Thanks!quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
welkom Daphne
heb je ook eetlijstjes?
Ging het goed, ondanks de geweldige voorbereiding?quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:30 schreef kwakveense het volgende:
[egopostje]
helleu! zo, het college zit er weer op. zometeen naar zangles, dan even verder opruimen, eten, en dan naar utrecht, weer zingen, met mini
pfoehee tommie!
nou het is ontkleurd, en dus zitten er verschillende tinten in (door ook verschillende kleuren die ik het gekleurd had)... maar het is dus een mixblondachtig ietsquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Spannend! Een nieuw kleurtje. Of zijn het kleurtjes? Ik kan het niet helemaal goed zien
Petje af!quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
uhhh ja dat klopt
ff een reminder:
[ afbeelding ]
en o ja daar, daar was ik al zo'n 25 kg afgevallen
ja iddquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Thanks!
Wat bedoel je precies met eetlijstjes? Gewoon zo'n lijstje met wat ik per dag naar binnen werk?
Leuke kleur, lekker licht voor het voorjaar.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
na
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wederom thanks voor het welkom hetenquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Hoi Daph, welkom.
Hoe heb je die 19kg voor elkaar gekregen en hoe ben je van plan de rest te doen?
Ja die heb ikquote:
Dankuquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:49 schreef ColdFeet het volgende:
Daph, tof dat je al zo goed onderweg bentIk kan me ook erg goed vinden in je afvalmethode
je moet ook niet te streng doen, dit is een keurig lijstje, en het is goed dat je goed ontbijt en voldoende eet, zodat je stofwisseling goed op gang blijftquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja die heb ikZal ze vanaf nu ook hier posten
![]()
Ik doe het niet heel streng, anders is het niet vol te houden voor mij..
Tot nu toe vandaag:
O: cruesli met melk
T: 2 groene thee + 1 rooibosthee + 0,5 liter water + appel
L: 3 bruine boterhammen + 2 plakjes ossenworst + 2 x krabsalade + optimel
T: 0,5 liter water (zometeen nog + beschuit met muisjes + snelle jelle minder suiker + eventueel stuk fruit)
S: 5 km hardlopen
D: Weet ik nog niet
Vind ik zelf ook belangrijk. Ik wil niet eeuwig streng moeten doen, zodra ik dan normaal ga eten kom ik aan als een gek. Ik merk ook dat ik op deze manier minder trek heb in zoetigheid enzo.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
je moet ook niet te streng doen, dit is een keurig lijstje, en het is goed dat je goed ontbijt en voldoende eet, zodat je stofwisseling goed op gang blijft
netjes hoor
Wat eet je dan om 10 uur? Anders doe je het voortaan om half 11, of een kleiner tussendoortje?quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vind ik zelf ook belangrijk. Ik wil niet eeuwig streng moeten doen, zodra ik dan normaal ga eten kom ik aan als een gek. Ik merk ook dat ik op deze manier minder trek heb in zoetigheid enzo.
Heb tegenwoordig wel weer moeite om mijn "10-uur-tussendoortje" te nemen, heb namelijk lang niet altijd trek op dat tijdstip meer..
Welkom! Wat leuk, een naamgenoot, die kom ik toch niet zo veel tegen irl.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:34 schreef Daph_ het volgende:
Hi!
Newbee hier
Daphne, 21 jaar, afgelopen jaar 19 kg afgevallen en momenteel op een BMI van 23 komma nog iets. Ik heb het een tijdje wat minder bijgehouden, maar wil er nu weer even wat meer aan doen zodat ik eindelijk op mijn streef kom (70 kg). Ik zal even een accountje aanmaken en daar vrijdag even een update doen, aangezien vrijdag mijn weegdag is..
Was dit genoeg voor een voorstelrondje?
quote:
Ik eet ook geen toetjes, maar ontbijt met iets van zuivel.. misschien een idee om op een ander moment iets van (magere) yoghurt/vla oid te nemen? Zodat het niet meer 'extra' is maar een vervanger van iets anders?quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk dat ik voortaan maar eens geen toetje meer ga nemen na het eten (oh, the horror!) en overdag ga proberen om meer groenten te eten. Ik ben ineens 2 kilo zwaarder en het wil er niet af..
Een appel of twee kiwi'squote:Op woensdag 18 maart 2009 13:59 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Wat eet je dan om 10 uur? Anders doe je het voortaan om half 11, of een kleiner tussendoortje?
Wat zij zegt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:00 schreef Miss_S het volgende:
En nog welkom Daph_ natuurlijk
Knap van die 19kilo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |