Dat, of je baas vreest voor de uitkomstquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Omdat je baas daar niet in geinteresseerd is en / of er niet voor wil betalen
Wat had je dan meegenomen? En wat heb je als ontbijt gehad? Ik weet niet of jij dat ook hebt, maar als ik begin met te veel snelle koolhydraten blijf ik de hele dag eten...quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik doe iets verkeerd vandaag. Heb al het eten wat ik mee heb genomen naar de UB al op en eigenlijk heb ik nog wel trek (en hoofdpijn - dat hangt altijd nogal samen bij mij).
Lijstje:quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:13 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat had je dan meegenomen? En wat heb je als ontbijt gehad? Ik weet niet of jij dat ook hebt, maar als ik begin met te veel snelle koolhydraten blijf ik de hele dag eten...
yeps kheb wel pics, zal ze ff uploadenquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:09 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat voor kleur heb je nu dan BJ? En belangrijker: heb je pics?
Fijn zeg, dat er zo goed met je meegedacht wordt. Ik heb ook een heel fijne, hij mailt altijd binnen een uur terug als ik een vraag heb, en dan ook met duidelijke antwoorden waar je iets aan hebt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:29 schreef Muis006 het volgende:
Mijn studie-adviseur is echt tha best
Ik had hem gisteren gemaild welke vakken ik dit semester nog af wil ronden, en hij heeft een heel schema voor me gemaakt voor de rest van mijn bachelortot in 2011. 24 ECTS per semester, behalve dit semester (29 ECTS). Mijn bachelorthesis doe ik dan in het najaar ipv het voorjaar.
Jawel, ik heb een abnormale behoefte aan bami en gorgonzola.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij is dat allebei niet omdat je lichaam het nodig heeft
DaD, ik zal maar niet vertellen wat dat 'gevaarlijk materiaal' inhoudt
Ik kan me nog een oude foto van jou herinneren en goddamn wat ben jij afgevallen!quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
na
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
uhhh ja dat kloptquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik kan me nog een oude foto van jou herinneren en goddamn wat ben jij afgevallen!
Tuurlijk, welkom !quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:34 schreef Daph_ het volgende:
Hi!
Newbee hier
Daphne, 21 jaar, afgelopen jaar 19 kg afgevallen en momenteel op een BMI van 23 komma nog iets. Ik heb het een tijdje wat minder bijgehouden, maar wil er nu weer even wat meer aan doen zodat ik eindelijk op mijn streef kom (70 kg). Ik zal even een accountje aanmaken en daar vrijdag even een update doen, aangezien vrijdag mijn weegdag is..
Was dit genoeg voor een voorstelrondje?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:34 schreef Daph_ het volgende:
Hi!
Newbee hier
Daphne, 21 jaar, afgelopen jaar 19 kg afgevallen en momenteel op een BMI van 23 komma nog iets. Ik heb het een tijdje wat minder bijgehouden, maar wil er nu weer even wat meer aan doen zodat ik eindelijk op mijn streef kom (70 kg). Ik zal even een accountje aanmaken en daar vrijdag even een update doen, aangezien vrijdag mijn weegdag is..
Was dit genoeg voor een voorstelrondje?
Thanks!quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:37 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Tuurlijk, welkom !
Wat goed, al 19 kilo!
Spannend! Een nieuw kleurtje. Of zijn het kleurtjes? Ik kan het niet helemaal goed zienquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]
na
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |