Zit je mij nou te dissen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet ééns!Alleen maar bij de lagune!
Oh nou ja, dat was ook eigenlijk het strand... je hebt gelijk.
Maar zulke vakanties moeten er ook zijn!
Ik miste alleen de kroketten! (Grapje meneer Sonnuhberg...)
Oh ja, dát was 'm!quote:
Ken uw klassieken, Vikquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog steeds geen flauw idee wie die meneer Zonneberg is en wat 'aardigheidje' daarmee te maken heeft, maar goed.
Is uit een sketch van Wim Sonneveld.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog steeds geen flauw idee wie die meneer Zonneberg is en wat 'aardigheidje' daarmee te maken heeft, maar goed.
Ik wil niet naar een land op vakantie waar ze kroketten verkopen!quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:55 schreef ColdFeet het volgende:
Moet je maar naar Turkije gaan Greys. Daar hebben ze ze wel
Zo. Ik ga even lekker met mijn bewegingscoach op een terrasje zitten![]()
Greysje, je hoeft je niet te gaan lopen verdedigen. Als jij een zon, zee en strand-vakantie leuk vindt, dan moet je dat lekker doenquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil niet naar een land op vakantie waar ze kroketten verkopen!
Brrrrrr! Deze afgelopen Egypte vakantie was qua non-cultuur dan ook een uitzondering.
Maar wel een zalige uitzondering, zo'n weekje hé-le-maal niets
Misschien omdat je er destijds dezelfde soort opmerkingen over maaktequote:Op woensdag 18 maart 2009 16:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Greysje, je hoeft je niet te gaan lopen verdedigen. Als jij een zon, zee en strand-vakantie leuk vindt, dan moet je dat lekker doen. En dat heb ik destijds ook al gezegd
.
Niet iedereen onthoud wat anderen destijds hebben gezegdquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Greysje, je hoeft je niet te gaan lopen verdedigen. Als jij een zon, zee en strand-vakantie leuk vindt, dan moet je dat lekker doen. En dat heb ik destijds ook al gezegd
.
Maar jij meestal welquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Niet iedereen onthoud wat anderen destijds hebben gezegd
Het was niet zo zeer verdedigen (nou ja, een beetje misschienquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Lijkt me héérlijk: gewoon ff helemaal niksquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil niet naar een land op vakantie waar ze kroketten verkopen!
Brrrrrr! Deze afgelopen Egypte vakantie was qua non-cultuur dan ook een uitzondering.
Maar wel een zalige uitzondering, zo'n weekje hé-le-maal niets
Volgens mij zat jij hier toen nog helemaal nietquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Misschien omdat je er destijds dezelfde soort opmerkingen over maakte
quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee hoor, als iemand een geheugen als een zeef heeft
Als ik niet mee postte lurkte ik wel, want ik heb toen de bikinifoto's van Greysie nog gezienquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij zat jij hier toen nog helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |