Wat leuk PPP! Ik heb ook een cursus Italiaans gedaan en ik ben helemaal verliefd op die taal! Het is alleen nu, 3 jaar later, wel behoorlijk weggezakt...quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:21 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Even totaal offtopic:
Ik doe een toets Italiaans nu (daar volg ik een cursus van), maar hij is echt moeilijk !
en voor de vorige toets had ik een 9, dat wil ik nu weer...
Je kunt het zo vaak printen als je wilquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kun je dat e-ticket dan maar één keer printen?Neem aan dat het niet met vaste zitplaatsen is.
Ik vind het ook echt zo leuk om te doen ! Alleen heb ik er weinig tijd voor door mijn studie, daarom gaat het nogal langzaam. Maar ach, daarom had ik voor LOI gekozen - kun je er zo lang over doen als je wiltquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:46 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wat leuk PPP! Ik heb ook een cursus Italiaans gedaan en ik ben helemaal verliefd op die taal! Het is alleen nu, 3 jaar later, wel behoorlijk weggezakt...
Succes met je toets!
Weer ontopic: ik zit nog steeds vol van mijn lunch (2 boterhammen met salade en een eitje). Een ei vult bij mij gigantisch. Burb.![]()
Ik heb het als keuzevak gekozen tijdens mijn studie. Ideaal! Maar het lijkt me niet toepasbaar voor elke willekeurige studie... LOI lijkt me dan wel handig. Ga je het van de zomer ook in de praktijk brengen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:53 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt zo leuk om te doen ! Alleen heb ik er weinig tijd voor door mijn studie, daarom gaat het nogal langzaam. Maar ach, daarom had ik voor LOI gekozen - kun je er zo lang over doen als je wilt.
Nee haha, was net vorig jaar in Italie geweestquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb het als keuzevak gekozen tijdens mijn studie. Ideaal! Maar het lijkt me niet toepasbaar voor elke willekeurige studie... LOI lijkt me dan wel handig. Ga je het van de zomer ook in de praktijk brengen?
Haha, neuj, nie echt!quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:01 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Nee haha, was net vorig jaar in Italie geweest. Ik ga dit jaar naar Egypte - maar ik geloof niet dat Arabisch erg op Italiaans lijkt
.
Je weet al meer dan ikquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:04 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Haha, neuj, nie echt!Ik kom iig niet verder dan salaam aleikum, inch'allah en allah akbar
Afgezien van de eerste zijn ze niet echt toepasbaar in het dagelijks leven van een toerist...
Wel leuk, Egypte! Strand, cultuur of combi? Ikwilook!
Ojaaaaaaaa geitenkaas met honingquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:17 schreef Phaidra het volgende:
Ja, dat kan. Veldsla komt qua smaak wel wat in de buurt, maar spinazie is wat minder uitgesproken vind ik. Ook lekker met reepjes paprika, of met warme geitenkaas met honing.
Spinaziesalade is ook lekker met wat uitgebakken spekjes, gekookt eitje in schijfjes en stukjes tomaat.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:13 schreef Syrena het volgende:
Ik zie net dat bij de Nettorama de verse spinazie in de aanbieding is! Hoe kan ik die als salade eten? Schoonmaken en dan dressing erover? En hoe smaakt dat dan? Als veldsla?
Spinazie n00b
Ik krijg er spontaan trek vanquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Spinaziesalade is ook lekker met wat uitgebakken spekjes, gekookt eitje in schijfjes en stukjes tomaat.
De Lidl heeft vandaag nog de snijbonen in de aanbieding! Wat je niet gebruikt in stukjes knippen en invriezen. Niet eerst blancheren of koken, want dan wordt het snot.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:20 schreef P.F het volgende:
Waar haal ik goedkoop peulvruchten?
En waar haal ik goedkoop groenten die je rauw kan eten?
Bij de jumbo hebben ze sugarsnaps (van die kleine groene peultjes) voor 1,59 - is niet heel goedkoop, maar iig goedkoper dan AH (daar zijn ze 2,29).quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:20 schreef P.F het volgende:
Leuk hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:07 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Je weet al meer dan ik.
Combi! We hebben all-inclusive 5 sterrenhotel geboekt in Hurghada (aan de rode zee), met twee excursies erbij: 1 naar cairo en de piramides, en 1 naar luxor & de vallei der koningen.
Dus lekker lui en cultureel doen eigenlijk - en het hotel heeft ook nog een gratis fitnessruimte, dus hopelijk kom ik ook niet al teveel aan daar.
Huh groente die je rauw kan eten? Zoals tomaten of sla of cucumbers?quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:20 schreef P.F het volgende:
op de markt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:20 schreef P.F het volgende:
Gedroogde? Bij de natuurwinkel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:20 schreef P.F het volgende:
Ja maar dit is binnen, met aircoquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gedroogde? Bij de natuurwinkel.
PPP: yeah right, lekker fitnessen in EgypteVeel te warm, man. Ik had mijn hardloopschoenen meegenomen naar ZA, lekker hardlopen in de Karoo, dacht ik
Niet ééns!quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:30 schreef Viking84 het volgende:
Greys is vorig jaar ook naar Egypte geweest, maar die cultuurbarbaar heeft alleen maar op het strand gelegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |