Ja en over Fok! waar mijn reactie weer over gingquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lees je de tweede helft van mijn post ook? Die ging over jou
Me loves triootjes. Ik zeg nooit 'nee' tegen B&J.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hey, ik had een hálve pint gisteren, geen hele![]()
Hoe dat met jou zit weet ik niet
3+1 gratis volgens mijquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zeg, hoeveel Magnums zitten er in dat pak?
Ik heb geen vrije dagen
Eigenlijk is dat stom als je erover nadenkt. Er staat altijd op het pak 3+1, maar wanneer was de laatste keer dat er gewoon 3 in zo'n pak zaten? Als er standaard eentje "gratis" bij zit is het toch eigenlijk gewoon een pak van 4?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
3+1 gratis volgens mij. Dus dan heeft ze er nu nog 3
.
* Viking84 houdt Greys goed in de gaten.
Ik vond er eerst ook niets aan! Maar heb het toch een paar keer geprobeerd, en nu vind ik het wel leukquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Vind je het boksen op de wii-fit leuk? dat is zo'n beetje het enige dat ik echt niet leuk vind
Maar ziet er wel grappig uiten je wordt er moe van
Maar dat is goedquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:29 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik vond er eerst ook niets aan! Maar heb het toch een paar keer geprobeerd, en nu vind ik het wel leuk.. wel heel vermoeiend idd, ik deed net 3 min - 6 min - 10 min, en mn armen doen zéér nu !
Ik heb hem nu zo'n 2 maanden, tot nu toe vrijwel elke dag gedaan (ik geloof twee keer niet, omdat ik ziek was).. vind het nog steeds leukquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar dat is goeddan heb je het gevoel dat je iets gedaan hebt
Bij mij ligt hij alweer onder het stof, maarja ben wel weer begonnen met hardlopen en vanavond weer dansles
De eerste maanden deed ik het ook braaf, hopelijk blijf jij het langer doenquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:34 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik heb hem nu zo'n 2 maanden, tot nu toe vrijwel elke dag gedaan (ik geloof twee keer niet, omdat ik ziek was).. vind het nog steeds leuk. Hardlopen gaat ook steeds beter, kan het nu al een half uur zonder moeite volhouden.
En ik ga op salsales
Magnumsquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Posts weg oke!
Slotje overdreven als de posts dan toch weg zijn! Verder is het hier reuze oke!
En verder ga ik vanavond weer een witte Magnum nemen na het eten.
Pluhhhh! En als jullie nu niet ophouden met zaniken neem ik er twéé en geef ik jullie de schuld dat ik dik word!
Plank, we pakken vanavond even de agenda's!![]()
En dan bekijken we ook even wie we wel en niet meenemen!
Greysjequote:Op woensdag 18 maart 2009 18:06 schreef Greys het volgende:
Loveli, ik ga zometeen even positief op je PM antwoorden (whèèèèlllllp! ) maar dan moet ik even zo boven in de kast kijken of ik überhaupt iets heb waarin ik fatsoenlijk kan hardlopen! Maar dat mag geen excuus zijn zeker?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |