke vakanties moeten er ook zijn!
Ik miste alleen de kroketten! (Grapje meneer Sonnuhberg...)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 18 maart 2009 @ 15:42:50 #151
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_67172781
Ik zeg Terrasjesweer!
  woensdag 18 maart 2009 @ 15:44:05 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67172822
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 15:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Niet ééns! Alleen maar bij de lagune!
Oh nou ja, dat was ook eigenlijk het strand... je hebt gelijk.

Maar zulke vakanties moeten er ook zijn!
Ik miste alleen de kroketten! (Grapje meneer Sonnuhberg...)
Zit je mij nou te dissen? Zo ja: ik snap 'm niet. Beter .
Niet meer actief op Fok!
pi_67172871
Aárdigheidje...
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2009 @ 15:52:08 #154
163650 Greys
pi_67173086
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 15:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aárdigheidje...
Oh ja, dát was 'm!

@Vik, met een kroket er bij was mijn hoogstaand culturele vakantie aldaar nóg completer geweest.
Dat zou jij toch moeten beamen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_67173198
Moet je maar naar Turkije gaan Greys. Daar hebben ze ze wel

Zo. Ik ga even lekker met mijn bewegingscoach op een terrasje zitten
  woensdag 18 maart 2009 @ 15:55:13 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67173200
Ik heb nog steeds geen flauw idee wie die meneer Zonneberg is en wat 'aardigheidje' daarmee te maken heeft, maar goed .
Niet meer actief op Fok!
pi_67173249
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 15:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog steeds geen flauw idee wie die meneer Zonneberg is en wat 'aardigheidje' daarmee te maken heeft, maar goed .
Ken uw klassieken, Vik
pi_67173342
Het weekmenu is alweer bijna compleet hier, dus speciaal voor Greys :

donderdag: snelle spaghetti (ik moet 's avonds werken dus kook ik voor ik naar m'n werk ga iets wat vriendlief kan opwarmen als 'ie kwart voor 8 thuiskomt uit zijn werk)
vrijdag: friet (één keer in de twee weken)
zaterdag: eet ik of alleen, of met m'n vriendinnetje. In het eerste geval spinazierisotto, in het tweede geval wacht ik nog even af of zij daar ook zin in heeft. De spinazie heb ik dan al in huis voor zondag, en de overige ingrediënten staan wel in de voorraadkast.
zondag: aardappelblokjes gebakken in ui en knoflook met spinaziesalade (spinazie, spekjes, ei, tomaat, balsamico)
maandag: ik eet op het instituut en schuif daar waarschijnlijk een quiche in de oven, vriendlief zoekt het maar uit
dinsdag: broccolisoepje, stukje vis, ciabatta
woensdag: die moet ik nog verzinnen

En dan is de week alweer om!
pi_67173458
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 15:55 schreef Viking84 het volgende:
Is uit een sketch van Wim Sonneveld. .
  woensdag 18 maart 2009 @ 16:03:40 #160
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_67173498
Zo... gezellig even een biertje gedronken met mijn ex-man
Nu heb ik alles wat ik hebben moet. Probeer voor de zomer nog wel eens met hem af te spreken want het is wel gewoon een leuke jongen...
Ben de hele dag in de weer geweest en moet straks weer, wacht nog op mijn vriend, de rest kan ik niet alleen doen.

Def. lijst:
O: volkorenboterham met osseworst
T: 12 km wandelen en een peer
L: tarwepistolet met osseworst ui en sla
T: appel, flesje bier,mandarijn
T: volkorenboterham 20+ kaas met een likje mosterd
D: aangestoken door jullie: Verse sperzieboontjes, spinazie uit pot en 100 gram gegrilde kipfilet
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2009 @ 16:05:19 #161
163650 Greys
pi_67173564
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 15:55 schreef ColdFeet het volgende:
Moet je maar naar Turkije gaan Greys. Daar hebben ze ze wel

Zo. Ik ga even lekker met mijn bewegingscoach op een terrasje zitten
Ik wil niet naar een land op vakantie waar ze kroketten verkopen!
Brrrrrr! Deze afgelopen Egypte vakantie was qua non-cultuur dan ook een uitzondering.
Maar wel een zalige uitzondering, zo'n weekje hé-le-maal niets
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 18 maart 2009 @ 16:06:35 #162
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_67173617
PPP, ik heb je vaak op

Welkom uhhhhm...nou iedereen

Morgen haal ik chinees... denk ik
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_67173703
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 18 maart 2009 @ 16:12:14 #164
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67173797
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Brrrrrr! Deze afgelopen Egypte vakantie was qua non-cultuur dan ook een uitzondering.
Greysje, je hoeft je niet te gaan lopen verdedigen. Als jij een zon, zee en strand-vakantie leuk vindt, dan moet je dat lekker doen . En dat heb ik destijds ook al gezegd .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 18 maart 2009 @ 16:14:26 #165
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_67173880
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Greysje, je hoeft je niet te gaan lopen verdedigen. Als jij een zon, zee en strand-vakantie leuk vindt, dan moet je dat lekker doen . En dat heb ik destijds ook al gezegd .
Misschien omdat je er destijds dezelfde soort opmerkingen over maakte
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_67173939
quote:

[..]

Niet iedereen onthoud wat anderen destijds hebben gezegd
pi_67173953
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:16 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Niet iedereen onthoud wat anderen destijds hebben gezegd
Maar jij meestal wel
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2009 @ 16:17:19 #168
163650 Greys
pi_67173989
quote:

[..]

Het was niet zo zeer verdedigen (nou ja, een beetje misschien ) maar meer nog even benadrukken ( ) dat ik niet alleen maar daarvan hou. Normaal zou ik me te pletter vervelen op zo'n vakantie, maar met een vriendin of in dit geval met zussie was een weekje niets doen zalig en broodnodig
Ik geef wel grif toe bij deze dat ik eens per jaar zo'n weekje zó weer zou doen! Wie gaat er mee?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 18 maart 2009 @ 16:18:06 #169
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_67174025
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Lijkt me héérlijk: gewoon ff helemaal niks
pi_67174027
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:16 schreef P.F het volgende:

[..]

Maar jij meestal wel
Nee hoor, als iemand een geheugen als een zeef heeft
  woensdag 18 maart 2009 @ 16:18:31 #171
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67174040
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:14 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Misschien omdat je er destijds dezelfde soort opmerkingen over maakte
Volgens mij zat jij hier toen nog helemaal niet .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 18 maart 2009 @ 16:18:49 #172
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67174049
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:18 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Nee hoor, als iemand een geheugen als een zeef heeft
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 18 maart 2009 @ 16:19:09 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67174055
Ik krijg de hele tijd schokjes trouwens. Muis, help! Wat moet ik doen om geen schokje te krijgen als ik het aanrechtblad aanraak?
Niet meer actief op Fok!
pi_67174066
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet?
  woensdag 18 maart 2009 @ 16:19:38 #175
148689 Muis006
pi_67174075
quote:

[..]

Volgens mij zat jij hier toen nog helemaal niet .
Als ik niet mee postte lurkte ik wel, want ik heb toen de bikinifoto's van Greysie nog gezien
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2009 @ 16:20:28 #176
163650 Greys
pi_67174106
Dames, zullen we het gezellig houden?

Kaas, wanneer gaan we?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 18 maart 2009 @ 16:20:31 #177
148689 Muis006
pi_67174109
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:19 schreef Viking84 het volgende:
Ik krijg de hele tijd schokjes trouwens. Muis, help! Wat moet ik doen om geen schokje te krijgen als ik het aanrechtblad aanraak?
Dan ben je statisch geladen! Is Mark er? Zo ja, laat hem even iets van roestvrij staal ofzo aanraken en vervolgens jou, dan is de lading eraf.
  woensdag 18 maart 2009 @ 16:20:38 #178
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67174117
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:19 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet?
Alles wat jij nu zegt, zo'n beetje
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 18 maart 2009 @ 16:21:09 #179
148689 Muis006
pi_67174136
Greysie, Greysie, mag ik ook mee???
  woensdag 18 maart 2009 @ 16:23:10 #180
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67174204
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:20 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Dan ben je statisch geladen! Is Mark er? Zo ja, laat hem even iets van roestvrij staal ofzo aanraken en vervolgens jou, dan is de lading eraf.
Done . Maar ik zet het CI wel ff af, want ik ga nu steeds heen en weer van laptop naar keuken.
Niet meer actief op Fok!
pi_67174209
quote:

[..]

Miss_S zegt dat ze een geheugen als een zeef heeft, that's all.

* Mini_rulez is ook al twee keer een week naar Griekenland geweest, heerlijk.
Zon, zee, lekker eten, af en toe een excursie maar ook stranddagjes. Cultuur meepikken is leuk maar een keer een weekje uitrusten is ook geen zonde hoor.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_67174211
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Alles wat jij nu zegt, zo'n beetje
Nou waar deel 1 over ging moet je eigenlijk wel weten
En die zeef op merking gebruikte ik deze smiley als een 'ik steek mijn hand op' smiley
  woensdag 18 maart 2009 @ 16:23:31 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67174218
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:21 schreef Muis006 het volgende:
Greysie, Greysie, mag ik ook mee???
Ik wil ook mee.
Niet meer actief op Fok!
pi_67174289
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:23 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Miss_S zegt dat ze een geheugen als een zeef heeft, that's all.

Gelukkig iemand die me wel wil begrijpen
  woensdag 18 maart 2009 @ 16:26:06 #185
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_67174324
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:20 schreef Greys het volgende:
Dames, zullen we het gezellig houden?

Kaas, wanneer gaan we?
asap!
En van je ja-ja-ja aan de san-gri-jáááh Weet je dat ik dat nog nooit heb gedaan? Strand-niksdoevakantie?
  woensdag 18 maart 2009 @ 16:26:52 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67174349
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Gelukkig iemand die me wel wil begrijpen
Ik snap dat je chagrijnig bent nav die 'gewandelt'-opmerking van mij van gisteren, maar ik ben gestopt toen je dat vroeg, dus nu moet je zelf niet door gaan met bitchen.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 18 maart 2009 @ 16:27:18 #187
148689 Muis006
pi_67174361
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:26 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

asap!
En van je ja-ja-ja aan de san-gri-jáááh Weet je dat ik dat nog nooit heb gedaan? Strand-niksdoevakantie?
Nog nóóit? Wat??? Echt niet????

Schandelijk
pi_67174395
Ik heb het een keer gedaan en het was mijn geweldigste vakantie ooit
  woensdag 18 maart 2009 @ 16:29:22 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67174423
Ik heb alleen maar combi-vakanties gehad met m'n ouders De ene dag strand, de volgende dag cultuur
Niet meer actief op Fok!
pi_67174451
Vik, jij had zelf ook wel iets meer moeite mogen doen want zo onbegrijpelijk was die post niet.

Wat is iedereen maar aangebrand... Volgens mij zijn we allemaal aan een weekje niksen toe. Ideetje voor de volgende meet?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_67174534
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik snap dat je chagrijnig bent nav die 'gewandelt'-opmerking van mij van gisteren, maar ik ben gestopt toen je dat vroeg, dus nu moet je zelf niet door gaan met bitchen.
Waarom dan mijn post negeren van die avond alsof ik gek ben en niet even zeggen dat je het begrijpt en niet meer zal doen?
  woensdag 18 maart 2009 @ 16:33:23 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67174561
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:30 schreef Mini_rulez het volgende:
Vik, jij had zelf ook wel iets meer moeite mogen doen want zo onbegrijpelijk was die post niet.

Wat is iedereen maar aangebrand... Volgens mij zijn we allemaal aan een weekje niksen toe. Ideetje voor de volgende meet?
Ik ben niet aangebrand. Miss_S moet zich gewoon eens wat duidelijker uitdrukken en niet gaan lopen zeiken dat ik haar niet wil begrijpen . Die -smiley heb ik nog nooit op die manier gebruikt zien worden. Dus.
Niet meer actief op Fok!
pi_67174565
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:30 schreef Mini_rulez het volgende:

Een weekje naar de zon?
Goed idee, maar een weekje veluwe mag van mij ook (ben zo saai )
pi_67174567
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:06 schreef uniekhoorn het volgende:
PPP, ik heb je vaak op

Welkom uhhhhm...nou iedereen

Morgen haal ik chinees... denk ik
Ik voel me vereerd
pi_67174569
Nee, niet weeer
  woensdag 18 maart 2009 @ 16:34:06 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67174584
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:32 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Waarom dan mijn post negeren van die avond alsof ik gek ben en niet even zeggen dat je het begrijpt en niet meer zal doen?
Omdat ik niet overal zo nodig een big issue van hoef te maken, zoals jij .
Pffrrttttt...
Niet meer actief op Fok!
pi_67174613
Het is dat ik geen moderator ben anders waren jullie posts nu weg en zat hier een slotje op !
pi_67174635
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Omdat ik niet overal zo nodig een big issue van hoef te maken, zoals jij .
Pffrrttttt...
Nou volgens mij was juist het probleem dat je er wel een issue van maakte
Maar goed ik had het fijn gevonden als je wel even een reactie op mijn post had gegeven
  woensdag 18 maart 2009 @ 16:36:26 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67174661
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:35 schreef P.F het volgende:
Het is dat ik geen moderator ben anders waren jullie posts nu weg en zat hier een slotje op !
Nee, jij bent de onschuld zelve.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 18 maart 2009 @ 16:36:36 #200
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_67174672
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 16:27 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Nog nóóit? Wat??? Echt niet????

Schandelijk
Nouja, ik heb wel eens 4 dagen voor pampes gelegen aan het strand in Spanje, Galicië. Maar dat was omdat ik eerst vanaf Barcelona via de franse pyreneeën en alle cols die 'k er vinden kon en daarna door 't cantabrisch gebergte & Asturië mét een mountainbike met 30 kg bepakking was gefietst in krap 2 weken tijd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')