abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67170795
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_67170943
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:21 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Even totaal offtopic:

Ik doe een toets Italiaans nu (daar volg ik een cursus van ), maar hij is echt moeilijk !

en voor de vorige toets had ik een 9, dat wil ik nu weer...
Wat leuk PPP! Ik heb ook een cursus Italiaans gedaan en ik ben helemaal verliefd op die taal! Het is alleen nu, 3 jaar later, wel behoorlijk weggezakt...

Succes met je toets!

Weer ontopic: ik zit nog steeds vol van mijn lunch (2 boterhammen met salade en een eitje). Een ei vult bij mij gigantisch. Burb.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_67170977
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:23 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Kun je dat e-ticket dan maar één keer printen? Neem aan dat het niet met vaste zitplaatsen is.
Je kunt het zo vaak printen als je wil je bereikt er alleen niks mee
Je naam staat er op, je geboortedatum, de datum waar je op reist, begin- en eindstation, de prijs en de klasse. Geen vaste zitplaats.
Als naam moet je je officiele naam opgeven zoals op je identiteitsbewijs (mijn voorletters zijn bv. niet hetzelfde als de eerste letter van mijn roepnaam).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_67171162
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:46 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Wat leuk PPP! Ik heb ook een cursus Italiaans gedaan en ik ben helemaal verliefd op die taal! Het is alleen nu, 3 jaar later, wel behoorlijk weggezakt...

Succes met je toets!

Weer ontopic: ik zit nog steeds vol van mijn lunch (2 boterhammen met salade en een eitje). Een ei vult bij mij gigantisch. Burb.
Ik vind het ook echt zo leuk om te doen ! Alleen heb ik er weinig tijd voor door mijn studie, daarom gaat het nogal langzaam. Maar ach, daarom had ik voor LOI gekozen - kun je er zo lang over doen als je wilt .
pi_67171324
http://eten-en-drinken.in(...)lang-welke-plek.html
Deze vond ik vorige week, erg handig Ik was aan het zoeken hoe lang je gekookte kip ook alweer kon bewaren
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_67171349
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:53 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ik vind het ook echt zo leuk om te doen ! Alleen heb ik er weinig tijd voor door mijn studie, daarom gaat het nogal langzaam. Maar ach, daarom had ik voor LOI gekozen - kun je er zo lang over doen als je wilt .
Ik heb het als keuzevak gekozen tijdens mijn studie. Ideaal! Maar het lijkt me niet toepasbaar voor elke willekeurige studie... LOI lijkt me dan wel handig. Ga je het van de zomer ook in de praktijk brengen?

Handige site Syrena! *Bookmarked*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_67171411
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:59 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik heb het als keuzevak gekozen tijdens mijn studie. Ideaal! Maar het lijkt me niet toepasbaar voor elke willekeurige studie... LOI lijkt me dan wel handig. Ga je het van de zomer ook in de praktijk brengen?
Nee haha, was net vorig jaar in Italie geweest . Ik ga dit jaar naar Egypte - maar ik geloof niet dat Arabisch erg op Italiaans lijkt .
pi_67171481
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 15:01 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Nee haha, was net vorig jaar in Italie geweest . Ik ga dit jaar naar Egypte - maar ik geloof niet dat Arabisch erg op Italiaans lijkt .
Haha, neuj, nie echt! Ik kom iig niet verder dan salaam aleikum, inch'allah en allah akbar Afgezien van de eerste zijn ze niet echt toepasbaar in het dagelijks leven van een toerist...

Wel leuk, Egypte! Strand, cultuur of combi? Ikwilook!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_67171565
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 15:04 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Haha, neuj, nie echt! Ik kom iig niet verder dan salaam aleikum, inch'allah en allah akbar Afgezien van de eerste zijn ze niet echt toepasbaar in het dagelijks leven van een toerist...

Wel leuk, Egypte! Strand, cultuur of combi? Ikwilook!
Je weet al meer dan ik .

Combi! We hebben all-inclusive 5 sterrenhotel geboekt in Hurghada (aan de rode zee) , met twee excursies erbij: 1 naar cairo en de piramides, en 1 naar luxor & de vallei der koningen.

Dus lekker lui en cultureel doen eigenlijk - en het hotel heeft ook nog een gratis fitnessruimte, dus hopelijk kom ik ook niet al teveel aan daar .
pi_67171638
TVP!
pi_67171662
Dat klinkt heerlijk PPP!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_67171773
Ik zie net dat bij de Nettorama de verse spinazie in de aanbieding is! Hoe kan ik die als salade eten? Schoonmaken en dan dressing erover? En hoe smaakt dat dan? Als veldsla?

Spinazie n00b
pi_67171869
Ja, dat kan. Veldsla komt qua smaak wel wat in de buurt, maar spinazie is wat minder uitgesproken vind ik. Ook lekker met reepjes paprika, of met warme geitenkaas met honing.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_67171903
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 15:17 schreef Phaidra het volgende:
Ja, dat kan. Veldsla komt qua smaak wel wat in de buurt, maar spinazie is wat minder uitgesproken vind ik. Ook lekker met reepjes paprika, of met warme geitenkaas met honing.
Ojaaaaaaaa geitenkaas met honing Dat gaat 'm worden, dat vind mijn vriend ook erg lekker.
pi_67171970
Waar haal ik goedkoop peulvruchten?
En waar haal ik goedkoop groenten die je rauw kan eten?
pi_67172029
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 15:13 schreef Syrena het volgende:
Ik zie net dat bij de Nettorama de verse spinazie in de aanbieding is! Hoe kan ik die als salade eten? Schoonmaken en dan dressing erover? En hoe smaakt dat dan? Als veldsla?

Spinazie n00b
Spinaziesalade is ook lekker met wat uitgebakken spekjes, gekookt eitje in schijfjes en stukjes tomaat.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_67172083
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 15:21 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Spinaziesalade is ook lekker met wat uitgebakken spekjes, gekookt eitje in schijfjes en stukjes tomaat.
Ik krijg er spontaan trek van
pi_67172097
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 15:20 schreef P.F het volgende:
De Lidl heeft vandaag nog de snijbonen in de aanbieding! Wat je niet gebruikt in stukjes knippen en invriezen. Niet eerst blancheren of koken, want dan wordt het snot.
pi_67172247
quote:
Bij de jumbo hebben ze sugarsnaps (van die kleine groene peultjes) voor 1,59 - is niet heel goedkoop, maar iig goedkoper dan AH (daar zijn ze 2,29).
  woensdag 18 maart 2009 @ 15:30:49 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67172334
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 15:07 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Je weet al meer dan ik .

Combi! We hebben all-inclusive 5 sterrenhotel geboekt in Hurghada (aan de rode zee) , met twee excursies erbij: 1 naar cairo en de piramides, en 1 naar luxor & de vallei der koningen.

Dus lekker lui en cultureel doen eigenlijk - en het hotel heeft ook nog een gratis fitnessruimte, dus hopelijk kom ik ook niet al teveel aan daar .
Leuk hoor .

Greys is vorig jaar ook naar Egypte geweest, maar die cultuurbarbaar heeft alleen maar op het strand gelegen .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 18 maart 2009 @ 15:33:15 #146
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_67172438
quote:
Huh groente die je rauw kan eten? Zoals tomaten of sla of cucumbers? Ik heb mn vaste groenteman. Die staat hier op de markt en hij is niet goedkoop. Mja dat maakt me niks uit want ik bezuinig niet op veggies & fruit. Wat hij heeft is bijna allemaal lekker dus ik haal iedere week een kilo of 6/7 aan zooi, en dat gaat gewoon op
pi_67172452
quote:
op de markt.
Zijn dit school-vragen?
pi_67172500
quote:
Gedroogde? Bij de natuurwinkel.

PPP: yeah right, lekker fitnessen in Egypte Veel te warm, man. Ik had mijn hardloopschoenen meegenomen naar ZA, lekker hardlopen in de Karoo, dacht ik
pi_67172589
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 15:35 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Gedroogde? Bij de natuurwinkel.

PPP: yeah right, lekker fitnessen in Egypte Veel te warm, man. Ik had mijn hardloopschoenen meegenomen naar ZA, lekker hardlopen in de Karoo, dacht ik
Ja maar dit is binnen, met airco . ik heb nog hoop...

Zo, toets is af ! Hopelijk een goed cijfer.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 maart 2009 @ 15:42:23 #150
163650 Greys
pi_67172763
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 15:30 schreef Viking84 het volgende:
Greys is vorig jaar ook naar Egypte geweest, maar die cultuurbarbaar heeft alleen maar op het strand gelegen .
Niet ééns! Alleen maar bij de lagune!
Oh nou ja, dat was ook eigenlijk het strand... je hebt gelijk.

Maar zulke vakanties moeten er ook zijn!
Ik miste alleen de kroketten! (Grapje meneer Sonnuhberg...)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')